Ja, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Dus eigenlijk:
Net zoals jij vindt dat "Hij is een Zij" een te eenzijdig beeld geeft van "de transgender", vind ik dat de media over t algemeen een te eenzijdig beeld geeft van "de homo", maar net zo goed dit artikel dus.
Echter, zowel het programma als dit artikel kaarten iets aan wat best aangekaart mag worden en onder de aandacht gebracht mag worden. En van daaruit kan men verder. En ik vond dan persoonlijk t programma weer interessant en oog-openend, net zo goed als anderen dat van dit artikel zullen vinden.
Wat vinden we mekaar vandaagquote:
Ik weet niet zeker of ik mezelf IN jou wil vinden, echter...quote:Op maandag 7 april 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vinden we mekaar vandaag
In India kun je jezelf vinden, op Fok elkaar?
Douwe? Dan spuug ik nog 3 maanden regenbooghaarquote:Op maandag 7 april 2014 10:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik mezelf IN jou wil vinden, echter...
Kun je die grootte hebben dan?quote:Op maandag 7 april 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Douwe? Dan spuug ik nog 3 maanden regenbooghaar
Heeeeeeeeeeeeeeendig!quote:
quote:
Ik zag een foto van Dale Cooper onlangs, na zoveel jaar, gemaakt in die rode Waiting Roomquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Luigi het volgende:
SORRY!!!
Ik wist even niet mee te praten enzo. Als heteronormatieve man.
Which reminds me! Ik 'moet' FWWM nog kijken na mijn rewatch.quote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Dale Cooper onlangs, na zoveel jaar, gemaakt in die rode Waiting Room
Ik vind dat echt een geweldige film dus. Zo donker, zo intens. Maar ik snap dat het voor de niet TP-freak een compleet onkijkbaar gedrocht isquote:
Ja dat is ook altijd gezeik, die pilotquote:Op maandag 7 april 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Net zoals dat de dvd boxen eerst ook al iedere keer uitgesteld werden. Met pilot, zonder pilot, blablabla.
Whappaa: http://www.twinpeaks.org/faqeps.htm#e10quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Is er een verschil tussen ES en EU pilot ja?Wissiknie.
Ik gok dat ik de EU pilot heb
Kaarsen, Mike, BOB, schieten... Nee, nooit gezienquote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Whappaa: http://www.twinpeaks.org/faqeps.htm#e10
Wat krijg ik toch jeuk van dat soort titels van FB posts en "nieuws"berichten zeg.quote:Mom's Response To Learning Her Son Is Transgender Will Take Your Breath Away
The dog poops on the babies head andf it will change your life forever!
Bla die bla die bla and what happens next will bring you to tears!
Tralalala llalalalala is so amazing, you’ve never seen anything like it!
Oh god yes. Zo fucking irritant.quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat krijg ik toch jeuk van dat soort titels van FB posts en "nieuws"berichten zeg.
DAT BEPAAL IK ZELF WEL WAT IK ER VAN VIND, JA!
Ik heb wel spijt van mijn trui...quote:
's Ochtends te koud om zonder jas, en in de middag te warm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |