http://www.at5.nl/artikel(...)in-kinderdagverblijfquote:Er is grote ophef ontstaan om een filmpje dat op Facebook is geplaatst waarop is te zien hoe twee kleuters minutenlang in de tuin van kinderdagverblijf Flamingo Regenboog-Noord staan te huilen, voordat ze eindelijk binnen worden gelaten.
Het filmpje is al ruim 9.000 keer gedeeld en er wordt heftig op gereageerd. Volgens de maker van het filmpje komt het regelmatig voor dat er kinderen in de binnentuin aan hun lot worden overgelaten.
De directie van Flamingo Regenboog zegt later deze ochtend met een reactie op het filmpje te komen.
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?v=685603168167721quote:Kinderdagverblijf FLAMINGO REGENBOOG-NOORD sluit kindjes op in de achtertuin (ZONDER BEGELEIDING)!
Waar de FUCK is die fucking begeleidster?
De vorige keer is het niet gelukt om het te filmen, omdat ik geen telefoon in me buurt had!
Op het filmpje zie je nu 2 kinderen, de vorige keer waren het 7 kinderen die opgesloten zaten buiten!
Tijdens het filmen is een familielid gaan kijken, waar de begeleidsters zijn.. ZIJ trof de begeleidsters binnen aan ( lekker spelletjes spelen op hun mobiel) terwijl deze kindjes buiten aan het krijsen zijn en smekend om naar binnen te gaan..
Aan het einde van het filmpje kun je zien dat ze begeleidster niet in beeld durft te komen!
DEEL DIT FILMPJE, LAAT ZIEN WAT ER GEBEURT IN DAT KINDERDAG VERBLIJF!!
STEL JE VOOR DIT IS JOUW KIND? STEL JE VOOR DIT KIND VERWOND ZICH?
Ja lijkt me ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets vastgelegd is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: niet deze exacte tekst, inderdaad, maar aangezien de directie het heeft over het buitenprotocol, dat er ongetwijfeld zal zijn, en mijn gezonde verstand me ook wel laat bedenken dat 2- en 3-jarigen niet in hun eentje buiten horen te zijn, lijkt me dat dat in het buitenprotocol staat.
Maar je hebt gelijk, dat is een aanname van me.
ik las toch echt een roeping in je post net. Zeker bij die kleintjes is het al eeuwenlang vrij gebruikelijk dat de verzorging/opvoeding door vrouwen gebeurt, dus je kunt heel veel voor ze betekenen als (super)man.quote:
Ik neem aan van wel, want in zoiets als de kinderopvang hebben ze, zoals al sarcastisch opgemerkt door mensen in dit topic, voor vrijwel alles een protocol.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets vastgelegd is.
Het is een kind, joh. Heel fout om een kind acht minuten (of misschien zelfs langer) buiten te laten krijsen/huilen. Het kind was overstuur - en terecht. Onbegrijpelijk dat iemand als 'juf' zoiets doet bij een kind, wat de reden ook is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zonder gehoord te zijn.. Gesprek moet nog komen. Lekkere tering werkgever die er gelijk vanuit gaat dat de leidsters fout zijn en de camera geile buurvrouw het beter weet.
Klok en klepelquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef quirina het volgende:
Ik zou als m'n kind daar op t kinderdagverblijf zou zitten meteen opzeggen.
Kijk dat oudere kindjes buiten spelen met toezicht van een afstandje moet kunnen, maar laat dan de deur ook open dat ze binnen kunnen lopen als er wat is.Zorg dat je als leidster de kinderen goed kan zien door de deur/raam.
Dit is hier niet het geval. Het kind is hysterisch aan het huilen en niemand kijkt er naar van de leiding. Niet ff aan de deur en vragen wat er gebeurd is aan het kind.
Wie weet hoe lang dat kindje voor dat het filmpje gemaakt is al aan het huilen is.. Echt erg
Zelfs 8 minuten lang niet naar t kind omkijken is al te lang!
Erg voorbarig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef quirina het volgende:
Ik zou als m'n kind daar op t kinderdagverblijf zou zitten meteen opzeggen.
Kijk dat oudere kindjes buiten spelen met toezicht van een afstandje moet kunnen, maar laat dan de deur ook open dat ze binnen kunnen lopen als er wat is.Zorg dat je als leidster de kinderen goed kan zien door de deur/raam.
Dit is hier niet het geval. Het kind is hysterisch aan het huilen en niemand kijkt er naar van de leiding. Niet ff aan de deur en vragen wat er gebeurd is aan het kind.
Wie weet hoe lang dat kindje voor dat het filmpje gemaakt is al aan het huilen is.. Echt erg
Zelfs 8 minuten lang niet naar t kind omkijken is al te lang!
Een groot verschil met jou, uiteraard, want in jouw kristallen bol heb je alles perfect kunnen zien.quote:
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurdquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks met kinderen enzo maar zelfs ik vind dit zieligAcht minuten! Kom op zeg. Ik zou het m'n hond niet eens aandoen.
OMG! Laten we aub niet deze discussie gaan voeren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurd
tja, beetje ouderwets misschienmaar dat er al kinderen van nul jaar worden gedropt bij
die dagverblijven dát vind ik pas zielig...
ow... raak ik weer een gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
OMG! Laten we aub niet deze discussie gaan voeren.
Gevoelig of niet, niet aan de orde toch op dit moment?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... raak ik weer een gevoelige snaar?dan hou ik er toch over op
Goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurd
tja, beetje ouderwets misschienmaar dat er al kinderen van nul jaar worden gedropt bij
gevoelig dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gevoelig of niet, niet aan de orde toch op dit moment?
Lekker laten janken, is al dat snot ook weer weg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
even in de frisse lucht ook
O, volgens mij zeg ik dat niet. Voor mij is het niet gevoelig, hoor. Voor sommige ouders wellicht wel. Maar het doet er gewoonweg niet toe voor dit verhaalquote:
Troll!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, als ik de ouder was van een van de kinderen op het filmpje wat nu door heel NL wordt gezien zou ik niet gecharmeerd zijn van de mevrouw die het filmt en op internet pleurt ipv dat ze aangifte doet bij de politie.
Nah.. ik geef verder geen oordeel, ik zou bij God niet weten wat er daar aan de hand is, dus ik leesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker laten janken, is al dat snot ook weer weg.
Ik zou het 10 jaar geleden met jou eens zijn geweest, maar tegenwoordig moeten koppels wel met zijn tweetjes werken om alles te kunnen blijven betalen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... raak ik weer een gevoelige snaar?dan hou ik er toch over op
Ik zou er als ouder niet blij mee zien als heel NL mijn kind op een filmpje ziet nee. Ze had ook met het gefilmde meteen aangifte kunnen doen. Waarom moet het op internet?quote:
Ja, precies. Het is al zielig voor een dier. Ik vind het echt sneu. Ook hoe overstuur dat meisje is en mama schreeuwt enzo. Nee echt zielig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks met kinderen enzo maar zelfs ik vind dit zieligAcht minuten! Kom op zeg. Ik zou het m'n hond niet eens aandoen.
Net of de kinderen er herkenbaar op staan, daarvoor is het filmpje veel te onduidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou er als ouder niet blij mee zien als heel NL mijn kind op een filmpje ziet nee. Ze had ook met het gefilmde meteen aangifte kunnen doen. Waarom moet het op internet?
Tja dat eerste heb je helaas gelijk in, vaak is dat ook zo..quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou het 10 jaar geleden met jou eens zijn geweest, maar tegenwoordig moeten koppels wel met zijn tweetjes werken om alles te kunnen blijven betalen.
Verders, zaten mijn kinderen op die opvang had ik ze er ook afgehaald, 8 minuten zonder toezicht buiten laten krijsen is gewoon not done,
Zeggen dat het voor straf was is ook onzin, wie straft een peuter nu door ze 8 minuten buiten te laten staan op het speelplein?![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ik geef verder geen oordeel, ik zou bij God niet weten wat er daar aan de hand is, dus ik lees
het wel
Kind is nou niet echt herkenbaar, maar er staat toch bij waarom ze het op internet heeft geplaatst. Zodat iedereen kan zien hoe 'ze' daar met kinderen omgaan, want het was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou er als ouder niet blij mee zien als heel NL mijn kind op een filmpje ziet nee. Ze had ook met het gefilmde meteen aangifte kunnen doen. Waarom moet het op internet?
Het deed me wel even denken aan een kat die 's ochtends vroeg eindeloos tegen de deur van je slaapkamer staat te krabben en te mauwen dat ie eten wil, die zijn ook zo volhardendquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is al zielig voor een dier. Ik vind het echt sneu. Ook hoe overstuur dat meisje is en mama schreeuwt enzo. Nee echt zielig.
Natuurlijk, in de eerste plaats op de leidster(s) ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Kind is nou niet echt herkenbaar, maar er staat toch bij waarom ze het op internet heeft geplaatst. Zodat iedereen kan zien hoe 'ze' daar met kinderen omgaan, want het was niet de eerste keer.
Ik zou vooral kwaad zijn op die leidster.
Kun je ergens anders gaan zitten trollen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deed me wel even denken aan een kat die 's ochtends vroeg eindeloos tegen de deur van je slaapkamer staat te krabben en te mauwen dat ie eten wil, die zijn ook zo volhardend
O sorry, ik zal even verdergaan met moord en brand schreeuwen, mag ik dan blijven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je ergens anders gaan zitten trollen?
Als het je niet interesseert hoéf je niet reageren hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, ik zal even verdergaan met moord en brand schreeuwen, mag ik dan blijven?
Hahaha, doen die van mij ook ja en dan heel zielig mauwen alsof ze al 4 dagen geen eten hebben gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deed me wel even denken aan een kat die 's ochtends vroeg eindeloos tegen de deur van je slaapkamer staat te krabben en te mauwen dat ie eten wil, die zijn ook zo volhardend
Het interesseert me wel, anders had ik dat filmpje niet gekeken. Ik heb wel even doorgespoeld, maar de strekking was me duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert hoéf je niet reageren hoor.
Wie weet had die vrouw dat wel gedaan maar nam de politie haar niet serieus genoeg? Je weet niet. Als zij de enige is in die straat die aangifte doet en verder trekt niemand een bek open kan ik begrijpen dat ze het via social media doet. Als de ouder van dat kind dat niet fijn vind is die vrouw die gefilmd heeft makkelijk te vinden en kan die ouder zelf wel vragen waarom heb je dat zo gedaan? En ik vind t gezichtje van het kind niet zo goed te zien dus met herkenbaarheid tov heel Nederland. Mwah..quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef superniger het volgende:
Jammer dat de leidsters zijn geschorst. Echt typische massahysterie op social media door al die huismoeders
Ik vind dit toch wel vrij ernstig, en dat is niet omdat ik moeder ben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef superniger het volgende:
Jammer dat de leidsters zijn geschorst. Echt typische massahysterie op social media door al die huismoeders
Dat zou kunnen, als ouders de eerste vier jaar meer financiële ondersteuning zouden krijgen, maar dan ben jij zeker ook een van de eerste die aan het klagen is?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef superniger het volgende:
Die ouders kunnen hun kind ook zelf opvoeden ipv je kinderen dumpen op een kdv
Mwah, valt wel mee, maar het feit dat niemand (blijkbaar, niet echt duidelijk in mijn optiek) aan het opletten was gaat inderdaad te ver. Maarquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel vrij ernstig, en dat is niet omdat ik moeder ben.
Je kinderen straffen hoort er bij, maar zeker bij twee jarige moet er altijd toezicht bij blijven.
Daarnaast is 8 minuten ook erg lang om te straffen.
Wtf is dat voor onzin? Dat is net zoiets als zeggen dat omdat iemand van paarden houdt beter salmiakdrop kan eten.quote:Normaal gezien is het per leeftijdsjaar 1 minuut, dus 2 minuutjes in de hoek bv was een veel betere straf geweest.
Kinderen waren gewoon vervelend. Gewoon laten afkoelen in de tuin. Éen van de kinderen er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel vrij ernstig, en dat is niet omdat ik moeder ben.
Je kinderen straffen hoort er bij, maar zeker bij twee jarige moet er altijd toezicht bij blijven.
Daarnaast is 8 minuten ook erg lang om te straffen.
Normaal gezien is het per leeftijdsjaar 1 minuut, dus 2 minuutjes in de hoek bv was een veel betere straf geweest.
Of je zorgt er gewoon voor dat je voldoende geld hebt voordat je aan kinderen gaat beginnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, als ouders de eerste vier jaar meer financiële ondersteuning zouden krijgen, maar dan ben jij zeker ook een van de eerste die aan het klagen is?
Hoeveel besef van tijd denk je dat peuters (2-3 jaar oud) hebben? 2-3 minuten stilzitten apart van de rest is echt al een eeuwigheid. Vandaar dat ze dit vaak als richtlijn aanhouden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, maar het feit dat niemand (blijkbaar, niet echt duidelijk in mijn optiek) aan het opletten was gaat inderdaad te ver. Maar
[..]
Wtf is dat voor onzin? Dat is net zoiets als zeggen dat omdat iemand van paarden houdt beter salmiakdrop kan eten.
Echt joh? Wow. Echt nog nooit van gehoord. Excuus aan snakelady, verder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel besef van tijd denk je dat peuters (2-3 jaar oud) hebben? 2-3 minuten stilzitten apart van de rest is echt al een eeuwigheid. Vandaar dat ze dit vaak als richtlijn aanhouden.
Agreed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Of je zorgt er gewoon voor dat je voldoende geld hebt voordat je aan kinderen gaat beginnen.
Of je vindt je werk gewoon leuk en wil naast het ouderschap ook nog wat anders doen? Lang leve de 21e eeuw en zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Of je zorgt er gewoon voor dat je voldoende geld hebt voordat je aan kinderen gaat beginnen.
En de rest maar laten betalen voor jouw kutkoters die je vrijwillig hebt genomenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je vindt je werk gewoon leuk en wil naast het ouderschap ook nog wat anders doen? Lang leve de 21e eeuw en zo.
Dan ga je maar een keertje minder op vakantie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Of je raakt je baan kwijt en je vent gaat ervandoor
Er wordt in onze maatschappij heel veel betaald voor anderen waar je zelf niets aan hebt. Ook voor eigen keuzes. of dat een goed ding is, of niet, is een tweede, maar het is nu eenmaal zo dat het zo is geregeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef superniger het volgende:
[..]
En de rest maar laten betalen voor jouw kutkoters die je vrijwillig hebt genomen
Dat weet je dus niet. Lekker oogkleppen op enzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Kinderen waren gewoon vervelend. Gewoon laten afkoelen in de tuin. Éen van de kinderen er geen problemen mee.
Die krijsende jankbal moeten ze wel beter africhten. Beetje overlast bezorgen aan heel de straat
En maar betalen voor rokersquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef superniger het volgende:
[..]
En de rest maar laten betalen voor jouw kutkoters die je vrijwillig hebt genomen
Wat een kenmerkende wijvenhysterie weer. Welkom in Nederland anno 2014 hoor...quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ze zijn in elk geval nu aan het uitzoeken wat hier precies van klopt
Nara Georgieva
Kinderdagverblijf FLAMINGO REGENBOOG-NOORD sluit kindjes op in de achtertuin (ZONDER BEGELEIDING)!
Waar de FUCK is die fucking begeleidster?
De vorige keer is het niet gelukt om het te filmen, omdat ik geen telefoon in me buurt had!
Op het filmpje zie je nu 2 kinderen, de vorige keer waren het 7 kinderen die opgesloten zaten buiten!
Tijdens het filmen is een familielid gaan kijken, waar de begeleidsters zijn.. ZIJ trof de begeleidsters binnen aan ( lekker spelletjes spelen op hun mobiel) terwijl deze kindjes buiten aan het krijsen zijn en smekend om naar binnen te gaan..
Aan het einde van het filmpje kun je zien dat ze begeleidster niet in beeld durft te komen!
DEEL DIT FILMPJE, LAAT ZIEN WAT ER GEBEURT IN DAT KINDERDAG VERBLIJF!!
STEL JE VOOR DIT IS JOUW KIND? STEL JE VOOR DIT KIND VERWOND ZICH?
Brabantquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Iniesta8 het volgende:
Wat een aanstellerij weer , zo blijven jullie Nederlanders zachtgekookte eitjes.
Ik ga er sowieso vanuit dat die mensen geen kinderen hebben en er ook geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:33 schreef Fierce. het volgende:
Ik ben er sowieso van overtuigd dat de mensen die dit goedkeuren, niet helemaal in orde zijn. En die zitten dan weer grotendeels op FOK!. Tsja.
Hoe betaal jij voor rokers? ik weet dat het off-topic is maar toch...quote:
Zorgverzekering, overheidscampagnes, straatvuil enz enz enzquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe betaal jij voor rokers? ik weet dat het off-topic is maar toch...
Ik heb ook geen kinderen, maar met gezond verstand zie je ook wel dat dit niet de juiste manier is om een kind te behandelen. Het meisje raakt immers alleen maar meer overstuur. Verder is het gewoon echt sneu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso vanuit dat die mensen geen kinderen hebben en er ook geen verstand van hebben.
Mensen met kinderen zouden hun kinderen ook fatsoenlijk kunnen opvoeden. Met een fatsoenlijke opvoeding hadden die 2 kinderen geen straf gekregen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso vanuit dat die mensen geen kinderen hebben en er ook geen verstand van hebben.
Een roker is uiteindelijk goedkoper dan een gezond persoon, dat is jaren geleden al naar buiten gekomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zorgverzekering, overheidscampagnes, straatvuil enz enz enz
Bron?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een roker is uiteindelijk goedkoper dan een gezond persoon, dat is jaren geleden al naar buiten gekomen.
Daarnaast betalen rokers enorm veel geld aan accijns wat de rest weer opheft.
Oh sorry, ik wist niet dat jij deze kinderen kent en waarom ze buiten zijn gezet, mijn excuses.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Mensen met kinderen zouden hun kinderen ook fatsoenlijk kunnen opvoeden. Met een fatsoenlijke opvoeding hadden die 2 kinderen geen straf gekregen.
Maar dan ben je toch niet bijna 10 minuten een paar kinderen kwijt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef quirina het volgende:
Kreeg dit net doorgestuurd.http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+crèche+Amsterdam%3A+de+deur+viel+dicht++
Iedereen in dit topic doet aannamesquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jij deze kinderen kent en waarom ze buiten zijn gezet, mijn excuses.
Maar vertel eens wat meer over je inside information die jij overduidelijk hebt?
Daar zakt je broek toch van af!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet bijna 10 minuten een paar kinderen kwijt?
Als je op tig kinderen moet passen dan mis je die twee ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet bijna 10 minuten een paar kinderen kwijt?
Je moet niet op 'tig' kinderen passen, er is een bepaalde leidster/kind ratio waaraan ze zich moeten houden en ze moeten op z'n minst met tweeën zijn. Dan ben je niet bijna 10 minuten 2 kinderen kwijt. Dat kan niet. Dat mag niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je op tig kinderen moet passen dan mis je die twee ook niet.
Maar half Amsterdam hoorde dat kind krijsen, dan moet die leidster ook wel iets gehoord hebben. Of wat is het voor kermis binnen?
In een kind van 3 <-> volwassene relatie? Ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het eigenlijk best bijzonder dat er door sommige mensen zonder meer vanuit wordt gegaan dat als er al sprake van straf zou zijn, dit ook nog eens terecht zo zijn. De optie dat de leidster(s) misschien wel onterecht straf zouden hebben uitgedeeld, komt in niemands hoofd op. Denken die mensen nou echt dat, omdat de ander de volwassene is, dat die het zonder meer bij het juiste eind heeft?
Want er zijn geen volwassenen die iets verkeerd doen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
In een kind van 3 <-> volwassene relatie? Ja.
Ik ga anders puur en alleen uit van de informatie die ik gekregen heb over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic doet aannames
Vast wel. Maar als de leiding een aanleiding ziet om een drie jarige straf te geven, is dat iig geen discussie voor die 3 jarige wmb. Ik onderhandel niet met kleuters.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want er zijn geen volwassenen die iets verkeerd doen?
Jawel, worden ze hard van. Eigenlijk hadden ze dat kind pas binnen moeten laten als ze gestopt was met jankenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga anders puur en alleen uit van de informatie die ik gekregen heb over dit onderwerp.
En 8 minuten buiten laten krijsen is voor een 2 jarige nooit een goede straf.
Oke, dus volwassen hebben altijd gelijk tegenover een kind?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
In een kind van 3 <-> volwassene relatie? Ja.
Dan had het er nu nog gestaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Jawel, woorden ze hard van. Eigenlijk hadden ze dat kind pas binnen moeten laten als ze gestopt was met janken
Dan ga je als begeleider even naar buiten en maak je haar duidelijk dat ze pas naar binnen mag als ze stopt met janken.quote:
En ik neem aan dat dat gewoon onderbuikgevoelens zijn van jou en niet is ondersteunt door een gedegen onderzoek?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Jawel, worden ze hard van. Eigenlijk hadden ze dat kind pas binnen moeten laten als ze gestopt was met janken
En de leiding kan daarin ook verkeerd zitten, in het zien van aanleiding om straf te geven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Vast wel. Maar als de leiding een aanleiding ziet om een drie jarige straf te geven, is dat iig geen discussie voor die 3 jarige wmb. Ik onderhandel niet met kleuters.
Janken zoals jij het noemt is een van de weinige manieren waarin een kind kan communiceren dat iets niet goed is, een twee jarige kan zich nog niet verbaal voldoende verwoorden in de meeste gevallen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan ga je als begeleider even naar buiten en maak je haar duidelijk dat ze pas naar binnen mag als ze stopt met janken.
Menselijk gedrag uitleggen op een forum met autistenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Janken zoals jij het noemt is een van de weinige manieren waarin een kind kan communiceren dat iets niet goed is, een twee jarige kan zich nog niet verbaal voldoende verwoorden in de meeste gevallen.
Dus dan kom je terug op de meest basale manieren van uitdrukken. huilen, lachen, schreeuwen enz. Zeker als er niet naar je geluisterd wordt.
Niet zonder goede reden, maar pure manipulatie!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Menselijk gedrag uitleggen op een forum met autistenen mensen die geloven dat een 2-3 jarige de cognitieve beslissing maakt om volwassenen eens goed te jennen zonder reden
Peuters zoeken gelukkig nooit grenzen op...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Menselijk gedrag uitleggen op een forum met autistenen mensen die geloven dat een 2-3 jarige de cognitieve beslissing maakt om volwassenen eens goed te jennen zonder reden
Precies.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Peuters zoeken gelukkig nooit grenzen op...
Ik zal het geen bewust jennen noemen, maar het hoort wel bij de ontwikkeling dat ze kijken hoe het zit met grenzen en ook dat ze gewoon dingen doen die niet kunnen en niet luisteren als er gezegd wordt te stoppen.
Ayy, jammer dit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verlatingsangst is een van de ergste dingen die een klein kind kan meemaken. Evolutionair zo gegroeid aangezien je zonder volwassene binnen een dag dood was vroeger. Kinderen zonder thuisblijvende ouder in de eerste jaren worden al ongevraagd eraan blootgesteld en dan flikkeren je nieuwe opvoeders je ook nog eens naar buiten. Echt pure manipulatie dat gejank dus, en helemaal niet de schuld van volwassenen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zonder goede reden, maar pure manipulatie!
Het was ook meer sarcastisch, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Verlatingsangst is een van de ergste dingen die een klein kind kan meemaken. Evolutionair zo gegroeid aangezien je zonder volwassene binnen een dag dood was vroeger. Kinderen zonder thuisblijvende ouder in de eerste jaren worden al ongevraagd eraan blootgesteld en dan flikkeren je nieuwe opvoeders je ook nog eens naar buiten. Echt pure manipulatie dat gejank dus, en helemaal niet de schuld van volwassenen.
Ja. En dan hoor je dat gekrijs en gehuil niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef quirina het volgende:
Kreeg dit net doorgestuurd.http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+crèche+Amsterdam%3A+de+deur+viel+dicht++
Kinderen zoeken inderdaad grenzen op, maar op die leeftijd is dat nog niet bewust.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Peuters zoeken gelukkig nooit grenzen op...
Ik zal het geen bewust jennen noemen, maar het hoort wel bij de ontwikkeling dat ze kijken hoe het zit met grenzen en ook dat ze gewoon dingen doen die niet kunnen en niet luisteren als er gezegd wordt te stoppen.
Jammer.quote:
Je bent niet helemaal goed, denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Jammer.
Ik (en anderen) probeerde tegenwicht te geven aan de hysterische sfeer en het ranzig opereren van de filmende op zichzelf kickende dame.
Maar goed : u heeft de macht.
Ik zeg toch nergens dat ze dat "bewust" doen, beter gezegd om te jennen? Het is gewoon simpelweg zo dan een gewone waarschuwing soms niet afdoende is en dat er een consequentie nodig is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kinderen zoeken inderdaad grenzen op, maar op die leeftijd is dat nog niet bewust.
het is gewoon een onderdeel van de ontwikkeling en als je daar gewoon consequent op reageert dan hoeft dat echt niet zo te escaleren.
Mee eens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze dat "bewust" doen, beter gezegd om te jennen? Het is gewoon simpelweg zo dan een gewone waarschuwing soms niet afdoende is en dat er een consequentie nodig is.
Zo leren ze grenzen respecteren.
Nou echt zielig. Of het KDV de juiste beslissing gemaakt heeft, kunnen we onmogelijk beoordelen, maar dit filmpje zielig? Huilende kinderen zijn per definitie zielig? Aandacht vragen zit er niet bij?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:21 schreef Fierce. het volgende:
Verder vond ik het filmpje echt zielig, ik kon het niet afkijken.
Misschien hebben ze de groepsruimtes aan de andere kant van het gebouw? Anders kan ik me echt niet voorstellen dat je huilende kinderen niet hoort.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja. En dan hoor je dat gekrijs en gehuil niet?
Probeer ik ook al even duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou echt zielig. Of het KDV de juiste beslissing gemaakt heeft, kunnen we onmogelijk beoordelen, maar dit filmpje zielig? Huilende kinderen zijn per definitie zielig? Aandacht vragen zit er niet bij?
Jij had geen kinderen las ik, dan begrijp ik die houding wel ja.
Acht minuten langquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou echt zielig. Of het KDV de juiste beslissing gemaakt heeft, kunnen we onmogelijk beoordelen, maar dit filmpje zielig? Huilende kinderen zijn per definitie zielig? Aandacht vragen zit er niet bij?
Heb jij wel kinderen dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk is het niet misschien. Maar ach.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht minuten langDan is het niet leuk meer hoor
Arme buren.
Gaat niet over de buren , gaat over het vreselijke lijden van de kinderen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht minuten langDan is het niet leuk meer hoor
Arme buren.
Ja joh , het grote lijden druipt van het filmpje af..quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk is het niet misschien. Maar ach.
"Arme buren"?
Dat zou ik misschien zeggen van gezinnen die naast Suikerfeestslachtende moslims wonen, maar een huilend kind, come on zeg. Wat is Nederland toch een mietjesmaatschappij (geworden)
Je mist het punt hier, de buren waren niet aan het klagen dat het kind huilde, maar ze klaagde om de reden waarom het kind huilde.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk is het niet misschien. Maar ach.
"Arme buren"?
Dat zou ik misschien zeggen van gezinnen die naast Suikerfeestslachtende moslims wonen, maar een huilend kind, come on zeg. Wat is Nederland toch een mietjesmaatschappij (geworden)
En dit is de soccer mum samenleving die ik bedoel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef snakelady het volgende:
Voor zeker 8 minuten was er geen volwassen supervisie, voor 8 minuten was er niemand om te kijken of het wel goed ging met die kinderen en in 8 minuten tijd kan er enorm veel gebeuren met twee kinderen van die leeftijd.
Dank u.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dit is de soccer mum samenleving die ik bedoel.
Ze worden niet mishandeld, nauwelijks risico's op die binnen(!)plaats, of het een goeie beslissing van het KDV is, weet ik niet, maar het hele drama, kom op zeg.
Heb zelf volgens mij geen kinderen, wel een ex met kinderen.
Ik weet niet hoe veel tijd jij dan met die kinderen hebt doorgebracht of misschien waren ze erg rustig maar mijn jongste kon ik op die leeftijd geen seconde alleen laten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze worden niet mishandeld, nauwelijks risico's op die binnen(!)plaats, of het een goeie beslissing van het KDV is, weet ik niet, maar het hele drama, kom op zeg.
Het zijn echt net katten he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel tijd jij dan met die kinderen hebt doorgebracht of misschien waren ze erg rustig maar mijn jongste kon ik op die leeftijd geen seconde alleen laten.
Die wilde overal op en in klimmen, ik ging eens plassen, liep terug te woonkamer in en ze zat bovenop de kast.
Dat was dus in hooguit 2 minuten.
Ik zie genoeg dingen die er kunnen gebeuren op dat plein.
en het lijkt erop dat er zelf water ligt, kinderen op die leeftijd kunnen al verdrinken in een laagje water van 5cm diep.
hahaha yup, de kat zat er ook netjes naast.quote:
quote:
Genoeg gevaren op speelplaatsenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou wel eerder een kat nemen dan een kind, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef snakelady het volgende:
[..]Hoe kan dat nu?
Kinderen oké, dat kan ik begrijpen, maar katten?
Dank voor de soccer mum bevestiging.quote:
En dan wel honden leuk vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef snakelady het volgende:
[..]Hoe kan dat nu?
Kinderen oké, dat kan ik begrijpen, maar katten?
Er schuilt overal gevaar, of er nou iemand bij is of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Genoeg gevaren op speelplaatsen
http://www.nu.nl/algemeen(...)or-speelhuisjes.html
Dit had er ook kunnen gebeuren!
En kinderen kunnen ook heel ongelukkig vallen ze zien ook geen gevaren.
Ik vind die munchkinkatten wel erg tof trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan wel honden leuk vinden.
Honden.
Katten
Kinderen (later).
Dat kan je voorkomen door je kinderen fatsoenlijk op te voeden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel tijd jij dan met die kinderen hebt doorgebracht of misschien waren ze erg rustig maar mijn jongste kon ik op die leeftijd geen seconde alleen laten.
Die wilde overal op en in klimmen, ik ging eens plassen, liep terug te woonkamer in en ze zat bovenop de kast.
Dat was dus in hooguit 2 minuten.
Ik zie genoeg dingen die er kunnen gebeuren op dat plein.
en het lijkt erop dat er zelf water ligt, kinderen op die leeftijd kunnen al verdrinken in een laagje water van 5cm diep.
Hoeveel kinderen heb jij al met succes opgevoed?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat kan je voorkomen door je kinderen fatsoenlijk op te voeden.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat kan je voorkomen door je kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Deze vraag is niet rullevant.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij al met succes opgevoed?
Rullevant zal hij ook nooit worden.quote:
JE BENT ZÓ HARTELOOS JIJ!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat een kenmerkende wijvenhysterie weer. Welkom in Nederland anno 2014 hoor...
Hup yvonnequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
JE BENT ZÓ HARTELOOS JIJ!
Zo van dat filmpje hoor ik trouwens geen ander geluid dan in de gemiddelde jank/krijs aanval in een supermarkt of speeltuin Of weetikveelwaar.
"ga maar even buiten staan en je komt maar binnen als je uitgehuild bent"
Toen ik de gillende koppen zag ( van het topic hè) dacht ik dat die kinderen op z'n minst mishandeld zouden zijn.
Weljaquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef quirina het volgende:
Nog mazzel dat de deur niet dichtviel met de kindervingertjes er tussen.quote:
JA WANT DAT GEBEURT NOOOOOOOOITquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog mazzel dat de deur niet dichtviel met de kindervingertjes er tussen.
Niet een 2 jarige voor 8 minuten zonder toezicht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA WANT DAT GEBEURT NOOOOOOOOIT
En al helemaal thuis niet want daar gebeuren nooit ongelukjes en zet je een krijsend kind ook niet op de gang of op z'n kamer, het zijn allemaal engeltjes!
Zucht
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet een 2 jarige voor 8 minuten zonder toezicht.
Ze zijn ook mishandeld. 8 keiharde minuten lang.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
JE BENT ZÓ HARTELOOS JIJ!
Zo van dat filmpje hoor ik trouwens geen ander geluid dan in de gemiddelde jank/krijs aanval in een supermarkt of speeltuin Of weetikveelwaar.
"ga maar even buiten staan en je komt maar binnen als je uitgehuild bent"
Toen ik de gillende koppen zag ( van het topic hè) dacht ik dat die kinderen op z'n minst mishandeld zouden zijn.
Het artikel en het filmpje.quote:
O wee als je hem buiten zet. De hysterische zwakke-moeders-zonder-ruggegraat-die-liever-vriendjes-zijn-met-hun-kindertjes-massa komt je lynchen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Laatst op een kinderpartijtje, begon de jarige ook ineens uit het niets keihard te krijsen.
M'n oren
Oh, nou oké Prima hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet een 2 jarige voor 8 minuten zonder toezicht.
Dat stond in een reactie van het KDV alleen dat hebben ze veranderd in dat de deur was dichtgewaaid en ze het kind niet konden horen. Of dat nu beter is overigens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef capricia het volgende:
Vraag me af of het KDV nog lang open blijft.
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat dit disciplinaire maatregelen waren? Ik kan dat nergens uit opmaken.
Ik denk door alle hysterie het wel even dicht zal gaan ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef capricia het volgende:
Vraag me af of het KDV nog lang open blijft.
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat dit disciplinaire maatregelen waren? Ik kan dat nergens uit opmaken.
Menigtes van hippe moeders met hun vriendjes over de paard getilde kindertjes komen verhaal halen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk door alle hysterie het wel even dicht zal gaan ja.
Inspectie dit dat zus zo.
Niet zo raar natuurlijk. Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Menigtes van hippe moeders met hun vriendjes over de paard getilde kindertjes komen verhaal halen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef superniger het volgende:
Die begeleidsters zijn 10 keer erger dan Robert M.![]()
In dit geval zou een lynchpartij gerechtvaardigd zijn. Die arme kindertjes, hun hele leven verwoest, dat komt nooooooooooooooohoooooooooooit meer goed natuurlijk. Sterre en Wolk zullen opgroeien voor galg en rad, zoveel is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet zo raar natuurlijk. Zou ik ook doen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef superniger het volgende:
Die begeleidsters zijn 10 keer erger dan Robert M.![]()
MINDER MINDER MINDER OUDERSquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]Zoiets ja. Ik ga vanaf nu van ieder vervelend kutjong in de super een filmpje maken
Slechte ouders, allemoal!
Sowieso ouders die hun kind laten huilen en ze niet gelijk geruststellen en overladen met kusjekroelquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]Zoiets ja. Ik ga vanaf nu van ieder vervelend kutjong in de super een filmpje maken
Slechte ouders, allemoal!
Ja echt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet zo raar natuurlijk. Zou ik ook doen.
Ja natuurlijk. Ik betaal grof geld voor het KDV. En dat betaal ik niet om m'n peuter zonder toezicht buiten te laten lopen.quote:
Als jij het verschil niet zitten tussen je kind verwennen en zodanig negeren dat een 2 jarige zeker 8 minuten op zichzelf is aangewezen hoop ik dat je nooit kinderen krijgt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso ouders die hun kind laten huilen en ze niet gelijk geruststellen en overladen met kusjekroelhoe durven ze. Iedereen weet dat het opvoedkundig gezien het beste is om je kinderen vooral niet tegen te spreken, ze te overladen met kado's, hun beste vriend te zijn en ze geen enkel strobreed in de weg te leggen als ze iets willen.
Je hoort dit als ouder ook niet te accepteren. Beetje opkomen voor je kinderen, mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet zitten tussen je kind verwennen en zodanig negeren dat een 2 jarige zeker 8 minuten op zichzelf is aangewezen hoop ik dat je nooit kinderen krijgt.
Er zit namelijk nog heel veel tussen die twee in.
En nogmaals, het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren, dus het was niet eens een methode om ze te straffen.
Apart. Bij ons op school is ook wel iets voorgevallen in deze richting maar het zou niet in me opkomen op school verhaal te gaan halen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik betaal grof geld voor het KDV. En dat betaal ik niet om m'n peuter zonder toezicht buiten te laten lopen.
Kan ik haar net zo goed 'S ochtends buiten de deur zetten.![]()
Welnee, OPHANGEN DIE KDV LEIDSTERS. Ja toch? WAT EEN SCHANDE DIT, HOE DURVEN ZE!! Mijn arme Sterre en Wolkje worden nu nooit meer de veelbelovende hersenchirurgen waar ik als ouder zo trots op kan zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet zitten tussen je kind verwennen en zodanig negeren dat een 2 jarige zeker 8 minuten op zichzelf is aangewezen hoop ik dat je nooit kinderen krijgt.
Er zit namelijk nog heel veel tussen die twee in.
Jij bent dan ook geen Tokkie. Alleen Tokkies gaan verhaal halen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Apart. Bij ons op school is ook wel iets voorgevallen in deze richting maar het zou niet in me opkomen op school verhaal te gaan halen.
Die kinderen waren ook 2 à 3 jaar en werden buitengesloten zonder toezicht?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Apart. Bij ons op school is ook wel iets voorgevallen in deze richting maar het zou niet in me opkomen op school verhaal te gaan halen.
Wauw, overdrijf jij met alles zo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, OPHANGEN DIE KDV LEIDSTERS. Ja toch? WAT EEN SCHANDE DIT, HOE DURVEN ZE!! Mijn arme Sterre en Wolkje worden nu nooit meer de veelbelovende hersenchirurgen waar ik als ouder zo trots op kan zijn
Je hoort als ouder zelf je kind op te voeden. En het niet overlaten aan school/kdv.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hoort dit als ouder ook niet te accepteren. Beetje opkomen voor je kinderen, mensen.
Met hysterische ouders? Ja. Die zijn namelijk echt zoals ik ze schets.quote:
Je ziet in dit topic genoeg Tokkies die al verhaal willen gaan halen.quote:Maar je mag het ergens gewoon niet mee eens zijn zonder iemand te willen ophangen hoor.
Er moet bij mij echt een hoop gebeuren wil ik verhaal gaan halen bij iemand als een rasecht Tokkie.quote:Of is het bij jou zo dat het echt een uiterste moet zijn voor jij je ongenoegen aangeeft?
Oké, dus je bent tokkie als je niet wil dat je tweejarige zonder begeleiding buiten is en daar verhaal over gaat halen waarom dit wel is gebeurd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met hysterische ouders? Ja. Die zijn namelijk echt zoals ik ze schets.
[..]
Je ziet in dit topic genoeg Tokkies die al verhaal willen gaan halen.
[..]
Er moet bij mij echt een hoop gebeuren wil ik verhaal gaan halen bij iemand als een rasecht Tokkie.
Gaat dit niet meer over iets te dikke wijven met een naamketting omdat ze anders vergeten hoe ze heten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oké, dus je bent tokkie als je niet wil dat je tweejarige zonder begeleiding buiten is en daar verhaal over gaat halen waarom dit wel is gebeurd?
Duidelijk, wij hebben blijkbaar een hele andere mening over wat tokkie is.
Nee hoor ik vind dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat een zwart-wit reacties. Ik snap dat niet. Als ik vind, op basis van het filmpje, dat kinderen van die leeftijd niet zo lang zonder toezicht huilend buiten dienen te staan, ben ik een hysterische, zwakke Tokkie-moeder? Of moet ik dat dan weer anders zien?
Je bent Tokkie als je op basis van een (overduidelijk onvolledig) filmpje van een of ander aandachtsmokkel besluit dat je kind zonder toezicht heeft gezeten, het onderzoek niet afwacht en vervolgens maar op basis van dat ene filmpje zonder hoor- en wederhoor verhaal wilt gaan halen ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oké, dus je bent tokkie als je niet wil dat je tweejarige zonder begeleiding buiten is en daar verhaal over gaat halen waarom dit wel is gebeurd?
Duidelijk, wij hebben blijkbaar een hele andere mening over wat tokkie is.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat dit niet meer over iets te dikke wijven met een naamketting omdat ze anders vergeten hoe ze heten?
Nee hoor, als jij op basis van 1 filmpje in de media zonder wederhoor en blind voor tegenargumentatie een besluit vormt en best wel verhaal zou willen halen bij de KDV-leidsters, dan ben je inderdaad een Tokkie met een onderbuikje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat een zwart-wit reacties. Ik snap dat niet. Als ik vind, op basis van het filmpje, dat kinderen van die leeftijd niet zo lang zonder toezicht huilend buiten dienen te staan, ben ik een hysterische, zwakke Tokkie-moeder? Of moet ik dat dan weer anders zien?
Ben jij wel helemaal normaal?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent Tokkie als je op basis van een (overduidelijk onvolledig) filmpje van een of ander aandachtsmokkel besluit dat je kind zonder toezicht heeft gezeten, het onderzoek niet afwacht en vervolgens maar op basis van dat ene filmpje zonder hoor- en wederhoor verhaal wilt gaan halen ja.
Als je dat geen Tokkie actie vind dan verschillen we inderdaad nogal van mening wat asociaal en ronduit onbeschoft gedrag is en liggen jouw grenzen blijkbaar een stuk minder ver dan die van mij om eens ff iemand op te zoeken.
Het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren en de deur dicht was gewaaid, pas toen een familielid verhaal ging halen waarom de twee peuters buiten aan het huilen waren haalde ze de kinderen naar binnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent Tokkie als je op basis van een (overduidelijk onvolledig) filmpje van een of ander aandachtsmokkel besluit dat je kind zonder toezicht heeft gezeten, het onderzoek niet afwacht en vervolgens maar op basis van dat ene filmpje zonder hoor- en wederhoor verhaal wilt gaan halen ja.
Als je dat geen Tokkie actie vind dan verschillen we inderdaad nogal van mening wat asociaal en ronduit onbeschoft gedrag is en liggen jouw grenzen blijkbaar een stuk minder ver dan die van mij om eens ff iemand op te zoeken.
Ik denk dat het nogal eraan ligt wat je verstaat onder 'verhaal halen'. Als dat betekent dat je als ouder gewoon op een rustige, normale manier gaat informeren wat er gebeurd is, dan is dat heel normaal en geen Tokkie-actie. Als je met honkbalknuppel daar binnenstormt om verontwaardigd te roepen dat ze je kinderen niet mogen mishandelen, dan kun je wel spreken van een Tokkie-actie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ieder normaal weldenkend mens wacht even het onderzoek af ja, want die weten dat het KDV geen reactie gaat geven. Blijkbaar hoor jij niet bij die groep mensen en ga je gerust voor een gesloten deur staan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal normaal?
Iedere normaal denkende ouder zou bij het KDV navragen wat er precies gebeurt is. Verhaal halen dus.
Die reactie heb ik dus niet gelezen, beter post iemand even de officiele reactie van de KDV.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren en de deur dicht was gewaaid, pas toen een familielid verhaal ging halen waarom de twee peuters buiten aan het huilen waren haalde ze de kinderen naar binnen.
Waar haal je die informatie vandaan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren en de deur dicht was gewaaid, pas toen een familielid verhaal ging halen waarom de twee peuters buiten aan het huilen waren haalde ze de kinderen naar binnen.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die reactie heb ik dus niet gelezen, beter post iemand even de officiele reactie van de KDV.
Ik zou gewoon het onderzoek even afwachten en de KDV de gelegenheid geven zelf met een reactie te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het nogal eraan ligt wat je verstaat onder 'verhaal halen'. Als dat betekent dat je als ouder gewoon op een rustige, normale manier gaat informeren wat er gebeurd is, dan is dat heel normaal en geen Tokkie-actie. Als je met honkbalknuppel daar binnenstormt om verontwaardigd te roepen dat ze je kinderen niet mogen mishandelen, dan kun je wel spreken van een Tokkie-actie.
Maar op basis van het filmpje, het filmpje zelf zegt niets, ik kan ook zo'n filmpje maken en het op internet gooien met de tekst DIT KIND IS NET MISBRUIKT DOOR DIE EN DIE, VERSPREID DIT ZO SNEL MOGELIJK!quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef miss_sly het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+crquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Snakelady kom eens met een bron ofzo. Discussieert een stuk makkelijker.
Als mijn kind daar op het kdv zou zitten, vind ik het wel een ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat je op hoge poten erheen moet, maar ik zou wel persoonlijk met iemand willen spreken en niet het onderzoek af willen wachten. Van de andere kant verwacht ik eigenlijk dat de directie zelf contact op zal nemen met de ouders, vandaag nog, via een mail of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon het onderzoek even afwachten en de KDV de gelegenheid geven zelf met een reactie te komen.
Wat een voorbarig stukje. Ik wacht het echte onderzoek wel even af.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+cr
Had iemand anders al geplaatst in dit topic overigens.
Waarom zou je persoonlijk met iemand willen spreken? De KDV komt vanzelf met een reactie, al dan niet in een brief of email richting iedereen lijkt me. Geen enkele reden om de KDV te overstelpen met vragen, dat komt na het onderzoek wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mijn kind daar op het kdv zou zitten, vind ik het wel een ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat je op hoge poten erheen moet, maar ik zou wel persoonlijk met iemand willen spreken en niet het onderzoek af willen wachten. Van de andere kant verwacht ik eigenlijk dat de directie zelf contact op zal nemen met de ouders, vandaag nog, via een mail of iets dergelijks.
maar ik heb het over baby's van nul jaar,,,quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ayy, jammer dit.
Die leidsters en enkele leider zijn over het grote algemeen professionele mensen en de opvoeders van de nieuwe generatie, helemaal met ouders die wat minder aandacht aan hun kind schenken. Bovendien leren ze omgaan met andere kinderen.
Een fout op 1 KDV kan je niet de hele branche aanrekenen.
Het is hoe dan ook duidelijk dat er twee peuters zeker 8 minuten (waarschijnlijk al langer voordat ze zijn gaan filmen en de kinderen zijn gaan huilen) alleen buiten waren zonder toezicht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een voorbarig stukje. Ik wacht het echte onderzoek wel even af.
Wat nou gillen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar op basis van het filmpje, het filmpje zelf zegt niets, ik kan ook zo'n filmpje maken en het op internet gooien met de tekst DIT KIND IS NET MISBRUIKT DOOR DIE EN DIE, VERSPREID DIT ZO SNEL MOGELIJK!
Ik vind alles best, maar laat eerst het KDV even uitzoeken wat er gebeurd is voor iedereen gaat lopen gillen.
Als je je kind ophaalt bij het KDV heb je altijd een gesprekje over hoe de dag gegaan is. Als er dan zo'n filmpje op het internet verschijnt, is het heel normaal dat je vraagt wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ieder normaal weldenkend mens wacht even het onderzoek af ja, want die weten dat het KDV geen reactie gaat geven. Blijkbaar hoor jij niet bij die groep mensen en ga je gerust voor een gesloten deur staan.
Nou ja, verschillen wij van mening, maar dat maakt mij toch geen tokkie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou je persoonlijk met iemand willen spreken? De KDV komt vanzelf met een reactie, al dan niet in een brief of email richting iedereen lijkt me. Geen enkele reden om de KDV te overstelpen met vragen, dat komt na het onderzoek wel.
Eh nee. Dat is helemaal niet 'duidelijk'. Dat is wat jij gelooft.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook duidelijk dat er twee peuters zeker 8 minuten (waarschijnlijk al langer voordat ze zijn gaan filmen en de kinderen zijn gaan huilen) alleen buiten waren zonder toezicht.
Dat zie je toch? Ik bedoel, de reden waarom het zo was, is niet duidelijk, maar dat is toch wat het filmpje laat zien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee. Dat is helemaal niet 'duidelijk'. Dat is wat jij gelooft.
Verdomme, het hele schoolplein loopt hier vol met abnormale kindjes dan. Ik moet er s'ochtends altijd langs, drama, krijsende kinderen, denk zo wel 5 tot 10 van die blerende blagen. Ik denk dat ik maar eens een inspectietje erop los laat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat niet iets voor kindjes van die leeftijd.
Peuters van 2-3 jaar, zonder toezicht, ouders, wat dan ook? Dat zou ik raar vinden, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdomme, het hele schoolplein loopt hier vol met abnormale kindjes dan. Ik moet er s'ochtends altijd langs, drama, krijsende kinderen, denk zo wel 5 tot 10 van die blerende blagen. Ik denk dat ik maar eens een inspectietje erop los laat.
Het filmpje laat 2 kinderen op een schoolplein zien bij een dichte glazen deur. Wie kan er met onomstotelijk bewijs komen dat er door de glazen deur geen toezicht werd gehouden op de kinderen, het liefst met een filmpje?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Ik bedoel, de reden waarom het zo was, is niet duidelijk, maar dat is toch wat het filmpje laat zien?
Maar mss kun je nog antwoord geven op de vraag wat er tokkie aan is, als je als ouder vraagt wat er nu gebeurd is, als je je kind ophaalt aan het einde van de dag?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verdomme, het hele schoolplein loopt hier vol met abnormale kindjes dan. Ik moet er s'ochtends altijd langs, drama, krijsende kinderen, denk zo wel 5 tot 10 van die blerende blagen. Ik denk dat ik maar eens een inspectietje erop los laat.
Als er wel toezicht is vanuit die deur, dan vind ik dat de leidster(s) in kwestie hadden moeten reageren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het filmpje laat 2 kinderen op een schoolplein zien bij een dichte glazen deur. Wie kan er met onomstotelijk bewijs komen dat er door de glazen deur geen toezicht werd gehouden op de kinderen, het liefst met een filmpje?
3 jaar ja, en toezicht staat er vaak zat met hun rug naar toe of zijn bezig met het verlaten van het schoolplein (pappa en mamma). Bleren joh, en hard ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Peuters van 2-3 jaar, zonder toezicht, ouders, wat dan ook? Dat zou ik raar vinden, inderdaad.
Zie jij toezicht buiten staan dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee. Dat is helemaal niet 'duidelijk'. Dat is wat jij gelooft.
Is dat hetzelfde als verhaal halen dan? In mijn optiek is verhaal halen wel van een andere orde. Tussen neus en lippen door bij het ophalen van je kind beginnen over een filmpje dat viral is gegaan valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar mss kun je nog antwoord geven op de vraag wat er tokkie aan is, als je als ouder vraagt wat er nu gebeurd is, als je je kind ophaalt aan het einde van de dag.
Je snapt me niet,quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat nou gillen?
Dit filmpje zegt wel wat, namelijk dat er twee kindjes zonder enig toezicht minstens 8 minuten buiten waren, en een van de kindjes was de hele tijd aan het krijsen. Wat mij betreft is dat niet iets voor kindjes van die leeftijd.
Is dat de enige manier om toezicht te houden dan?quote:
Nogmaals, die verklaring van 'een medewerker' is flinterdun en voorbarig. Ik wacht het onderzoek wel af.quote:En als de deur dicht is gewaaid en niemand had dat door is het toch duidelijk dat ze niet achter het raam stonden te kijken.
'GILLENDE KINDEREN NA VERSCHIJNEN POTLOODVENTER'quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt me niet,
Filmpje, oké?
Krijsende kinderen.
Ik kan er nu alles wat ik maar wil onder zetten, net zoals de maakster gedaan heeft. Wat er écht gebeurt is kan niemand nog zeggen. Eerst onderzoek, dan praten we verder.
Als ik verhaal haal, dan haal ik hun verhaal. Dan is dat dat ik vraag wat er gebeurd is, hun verhaal dus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als verhaal halen dan? In mijn optiek is verhaal halen wel van een andere orde. Tussen neus en lippen door bij het ophalen van je kind beginnen over een filmpje dat viral is gegaan valt daar niet onder.
Het filmpje laat een krijsend kind zien, niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Ik bedoel, de reden waarom het zo was, is niet duidelijk, maar dat is toch wat het filmpje laat zien?
Stonden ze achter het raam te kijken hoe het kind overstuur was voor 8 minuten lang vind ik het niet echt beter als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat de enige manier om toezicht te houden dan?
[..]
Nogmaals, die verklaring van 'een medewerker' is flinterdun en voorbarig. Ik wacht het onderzoek wel af.
Ja precies, maar nee, het filmpje is waar wánt de maakster heeft erbij gezet wát we zien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'GILLENDE KINDEREN NA VERSCHIJNEN POTLOODVENTER'
Doet het ook goed in de media denk.
Ik snap je wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt me niet,
Filmpje, oké?
Krijsende kinderen.
Ik kan er nu alles wat ik maar wil onder zetten, net zoals de maakster gedaan heeft. Wat er écht gebeurt is kan niemand nog zeggen. Eerst onderzoek, dan praten we verder.
Dat mag. Ik was vroeger ook wel eens overstuur, soms zelfs een half uur. Enige oplossing was mij uit te laten razen, of onder de koude douche zetten. Mag ik mijn moeder nu aanklagen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stonden ze achter het raam te kijken hoe het kind overstuur was voor 8 minuten lang vind ik het niet echt beter als ik heel eerlijk ben.
Ik heb geen idee wat de verklaring is. Ik wacht wel met kritisch zijn totdat ik wederhoor heb laten plaatsvinden. Ik doe even niet mee aan de lynch-hype.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stonden ze achter het raam te kijken hoe het kind overstuur was voor 8 minuten lang vind ik het niet echt beter als ik heel eerlijk ben.
Dat mag je van mij als je je daar beter door voelt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag. Ik was vroeger ook wel eens overstuur, soms zelfs een half uur. Enige oplossing was mij uit te laten razen, of onder de koude douche zetten. Mag ik mijn moeder nu aanklagen?
Als ik verhaal ga halen ga ik letterlijk vragen naar hun verhaal, niks meer en niks minder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als verhaal halen dan? In mijn optiek is verhaal halen wel van een andere orde. Tussen neus en lippen door bij het ophalen van je kind beginnen over een filmpje dat viral is gegaan valt daar niet onder.
Dat gaat sowieso gebeuren. Stenen door de ramen enzo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Straks bestormen ze nog met zijn allen dat kinderdagverblijf daar ...
Nou, zit ik niet op te wachten zo'n rel hier in de buurt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gebeuren. Stenen door de ramen enzo.
Ik snap niet waarom je kennelijk tot de lynch-hype behoort als je niet blij wordt van dit filmpje...quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de verklaring is. Ik wacht wel met kritisch zijn totdat ik wederhoor heb laten plaatsvinden. Ik doe even niet mee aan de lynch-hype.
Niemand wordt blij van huilende kindertjes denk ik, maar niemand weet wat er aan de hand is,quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je kennelijk tot de lynch-hype behoort als je niet blij wordt van dit filmpje...
Woon je in Noord dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, zit ik niet op te wachten zo'n rel hier in de buurt.
Klopt, maar als je reageert op mensen die zeggen "kutkind, wilde natuurlijk weer niet luisteren, lekker voor straf buiten zetten" dat je dat geen goede manier van doen zou vinden, dan ben je van de lynch-hype en pleeg je geen wederhoor. Ik vind het raar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van huilende kindertjes denk ik, maar niemand weet wat er aan de hand is,
oe... dat mocht ik niet zeggen in een topic in klaagbaakquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef yvonne het volgende:
Ze is wel dol op zichzelf https://www.facebook.com/(...)0001541315957&type=3
Kinderopvangpersoneel wordt als wrede mishandelaars en ervaren piloten als zelfmoordenaars/massamoordenaars weggezet op dit forumquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van huilende kindertjes denk ik, maar niemand weet wat er aan de hand is,
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oe... dat mocht ik niet zeggen in een topic in klaagbaaktoen was ik een dom wijf enzo...
![]()
maar ik denk dat ze dat tegen jou niet zo snel durven te zeggen, dus jij mag dat
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Samenvatting : Meisje dat selfies maakt op fb heeft nu een filmpje gemaakt van huilende kinderen op een kinderdagverblijf.
Onterechte klacht.
Nou ja, het wordt natuurlijk wel een beetje hysterisch zo, terwijl niemand verder weet wat erquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar als je reageert op mensen die zeggen "kutkind, wilde natuurlijk weer niet luisteren, lekker voor straf buiten zetten" dat je dat geen goede manier van doen zou vinden, dan ben je van de lynch-hype en pleeg je geen wederhoor. Ik vind het raar.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kinderopvangpersoneel wordt als wrede mishandelaars en ervaren piloten als zelfmoordenaars/massamoordenaars weggezet op dit forum
Door FOK!kers die zelf niet eens normaal kunnen spellen.
Maar dat geldt toch voor beide partijen in dit topic? Toch niet alleen voor degenen die hun afkeuring erover uitspreken, maar net zo goed voor degenen die het toejuichen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, het wordt natuurlijk wel een beetje hysterisch zo, terwijl niemand verder weet wat er
nou eigenlijk écht is gebeurd, dat is het enge van FB, zet er iets op en je kan iemand of iets
hélemaal naar de klote laten gaan,
Nou.. moet je eens in het klaagbaak topic gaan kijken, kunnen jullie beter tegen die gasten ingaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor beide partijen in dit topic? Toch niet alleen voor degenen die hun afkeuring erover uitspreken, maar net zo goed voor degenen die het toejuichen?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef wise het volgende:
[..]
al die vrouwmensen die dezelfde mening delen
Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Boo fucking hoo ze staan te janken omdat ze naar binnen willenverwende kut koters
Nee, het was een algemene opmerking.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
beticht jij mij nou van niet kunnen spellen?
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het was een algemene opmerking.
Het totale disrespect voor andermans werk en expertise.
De KDVs in Nederland weten iha prima wat ze doen.
Linkje vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef yvonne het volgende:
Oooooooh, kind met kind, misschien werd ze wel niet toegelaten op dat KDV en neemt ze zo wraak!
Jaja, ben al weg
Dat excuus maakt het nog absurder.... hoe kun je 2 kinderen, waarvan er 1 voor de deur staat te huilen nou een kleine 10 minuten missen op je groep?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef quirina het volgende:
Ze horen te controleren of alle kinderen mee naar binnen zijn gekomen en wie weet is hun groepsruimte niet bij de buitenspeelplaats dat ze daarom die kindjes niet hoorden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat excuus maakt het nog absurder.... hoe kun je 2 kinderen, waarvan er 1 voor de deur staat te huilen nou een kleine 10 minuten missen op je groep?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Meid, jij verdient een koninklijke onderscheiding! We need more people like you. Ik hoop dat die telefoon, waar ze op zaten te spelen, in miljoenen stukjes barst. Want dat doen ze met die kinderzieltjes! Shame on them!
een koninklijke onderscheiding nog welja sorry hoor...
Shween Jagessar is een leidster op dat KDV?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou die reacties liegen er niet om daar ...
https://www.facebook.com/photo.php?v=685603168167721
Kk hoer als mn kind daar buiten zat.. Had ik elk begeleidr zn hart eruit gerukt..
walgelijk gwn hoop dat die mensen nooit meer aan een baan komen en in de uitkering gaan stelletje debielen. zielig voor di onschuldige youngins pfff
Shween Jagessar niet eens een uitkering gewoon zelf in de goot belanden
Ze is al uit geroepen tot held en ze verdient ook nog een lintje![]()
TOP gedaan! Nara je verdient een lintje! heel erg dat het zo moest maar beter dan dat we niet weten hoe het gaat! Complimenten!!
Nou... ik hoop dat de boel snel gesust wordt want dit gaat vast niet leuk worden
Daar ben ik ook bang voor als het zo doorgaat, daarom ga is hier niet aan mee doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Shween Jagessar is een leidster op dat KDV?
Die mag vrezen voor haar leven, zo te lezen.
Hele normale reacties hoor, volgens sommigen hier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou die reacties liegen er niet om daar ...
Kk hoer als mn kind daar buiten zat.. Had ik elk begeleidr zn hart eruit gerukt..
walgelijk gwn hoop dat die mensen nooit meer aan een baan komen en in de uitkering gaan stelletje debielen. zielig voor di onschuldige youngins pfff
Shween Jagessar niet eens een uitkering gewoon zelf in de goot belanden
Ze is al uit geroepen tot held en ze verdient ook nog een lintje![]()
TOP gedaan! Nara je verdient een lintje! heel erg dat het zo moest maar beter dan dat we niet weten hoe het gaat! Complimenten!!
Nou... ik hoop dat de boel snel gesust wordt want dit gaat vast niet leuk worden
Was ze zelf op TV om dat te vertellen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:05 schreef quirina het volgende:
Nou ik heb t net gezien op AT5
Die Nara vertelde dat er ook al eerder 7 kinderen alleen waren op t speelplein.
En haar moeder ging naar het kdv om te zeggen dat er twee kindjes alleen buiten waren en dat de leidsters met haar telefoon bezig was en zei van oh we waren boven.
(???)
Kdv was vandaag dicht in ieder geval en de GGD doet onderzoek en besluit daarna of het kdv weer open mag of niet.
Kindjes waren denk ik dus gewoon buiten vergeten.
Ja ze was op tvquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was ze zelf op TV om dat te vertellen?
Ik kon de zender niet zo snel vinden dus ik heb het net gemistik zat net te kijken
naar iemand die zijn neef zou hebben doodgestoken, maar zijn advocaat zei dat hij
in het mes was gevallen
Alsof die Facebookrellers iets gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moest fucking hard lachen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zijn advocaat zei dat hij
in het mes was gevallen
Uhu, want die mensen gaan haar ECHT WEL opzoeken en die gaan haar ECHT iets aan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah... ja het went .... een héél klein beetjequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik moest fucking hard lachen.
Erg wel, maar ja.
Het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Uhu, want die mensen gaan haar ECHT WEL opzoeken en die gaan haar ECHT iets aan doen.
Ja je zou denken dat die leidsters collega's hebben die ook opletten toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:51 schreef Marrije het volgende:
Wat ik ook niet begrijp, op een gegeven moment (6 minuut zoveel) staan die kinderen voor een grote deur, en ook al die ramen van dat gebouw, daar zit helemaal niemand die denkt hey wat een onophoudelijk gekrijs, ik zal eens even uit het raam kijken?
at5quote:Daarop is te zien dat huilende peuters minutenlang in de achtertuin van de crèche zijn buitengesloten. De directie van het kinderdagverbijf spreekt in een nieuwe schriftelijke verklaring van een ernstige en onacceptabele zaak.
De GGD heeft de zaak in onderzoek. De directie zegt volledig mee te werken aan dit onderzoek, dat vermoedelijk een tot twee weken zal duren. Hangende het GGD-onderzoek zijn twee medewerkers van Flamingo op non-actief gesteld.
Tis best een groot gebouw, ik begrijp niet dat dit zolang heeft kunnen duren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja je zou denken dat die leidsters collega's hebben die ook opletten toch?
Ik snap niet dat als je dat vaker hebt gezien dat er nooit eens iemand daar is gaan pratenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis best een groot gebouw, ik begrijp niet dat dit zolang heeft kunnen duren.
Goede kans dat als je dit bespreekbaar wilt maken als buurtbewoner dat je met een smoes zo weer buiten staat. Maar dan zullen ze voortaan wel beter oppassen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap niet dat als je dat vaker hebt gezien dat er nooit eens iemand daar is gaan praten
waarom dit gebeuren kan, maar meteen zo'n hetze beginnen tegen die kleuter of peuterleidsters
is best wel tricky hoor, je hebt grote kans dat ze hier in de buurt wonen.
Dat FB is levensgevaarlijk met dit soort dingen.
Ja, dat laatste in elk geval, maar als je nooit eerst een keer bent gaan vragen of praten maar het meteen op FB zet ben je niet goed bezig hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goede kans dat als je dit bespreekbaar wilt maken als buurtbewoner dat je met een smoes zo weer buiten staat. Maar dan zullen ze voortaan wel beter oppassen.
Is de vogelbuurt zo erg dan in Noord?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat laatste in elk geval, maar als je nooit eerst een keer bent gaan vragen of praten maar het meteen op FB zet ben je niet goed bezig hoorzoals je zelf op FB kan zien zijn het hier
geen lievertjes ..
Nou bekijk de reacties maar op FBquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Is de vogelbuurt zo erg dan in Noord?
had vanmiddag wel even gekeken maar dan is mij niet steeds duidelijk waar iedereen woontquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou bekijk de reacties maar op FBdan mag je het zelf beoordelen
![]()
Ik denk ook niet dat al die 43.000 hier in de buurt wonen, dat hoop ik niet tenminste,quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
had vanmiddag wel even gekeken maar dan is mij niet steeds duidelijk waar iedereen woont
Dacht dat er stond 1x eerder, en toen waren het zeven kinderen, maar kon ze het niet filmenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap niet dat als je dat vaker hebt gezien dat er nooit eens iemand daar is gaan praten
waarom dit gebeuren kan, maar meteen zo'n hetze beginnen tegen die kleuter of peuterleidsters
is best wel tricky hoor, je hebt grote kans dat ze hier in de buurt wonen.
Er hoeft maar 1 iemand te beweren dat je fraude pleegt, en je moet je onschuld bewijzen, anders blijft het in de lucht hangen. Net als die man die voor pedo werd uitgemaakt terwijl onschuldig. Werd volledig in elkaar geslagen.quote:Dat FB is levensgevaarlijk met dit soort dingen.
Ja, daarom, ik durf er verder niet eens meer iets over te zeggen, straks is het nog oorlog daar,quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Dacht dat er stond 1x eerder, en toen waren het zeven kinderen, maar kon ze het niet filmen
[..]
Er hoeft maar 1 iemand te beweren dat je fraude pleegt, en je moet je onschuld bewijzen, anders blijft het in de lucht hangen. Net als die man die voor pedo werd uitgemaakt terwijl onschuldig. Werd volledig in elkaar geslagen.
De Nederlandse nuchterheid is al jaren ver te zoeken
Pak die facebook mensen als eerste maar eens aan met hun bedreigingen via internet zonder dat ze het fijne ervan weten. Eng vind ik dat.
Gevalletje afwachten voor de rest. Tenminste wat mij betreft. 8 minuten gillen. Dat kind heeft in ieder geval een lange adem. Mijn buurmeisje verderop kan het ook lang volhouden om haar zin te krijgenEcht een lief mooi popje, maar kan minstens zo dramatisch huilen wanneer ze haar zinnetje niet door kan drukken. Uiteindelijk stopt ze wel, maar ben je wel verder dan 8 minuten en is moeders al met kind naar huis gevlucht om de rest niet tot last te zijn.
Hollandse nuchterheid? Hysterische huiswijven zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef paddy het volgende:
De Nederlandse nuchterheid is al jaren ver te zoeken
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:18 schreef quirina het volgende:
En die facebookers wonen allemaal in de vogelbuurt?... Hoe weet je dat nou? @ fanvantlaatsteuur
Overigens verbaast t me dat die namen van de leidsters nog niet genoemd worden in de reacties. Valt nog mee.
Een paar uur? waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik begrijp de heisa niet zo... Sinds wanneer is het mishandeling om een paar koters buiten te laten voor een paar uur? Ze worden er toch niet ziek van en het doet geen pijn ofzo...?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een paar uur? waar haal je dat nou weer vandaanhet waren geloof ik 8 minuten.
Maar goed ik lees het later wel..
nou een meisje van 2 jaar en 3 maanden laat je niet zolang zonder toezicht buiten staan krijsenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik begrijp de heisa niet zo... Sinds wanneer is het mishandeling om een paar koters buiten te laten voor een paar uur? Ze worden er toch niet ziek van en het doet geen pijn ofzo...?
ja, nou ik zeg niks meer ik ga koffie zettenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik werd als kind zovaak buiten gezet als straf. Dat werkte best goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |