abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138503014

quote:
Er is grote ophef ontstaan om een filmpje dat op Facebook is geplaatst waarop is te zien hoe twee kleuters minutenlang in de tuin van kinderdagverblijf Flamingo Regenboog-Noord staan te huilen, voordat ze eindelijk binnen worden gelaten.

Het filmpje is al ruim 9.000 keer gedeeld en er wordt heftig op gereageerd. Volgens de maker van het filmpje komt het regelmatig voor dat er kinderen in de binnentuin aan hun lot worden overgelaten.

De directie van Flamingo Regenboog zegt later deze ochtend met een reactie op het filmpje te komen.
http://www.at5.nl/artikel(...)in-kinderdagverblijf

quote:
Kinderdagverblijf FLAMINGO REGENBOOG-NOORD sluit kindjes op in de achtertuin (ZONDER BEGELEIDING)!
Waar de FUCK is die fucking begeleidster?
De vorige keer is het niet gelukt om het te filmen, omdat ik geen telefoon in me buurt had!

Op het filmpje zie je nu 2 kinderen, de vorige keer waren het 7 kinderen die opgesloten zaten buiten!

Tijdens het filmen is een familielid gaan kijken, waar de begeleidsters zijn.. ZIJ trof de begeleidsters binnen aan ( lekker spelletjes spelen op hun mobiel) terwijl deze kindjes buiten aan het krijsen zijn en smekend om naar binnen te gaan..
Aan het einde van het filmpje kun je zien dat ze begeleidster niet in beeld durft te komen!

DEEL DIT FILMPJE, LAAT ZIEN WAT ER GEBEURT IN DAT KINDERDAG VERBLIJF!!

STEL JE VOOR DIT IS JOUW KIND? STEL JE VOOR DIT KIND VERWOND ZICH?
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?v=685603168167721

Filmpje

Game on? Zo niet, gooi er maar een slotje op.
pi_138503037
Slotje op dat jankmondje graag.
pi_138503064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: niet deze exacte tekst, inderdaad, maar aangezien de directie het heeft over het buitenprotocol, dat er ongetwijfeld zal zijn, en mijn gezonde verstand me ook wel laat bedenken dat 2- en 3-jarigen niet in hun eentje buiten horen te zijn, lijkt me dat dat in het buitenprotocol staat.

Maar je hebt gelijk, dat is een aanname van me.
Ja lijkt me ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets vastgelegd is.
pi_138503071
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Luigi het volgende: [..] Moet er niet aan denken.
ik las toch echt een roeping in je post net. Zeker bij die kleintjes is het al eeuwenlang vrij gebruikelijk dat de verzorging/opvoeding door vrouwen gebeurt, dus je kunt heel veel voor ze betekenen als (super)man. ;)
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 13:21:14 #6
5428 crew  miss_sly
pi_138503111
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja lijkt me ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets vastgelegd is.
Ik neem aan van wel, want in zoiets als de kinderopvang hebben ze, zoals al sarcastisch opgemerkt door mensen in dit topic, voor vrijwel alles een protocol.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_138503113
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zonder gehoord te zijn.. Gesprek moet nog komen. Lekkere tering werkgever die er gelijk vanuit gaat dat de leidsters fout zijn en de camera geile buurvrouw het beter weet.
Het is een kind, joh. Heel fout om een kind acht minuten (of misschien zelfs langer) buiten te laten krijsen/huilen. Het kind was overstuur - en terecht. Onbegrijpelijk dat iemand als 'juf' zoiets doet bij een kind, wat de reden ook is.

Verder vond ik het filmpje echt zielig, ik kon het niet afkijken. Maar het kindje schreeuwde ook nog mama enzo. ;( Nee, echt fout om zo met een kind om te gaan. Het kind wordt er ook niet rustiger van verder. Het helpt niks, behalve dat het kind nog meer overstuur wordt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:23:59 #8
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_138503161
Je hebt het 4 ogen principe sowieso, lijkt mij dat buiten in de tuin zetten daar niet onder valt
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_138503218
Het Parool heeft ook een artikel http://www.parool.nl/paro(...)ers-in-de-tuin.dhtml

Dat ze verwijzen naar een buitenspeelprotocol geeft lijkt mij al wel aan dat de buitenspeelplek niet als strafplek gezien wordt door de directie. Bij de kdv's die ik ken gaat het dan bijv om de gang, de hoek, of tegen de muur. Onder toezicht. En niet apart in bijv de slaapkamer, omdat dat kan maken dat ze niet goed meer slapen daar.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:27:14 #10
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138503257
Dat buitenspeelprotocol kan ik trouwens niet vinden op hun site.
pi_138503410
Ik zou als m'n kind daar op t kinderdagverblijf zou zitten meteen opzeggen.
Kijk dat oudere kindjes buiten spelen met toezicht van een afstandje moet kunnen, maar laat dan de deur ook open dat ze binnen kunnen lopen als er wat is.Zorg dat je als leidster de kinderen goed kan zien door de deur/raam.
Dit is hier niet het geval. Het kind is hysterisch aan het huilen en niemand kijkt er naar van de leiding. Niet ff aan de deur en vragen wat er gebeurd is aan het kind.
Wie weet hoe lang dat kindje voor dat het filmpje gemaakt is al aan het huilen is.. Echt erg
Zelfs 8 minuten lang niet naar t kind omkijken is al te lang!
;(
pi_138503484
Ik heb niks met kinderen enzo maar zelfs ik vind dit zielig :@ Acht minuten! Kom op zeg. Ik zou het m'n hond niet eens aandoen.
Tap tap tap
pi_138503531
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef quirina het volgende:
Kijk dat oudere kindjes buiten spelen met toezicht van een afstandje moet kunnen, maar laat dan de deur ook open dat ze binnen kunnen lopen als er wat is.Zorg dat je als leidster de kinderen goed kan zien door de deur/raam.
Dit is hier niet het geval. Het kind is hysterisch aan het huilen en niemand kijkt er naar van de leiding. Niet ff aan de deur en vragen wat er gebeurd is aan het kind.
Wie weet hoe lang dat kindje voor dat het filmpje gemaakt is al aan het huilen is.. Echt erg
;(
Klok en klepel 8)7
pi_138503533
http://www.parool.nl/paro(...)ers-in-de-tuin.dhtml

Spoedinspectie :o bij crèche in Noord na huilende kleuters in de tuin
pi_138503566
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef quirina het volgende:
;(
Erg voorbarig.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 13:36:04 #16
5428 crew  miss_sly
pi_138503576
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klok en klepel 8)7
Een groot verschil met jou, uiteraard, want in jouw kristallen bol heb je alles perfect kunnen zien.
pi_138503638
Ik vind de speelplaats sowieso geen goede strafplek voor zulke kleintjes. Lekker verwarrend.
pi_138503640
Keek net even op hun Facebook ... Ze zochten invallers mijn god dan nemen ze wel randdebielen aan.
pi_138503651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks met kinderen enzo maar zelfs ik vind dit zielig :@ Acht minuten! Kom op zeg. Ik zou het m'n hond niet eens aandoen.
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurd
tja, beetje ouderwets misschien :@ maar dat er al kinderen van nul jaar worden gedropt bij
die dagverblijven dát vind ik pas zielig...
pi_138503692
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurd
tja, beetje ouderwets misschien :@ maar dat er al kinderen van nul jaar worden gedropt bij
OMG! Laten we aub niet deze discussie gaan voeren. :X
pi_138503722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

OMG! Laten we aub niet deze discussie gaan voeren. :X
ow... raak ik weer een gevoelige snaar? :P dan hou ik er toch over op :+
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 13:41:38 #22
5428 crew  miss_sly
pi_138503785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Gevoelig of niet, niet aan de orde toch op dit moment?
pi_138503807
quote:

[..]

Goed voor de weerstand :{w
Tap tap tap
pi_138503811
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gevoelig of niet, niet aan de orde toch op dit moment?
gevoelig dus :+
pi_138503825
Trouwens, als ik de ouder was van een van de kinderen op het filmpje wat nu door heel NL wordt gezien zou ik niet gecharmeerd zijn van de mevrouw die het filmt en op internet pleurt ipv dat ze aangifte doet bij de politie.
pi_138503829
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Goed voor de weerstand :{w
even in de frisse lucht ook :P
pi_138503857
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

even in de frisse lucht ook :P
Lekker laten janken, is al dat snot ook weer weg.
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 13:43:59 #28
5428 crew  miss_sly
pi_138503870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

gevoelig dus :+
O, volgens mij zeg ik dat niet. Voor mij is het niet gevoelig, hoor. Voor sommige ouders wellicht wel. Maar het doet er gewoonweg niet toe voor dit verhaal :)
pi_138503886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, als ik de ouder was van een van de kinderen op het filmpje wat nu door heel NL wordt gezien zou ik niet gecharmeerd zijn van de mevrouw die het filmt en op internet pleurt ipv dat ze aangifte doet bij de politie.
Troll!
pi_138503901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lekker laten janken, is al dat snot ook weer weg.
Nah.. ik geef verder geen oordeel, ik zou bij God niet weten wat er daar aan de hand is, dus ik lees
het wel :+
pi_138503908
Niks mis mee on ze zo te straffen. Worden ze hard van ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:45:10 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138503922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zou het 10 jaar geleden met jou eens zijn geweest, maar tegenwoordig moeten koppels wel met zijn tweetjes werken om alles te kunnen blijven betalen.

Verders, zaten mijn kinderen op die opvang had ik ze er ook afgehaald, 8 minuten zonder toezicht buiten laten krijsen is gewoon not done,
Zeggen dat het voor straf was is ook onzin, wie straft een peuter nu door ze 8 minuten buiten te laten staan op het speelplein? :?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138503942
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef quirina het volgende:

[..]

Troll!
Ik zou er als ouder niet blij mee zien als heel NL mijn kind op een filmpje ziet nee. Ze had ook met het gefilmde meteen aangifte kunnen doen. Waarom moet het op internet?
pi_138503967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja, precies. Het is al zielig voor een dier. Ik vind het echt sneu. Ook hoe overstuur dat meisje is en mama schreeuwt enzo. Nee echt zielig. ;(
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:47:15 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138503984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zou er als ouder niet blij mee zien als heel NL mijn kind op een filmpje ziet nee. Ze had ook met het gefilmde meteen aangifte kunnen doen. Waarom moet het op internet?
Net of de kinderen er herkenbaar op staan, daarvoor is het filmpje veel te onduidelijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138503988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zou het 10 jaar geleden met jou eens zijn geweest, maar tegenwoordig moeten koppels wel met zijn tweetjes werken om alles te kunnen blijven betalen.

Verders, zaten mijn kinderen op die opvang had ik ze er ook afgehaald, 8 minuten zonder toezicht buiten laten krijsen is gewoon not done,
Zeggen dat het voor straf was is ook onzin, wie straft een peuter nu door ze 8 minuten buiten te laten staan op het speelplein? :?
Tja dat eerste heb je helaas gelijk in, vaak is dat ook zo..

en wat het tweede betreft

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah.. ik geef verder geen oordeel, ik zou bij God niet weten wat er daar aan de hand is, dus ik lees
het wel :+
pi_138503989
quote:

[..]

Kind is nou niet echt herkenbaar, maar er staat toch bij waarom ze het op internet heeft geplaatst. Zodat iedereen kan zien hoe 'ze' daar met kinderen omgaan, want het was niet de eerste keer.

Ik zou vooral kwaad zijn op die leidster.
pi_138504006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja, precies. Het is al zielig voor een dier. Ik vind het echt sneu. Ook hoe overstuur dat meisje is en mama schreeuwt enzo. Nee echt zielig. ;(
Het deed me wel even denken aan een kat die 's ochtends vroeg eindeloos tegen de deur van je slaapkamer staat te krabben en te mauwen dat ie eten wil, die zijn ook zo volhardend :@
Tap tap tap
pi_138504013
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Kind is nou niet echt herkenbaar, maar er staat toch bij waarom ze het op internet heeft geplaatst. Zodat iedereen kan zien hoe 'ze' daar met kinderen omgaan, want het was niet de eerste keer.

Ik zou vooral kwaad zijn op die leidster.
Natuurlijk, in de eerste plaats op de leidster(s) ja.
pi_138504048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het deed me wel even denken aan een kat die 's ochtends vroeg eindeloos tegen de deur van je slaapkamer staat te krabben en te mauwen dat ie eten wil, die zijn ook zo volhardend :@
Kun je ergens anders gaan zitten trollen?
pi_138504060
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kun je ergens anders gaan zitten trollen?
O sorry, ik zal even verdergaan met moord en brand schreeuwen, mag ik dan blijven?
Tap tap tap
pi_138504097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O sorry, ik zal even verdergaan met moord en brand schreeuwen, mag ik dan blijven?
Als het je niet interesseert hoéf je niet reageren hoor. :W
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:52:01 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138504137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hahaha, doen die van mij ook ja en dan heel zielig mauwen alsof ze al 4 dagen geen eten hebben gehad.
En dan kijk ik hun bakje en staat er nog gewoon voer maar willen ze iets lekkers. :')
pi_138504154
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als het je niet interesseert hoéf je niet reageren hoor. :W
Het interesseert me wel, anders had ik dat filmpje niet gekeken. Ik heb wel even doorgespoeld, maar de strekking was me duidelijk.
Maar goed, ga lekker verder met de spannende discussie :)
Tap tap tap
pi_138504200
quote:

[..]

Wie weet had die vrouw dat wel gedaan maar nam de politie haar niet serieus genoeg? Je weet niet. Als zij de enige is in die straat die aangifte doet en verder trekt niemand een bek open kan ik begrijpen dat ze het via social media doet. Als de ouder van dat kind dat niet fijn vind is die vrouw die gefilmd heeft makkelijk te vinden en kan die ouder zelf wel vragen waarom heb je dat zo gedaan? En ik vind t gezichtje van het kind niet zo goed te zien dus met herkenbaarheid tov heel Nederland. Mwah..

Zou denk ik als ouder gelijk naar het kdv rennen en hysterisch kwaad worden op de leiding daar.
pi_138504302
Waarom is dat boeiend? Het zijn kinderen, geen suikerpoppetjes. Sjees.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_138504338
Nou ze zijn in elk geval nu aan het uitzoeken wat hier precies van klopt

Nara Georgieva

Kinderdagverblijf FLAMINGO REGENBOOG-NOORD sluit kindjes op in de achtertuin (ZONDER BEGELEIDING)!
De vorige keer is het niet gelukt om het te filmen, omdat ik geen telefoon in me buurt had!
Op het filmpje zie je nu 2 kinderen, de vorige keer waren het 7 kinderen die opgesloten zaten buiten!

Tijdens het filmen is een familielid gaan kijken, waar de begeleidsters zijn.. ZIJ trof de begeleidsters binnen aan ( lekker spelletjes spelen op hun mobiel) terwijl deze kindjes buiten aan het krijsen zijn en smekend om naar binnen te gaan..
Aan het einde van het filmpje kun je zien dat ze begeleidster niet in beeld durft te komen!

http://www.at5.nl/artikel(...)in-kinderdagverblijf

Als het echt allemaal zo erg is dan zullen er wel h;e;el snel maatregelen worden getroffen, meer
weten we op dit moment toch ook niet, dus weinig over te zeggen...
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:05:18 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138504602
En terecht dat het goed wordt uitgezocht, voor die kinderen natuurlijk maar ook voor dat kinderdagverblijf. Als het onterecht is dan krijg je toch een slechte naam door deze smaad.
pi_138504660
Jammer dat de leidsters zijn geschorst. Echt typische massahysterie op social media door al die huismoeders :')
#superniger2020
pi_138504722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef superniger het volgende:
Jammer dat de leidsters zijn geschorst. Echt typische massahysterie op social media door al die huismoeders :')
:Y
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:09:14 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138504731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef superniger het volgende:
Ik vind dit toch wel vrij ernstig, en dat is niet omdat ik moeder ben.
Je kinderen straffen hoort er bij, maar zeker bij twee jarige moet er altijd toezicht bij blijven.
Daarnaast is 8 minuten ook erg lang om te straffen.
Normaal gezien is het per leeftijdsjaar 1 minuut, dus 2 minuutjes in de hoek bv was een veel betere straf geweest.
pi_138504732
Die ouders kunnen hun kind ook zelf opvoeden ipv je kinderen dumpen op een kdv :')
#superniger2020
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:11:22 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138504797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef superniger het volgende:
Die ouders kunnen hun kind ook zelf opvoeden ipv je kinderen dumpen op een kdv :')
Dat zou kunnen, als ouders de eerste vier jaar meer financiële ondersteuning zouden krijgen, maar dan ben jij zeker ook een van de eerste die aan het klagen is?
pi_138504802
Acht minuten, dat is voor die kleine kinderen echt een eeuwigheid :{ Als je ze ergens op de trap neerzet zijn ze er nog bij betrokken, nu is het alsof ze aan hun lot zijn overlaten.
Tap tap tap
pi_138504805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je kinderen straffen hoort er bij, maar zeker bij twee jarige moet er altijd toezicht bij blijven.
Mwah, valt wel mee, maar het feit dat niemand (blijkbaar, niet echt duidelijk in mijn optiek) aan het opletten was gaat inderdaad te ver. Maar
quote:
Normaal gezien is het per leeftijdsjaar 1 minuut, dus 2 minuutjes in de hoek bv was een veel betere straf geweest.
Wtf is dat voor onzin? Dat is net zoiets als zeggen dat omdat iemand van paarden houdt beter salmiakdrop kan eten. :o
pi_138504837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kinderen waren gewoon vervelend. Gewoon laten afkoelen in de tuin. Éen van de kinderen er geen problemen mee.

Die krijsende jankbal moeten ze wel beter africhten. Beetje overlast bezorgen aan heel de straat :')
#superniger2020
pi_138504872
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, als ouders de eerste vier jaar meer financiële ondersteuning zouden krijgen, maar dan ben jij zeker ook een van de eerste die aan het klagen is?
Of je zorgt er gewoon voor dat je voldoende geld hebt voordat je aan kinderen gaat beginnen.
#superniger2020
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:14:13 #58
5428 crew  miss_sly
pi_138504889
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mwah, valt wel mee, maar het feit dat niemand (blijkbaar, niet echt duidelijk in mijn optiek) aan het opletten was gaat inderdaad te ver. Maar

[..]

Wtf is dat voor onzin? Dat is net zoiets als zeggen dat omdat iemand van paarden houdt beter salmiakdrop kan eten. :o
Hoeveel besef van tijd denk je dat peuters (2-3 jaar oud) hebben? 2-3 minuten stilzitten apart van de rest is echt al een eeuwigheid. Vandaar dat ze dit vaak als richtlijn aanhouden.
pi_138504922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel besef van tijd denk je dat peuters (2-3 jaar oud) hebben? 2-3 minuten stilzitten apart van de rest is echt al een eeuwigheid. Vandaar dat ze dit vaak als richtlijn aanhouden.
Echt joh? Wow. Echt nog nooit van gehoord. Excuus aan snakelady, verder.
pi_138504930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef superniger het volgende:

[..]

Of je zorgt er gewoon voor dat je voldoende geld hebt voordat je aan kinderen gaat beginnen.
Agreed.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:17:45 #61
5428 crew  miss_sly
pi_138505023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef superniger het volgende:

[..]

Of je vindt je werk gewoon leuk en wil naast het ouderschap ook nog wat anders doen? Lang leve de 21e eeuw en zo.
pi_138505059
Of je raakt je baan kwijt en je vent gaat ervandoor O+
Tap tap tap
pi_138505067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of je vindt je werk gewoon leuk en wil naast het ouderschap ook nog wat anders doen? Lang leve de 21e eeuw en zo.
En de rest maar laten betalen voor jouw kutkoters die je vrijwillig hebt genomen :{
#superniger2020
pi_138505089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Of je raakt je baan kwijt en je vent gaat ervandoor O+
Dan ga je maar een keertje minder op vakantie.
#superniger2020
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:20:25 #65
5428 crew  miss_sly
pi_138505103
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef superniger het volgende:

[..]

En de rest maar laten betalen voor jouw kutkoters die je vrijwillig hebt genomen :{
Er wordt in onze maatschappij heel veel betaald voor anderen waar je zelf niets aan hebt. Ook voor eigen keuzes. of dat een goed ding is, of niet, is een tweede, maar het is nu eenmaal zo dat het zo is geregeld.
pi_138505222
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Kinderen waren gewoon vervelend. Gewoon laten afkoelen in de tuin. Éen van de kinderen er geen problemen mee.

Die krijsende jankbal moeten ze wel beter africhten. Beetje overlast bezorgen aan heel de straat :')
Dat weet je dus niet. Lekker oogkleppen op enzo.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:29:05 #67
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138505334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef superniger het volgende:

[..]

En maar betalen voor rokers :r
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_138505351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

terechte klacht
#superniger2020
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:32:15 #69
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138505419
Wat een aanstellerij weer , zo blijven jullie Nederlanders zachtgekookte eitjes.

:D
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:32:21 #70
37295 Luigi
mario pls
pi_138505420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ze zijn in elk geval nu aan het uitzoeken wat hier precies van klopt

Nara Georgieva

Wat een kenmerkende wijvenhysterie weer. Welkom in Nederland anno 2014 hoor... :')
pi_138505460
Ik ben er sowieso van overtuigd dat de mensen die dit goedkeuren, niet helemaal in orde zijn. En die zitten dan weer grotendeels op FOK!. Tsja.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:35:44 #72
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138505517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Iniesta8 het volgende:
Wat een aanstellerij weer , zo blijven jullie Nederlanders zachtgekookte eitjes.

:D
Brabant :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:36:41 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505559
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:33 schreef Fierce. het volgende:
Ik ben er sowieso van overtuigd dat de mensen die dit goedkeuren, niet helemaal in orde zijn. En die zitten dan weer grotendeels op FOK!. Tsja.
Ik ga er sowieso vanuit dat die mensen geen kinderen hebben en er ook geen verstand van hebben. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:37:14 #74
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Hoe betaal jij voor rokers? ik weet dat het off-topic is maar toch...
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:38:13 #75
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138505605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe betaal jij voor rokers? ik weet dat het off-topic is maar toch...
Zorgverzekering, overheidscampagnes, straatvuil enz enz enz
pi_138505645
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ga er sowieso vanuit dat die mensen geen kinderen hebben en er ook geen verstand van hebben. ;)
Ik heb ook geen kinderen, maar met gezond verstand zie je ook wel dat dit niet de juiste manier is om een kind te behandelen. Het meisje raakt immers alleen maar meer overstuur. Verder is het gewoon echt sneu.
pi_138505680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mensen met kinderen zouden hun kinderen ook fatsoenlijk kunnen opvoeden. Met een fatsoenlijke opvoeding hadden die 2 kinderen geen straf gekregen.
#superniger2020
pi_138505688
Kreeg dit net doorgestuurd.http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+crèche+Amsterdam%3A+de+deur+viel+dicht++
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:41:41 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:38 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Zorgverzekering, overheidscampagnes, straatvuil enz enz enz
Een roker is uiteindelijk goedkoper dan een gezond persoon, dat is jaren geleden al naar buiten gekomen.
Daarnaast betalen rokers enorm veel geld aan accijns wat de rest weer opheft.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:41:58 #80
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138505720
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een roker is uiteindelijk goedkoper dan een gezond persoon, dat is jaren geleden al naar buiten gekomen.
Daarnaast betalen rokers enorm veel geld aan accijns wat de rest weer opheft.
Bron?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:42:27 #81
5428 crew  miss_sly
pi_138505735
Ik vind het eigenlijk best bijzonder dat er door sommige mensen zonder meer vanuit wordt gegaan dat als er al sprake van straf zou zijn, dit ook nog eens terecht zo zijn. De optie dat de leidster(s) misschien wel onterecht straf zouden hebben uitgedeeld, komt in niemands hoofd op. Denken die mensen nou echt dat, omdat de ander de volwassene is, dat die het zonder meer bij het juiste eind heeft?
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:42:54 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505745
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef superniger het volgende:

[..]

Mensen met kinderen zouden hun kinderen ook fatsoenlijk kunnen opvoeden. Met een fatsoenlijke opvoeding hadden die 2 kinderen geen straf gekregen.
Oh sorry, ik wist niet dat jij deze kinderen kent en waarom ze buiten zijn gezet, mijn excuses.
Maar vertel eens wat meer over je inside information die jij overduidelijk hebt?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:43:18 #83
5428 crew  miss_sly
pi_138505760
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef quirina het volgende:

Kreeg dit net doorgestuurd.http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+crèche+Amsterdam%3A+de+deur+viel+dicht++
Maar dan ben je toch niet bijna 10 minuten een paar kinderen kwijt?
pi_138505767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat jij deze kinderen kent en waarom ze buiten zijn gezet, mijn excuses.
Maar vertel eens wat meer over je inside information die jij overduidelijk hebt?
Iedereen in dit topic doet aannames :')
#superniger2020
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:43:35 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505768
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:41 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Bron?
google is your friend.

http://gezondheid.blog.nl(...)r-dan-gezonde-mensen
pi_138505789
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar zakt je broek toch van af! :r
pi_138505794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je op tig kinderen moet passen dan mis je die twee ook niet.
Maar half Amsterdam hoorde dat kind krijsen, dan moet die leidster ook wel iets gehoord hebben. Of wat is het voor kermis binnen?
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:46:21 #88
5428 crew  miss_sly
pi_138505850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als je op tig kinderen moet passen dan mis je die twee ook niet.
Maar half Amsterdam hoorde dat kind krijsen, dan moet die leidster ook wel iets gehoord hebben. Of wat is het voor kermis binnen?
Je moet niet op 'tig' kinderen passen, er is een bepaalde leidster/kind ratio waaraan ze zich moeten houden en ze moeten op z'n minst met tweeën zijn. Dan ben je niet bijna 10 minuten 2 kinderen kwijt. Dat kan niet. Dat mag niet.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:46:41 #89
37295 Luigi
mario pls
pi_138505863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het eigenlijk best bijzonder dat er door sommige mensen zonder meer vanuit wordt gegaan dat als er al sprake van straf zou zijn, dit ook nog eens terecht zo zijn. De optie dat de leidster(s) misschien wel onterecht straf zouden hebben uitgedeeld, komt in niemands hoofd op. Denken die mensen nou echt dat, omdat de ander de volwassene is, dat die het zonder meer bij het juiste eind heeft?
In een kind van 3 <-> volwassene relatie? Ja.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:47:09 #90
5428 crew  miss_sly
pi_138505873
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Want er zijn geen volwassenen die iets verkeerd doen?
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:48:27 #91
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505915
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef superniger het volgende:

[..]

Iedereen in dit topic doet aannames :')
Ik ga anders puur en alleen uit van de informatie die ik gekregen heb over dit onderwerp.
En 8 minuten buiten laten krijsen is voor een 2 jarige nooit een goede straf.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:48:31 #92
37295 Luigi
mario pls
pi_138505917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want er zijn geen volwassenen die iets verkeerd doen?
Vast wel. Maar als de leiding een aanleiding ziet om een drie jarige straf te geven, is dat iig geen discussie voor die 3 jarige wmb. Ik onderhandel niet met kleuters.
pi_138505951
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ga anders puur en alleen uit van de informatie die ik gekregen heb over dit onderwerp.
En 8 minuten buiten laten krijsen is voor een 2 jarige nooit een goede straf.
Jawel, worden ze hard van. Eigenlijk hadden ze dat kind pas binnen moeten laten als ze gestopt was met janken
#superniger2020
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:49:43 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138505963
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oke, dus volwassen hebben altijd gelijk tegenover een kind?
Je begrijpt wel dat niet alle volwassenen het beste voor hebben met kinderen? en niet alle volwassenen geschikt zijn om kinderen op te voeden?
pi_138505964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef superniger het volgende:

[..]

Jawel, woorden ze hard van. Eigenlijk hadden ze dat kind pas binnen moeten laten als ze gestopt was met janken
Dan had het er nu nog gestaan.
Tap tap tap
pi_138505997
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan had het er nu nog gestaan.
Dan ga je als begeleider even naar buiten en maak je haar duidelijk dat ze pas naar binnen mag als ze stopt met janken.
#superniger2020
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:51:36 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138506020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef superniger het volgende:

[..]

Jawel, worden ze hard van. Eigenlijk hadden ze dat kind pas binnen moeten laten als ze gestopt was met janken
En ik neem aan dat dat gewoon onderbuikgevoelens zijn van jou en niet is ondersteunt door een gedegen onderzoek?

En waarom moeten kinderen hard worden? Voor wie? voor wat?
Ik heb liever geestelijk gezond en vrolijke kinderen die weten wat ze wel en niet mogen doen dan kinderen die maar verdoofd in een hoekje stil zitten omdat ze toch de juiste aandacht niet krijgen en dan zogenaamd "hard" zijn.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:54:18 #98
5428 crew  miss_sly
pi_138506090
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Luigi het volgende:

[..]

Vast wel. Maar als de leiding een aanleiding ziet om een drie jarige straf te geven, is dat iig geen discussie voor die 3 jarige wmb. Ik onderhandel niet met kleuters.
En de leiding kan daarin ook verkeerd zitten, in het zien van aanleiding om straf te geven.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:55:40 #99
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138506125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef superniger het volgende:

[..]

Dan ga je als begeleider even naar buiten en maak je haar duidelijk dat ze pas naar binnen mag als ze stopt met janken.
Janken zoals jij het noemt is een van de weinige manieren waarin een kind kan communiceren dat iets niet goed is, een twee jarige kan zich nog niet verbaal voldoende verwoorden in de meeste gevallen.
Dus dan kom je terug op de meest basale manieren van uitdrukken. huilen, lachen, schreeuwen enz. Zeker als er niet naar je geluisterd wordt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:06:24 #100
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_138506416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Janken zoals jij het noemt is een van de weinige manieren waarin een kind kan communiceren dat iets niet goed is, een twee jarige kan zich nog niet verbaal voldoende verwoorden in de meeste gevallen.
Dus dan kom je terug op de meest basale manieren van uitdrukken. huilen, lachen, schreeuwen enz. Zeker als er niet naar je geluisterd wordt.
Menselijk gedrag uitleggen op een forum met autisten :') en mensen die geloven dat een 2-3 jarige de cognitieve beslissing maakt om volwassenen eens goed te jennen zonder reden :')
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 15:07:47 #101
5428 crew  miss_sly
pi_138506451
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Menselijk gedrag uitleggen op een forum met autisten :') en mensen die geloven dat een 2-3 jarige de cognitieve beslissing maakt om volwassenen eens goed te jennen zonder reden :')
Niet zonder goede reden, maar pure manipulatie!
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:11:14 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_138506536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Peuters zoeken gelukkig nooit grenzen op...
Ik zal het geen bewust jennen noemen, maar het hoort wel bij de ontwikkeling dat ze kijken hoe het zit met grenzen en ook dat ze gewoon dingen doen die niet kunnen en niet luisteren als er gezegd wordt te stoppen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138506565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zal het geen bewust jennen noemen, maar het hoort wel bij de ontwikkeling dat ze kijken hoe het zit met grenzen en ook dat ze gewoon dingen doen die niet kunnen en niet luisteren als er gezegd wordt te stoppen.
Precies.
pi_138506577
quote:

[..]

Ayy, jammer dit.

Die leidsters en enkele leider zijn over het grote algemeen professionele mensen en de opvoeders van de nieuwe generatie, helemaal met ouders die wat minder aandacht aan hun kind schenken. Bovendien leren ze omgaan met andere kinderen.

Een fout op 1 KDV kan je niet de hele branche aanrekenen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:13:53 #105
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_138506600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet zonder goede reden, maar pure manipulatie!
Verlatingsangst is een van de ergste dingen die een klein kind kan meemaken. Evolutionair zo gegroeid aangezien je zonder volwassene binnen een dag dood was vroeger. Kinderen zonder thuisblijvende ouder in de eerste jaren worden al ongevraagd eraan blootgesteld en dan flikkeren je nieuwe opvoeders je ook nog eens naar buiten. Echt pure manipulatie dat gejank dus, en helemaal niet de schuld van volwassenen.
pi_138506674
Infantiele bagger verwijderd.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 15:17:41 #107
5428 crew  miss_sly
pi_138506699
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Verlatingsangst is een van de ergste dingen die een klein kind kan meemaken. Evolutionair zo gegroeid aangezien je zonder volwassene binnen een dag dood was vroeger. Kinderen zonder thuisblijvende ouder in de eerste jaren worden al ongevraagd eraan blootgesteld en dan flikkeren je nieuwe opvoeders je ook nog eens naar buiten. Echt pure manipulatie dat gejank dus, en helemaal niet de schuld van volwassenen.
Het was ook meer sarcastisch, eigenlijk.
Ja, kinderen zoeken grenzen op, dat is gezond. Kinderen doen dat niet om te pesten of te manipuleren, zeker niet op zo'n jonge leeftijd nog.

Overigens is een thuisblijvende ouder ook niet zaligmakend, maar dat is niet echt van belang in deze kwestie.
pi_138506738
quote:

Ja. En dan hoor je dat gekrijs en gehuil niet?
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:20:06 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138506773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Kinderen zoeken inderdaad grenzen op, maar op die leeftijd is dat nog niet bewust.
het is gewoon een onderdeel van de ontwikkeling en als je daar gewoon consequent op reageert dan hoeft dat echt niet zo te escaleren.
pi_138506828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef Specularium het volgende:
Infantiele bagger verwijderd.
Jammer.

Ik (en anderen) probeerde tegenwicht te geven aan de hysterische sfeer en het ranzig opereren van de filmende op zichzelf kickende dame.

Maar goed : u heeft de macht.
pi_138506845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Jammer.

Ik (en anderen) probeerde tegenwicht te geven aan de hysterische sfeer en het ranzig opereren van de filmende op zichzelf kickende dame.

Maar goed : u heeft de macht.
Je bent niet helemaal goed, denk ik.
pi_138506880
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:23 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Je bent niet helemaal goed, denk ik.
Leg uit.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:25:35 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_138506914
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kinderen zoeken inderdaad grenzen op, maar op die leeftijd is dat nog niet bewust.
het is gewoon een onderdeel van de ontwikkeling en als je daar gewoon consequent op reageert dan hoeft dat echt niet zo te escaleren.
Ik zeg toch nergens dat ze dat "bewust" doen, beter gezegd om te jennen? Het is gewoon simpelweg zo dan een gewone waarschuwing soms niet afdoende is en dat er een consequentie nodig is.
Zo leren ze grenzen respecteren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138506931
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ze dat "bewust" doen, beter gezegd om te jennen? Het is gewoon simpelweg zo dan een gewone waarschuwing soms niet afdoende is en dat er een consequentie nodig is.
Zo leren ze grenzen respecteren.
Mee eens.
pi_138506961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:21 schreef Fierce. het volgende:

Verder vond ik het filmpje echt zielig, ik kon het niet afkijken.
Nou echt zielig. Of het KDV de juiste beslissing gemaakt heeft, kunnen we onmogelijk beoordelen, maar dit filmpje zielig? Huilende kinderen zijn per definitie zielig? Aandacht vragen zit er niet bij?

Jij had geen kinderen las ik, dan begrijp ik die houding wel ja. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138506994
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja. En dan hoor je dat gekrijs en gehuil niet?
Misschien hebben ze de groepsruimtes aan de andere kant van het gebouw? Anders kan ik me echt niet voorstellen dat je huilende kinderen niet hoort.
pi_138507005
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou echt zielig. Of het KDV de juiste beslissing gemaakt heeft, kunnen we onmogelijk beoordelen, maar dit filmpje zielig? Huilende kinderen zijn per definitie zielig? Aandacht vragen zit er niet bij?

Probeer ik ook al even duidelijk te maken.
pi_138507039
quote:

[..]

Acht minuten lang :D Dan is het niet leuk meer hoor :{w Arme buren.
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:31:40 #119
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138507059
quote:

[..]

Heb jij wel kinderen dan?
Er zit een verschil tussen krijsen om je zin te krijgen en krijsen omdat een kind bang is, dit kind was panisch.
Op die leeftijd is verlatingsangst geen onbekend fenomeen en ze dan buitensluiten is geen goede manier om daar mee om te gaan.
pi_138507090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Leuk is het niet misschien. Maar ach.

"Arme buren"?

Dat zou ik misschien zeggen van gezinnen die naast Suikerfeestslachtende moslims wonen, maar een huilend kind, come on zeg. Wat is Nederland toch een mietjesmaatschappij (geworden)

pi_138507140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gaat niet over de buren , gaat over het vreselijke lijden van de kinderen.
pi_138507192
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Arme buren"?

Dat zou ik misschien zeggen van gezinnen die naast Suikerfeestslachtende moslims wonen, maar een huilend kind, come on zeg. Wat is Nederland toch een mietjesmaatschappij (geworden)
Ja joh , het grote lijden druipt van het filmpje af..
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:35:54 #123
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138507193
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Arme buren"?

Je mist het punt hier, de buren waren niet aan het klagen dat het kind huilde, maar ze klaagde om de reden waarom het kind huilde.

Twee kinderen van 2 á 3 jaar waren alleen buiten waarvan eentje flink overstuur was en aan het huilen.
Eerst beweren ze dat het een straf was, daarna dat de deur was dicht gewaaid, wat de reden ook was waarom die kinderen buiten waren een ding is duidelijk.
Voor zeker 8 minuten was er geen volwassen supervisie, voor 8 minuten was er niemand om te kijken of het wel goed ging met die kinderen en in 8 minuten tijd kan er enorm veel gebeuren met twee kinderen van die leeftijd.
pi_138507257
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef snakelady het volgende:
Voor zeker 8 minuten was er geen volwassen supervisie, voor 8 minuten was er niemand om te kijken of het wel goed ging met die kinderen en in 8 minuten tijd kan er enorm veel gebeuren met twee kinderen van die leeftijd.
En dit is de soccer mum samenleving die ik bedoel.

Ze worden niet mishandeld, nauwelijks risico's op die binnen(!)plaats, of het een goeie beslissing van het KDV is, weet ik niet, maar het hele drama, kom op zeg.

Heb zelf volgens mij geen kinderen, wel een ex met kinderen.

pi_138507265
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze worden niet mishandeld, nauwelijks risico's op die binnen(!)plaats, of het een goeie beslissing van het KDV is, weet ik niet, maar het hele drama, kom op zeg.

Dank u.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:41:29 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138507360
quote:

[..]

Ik weet niet hoe veel tijd jij dan met die kinderen hebt doorgebracht of misschien waren ze erg rustig maar mijn jongste kon ik op die leeftijd geen seconde alleen laten.
Die wilde overal op en in klimmen, ik ging eens plassen, liep terug te woonkamer in en ze zat bovenop de kast.
Dat was dus in hooguit 2 minuten.

Ik zie genoeg dingen die er kunnen gebeuren op dat plein.

en het lijkt erop dat er zelf water ligt, kinderen op die leeftijd kunnen al verdrinken in een laagje water van 5cm diep.
pi_138507488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe veel tijd jij dan met die kinderen hebt doorgebracht of misschien waren ze erg rustig maar mijn jongste kon ik op die leeftijd geen seconde alleen laten.
Die wilde overal op en in klimmen, ik ging eens plassen, liep terug te woonkamer in en ze zat bovenop de kast.

en het lijkt erop dat er zelf water ligt, kinderen op die leeftijd kunnen al verdrinken in een laagje water van 5cm diep.
Het zijn echt net katten he.
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:46:11 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138507500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het zijn echt net katten he.
hahaha yup, de kat zat er ook netjes naast. :P
pi_138507520
Ik heb een hekel aan katten ;(
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:50:46 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138507642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hekel aan katten ;(
o|O Hoe kan dat nu?
Kinderen oké, dat kan ik begrijpen, maar katten? :+
pi_138507969
quote:

[..]

Genoeg gevaren op speelplaatsen
http://www.nu.nl/algemeen(...)or-speelhuisjes.html

Dit had er ook kunnen gebeuren!
En kinderen kunnen ook heel ongelukkig vallen ze zien ook geen gevaren.
pi_138507981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

o|O Hoe kan dat nu?
Ik zou wel eerder een kat nemen dan een kind, maar dat terzijde :P
Tap tap tap
pi_138507988
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:03 schreef quirina het volgende:
Dank voor de soccer mum bevestiging.

pi_138508009
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

o|O Hoe kan dat nu?
En dan wel honden leuk vinden.

Honden. :')

Katten O+
Kinderen (later).

pi_138508021
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:03 schreef quirina het volgende:

[..]

Genoeg gevaren op speelplaatsen
http://www.nu.nl/algemeen(...)or-speelhuisjes.html

En kinderen kunnen ook heel ongelukkig vallen ze zien ook geen gevaren.
Er schuilt overal gevaar, of er nou iemand bij is of niet.
Tap tap tap
pi_138508034
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan wel honden leuk vinden.

Honden. :')

Katten O+
Kinderen (later).
Ik vind die munchkinkatten wel erg tof trouwens :@
Tap tap tap
pi_138508245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan je voorkomen door je kinderen fatsoenlijk op te voeden.
#superniger2020
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:14:53 #138
5428 crew  miss_sly
pi_138508291
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef superniger het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen heb jij al met succes opgevoed?
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:15:18 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138508310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef superniger het volgende:

[..]

:')

Dat heeft niks met opvoeden te maken, als het kind dat nog nooit eerder heeft gedaan dan kan je een kind dus ook niet straffen of "opvoeden" om dat niet te doen, zeker niet een twee jarige.
Na die ene keer heb ik er dus wel zodanig op gereageerd dat ze dat nooit meer heeft gedaan.
pi_138508317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen heb jij al met succes opgevoed?
Deze vraag is niet rullevant.
#superniger2020
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:16:07 #141
5428 crew  miss_sly
pi_138508330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef superniger het volgende:

[..]

Deze vraag is niet rullevant.
Rullevant zal hij ook nooit worden.
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:26:06 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138508626
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:32 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wat een kenmerkende wijvenhysterie weer. Welkom in Nederland anno 2014 hoor... :')
JE BENT ZÓ HARTELOOS JIJ!

Zo van dat filmpje hoor ik trouwens geen ander geluid dan in de gemiddelde jank/krijs aanval in een supermarkt of speeltuin Of weetikveelwaar.

"ga maar even buiten staan en je komt maar binnen als je uitgehuild bent"
Toen ik de gillende koppen zag ( van het topic hè :') ) dacht ik dat die kinderen op z'n minst mishandeld zouden zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138508662
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zo van dat filmpje hoor ik trouwens geen ander geluid dan in de gemiddelde jank/krijs aanval in een supermarkt of speeltuin Of weetikveelwaar.

Toen ik de gillende koppen zag ( van het topic hè :') ) dacht ik dat die kinderen op z'n minst mishandeld zouden zijn.
Hup yvonne
zeg het ze ^O^
#superniger2020
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:27:19 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138508665
quote:

Welja 8)7
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:28:20 #145
236264 crew  capricia
pi_138508694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welja 8)7
Nog mazzel dat de deur niet dichtviel met de kindervingertjes er tussen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:30:52 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138508782
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Nog mazzel dat de deur niet dichtviel met de kindervingertjes er tussen.
JA WANT DAT GEBEURT NOOOOOOOOIT :')
En al helemaal thuis niet want daar gebeuren nooit ongelukjes en zet je een krijsend kind ook niet op de gang of op z'n kamer, het zijn allemaal engeltjes!

Zucht

pi_138508817
Laatst op een kinderpartijtje, begon de jarige ook ineens uit het niets keihard te krijsen.
M'n oren ;(
Tap tap tap
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:32:10 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138508823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

JA WANT DAT GEBEURT NOOOOOOOOIT :')
En al helemaal thuis niet want daar gebeuren nooit ongelukjes en zet je een krijsend kind ook niet op de gang of op z'n kamer, het zijn allemaal engeltjes!

Zucht
Niet een 2 jarige voor 8 minuten zonder toezicht.
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:33:37 #149
37295 Luigi
mario pls
pi_138508858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
pi_138508870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze zijn ook mishandeld. 8 keiharde minuten lang.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:34:17 #151
236264 crew  capricia
pi_138508873
Vraag me af of het KDV nog lang open blijft.

Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat dit disciplinaire maatregelen waren? Ik kan dat nergens uit opmaken.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:34:36 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138508885
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:33 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Het artikel en het filmpje.
pi_138508904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Laatst op een kinderpartijtje, begon de jarige ook ineens uit het niets keihard te krijsen.
M'n oren ;(
O wee als je hem buiten zet. De hysterische zwakke-moeders-zonder-ruggegraat-die-liever-vriendjes-zijn-met-hun-kindertjes-massa komt je lynchen.
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:35:11 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138508906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oh, nou oké Prima hoor

DIE LEIDSTERS MOETEN MINDER MINDER MINDER

Zo dan?

vrijdag 4 april 2014 @ 16:35:27 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138508912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef capricia het volgende:

Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat dit disciplinaire maatregelen waren? Ik kan dat nergens uit opmaken.
Dat stond in een reactie van het KDV alleen dat hebben ze veranderd in dat de deur was dichtgewaaid en ze het kind niet konden horen. Of dat nu beter is overigens. :P
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:35:53 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138508925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef capricia het volgende:

Ik denk door alle hysterie het wel even dicht zal gaan ja.
Inspectie dit dat zus zo.

pi_138508948
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk door alle hysterie het wel even dicht zal gaan ja.
Inspectie dit dat zus zo.
Menigtes van hippe moeders met hun vriendjes over de paard getilde kindertjes komen verhaal halen.
pi_138508981
Die begeleidsters zijn 10 keer erger dan Robert M. :r :(
#superniger2020
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:38:05 #159
236264 crew  capricia
pi_138509004
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Menigtes van hippe moeders met hun vriendjes over de paard getilde kindertjes komen verhaal halen.
Niet zo raar natuurlijk. Zou ik ook doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 16:38:49 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138509034
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef superniger het volgende:
:') Zoiets ja. Ik ga vanaf nu van ieder vervelend kutjong in de super een filmpje maken ^O^

Slechte ouders, allemoal!

pi_138509040
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef capricia het volgende:

[..]

In dit geval zou een lynchpartij gerechtvaardigd zijn. Die arme kindertjes, hun hele leven verwoest, dat komt nooooooooooooooohoooooooooooit meer goed natuurlijk. Sterre en Wolk zullen opgroeien voor galg en rad, zoveel is wel duidelijk.
pi_138509045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef superniger het volgende:
:D :')
Mokkel met stuntstok
pi_138509050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

:') Zoiets ja. Ik ga vanaf nu van ieder vervelend kutjong in de super een filmpje maken ^O^

MINDER MINDER MINDER OUDERS
#superniger2020
pi_138509101
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sowieso ouders die hun kind laten huilen en ze niet gelijk geruststellen en overladen met kusjekroel :') hoe durven ze. Iedereen weet dat het opvoedkundig gezien het beste is om je kinderen vooral niet tegen te spreken, ze te overladen met kado's, hun beste vriend te zijn en ze geen enkel strobreed in de weg te leggen als ze iets willen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:41:02 #165
37295 Luigi
mario pls
pi_138509116
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja echt?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:42:34 #166
236264 crew  capricia
pi_138509164
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja echt?
Ja natuurlijk. Ik betaal grof geld voor het KDV. En dat betaal ik niet om m'n peuter zonder toezicht buiten te laten lopen.
Kan ik haar net zo goed 'S ochtends buiten de deur zetten. :P
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:43:50 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509209
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sowieso ouders die hun kind laten huilen en ze niet gelijk geruststellen en overladen met kusjekroel :') hoe durven ze. Iedereen weet dat het opvoedkundig gezien het beste is om je kinderen vooral niet tegen te spreken, ze te overladen met kado's, hun beste vriend te zijn en ze geen enkel strobreed in de weg te leggen als ze iets willen.
Als jij het verschil niet zitten tussen je kind verwennen en zodanig negeren dat een 2 jarige zeker 8 minuten op zichzelf is aangewezen hoop ik dat je nooit kinderen krijgt.
Er zit namelijk nog heel veel tussen die twee in.

En nogmaals, het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren, dus het was niet eens een methode om ze te straffen.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:45:37 #168
236264 crew  capricia
pi_138509255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet zitten tussen je kind verwennen en zodanig negeren dat een 2 jarige zeker 8 minuten op zichzelf is aangewezen hoop ik dat je nooit kinderen krijgt.

En nogmaals, het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren, dus het was niet eens een methode om ze te straffen.
Je hoort dit als ouder ook niet te accepteren. Beetje opkomen voor je kinderen, mensen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:46:55 #169
37295 Luigi
mario pls
pi_138509284
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Ik betaal grof geld voor het KDV. En dat betaal ik niet om m'n peuter zonder toezicht buiten te laten lopen.
Kan ik haar net zo goed 'S ochtends buiten de deur zetten. :P
Apart. Bij ons op school is ook wel iets voorgevallen in deze richting maar het zou niet in me opkomen op school verhaal te gaan halen.
pi_138509285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Welnee, OPHANGEN DIE KDV LEIDSTERS. Ja toch? WAT EEN SCHANDE DIT, HOE DURVEN ZE!! Mijn arme Sterre en Wolkje worden nu nooit meer de veelbelovende hersenchirurgen waar ik als ouder zo trots op kan zijn :'(
pi_138509297
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Apart. Bij ons op school is ook wel iets voorgevallen in deze richting maar het zou niet in me opkomen op school verhaal te gaan halen.
Jij bent dan ook geen Tokkie. Alleen Tokkies gaan verhaal halen.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:48:07 #172
236264 crew  capricia
pi_138509329
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

Die kinderen waren ook 2 à 3 jaar en werden buitengesloten zonder toezicht?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_138509337
Waarom staat de reactie van het KDV niet in de OP?
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:48:51 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509351
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welnee, OPHANGEN DIE KDV LEIDSTERS. Ja toch? WAT EEN SCHANDE DIT, HOE DURVEN ZE!! Mijn arme Sterre en Wolkje worden nu nooit meer de veelbelovende hersenchirurgen waar ik als ouder zo trots op kan zijn :'(
Wauw, overdrijf jij met alles zo?
Maar je mag het ergens gewoon niet mee eens zijn zonder iemand te willen ophangen hoor.
Of is het bij jou zo dat het echt een uiterste moet zijn voor jij je ongenoegen aangeeft?
pi_138509353
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Je hoort dit als ouder ook niet te accepteren. Beetje opkomen voor je kinderen, mensen.
Je hoort als ouder zelf je kind op te voeden. En het niet overlaten aan school/kdv.
#superniger2020
pi_138509384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, overdrijf jij met alles zo?
Met hysterische ouders? Ja. Die zijn namelijk echt zoals ik ze schets.

quote:
Maar je mag het ergens gewoon niet mee eens zijn zonder iemand te willen ophangen hoor.
Je ziet in dit topic genoeg Tokkies die al verhaal willen gaan halen.

quote:
Of is het bij jou zo dat het echt een uiterste moet zijn voor jij je ongenoegen aangeeft?
Er moet bij mij echt een hoop gebeuren wil ik verhaal gaan halen bij iemand als een rasecht Tokkie.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:54:03 #177
5428 crew  miss_sly
pi_138509481
Wat een zwart-wit reacties. Ik snap dat niet. Als ik vind, op basis van het filmpje, dat kinderen van die leeftijd niet zo lang zonder toezicht huilend buiten dienen te staan, ben ik een hysterische, zwakke Tokkie-moeder? Of moet ik dat dan weer anders zien?
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:54:18 #178
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509487
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met hysterische ouders? Ja. Die zijn namelijk echt zoals ik ze schets.

[..]

Je ziet in dit topic genoeg Tokkies die al verhaal willen gaan halen.

[..]

Er moet bij mij echt een hoop gebeuren wil ik verhaal gaan halen bij iemand als een rasecht Tokkie.
Oké, dus je bent tokkie als je niet wil dat je tweejarige zonder begeleiding buiten is en daar verhaal over gaat halen waarom dit wel is gebeurd?

Duidelijk, wij hebben blijkbaar een hele andere mening over wat tokkie is.
pi_138509549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oké, dus je bent tokkie als je niet wil dat je tweejarige zonder begeleiding buiten is en daar verhaal over gaat halen waarom dit wel is gebeurd?

Gaat dit niet meer over iets te dikke wijven met een naamketting omdat ze anders vergeten hoe ze heten?
pi_138509561
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat een zwart-wit reacties. Ik snap dat niet. Als ik vind, op basis van het filmpje, dat kinderen van die leeftijd niet zo lang zonder toezicht huilend buiten dienen te staan, ben ik een hysterische, zwakke Tokkie-moeder? Of moet ik dat dan weer anders zien?
Nee hoor ik vind dat je gelijk hebt.
pi_138509571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je bent Tokkie als je op basis van een (overduidelijk onvolledig) filmpje van een of ander aandachtsmokkel besluit dat je kind zonder toezicht heeft gezeten, het onderzoek niet afwacht en vervolgens maar op basis van dat ene filmpje zonder hoor- en wederhoor verhaal wilt gaan halen ja.

Als je dat geen Tokkie actie vind dan verschillen we inderdaad nogal van mening wat asociaal en ronduit onbeschoft gedrag is en liggen jouw grenzen blijkbaar een stuk minder ver dan die van mij om eens ff iemand op te zoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 16:57:43 ]
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:57:52 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gaat dit niet meer over iets te dikke wijven met een naamketting omdat ze anders vergeten hoe ze heten?
:Y
pi_138509620
quote:
Nee hoor, als jij op basis van 1 filmpje in de media zonder wederhoor en blind voor tegenargumentatie een besluit vormt en best wel verhaal zou willen halen bij de KDV-leidsters, dan ben je inderdaad een Tokkie met een onderbuikje.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:58:50 #184
236264 crew  capricia
pi_138509623
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent Tokkie als je op basis van een (overduidelijk onvolledig) filmpje van een of ander aandachtsmokkel besluit dat je kind zonder toezicht heeft gezeten, het onderzoek niet afwacht en vervolgens maar op basis van dat ene filmpje zonder hoor- en wederhoor verhaal wilt gaan halen ja.

Als je dat geen Tokkie actie vind dan verschillen we inderdaad nogal van mening wat asociaal en ronduit onbeschoft gedrag is en liggen jouw grenzen blijkbaar een stuk minder ver dan die van mij om eens ff iemand op te zoeken.
Ben jij wel helemaal normaal?
Iedere normaal denkende ouder zou bij het KDV navragen wat er precies gebeurt is. Verhaal halen dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:59:31 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509638
quote:

[..]

Het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren en de deur dicht was gewaaid, pas toen een familielid verhaal ging halen waarom de twee peuters buiten aan het huilen waren haalde ze de kinderen naar binnen.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:59:43 #186
5428 crew  miss_sly
pi_138509646
quote:

[..]

Ik denk dat het nogal eraan ligt wat je verstaat onder 'verhaal halen'. Als dat betekent dat je als ouder gewoon op een rustige, normale manier gaat informeren wat er gebeurd is, dan is dat heel normaal en geen Tokkie-actie. Als je met honkbalknuppel daar binnenstormt om verontwaardigd te roepen dat ze je kinderen niet mogen mishandelen, dan kun je wel spreken van een Tokkie-actie.
pi_138509664
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal normaal?
Iedere normaal denkende ouder zou bij het KDV navragen wat er precies gebeurt is. Verhaal halen dus.
Ieder normaal weldenkend mens wacht even het onderzoek af ja, want die weten dat het KDV geen reactie gaat geven. Blijkbaar hoor jij niet bij die groep mensen en ga je gerust voor een gesloten deur staan.
pi_138509677
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het KDV heeft zelf toegegeven dat ze de kinderen kwijt waren en de deur dicht was gewaaid, pas toen een familielid verhaal ging halen waarom de twee peuters buiten aan het huilen waren haalde ze de kinderen naar binnen.
Die reactie heb ik dus niet gelezen, beter post iemand even de officiele reactie van de KDV.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:01:14 #189
5428 crew  miss_sly
pi_138509689
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waar haal je die informatie vandaan?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:01:39 #190
5428 crew  miss_sly
pi_138509698
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die reactie heb ik dus niet gelezen, beter post iemand even de officiele reactie van de KDV.
Ben ik met je eens.
pi_138509709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat het nogal eraan ligt wat je verstaat onder 'verhaal halen'. Als dat betekent dat je als ouder gewoon op een rustige, normale manier gaat informeren wat er gebeurd is, dan is dat heel normaal en geen Tokkie-actie. Als je met honkbalknuppel daar binnenstormt om verontwaardigd te roepen dat ze je kinderen niet mogen mishandelen, dan kun je wel spreken van een Tokkie-actie.
Ik zou gewoon het onderzoek even afwachten en de KDV de gelegenheid geven zelf met een reactie te komen.
pi_138509717
Snakelady kom eens met een bron ofzo. Discussieert een stuk makkelijker.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2014 17:02:59 ]
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:02:59 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138509739
quote:
Maar op basis van het filmpje, het filmpje zelf zegt niets, ik kan ook zo'n filmpje maken en het op internet gooien met de tekst DIT KIND IS NET MISBRUIKT DOOR DIE EN DIE, VERSPREID DIT ZO SNEL MOGELIJK!

Ik vind alles best, maar laat eerst het KDV even uitzoeken wat er gebeurd is voor iedereen gaat lopen gillen.

vrijdag 4 april 2014 @ 17:03:18 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509745
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Snakelady kom eens met een bron ofzo. Discussieert een stuk makkelijker.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+cr

Had iemand anders al geplaatst in dit topic overigens.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:03:51 #195
5428 crew  miss_sly
pi_138509758
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou gewoon het onderzoek even afwachten en de KDV de gelegenheid geven zelf met een reactie te komen.
Als mijn kind daar op het kdv zou zitten, vind ik het wel een ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat je op hoge poten erheen moet, maar ik zou wel persoonlijk met iemand willen spreken en niet het onderzoek af willen wachten. Van de andere kant verwacht ik eigenlijk dat de directie zelf contact op zal nemen met de ouders, vandaag nog, via een mail of iets dergelijks.
pi_138509775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

http://www.rtvnh.nl/nieuws/140852/Peuters+buitengesloten+bij+cr

Had iemand anders al geplaatst in dit topic overigens.
Wat een voorbarig stukje. Ik wacht het echte onderzoek wel even af.
pi_138509795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als mijn kind daar op het kdv zou zitten, vind ik het wel een ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat je op hoge poten erheen moet, maar ik zou wel persoonlijk met iemand willen spreken en niet het onderzoek af willen wachten. Van de andere kant verwacht ik eigenlijk dat de directie zelf contact op zal nemen met de ouders, vandaag nog, via een mail of iets dergelijks.
Waarom zou je persoonlijk met iemand willen spreken? De KDV komt vanzelf met een reactie, al dan niet in een brief of email richting iedereen lijkt me. Geen enkele reden om de KDV te overstelpen met vragen, dat komt na het onderzoek wel.
pi_138509805
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ayy, jammer dit.

Die leidsters en enkele leider zijn over het grote algemeen professionele mensen en de opvoeders van de nieuwe generatie, helemaal met ouders die wat minder aandacht aan hun kind schenken. Bovendien leren ze omgaan met andere kinderen.

Een fout op 1 KDV kan je niet de hele branche aanrekenen.
maar ik heb het over baby's van nul jaar,,,

ik wist niet dat er alweer een deel 2 was trouwens :')
pi_138509816
ik ga niet het hele topic teruglezen hoor.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:06:37 #200
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509822
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een voorbarig stukje. Ik wacht het echte onderzoek wel even af.
Het is hoe dan ook duidelijk dat er twee peuters zeker 8 minuten (waarschijnlijk al langer voordat ze zijn gaan filmen en de kinderen zijn gaan huilen) alleen buiten waren zonder toezicht.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:06:44 #201
5428 crew  miss_sly
pi_138509826
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar op basis van het filmpje, het filmpje zelf zegt niets, ik kan ook zo'n filmpje maken en het op internet gooien met de tekst DIT KIND IS NET MISBRUIKT DOOR DIE EN DIE, VERSPREID DIT ZO SNEL MOGELIJK!

Ik vind alles best, maar laat eerst het KDV even uitzoeken wat er gebeurd is voor iedereen gaat lopen gillen.
Wat nou gillen?
Dit filmpje zegt wel wat, namelijk dat er twee kindjes zonder enig toezicht minstens 8 minuten buiten waren, en een van de kindjes was de hele tijd aan het krijsen. Wat mij betreft is dat niet iets voor kindjes van die leeftijd.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:07:25 #202
236264 crew  capricia
pi_138509839
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ieder normaal weldenkend mens wacht even het onderzoek af ja, want die weten dat het KDV geen reactie gaat geven. Blijkbaar hoor jij niet bij die groep mensen en ga je gerust voor een gesloten deur staan.
Als je je kind ophaalt bij het KDV heb je altijd een gesprekje over hoe de dag gegaan is. Als er dan zo'n filmpje op het internet verschijnt, is het heel normaal dat je vraagt wat er gebeurd is.

Maar als jij het niet wil bespreken en liever inspectierapporten afwacht die over maanden pas verschijnen, be my guest.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:07:44 #203
5428 crew  miss_sly
pi_138509847
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou je persoonlijk met iemand willen spreken? De KDV komt vanzelf met een reactie, al dan niet in een brief of email richting iedereen lijkt me. Geen enkele reden om de KDV te overstelpen met vragen, dat komt na het onderzoek wel.
Nou ja, verschillen wij van mening, maar dat maakt mij toch geen tokkie?
pi_138509848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook duidelijk dat er twee peuters zeker 8 minuten (waarschijnlijk al langer voordat ze zijn gaan filmen en de kinderen zijn gaan huilen) alleen buiten waren zonder toezicht.
Eh nee. Dat is helemaal niet 'duidelijk'. Dat is wat jij gelooft.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:08:44 #205
5428 crew  miss_sly
pi_138509876
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zie je toch? Ik bedoel, de reden waarom het zo was, is niet duidelijk, maar dat is toch wat het filmpje laat zien?
pi_138509881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat mij betreft is dat niet iets voor kindjes van die leeftijd.
Verdomme, het hele schoolplein loopt hier vol met abnormale kindjes dan. Ik moet er s'ochtends altijd langs, drama, krijsende kinderen, denk zo wel 5 tot 10 van die blerende blagen. Ik denk dat ik maar eens een inspectietje erop los laat.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:09:40 #207
5428 crew  miss_sly
pi_138509898
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verdomme, het hele schoolplein loopt hier vol met abnormale kindjes dan. Ik moet er s'ochtends altijd langs, drama, krijsende kinderen, denk zo wel 5 tot 10 van die blerende blagen. Ik denk dat ik maar eens een inspectietje erop los laat.
Peuters van 2-3 jaar, zonder toezicht, ouders, wat dan ook? Dat zou ik raar vinden, inderdaad.
pi_138509901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zie je toch? Ik bedoel, de reden waarom het zo was, is niet duidelijk, maar dat is toch wat het filmpje laat zien?
Het filmpje laat 2 kinderen op een schoolplein zien bij een dichte glazen deur. Wie kan er met onomstotelijk bewijs komen dat er door de glazen deur geen toezicht werd gehouden op de kinderen, het liefst met een filmpje?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:10:20 #209
236264 crew  capricia
pi_138509920
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar mss kun je nog antwoord geven op de vraag wat er tokkie aan is, als je als ouder vraagt wat er nu gebeurd is, als je je kind ophaalt aan het einde van de dag?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:10:23 #210
5428 crew  miss_sly
pi_138509922
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het filmpje laat 2 kinderen op een schoolplein zien bij een dichte glazen deur. Wie kan er met onomstotelijk bewijs komen dat er door de glazen deur geen toezicht werd gehouden op de kinderen, het liefst met een filmpje?
Als er wel toezicht is vanuit die deur, dan vind ik dat de leidster(s) in kwestie hadden moeten reageren.
pi_138509924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Peuters van 2-3 jaar, zonder toezicht, ouders, wat dan ook? Dat zou ik raar vinden, inderdaad.
3 jaar ja, en toezicht staat er vaak zat met hun rug naar toe of zijn bezig met het verlaten van het schoolplein (pappa en mamma). Bleren joh, en hard ook.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:10:36 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138509927
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zie jij toezicht buiten staan dan?
En als de deur dicht is gewaaid en niemand had dat door is het toch duidelijk dat ze niet achter het raam stonden te kijken.
pi_138509944
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar mss kun je nog antwoord geven op de vraag wat er tokkie aan is, als je als ouder vraagt wat er nu gebeurd is, als je je kind ophaalt aan het einde van de dag.
Is dat hetzelfde als verhaal halen dan? In mijn optiek is verhaal halen wel van een andere orde. Tussen neus en lippen door bij het ophalen van je kind beginnen over een filmpje dat viral is gegaan valt daar niet onder.
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:11:26 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138509950
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat nou gillen?
Dit filmpje zegt wel wat, namelijk dat er twee kindjes zonder enig toezicht minstens 8 minuten buiten waren, en een van de kindjes was de hele tijd aan het krijsen. Wat mij betreft is dat niet iets voor kindjes van die leeftijd.
Je snapt me niet,
Filmpje, oké?
Krijsende kinderen.

Ik kan er nu alles wat ik maar wil onder zetten, net zoals de maakster gedaan heeft. Wat er écht gebeurt is kan niemand nog zeggen. Eerst onderzoek, dan praten we verder.

pi_138509967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zie jij toezicht buiten staan dan?
Is dat de enige manier om toezicht te houden dan?

quote:
En als de deur dicht is gewaaid en niemand had dat door is het toch duidelijk dat ze niet achter het raam stonden te kijken.
Nogmaals, die verklaring van 'een medewerker' is flinterdun en voorbarig. Ik wacht het onderzoek wel af.
pi_138509984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je snapt me niet,
Filmpje, oké?
Krijsende kinderen.

Ik kan er nu alles wat ik maar wil onder zetten, net zoals de maakster gedaan heeft. Wat er écht gebeurt is kan niemand nog zeggen. Eerst onderzoek, dan praten we verder.
'GILLENDE KINDEREN NA VERSCHIJNEN POTLOODVENTER'

Doet het ook goed in de media denk.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:12:44 #217
236264 crew  capricia
pi_138509993
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als verhaal halen dan? In mijn optiek is verhaal halen wel van een andere orde. Tussen neus en lippen door bij het ophalen van je kind beginnen over een filmpje dat viral is gegaan valt daar niet onder.
Als ik verhaal haal, dan haal ik hun verhaal. Dan is dat dat ik vraag wat er gebeurd is, hun verhaal dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_138510002
http://www.at5.nl/artikel(...)pje-huilende-peuters

De moeder van het kindje heeft ook t filmpje gezien en moest huilen.

Beter trekt ze d'r kind van die crèche af :(
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:13:47 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het filmpje laat een krijsend kind zien, niets meer, niets minder.
ík kan nu met het grootste gemak rondsturen dat dat kind mishandeld/misbruikt vanallesennowat is.

vrijdag 4 april 2014 @ 17:13:48 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138510029
quote:

[..]

Is dat de enige manier om toezicht te houden dan?

[..]

Nogmaals, die verklaring van 'een medewerker' is flinterdun en voorbarig. Ik wacht het onderzoek wel af.
Stonden ze achter het raam te kijken hoe het kind overstuur was voor 8 minuten lang vind ik het niet echt beter als ik heel eerlijk ben.
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:14:45 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510049
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'GILLENDE KINDEREN NA VERSCHIJNEN POTLOODVENTER'

Doet het ook goed in de media denk.
Ja precies, maar nee, het filmpje is waar wánt de maakster heeft erbij gezet wát we zien.

Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:15:09 #222
5428 crew  miss_sly
pi_138510064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je snapt me niet,
Filmpje, oké?
Krijsende kinderen.

Ik snap je wel.

Ik zie een filmpje waar ik als ouder niet blij van zou worden. Ongeacht wat degene die het gemaakt en gepost heeft, eronder heeft gezet.

Verder vind ik dat onderzoek absoluut op zijn plaats is, maar het idee dat ik dan niet mag vinden dat wat ik zie niet prettig is, ben ik het niet mee eens.
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:16:00 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510087
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er op de achtergrond allemaal gezegd werd.

pi_138510096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Stonden ze achter het raam te kijken hoe het kind overstuur was voor 8 minuten lang vind ik het niet echt beter als ik heel eerlijk ben.
Dat mag. Ik was vroeger ook wel eens overstuur, soms zelfs een half uur. Enige oplossing was mij uit te laten razen, of onder de koude douche zetten. Mag ik mijn moeder nu aanklagen?
pi_138510107
Straks bestormen ze nog met zijn allen dat kinderdagverblijf daar ...
pi_138510117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de verklaring is. Ik wacht wel met kritisch zijn totdat ik wederhoor heb laten plaatsvinden. Ik doe even niet mee aan de lynch-hype.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:16:59 #227
5428 crew  miss_sly
pi_138510119
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat mag. Ik was vroeger ook wel eens overstuur, soms zelfs een half uur. Enige oplossing was mij uit te laten razen, of onder de koude douche zetten. Mag ik mijn moeder nu aanklagen?
Dat mag je van mij als je je daar beter door voelt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:17:00 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138510122
quote:

[..]

Als ik verhaal ga halen ga ik letterlijk vragen naar hun verhaal, niks meer en niks minder.
pi_138510129
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Straks bestormen ze nog met zijn allen dat kinderdagverblijf daar ...
Dat gaat sowieso gebeuren. Stenen door de ramen enzo.
pi_138510160
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat gaat sowieso gebeuren. Stenen door de ramen enzo.
Nou, zit ik niet op te wachten zo'n rel hier in de buurt.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:18:12 #231
5428 crew  miss_sly
pi_138510165
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de verklaring is. Ik wacht wel met kritisch zijn totdat ik wederhoor heb laten plaatsvinden. Ik doe even niet mee aan de lynch-hype.
Ik snap niet waarom je kennelijk tot de lynch-hype behoort als je niet blij wordt van dit filmpje...
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:18:53 #232
5428 crew  miss_sly
pi_138510184
Over ongenuanceerd gesproken, dat is een aantal andere mensen in dit topic toch net zo goed.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:18:59 #233
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_138510187
Wat een commotie vanwege zoiets doodnormaals als een kind met een driftbui. Dat er kijkers zijn die dan spontaan mee gaan blèren..... :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:19:08 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510196

pi_138510197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je kennelijk tot de lynch-hype behoort als je niet blij wordt van dit filmpje...
Niemand wordt blij van huilende kindertjes denk ik, maar niemand weet wat er aan de hand is,
pi_138510198
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou, zit ik niet op te wachten zo'n rel hier in de buurt.
Woon je in Noord dan?
pi_138510220
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Woon je in Noord dan?
Jah,,, vlakbij dat dagverblijf ook nog :')
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:21:16 #238
5428 crew  miss_sly
pi_138510281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Niemand wordt blij van huilende kindertjes denk ik, maar niemand weet wat er aan de hand is,
Klopt, maar als je reageert op mensen die zeggen "kutkind, wilde natuurlijk weer niet luisteren, lekker voor straf buiten zetten" dat je dat geen goede manier van doen zou vinden, dan ben je van de lynch-hype en pleeg je geen wederhoor. Ik vind het raar.
pi_138510285
quote:
oe... dat mocht ik niet zeggen in een topic in klaagbaak :o toen was ik een dom wijf enzo... :')

maar ik denk dat ze dat tegen jou niet zo snel durven te zeggen, dus jij mag dat :+
pi_138510361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Kinderopvangpersoneel wordt als wrede mishandelaars en ervaren piloten als zelfmoordenaars/massamoordenaars weggezet op dit forum :')

Door FOK!kers die zelf niet eens normaal kunnen spellen.

Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:23:36 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510383
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

oe... dat mocht ik niet zeggen in een topic in klaagbaak :o toen was ik een dom wijf enzo... :')

maar ik denk dat ze dat tegen jou niet zo snel durven te zeggen, dus jij mag dat :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Samenvatting : Meisje dat selfies maakt op fb heeft nu een filmpje gemaakt van huilende kinderen op een kinderdagverblijf.

Onterechte klacht.
_O-

Het KLB topic is leuker eik :o

pi_138510407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt, maar als je reageert op mensen die zeggen "kutkind, wilde natuurlijk weer niet luisteren, lekker voor straf buiten zetten" dat je dat geen goede manier van doen zou vinden, dan ben je van de lynch-hype en pleeg je geen wederhoor. Ik vind het raar.
Nou ja, het wordt natuurlijk wel een beetje hysterisch zo, terwijl niemand verder weet wat er
nou eigenlijk écht is gebeurd, dat is het enge van FB, zet er iets op en je kan iemand of iets
hélemaal naar de klote laten gaan,
pi_138510424
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

_O-

Het KLB topic is leuker eik :o
:D ik werd wel meteen uitgescholden :'( :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:26:08 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138510461
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kinderopvangpersoneel wordt als wrede mishandelaars en ervaren piloten als zelfmoordenaars/massamoordenaars weggezet op dit forum :')

Door FOK!kers die zelf niet eens normaal kunnen spellen.
:o
beticht jij mij nou van niet kunnen spellen?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:27:17 #245
5428 crew  miss_sly
pi_138510499
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ja, het wordt natuurlijk wel een beetje hysterisch zo, terwijl niemand verder weet wat er
nou eigenlijk écht is gebeurd, dat is het enge van FB, zet er iets op en je kan iemand of iets
hélemaal naar de klote laten gaan,
Maar dat geldt toch voor beide partijen in dit topic? Toch niet alleen voor degenen die hun afkeuring erover uitspreken, maar net zo goed voor degenen die het toejuichen?
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:27:28 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510509
Oooooooh, kind met kind, misschien werd ze wel niet toegelaten op dat KDV en neemt ze zo wraak!

Jaja, ben al weg :W

_O-

pi_138510588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch voor beide partijen in dit topic? Toch niet alleen voor degenen die hun afkeuring erover uitspreken, maar net zo goed voor degenen die het toejuichen?
Nou.. moet je eens in het klaagbaak topic gaan kijken, kunnen jullie beter tegen die gasten ingaan

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef wise het volgende:

[..]

al die vrouwmensen die dezelfde mening delen :r

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:25 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Boo fucking hoo ze staan te janken omdat ze naar binnen willen :') verwende kut koters
Ik bedoel maar... :')
pi_138510645
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

:o
beticht jij mij nou van niet kunnen spellen?
Nee, het was een algemene opmerking.

Het totale disrespect voor andermans werk en expertise.

De KDVs in Nederland weten iha prima wat ze doen.

vrijdag 4 april 2014 @ 17:33:27 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138510690
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het was een algemene opmerking.

Het totale disrespect voor andermans werk en expertise.

De KDVs in Nederland weten iha prima wat ze doen.
dat denk ik ook
pi_138510961
Nou die reacties liegen er niet om daar ...

https://www.facebook.com/photo.php?v=685603168167721

Kk hoer als mn kind daar buiten zat.. Had ik elk begeleidr zn hart eruit gerukt..

walgelijk gwn hoop dat die mensen nooit meer aan een baan komen en in de uitkering gaan stelletje debielen. zielig voor di onschuldige youngins pfff

Shween Jagessar niet eens een uitkering gewoon zelf in de goot belanden

Ze is al uit geroepen tot held en ze verdient ook nog een lintje :D

TOP gedaan! Nara je verdient een lintje! heel erg dat het zo moest maar beter dan dat we niet weten hoe het gaat! Complimenten!!

Nou... ik hoop dat de boel snel gesust wordt want dit gaat vast niet leuk worden :N
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 17:44:48 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138510994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef yvonne het volgende:
Oooooooh, kind met kind, misschien werd ze wel niet toegelaten op dat KDV en neemt ze zo wraak!

Jaja, ben al weg :W

_O-
Linkje vergeten :') https://www.facebook.com/(...)0001541315957&type=3

vrijdag 4 april 2014 @ 17:44:49 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138510995
quote:

Dat excuus maakt het nog absurder.... hoe kun je 2 kinderen, waarvan er 1 voor de deur staat te huilen nou een kleine 10 minuten missen op je groep?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138511072
Die leidster mag wel gaan rennen voor haar leven als ik dat zo lees...

Zo ik zou die begeleidster met haar gezicht over de tegels halen, hersenloos tering wijf.
pi_138511089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat excuus maakt het nog absurder.... hoe kun je 2 kinderen, waarvan er 1 voor de deur staat te huilen nou een kleine 10 minuten missen op je groep?
Ze horen te controleren of alle kinderen mee naar binnen zijn gekomen en wie weet is hun groepsruimte niet bij de buitenspeelplaats dat ze daarom die kindjes niet hoorden.

Als dit het geval is dan he.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:49:25 #255
5428 crew  miss_sly
pi_138511092
En dat zijn nou tokkies :')
pi_138511126
Meid, jij verdient een koninklijke onderscheiding! We need more people like you. Ik hoop dat die telefoon, waar ze op zaten te spelen, in miljoenen stukjes barst. Want dat doen ze met die kinderzieltjes! Shame on them!

een koninklijke onderscheiding nog wel :') ja sorry hoor...
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:51:49 #257
236264 crew  capricia
pi_138511146
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Meid, jij verdient een koninklijke onderscheiding! We need more people like you. Ik hoop dat die telefoon, waar ze op zaten te spelen, in miljoenen stukjes barst. Want dat doen ze met die kinderzieltjes! Shame on them!

een koninklijke onderscheiding nog wel :') ja sorry hoor...
_O-
Ik zou bijna denken dat het cynisch bedoeld is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_138511168
Oh het komt nu op AT5
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:53:13 #259
236264 crew  capricia
pi_138511170
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Kk hoer als mn kind daar buiten zat.. Had ik elk begeleidr zn hart eruit gerukt..

walgelijk gwn hoop dat die mensen nooit meer aan een baan komen en in de uitkering gaan stelletje debielen. zielig voor di onschuldige youngins pfff

TOP gedaan! Nara je verdient een lintje! heel erg dat het zo moest maar beter dan dat we niet weten hoe het gaat! Complimenten!!

Nou... ik hoop dat de boel snel gesust wordt want dit gaat vast niet leuk worden :N
Shween Jagessar is een leidster op dat KDV?
Die mag vrezen voor haar leven, zo te lezen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_138511201
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor als het zo doorgaat, daarom ga is hier niet aan mee doen :N
pi_138511264
Nu op AT5
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:58:03 #262
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_138511301
Hilarisch al die toestanden over een brullend kind ! _O_
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_138511354
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Hele normale reacties hoor, volgens sommigen hier.
pi_138511430
Wat een overdreven ophef over een paar jankende koters, welkom in Nederland anno 2014... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_138511458
Nou ik heb t net gezien op AT5
Die Nara vertelde dat er ook al eerder 7 kinderen alleen waren op t speelplein.
En haar moeder ging naar het kdv om te zeggen dat er twee kindjes alleen buiten waren en dat de leidsters met haar telefoon bezig was en zei van oh we waren boven.
(???)
Kdv was vandaag dicht in ieder geval en de GGD doet onderzoek en besluit daarna of het kdv weer open mag of niet.

Kindjes waren denk ik dus gewoon buiten vergeten.

Ook erg voor die ouders van die kindjes. Ja sorry met buitenspelen zijn we jullie kinderen vergeten mee naar binnen te nemen.
Net alsof het een tas is die je ergens vergeet. ;(
pi_138511537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:05 schreef quirina het volgende:
Nou ik heb t net gezien op AT5
Die Nara vertelde dat er ook al eerder 7 kinderen alleen waren op t speelplein.
En haar moeder ging naar het kdv om te zeggen dat er twee kindjes alleen buiten waren en dat de leidsters met haar telefoon bezig was en zei van oh we waren boven.
(???)
Kdv was vandaag dicht in ieder geval en de GGD doet onderzoek en besluit daarna of het kdv weer open mag of niet.

Kindjes waren denk ik dus gewoon buiten vergeten.
Was ze zelf op TV om dat te vertellen?
Ik kon de zender niet zo snel vinden dus ik heb het net gemist :@ ik zat net te kijken
naar iemand die zijn neef zou hebben doodgestoken, maar zijn advocaat zei dat hij
in het mes was gevallen :')
pi_138511546
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Was ze zelf op TV om dat te vertellen?
Ik kon de zender niet zo snel vinden dus ik heb het net gemist :@ ik zat net te kijken
naar iemand die zijn neef zou hebben doodgestoken, maar zijn advocaat zei dat hij
Ja ze was op tv
pi_138511564
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja ze was op tv
:D dat zei ik al in de klaagbaak en toen was ik een verachtelijk dom wijf _O-
pi_138511572
quote:

[..]

Alsof die Facebookrellers iets gaan doen.
pi_138511599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zijn advocaat zei dat hij
Ik moest fucking hard lachen.

Erg wel, maar ja.
pi_138511611
quote:

[..]

Uhu, want die mensen gaan haar ECHT WEL opzoeken en die gaan haar ECHT iets aan doen.
pi_138511704
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik moest fucking hard lachen.

Erg wel, maar ja.
Nah... ja het went .... een héél klein beetje :')
pi_138512266
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Uhu, want die mensen gaan haar ECHT WEL opzoeken en die gaan haar ECHT iets aan doen.
Het zou me niks verbazen.
pi_138512423
Ah,,, herhaling nu op AT5
pi_138512492
Wat een tokkie , ik vrees het ergste...
pi_138512525
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen.
Die faceboekpagina is al meer dan 43.000 keer gedeeld
pi_138512686
verhaal van die man die zijn neef had doodgestoken maar die eigenlijk in het mes was gevallen
volgens zijn advocaat is nu ook in herhaling :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:51:56 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138512860
Wat ik ook niet begrijp, op een gegeven moment (6 minuut zoveel) staan die kinderen voor een grote deur, en ook al die ramen van dat gebouw, daar zit helemaal niemand die denkt hey wat een onophoudelijk gekrijs, ik zal eens even uit het raam kijken?
pi_138512943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:51 schreef Marrije het volgende:
Wat ik ook niet begrijp, op een gegeven moment (6 minuut zoveel) staan die kinderen voor een grote deur, en ook al die ramen van dat gebouw, daar zit helemaal niemand die denkt hey wat een onophoudelijk gekrijs, ik zal eens even uit het raam kijken?
Ja je zou denken dat die leidsters collega's hebben die ook opletten toch?
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:57:03 #280
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138513006
quote:
Daarop is te zien dat huilende peuters minutenlang in de achtertuin van de crèche zijn buitengesloten. De directie van het kinderdagverbijf spreekt in een nieuwe schriftelijke verklaring van een ernstige en onacceptabele zaak.

De GGD heeft de zaak in onderzoek. De directie zegt volledig mee te werken aan dit onderzoek, dat vermoedelijk een tot twee weken zal duren. Hangende het GGD-onderzoek zijn twee medewerkers van Flamingo op non-actief gesteld.
at5

Nou, dan horen we over twee weken wel wat de bevindingen zijn.
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:58:22 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138513055
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja je zou denken dat die leidsters collega's hebben die ook opletten toch?
Tis best een groot gebouw, ik begrijp niet dat dit zolang heeft kunnen duren.
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:59:16 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138513090
Ah en volgens at5 staat dat dus wel in het buitenspeelprotocol, dat kinderen niet zonder leidsters buiten mogen spelen.
pi_138513193
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tis best een groot gebouw, ik begrijp niet dat dit zolang heeft kunnen duren.
Ik snap niet dat als je dat vaker hebt gezien dat er nooit eens iemand daar is gaan praten
waarom dit gebeuren kan, maar meteen zo'n hetze beginnen tegen die kleuter of peuterleidsters
is best wel tricky hoor, je hebt grote kans dat ze hier in de buurt wonen.

Dat FB is levensgevaarlijk met dit soort dingen.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:05:01 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138513267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik snap niet dat als je dat vaker hebt gezien dat er nooit eens iemand daar is gaan praten
waarom dit gebeuren kan, maar meteen zo'n hetze beginnen tegen die kleuter of peuterleidsters

Goede kans dat als je dit bespreekbaar wilt maken als buurtbewoner dat je met een smoes zo weer buiten staat. Maar dan zullen ze voortaan wel beter oppassen.
pi_138513350
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

Goede kans dat als je dit bespreekbaar wilt maken als buurtbewoner dat je met een smoes zo weer buiten staat. Maar dan zullen ze voortaan wel beter oppassen.
Ja, dat laatste in elk geval, maar als je nooit eerst een keer bent gaan vragen of praten maar het meteen op FB zet ben je niet goed bezig hoor :N zoals je zelf op FB kan zien zijn het hier
geen lievertjes ..
pi_138513371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, dat laatste in elk geval, maar als je nooit eerst een keer bent gaan vragen of praten maar het meteen op FB zet ben je niet goed bezig hoor :N zoals je zelf op FB kan zien zijn het hier
geen lievertjes ..
Is de vogelbuurt zo erg dan in Noord?
pi_138513394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Is de vogelbuurt zo erg dan in Noord?
Nou bekijk de reacties maar op FB :D dan mag je het zelf beoordelen :+

vrijdag 4 april 2014 @ 19:12:33 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138513489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou bekijk de reacties maar op FB :D dan mag je het zelf beoordelen :+

had vanmiddag wel even gekeken maar dan is mij niet steeds duidelijk waar iedereen woont
pi_138513596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

had vanmiddag wel even gekeken maar dan is mij niet steeds duidelijk waar iedereen woont
Ik denk ook niet dat al die 43.000 hier in de buurt wonen, dat hoop ik niet tenminste,
maar het is natuurlijk best wel gevaarlijk omdat de leidster met naam en toenaam genoemd
wordt daar. Maar goed we horen het wel, ik weet het verder ook niet....
pi_138513619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dacht dat er stond 1x eerder, en toen waren het zeven kinderen, maar kon ze het niet filmen

quote:
Er hoeft maar 1 iemand te beweren dat je fraude pleegt, en je moet je onschuld bewijzen, anders blijft het in de lucht hangen. Net als die man die voor pedo werd uitgemaakt terwijl onschuldig. Werd volledig in elkaar geslagen.

De Nederlandse nuchterheid is al jaren ver te zoeken

Pak die facebook mensen als eerste maar eens aan met hun bedreigingen via internet zonder dat ze het fijne ervan weten. Eng vind ik dat.

Gevalletje afwachten voor de rest. Tenminste wat mij betreft. 8 minuten gillen. Dat kind heeft in ieder geval een lange adem. Mijn buurmeisje verderop kan het ook lang volhouden om haar zin te krijgen :P Echt een lief mooi popje, maar kan minstens zo dramatisch huilen wanneer ze haar zinnetje niet door kan drukken. Uiteindelijk stopt ze wel, maar ben je wel verder dan 8 minuten en is moeders al met kind naar huis gevlucht om de rest niet tot last te zijn.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_138513741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Dacht dat er stond 1x eerder, en toen waren het zeven kinderen, maar kon ze het niet filmen

[..]

Er hoeft maar 1 iemand te beweren dat je fraude pleegt, en je moet je onschuld bewijzen, anders blijft het in de lucht hangen. Net als die man die voor pedo werd uitgemaakt terwijl onschuldig. Werd volledig in elkaar geslagen.

Pak die facebook mensen als eerste maar eens aan met hun bedreigingen via internet zonder dat ze het fijne ervan weten. Eng vind ik dat.

Gevalletje afwachten voor de rest. Tenminste wat mij betreft. 8 minuten gillen. Dat kind heeft in ieder geval een lange adem. Mijn buurmeisje verderop kan het ook lang volhouden om haar zin te krijgen :P Echt een lief mooi popje, maar kan minstens zo dramatisch huilen wanneer ze haar zinnetje niet door kan drukken. Uiteindelijk stopt ze wel, maar ben je wel verder dan 8 minuten en is moeders al met kind naar huis gevlucht om de rest niet tot last te zijn.
Ja, daarom, ik durf er verder niet eens meer iets over te zeggen, straks is het nog oorlog daar,
ik lees het wel hoor.

Dat FB vind ik maar niks :N
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:18:31 #292
37295 Luigi
mario pls
pi_138513744
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:15 schreef paddy het volgende:

Hollandse nuchterheid? Hysterische huiswijven zul je bedoelen.
pi_138513747
En die facebookers wonen allemaal in de vogelbuurt?... Hoe weet je dat nou? @ fanvantlaatsteuur
Overigens verbaast t me dat die namen van de leidsters nog niet genoemd worden in de reacties. Valt nog mee.
pi_138513898
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:18 schreef quirina het volgende:
En die facebookers wonen allemaal in de vogelbuurt?... Hoe weet je dat nou? @ fanvantlaatsteuur
Overigens verbaast t me dat die namen van de leidsters nog niet genoemd worden in de reacties. Valt nog mee.
Dat zeg ik toch :o ik denk niet of tenminste ik HOOP niet dat ze allemaal hier in de buurt wonen
maar dan nog is het levensgevaarlijk omdat ze haar naam al hebben genoemd en die pagina
al meer dan 43.000 keer is gedeeld :X
pi_138513915
Ik begrijp de heisa niet zo... Sinds wanneer is het mishandeling om een paar koters buiten te laten voor een paar uur? Ze worden er toch niet ziek van en het doet geen pijn ofzo...?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:24:56 #296
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_138513985
allochtonen kinderdagverblijf, allochtonen kinderen in de binnentuin met een oost-blokse vigilante die het allemaal van afstandje opneemt :') wat een aanwinst voor nederland allemaal O+
pi_138513995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik begrijp de heisa niet zo... Sinds wanneer is het mishandeling om een paar koters buiten te laten voor een paar uur? Ze worden er toch niet ziek van en het doet geen pijn ofzo...?
Een paar uur? waar haal je dat nou weer vandaan :D het waren geloof ik 8 minuten.

Maar goed ik lees het later wel..
pi_138514021
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Een paar uur? waar haal je dat nou weer vandaan :D het waren geloof ik 8 minuten.

Maar goed ik lees het later wel..

Ik werd als kind zovaak buiten gezet als straf. Dat werkte best goed... "Ga maar even afkoelen" zei mijn moeder altijd.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:26:20 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138514032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Hoplahopla het volgende:
nou een meisje van 2 jaar en 3 maanden laat je niet zolang zonder toezicht buiten staan krijsen
pi_138514048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ik werd als kind zovaak buiten gezet als straf. Dat werkte best goed...
ja, nou ik zeg niks meer ik ga koffie zetten
pi_138514053
Wat een gezeik weer. Laat die kinderen lekker buiten janken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')