abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 14:07:04 #26
236264 crew  capricia
pi_138794944
Is het GGD-rapport er al ? Waar we op zouden wachten voordat we conclusies zouden trekken?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_138795272
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:07 schreef capricia het volgende:
Is het GGD-rapport er al ? Waar we op zouden wachten voordat we conclusies zouden trekken?
nou ja, dat is verder geen conclusie hoor, dat zou de maakster van het filmpje zelf hebben
gezegd, volgens de Telegraaf dan.

quote:
Nara Georgieva, de maakster van het filmpje dat inmiddels bijna 30.000 keer is gedeeld, heeft geen goed woord over voor het kinderdagverblijf. ,,Dit is niet de eerste keer dat ik vreemde dingen zie gebeuren. Er spelen vaak kinderen buiten zonder begeleiding. Ook hoor ik vaak kinderen huilen binnen. Heb zelf mijn kind een dag gebracht om te proberen. Maar toen werd ik al gebeld dat ze mijn kind niet aan konden. Er staat daar gewoon geen gekwalificeerd personeel. Die twee kindjes buiten was voor mij de druppel. Daarom heb ik het nu op Facebook gezet”, zegt de Amsterdamse.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_onderzoek_in__.html
pi_138795311
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Als je op een KDV werkt of op wat voor school dan ook of in de zorg en je krijgt te maken met
''onderbezetting'' dan zal je op dat moment moeten roeien met de riemen die je hebt, je kán
niet anders en als er dan ''fouten'' gebeuren kan je dat niet zomaar op de leidsters, verpleegsters
of ziekenverzorgers afwentelen.

Er IS gewoon vaak sprake van onderbezetting, zéker in de zorg ...
Hoe zou het toch komen dat steeds minder mensen in die sector willen werken?
Het wordt slecht betaald, je hebt te maken met achterlijke eisen van allerlei instanties/diensten en daarnaast ook nog eens gezeik van ouders die het allemaal beter weten en bij het minste of geringste ophef maken.

Daarnaast wordt steeds meer gefilmd/vastgelegd, dus word je ook nog eens constant op je vingers gekeken. Je moet haast wel sm-neigingen hebben om in die sector te willen werken.
Gelukkig moeten ouders steeds meer betalen, dus hebben/krijgen we steeds minder van die kdv-wangedrochten....dat is dan weer een voordeel(tje).
pi_138795328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoe zou het toch komen dat steeds minder mensen in die sector willen werken?
Het wordt slecht betaald, je hebt te maken met achterlijke eisen van allerlei instanties/diensten en daarnaast ook nog eens gezeik van ouders die het allemaal beter weten en bij het minste of geringste ophef maken.

Daarnaast wordt steeds meer gefilmd/vastgelegd, dus word je ook nog eens constant op je vingers gekeken. Je moet haast wel sm-neigingen hebben om in die sector te willen werken.
Gelukkig moeten ouders steeds meer betalen, dus hebben/krijgen we steeds minder van die kdv-wangedrochten....dat is dan weer een voordeel(tje).
:P jij zegt het...
  Admin zaterdag 12 april 2014 @ 14:56:05 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138795820
quote:
Ik neem 30 ouders serieuzer dan 1 GGD rapport.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138796008
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Theoretisch gezien wél, maar in de praktijk werkt het vaak helaas niet helemaal zo..
waarschijnlijk zullen ze zich nu toch wat meer moeten inspannen daarvoor, met de GGD die wat beter op ze let enzo. Zullen de ouders vast niet heel erg vinden.
pi_138859538
quote:
http://www.nationaleonder(...)proef-weer-open.html

KINDERDAGVERBLIJF FLAMINGO REGENBOOG OP PROEF WEER OPEN - 14 april '14

Kinderdagverblijf Flamingo Regenboog in Amsterdam mag voorlopig weer open. De crèche krijgt van de gemeente twee weken om verbeteringen door te voeren. Eerder deze maand kwam de kinderopvang in opspraak door een filmpje waarin huilende peuters te zien waren die buitengesloten waren geraakt. Dit meldt Telegraaf.

Op het filmpje dat gemaakt werd door een buurtbewoner waren kinderen te zien die in de achtertuin van de opvang stonden te huilen. Ze konden niet naar binnen omdat er geen leidster was om de deur open te doen. Het kinderdagverblijf werd daarop een week gesloten op last van de GGD.

Flamingo Regenboog krijgt nu twee weken de tijd om te zorgen dat er genoeg leidsters aanwezig zijn voor de opvang van kinderen. Ook moet de crèche laten zien dat het pedagogisch beleidsplan in praktijk wordt gebracht. Dit plan heeft de opvang wel op papier staan maar er werd niet naar gehandeld. Bovendien moet de kinderopvang ervoor zorgen dat de emotionele veiligheid van de kinderen te allen tijde gewaarborgd is.

De ouders van de kinderen op het kinderdagverblijf staan achter de leiding en het personeel van Flamingo Regenboog. Op de dag dat het nieuws naar buiten kwam is er een ouderavond geweest. De oudercommissie wil nu samen met de leiding van Flamingo en de GGD werken aan een plan van aanpak. De ouders hopen dat daarmee “in het belang van onze kinderen” de rust rond de kinderopvang weerkeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')