Laat mij erbuiten wil jequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:44 schreef Menn0 het volgende:
en de rest van Fokkend Nederland nu weer mee.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:44 schreef Menn0 het volgende:
Ja waar zit ik en de rest van Fokkend Nederland nu weer mee.
Meisjes die "schokkende filmpjes" maken over krijsende kinderen die op het plein/tuin van een kinderdagverblijf opgesloten worden, en dat vervolgens dan publiceren op hun facebookpagina terwijl de rest van haar openbaar profiel vol staat met selfies onder welke een paar waar haar goed ontluikte tietjes redelijk te zien zijn en dus voor menig fokker rukmateriaal zijn.
Wat is de klacht nu eigenlijk zou je denken,wel ik laat het je zelf beslissen.
A)Meisjes
B)facebook
C)Selfies
D)Anders;formuleer in reactie
Bron:
[ afbeelding ]
De Cameravrouw; (dit mag toch he,aangezien dit toch allemaal al openbaar staat)?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een kut topic. Wat doet een chick met half naakte klonten überhaupt in een KLB topic.
H) TSquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef mstx het volgende:
D) Al het bovenstaande
+ E) Mensen die zulke "schokkende" filmpjes maken
+ F) Mensen die zich om zulke onzin druk maken
+ G) Kinderen
Welke privacy? Ik neem aan dat dit meisje deze foto's zelf openbaar op het internet heeft gezet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Laten we iemand zijn privacy gewoon respecteren. Staat je niet netjes TS.
Je begrijpt het niet helemaal geloof ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
Ts moet wel heel gefrustreerd zijn dat hij dit persee op internet moet gooien
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal (onverwacht zeg). Het gaat erom dat hij dat meisje helemaal zwart moet maken op een forum. Dan behoor je inderdaad tot een select groepje gefrustreerde eikels.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik![]()
NWS / [filmpje] Ophef om huilende kleuters in tuin kinderdagverblijf
al die vrouwmensen die dezelfde mening delenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Boo fucking hoo ze staan te janken omdat ze naar binnen willenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik verwacht haar ieder moment in het AT5 nieuws hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal (onverwacht zeg). Het gaat erom dat hij dat meisje helemaal zwart moet maken op een forum. Dan behoor je inderdaad tot een select groepje gefrustreerde eikels.
Juist nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef wise het volgende:
[..]
al die vrouwmensen die dezelfde mening delen
Sommige welquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Boo fucking hoo ze staan te janken omdat ze naar binnen willenverwende kut koters
Inderdaad jouw onderbuik. Maar die is jou niet erg vreemd. Leer eens niet zo te leven op vermoedens, aannamens en gedachtes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik verwacht haar ieder moment in het AT5 nieuws hoorik denk dat ze een een beetje
publiciteit niet zo erg vindt eigenlijk, maar dat gok maar natuurlijk..
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad jouw onderbuik. Maar die is jou niet erg vreemd. Leer eens niet zo te leven op vermoedens, aannamens en gedachtes.
Alsof ook maar iets minder waar is. Enige wat jij uit kan stamelen is 'ik denk' 'ik vermoed' 'ik gok' 'ik neem aan' en meer van dat soort flauwekul. Je hebt een dom mokkel met een grote bek maar kan het niet hebben als je een keer commentaar krijgt op dat eeuwige gejammer van je. Je begint verdomme zelf met reageren tegen mij en vervolgens zou ik je met rust moeten laten. Zelden zo'n dom figuur in mijn leven tegen gekomen. Ik veracht jequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ga toch heen met je gezwets man, kijk even in dat topic en laat mij effe lekker met rust
Ik jou ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
Zelden zo'n dom figuur in mijn leven tegen gekomen. Ik veracht je
Die knul boeit niet zo hoor, hij heeft zelf een beetje een grote bekquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:50 schreef kurva het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een punt gemaakt.. Ik zou het niet pikken als ik jou was!!
t.v.p.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze was net op TV ... op AT5quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof ook maar iets minder waar is. Enige wat jij uit kan stamelen is 'ik denk' 'ik vermoed' 'ik gok' 'ik neem aan' en meer van dat soort flauwekul. Je hebt een dom mokkel met een grote bek maar kan het niet hebben als je een keer commentaar krijgt op dat eeuwige gejammer van je. Je begint verdomme zelf met reageren tegen mij en vervolgens zou ik je met rust moeten laten. Zelden zo'n dom figuur in mijn leven tegen gekomen. Ik veracht je
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik verwacht haar ieder moment in het AT5 nieuws hoorik denk dat ze een een beetje
publiciteit niet zo erg vindt eigenlijk, maar dat gok maar natuurlijk..
Joh, een regionale nieuwszender die inspringt op landelijk nieuws met een regionaal karakter? Je verzint het nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze was net op TV ... op AT5
[..]
Zeg nou maar gewoon dat ik gelijk had en dat je wéér als een idioot voor niets zat te schelden,quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh, een regionale nieuwszender die inspringt op landelijk nieuws met een regionaal karakter? Je verzint het niet
Je had gelijk ja. Net zoals ik gelijk heb wanneer ik aangeef bij 1+1 de uitkomst 2 is. In principe gelijkwaardig qua niveauquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat ik gelijk had en dat je wéér als een idioot voor niets zat te schelden,
maar dat zal je wel niet doen, dus la maar zitten
Voor die kinderen? Wat denk je van de omwonenden?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef Saawan het volgende:
Oh jee #selfie
Maar dit is toch verschrikkelijk voor die kinderen?! Als ik ouder was zou ik mijn kind daar meteen weghalen, gatverdamme.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor die kinderen? Wat denk je van de omwonenden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |