http://www.at5.nl/artikel(...)in-kinderdagverblijfquote:Er is grote ophef ontstaan om een filmpje dat op Facebook is geplaatst waarop is te zien hoe twee kleuters minutenlang in de tuin van kinderdagverblijf Flamingo Regenboog-Noord staan te huilen, voordat ze eindelijk binnen worden gelaten.
Het filmpje is al ruim 9.000 keer gedeeld en er wordt heftig op gereageerd. Volgens de maker van het filmpje komt het regelmatig voor dat er kinderen in de binnentuin aan hun lot worden overgelaten.
De directie van Flamingo Regenboog zegt later deze ochtend met een reactie op het filmpje te komen.
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?v=685603168167721quote:Kinderdagverblijf FLAMINGO REGENBOOG-NOORD sluit kindjes op in de achtertuin (ZONDER BEGELEIDING)!
Waar de FUCK is die fucking begeleidster?
De vorige keer is het niet gelukt om het te filmen, omdat ik geen telefoon in me buurt had!
Op het filmpje zie je nu 2 kinderen, de vorige keer waren het 7 kinderen die opgesloten zaten buiten!
Tijdens het filmen is een familielid gaan kijken, waar de begeleidsters zijn.. ZIJ trof de begeleidsters binnen aan ( lekker spelletjes spelen op hun mobiel) terwijl deze kindjes buiten aan het krijsen zijn en smekend om naar binnen te gaan..
Aan het einde van het filmpje kun je zien dat ze begeleidster niet in beeld durft te komen!
DEEL DIT FILMPJE, LAAT ZIEN WAT ER GEBEURT IN DAT KINDERDAG VERBLIJF!!
STEL JE VOOR DIT IS JOUW KIND? STEL JE VOOR DIT KIND VERWOND ZICH?
Hard To Get spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet die kinderen dan ook niet altijd gelijk hun zin geven.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:21 schreef Paul het volgende:
Ik dacht ook van is dit heel erg dan?
Maar het schijnt heel erg te zijn. Je kan ze toch ff laten uithuilen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ook modern. Het nieuws is niet dat de kinderen janken, maar dat er ophef ontstaat omdat kinderen janken.
Er is een verschil tussen even laten uithuilen en een kind aan zijn lot overlaten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:21 schreef Paul het volgende:
Ik dacht ook van is dit heel erg dan?
Maar het schijnt heel erg te zijn. Je kan ze toch ff laten uithuilen
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen even laten uithuilen en een kind aan zijn lot overlaten.
Zulke jongen kinderen horen niet zonder toezicht buiten te spelen.
Dit is werkelijk schandalig. Dit kind was niet aan het jengelen, maar was volledig overstuur. Dit kinderdagverblijf mag wat mij betreft direct onder toezicht worden gesteld.
Moet ik dat filmpje gaan kijken nu? Nah... ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen even laten uithuilen en een kind aan zijn lot overlaten.
Dit is werkelijk schandalig. Dit kind was niet aan het jengelen, maar was volledig overstuur. Dit kinderdagverblijf mag wat mij betreft direct onder toezicht worden gesteld.
Er zit vooral een verschil tussen vroeger en nu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Als er aldoor kinderen minutenlang buiten aan het krijsen zijn, dan deugt de aanpak daarvoor niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als ze gewaarschuwd is dat als ze door zou gaan met vervelend gedrag, dat ze dan buiten zou moeten staan en ze ging door met vervelend gedrag, is het haar eigen schuld. Moet ze maar LUISTEREN.
Het zijn kinderen. Weten zij veel. Die behandel je dus ook niet zo, vind ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als ze gewaarschuwd is dat als ze door zou gaan met vervelend gedrag, dat ze dan buiten zou moeten staan en ze ging door met vervelend gedrag, is het haar eigen schuld. Moet ze maar LUISTEREN.
Allemaal?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zit vooral een verschil tussen vroeger en nu.
Niemand maalde hier vroeger om, en terecht, zo'n kind moet z'n plaats kennen. Wij zijn ook allemaal goed terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |