Laat mij erbuiten wil jequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:44 schreef Menn0 het volgende:
en de rest van Fokkend Nederland nu weer mee.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:44 schreef Menn0 het volgende:
Ja waar zit ik en de rest van Fokkend Nederland nu weer mee.
Meisjes die "schokkende filmpjes" maken over krijsende kinderen die op het plein/tuin van een kinderdagverblijf opgesloten worden, en dat vervolgens dan publiceren op hun facebookpagina terwijl de rest van haar openbaar profiel vol staat met selfies onder welke een paar waar haar goed ontluikte tietjes redelijk te zien zijn en dus voor menig fokker rukmateriaal zijn.
Wat is de klacht nu eigenlijk zou je denken,wel ik laat het je zelf beslissen.
A)Meisjes
B)facebook
C)Selfies
D)Anders;formuleer in reactie
Bron:
[ afbeelding ]
De Cameravrouw; (dit mag toch he,aangezien dit toch allemaal al openbaar staat)?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een kut topic. Wat doet een chick met half naakte klonten überhaupt in een KLB topic.
H) TSquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef mstx het volgende:
D) Al het bovenstaande
+ E) Mensen die zulke "schokkende" filmpjes maken
+ F) Mensen die zich om zulke onzin druk maken
+ G) Kinderen
Welke privacy? Ik neem aan dat dit meisje deze foto's zelf openbaar op het internet heeft gezet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Laten we iemand zijn privacy gewoon respecteren. Staat je niet netjes TS.
Je begrijpt het niet helemaal geloof ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
Ts moet wel heel gefrustreerd zijn dat hij dit persee op internet moet gooien
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal (onverwacht zeg). Het gaat erom dat hij dat meisje helemaal zwart moet maken op een forum. Dan behoor je inderdaad tot een select groepje gefrustreerde eikels.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik![]()
NWS / [filmpje] Ophef om huilende kleuters in tuin kinderdagverblijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |