Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
In Den Haag is dat een positieve benamingquote:
Die kerel heeft ook echt van die eng-makende zenuwtrekjes. Elke keer als hij in beeld komt en het weer heeft over een vrouw die hij wel leuk vond (want 1x 3 woorden tegen gezegd, dus hij ziet er wel potentie in) trekt zijn mond zo raar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef SSJKliko het volgende:
Ik vond die Marc echt heel apart. Het is zo awkward om hem met vrouwen/mensen om te zien gaan, hij komt zo onzeker over en hij lijkt iedere vrouw die single is ziet als potentiële vriendin terwijl hij haar amper heeft gesproken/kent.. Dat werkt zo toch niet.. Bovendien lijkt hij meer iemand die op zoek is naar liefde dan 'het', zeg maar.
Als hij iets vraagt en dan ook nog antwoord krijgt vindt-ie dat-ie een leuk gesprek heeft gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef SSJKliko het volgende:
Ik vond die Marc echt heel apart. Het is zo awkward om hem met vrouwen/mensen om te zien gaan, hij komt zo onzeker over en hij lijkt iedere vrouw die single is ziet als potentiële vriendin terwijl hij haar amper heeft gesproken/kent.
Misschien dat hij niet zo stalkerig overkomt nadat hij 'het' gedaan heeft, hij zit er wel heel erg mee. Wellicht dat een keertje bij de hoeren hem helpt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef SSJKliko het volgende:
Ik vond die Marc echt heel apart. Het is zo awkward om hem met vrouwen/mensen om te zien gaan, hij komt zo onzeker over en hij lijkt iedere vrouw die single is ziet als potentiële vriendin terwijl hij haar amper heeft gesproken/kent.. Dat werkt zo toch niet.. Bovendien lijkt hij meer iemand die op zoek is naar liefde dan 'het', zeg maar.
En het leek net alsof hij ging huilen toen die vrouw naar huis ging, zonder hem. Dude, je kent haar wat, tien minuten? Je hebt haar amper gesproken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als hij iets vraagt en dan ook nog antwoord krijgt vindt-ie dat-ie een leuk gesprek heeft gehad.
Ja dat vond ik ook raar. Ook raar dat hij aan haar vroeg of zij ook nog thuis woonde.. Het is zeer ongewoon om op die leeftijd nog thuis te wonen dus waarom zou zij dat doen?? Ik moet er niet aan denken om op mijn 37e nog thuis te wonen, brr. Het is dat ik het nu nog even moet i.v.m financiën, maar anders wil ik ook wel echt mijn eigen stekkie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien dat hij niet zo stalkerig overkomt nadat hij 'het' gedaan heeft, hij zit er wel heel erg mee. Wellicht dat een keertje bij de hoeren hem helpt.
Raar moment van de vorige aflevering vond ik die gozer die nog bij zijn ouders woont en compleet werd afgemaakt door de danslerares van zijn date (die al gelijk met een verhuiswagen naar de date moest komen vanwege alle kado's). Maar echt komt op.. 37.. ik had het hem qua persoonlijkheid/insteek in dit soort zaken niet gegeven, meer 23..
Ik vraag mij toch soms echt serieus af of die mensen echt zo zijn. Aan de andere kant ken ik wel mensen die ook daadwerkelijk echt zo zijn. Dus sja..
Ik heb het idee dat-ie verder ook weinig vrienden heeft, wellicht een beetje contactgestoord is. Het eerste wat-ie deed bij die amazone (die wel de verloren gewaande dochter van Klazien uut Zalk leek) was ook haar kuur afkrakenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als hij iets vraagt en dan ook nog antwoord krijgt vindt-ie dat-ie een leuk gesprek heeft gehad.
Ik snap het wel. Als je zo graag wilt en je die leeftijd hebt.. dan is een afwijzing niet op de persoon gericht maar het verdriet in totaal.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:52 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
En het leek net alsof hij ging huilen toen die vrouw naar huis ging, zonder hem. Dude, je kent haar wat, tien minuten? Je hebt haar amper gesproken.
[..]
Ja dat vond ik ook raar. Ook raar dat hij aan haar vroeg of zij ook nog thuis woonde.. Het is zeer ongewoon om op die leeftijd nog thuis te wonen dus waarom zou zij dat doen?? Ik moet er niet aan denken om op mijn 37e nog thuis te wonen, brr. Het is dat ik het nu nog even moet i.v.m financiën, maar anders wil ik ook wel echt mijn eigen stekkie.
Dat is wel overduidelijk (dat van zijn ego). Hij ziet zichzelf toch wel als de autoriteit op het gebied van paarden, hij gaat zelfs zo ver dat paarden > vrouwen zijn prioriteit is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat-ie verder ook weinig vrienden heeft, wellicht een beetje contactgestoord is. Het eerste wat-ie deed bij die amazone (die wel de verloren gewaande dochter van Klazien uut Zalk leek) was ook haar kuur afkraken. Misschien lijdt-ie ook aan een gigantisch ego, wat niet echt strookt met zijn uiterlijk (hij lijkt wel een beetje op Jerôme Reehuis) en hij doet me altijd denken aan een bobblehead popje omdat-ie altijd zo raar beweegt met zijn kaken als-ie weer iets ranzigs zegt
Je weet totaal niet hoe die scene tot stand is gekomen. Misschien hebben ze hem wel gevraagd om commentaar te geven op haar kuur. Ze kon het toch niet horen, dus daar lag het echt niet aan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat-ie verder ook weinig vrienden heeft, wellicht een beetje contactgestoord is. Het eerste wat-ie deed bij die amazone (die wel de verloren gewaande dochter van Klazien uut Zalk leek) was ook haar kuur afkraken.
Ja man, Hoeveel bied je?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:47 schreef YoloZwerver het volgende:
Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen.
Ik vind Alex in de topics veel te stoer doen over het feit dat hij met z'n bakkes op TV komt.
Daarnaast erger ik me een beetje aan het 'stoere gedrag' van hem wat betreft dat hij het iedereen inwrijft dat hij alles weet wat wij willen weten, oftewel of hij Jalena er al eens van langs heeft gegeven.
JONGUH, zo snel mogelijk je RTL contract laten aflopen en ons alle info geven.
quote:
Lol u mad.quote:
Nergens om, maar is dat ook niet een beetje onderdeel van je probleem?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef WireleZz1337 het volgende:
Het kan me niets verrotten wat mensen van me vinden.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nergens om, maar is dat ook niet een beetje onderdeel van je probleem?
geloof me, zulke gasten bestaan echt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind je eigenlijk wel een prima peer en je scoort vast nog wel een vrouw, maar ik hoop echt dat je een rol speelt en je tegen betaling door Ewout laat gebruiken om een leuk programma te maken. Moet ook haast wel, want wat je er uitkraamt verzin je niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk te geloven, het is heel simpel: de gemiddelde mens is best dom, en dan is de helft van de wereldbevolking NOG dommer dan dat.
Dus datquote:
En daarom ben je nog maagd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef WireleZz1337 het volgende:
Het kan me niets verrotten wat mensen van me vinden.
EHhhh nee... Als hij dat echt zou uitstralen is dat juist een enorm positieve eigenschap...quote:
Tot op zekere hoogte. Soms is t goed om eens naar mensen te luisteren.. zeker als er veel dezelfde mening delen. Misschien dat er ergens toch een kern van waarheid in zit, waar je wat mee kunt doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
EHhhh nee... Als hij dat echt zou uitstralen is dat juist een enorm positieve eigenschap...
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Soms is t goed om eens naar mensen te luisteren.. zeker als er veel dezelfde mening delen. Misschien dat er ergens toch een kern van waarheid in zit, waar je wat mee kunt doen
Klopt, daarom vind ik het ook lastig om er een oordeel over te geven. Maar zoals ie hier soms overkomt.. tjaquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik denk dat we op tv geen best beeld krijgen van hoe de kandidaten in het echt zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik denk dat we op tv geen best beeld krijgen van hoe de kandidaten in het echt zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik het ook lastig om er een oordeel over te geven. Maar zoals ie hier soms overkomt.. tja![]()
En dat ie zich zo op tv laat overkomen.. tja
Staat er soms ook in je contract dat je verplicht bent om op elk FOK! bericht te reageren?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Staat er soms ook in je contract dat je verplicht bent om op elk FOK! bericht te reageren?
Ik doequote:Op zaterdag 5 april 2014 14:19 schreef Seam het volgende:
Wat is het opleidingsniveau van Alex eigenlijk?
ah totaal niet verrassend, dit was precies wat ik me had voorgesteldquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:56 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik doe
mbo4 ict.
Werk:
Ik heb me eigen bedrijf waarbij ik computers fix
Vrijwilliger bij parnassia als computer assistent.
Taxi chauffeur. (Ja ik heb me taxi rijbewijs)
Wat een onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef blow... het volgende:
De haters in dit topicniet zelf meedoen maar wel anderen afkraken
![]()
Ga gewoon gtst kijken dan
Blow...?quote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef blow... het volgende:
![]()
het gaat meer om dat me gedoetjequote:Op zondag 6 april 2014 05:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je mag op geen enkel programma commentaar hebben waar je niet zelf aan meedoet?
Verloedering van de Nederlandse taalquote:
Wij zijn Nederlanders, afkraken en zijken over iets doen wij als de besten.quote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef blow... het volgende:
![]()
zeiken.quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders, afkraken en zijken over iets doen wij als de besten.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:58 schreef Captainp00face het volgende:
Ja, beetje flauw eigenlijk. Wat doe jij Seam?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
Seam harkt tonnen per maand binnen en laat zijn p.a. fok afstruinen.
Jezus christus dit is het internet hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:27 schreef glannie het volgende:
Kansloze post, hoezo doe je zo schamperig?
Hij werkt toch gewoon voor de kost en doet zelfs vrijwilligerswerk.
Want? Je weet niet hoe dit moet?quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef WireleZz1337 het volgende:
Sorry ik heb Dyslexie & ADD.
Zoals jullie al eerder misschien hebben gemerkt gebruik ik ook geen comma's of punten ..
quote:Op zondag 6 april 2014 20:33 schreef WireleZz1337 het volgende:
Zoals jullie al eerder misschien hebben gemerkt gebruik ik ook geen comma's of punten
quote:
Je komt denigrerend over. Dat was waar ik op inhaakte.quote:Op zondag 6 april 2014 13:33 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus christus dit is het internet hoorIk vind het alleen toepasselijk dat hij ict doet. En hij komt idd niet al te snugger over, dat mag je toch gewoon constateren? Ik zeg niet dat dat erg is
En wat ik zelf doe heeft daar weinig mee te maken, maar ik ben binnenkort afgestudeerd.
Verassendquote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef Captainp00face het volgende:
Ah, totaal niet verassend, dit is precies wat ik me had voorgesteld.
Volgens mij was dat een grap....quote:Op maandag 7 april 2014 02:08 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
We hadden het over spelfouten niet over of je wel of niet seks hebt toch?
Gezelligquote:Op maandag 7 april 2014 21:06 schreef De-Dwerg het volgende:
vandaag geen training dus ik zit er lekker bij
quote:Op maandag 7 april 2014 21:06 schreef De-Dwerg het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:06 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee, wel Alex. Ik zit in de laatste twe afleveringen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:30 schreef CaptainCab het volgende:
[..]Zit je zelf in de aflevering vanavond?
Die zat er toch al niet echt in, hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 21:32 schreef Sjeenkske het volgende:
Alex de Hosselbaas krijgt te horen dat Jelena een vriendje heeftDaar gaat de blowjob
![]()
Dat mag je toch niet verklappen?quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
Hier is de lesbische het leukst/normaalst
Sorry Alex en Marcel
Nee hoor, tijdloos!quote:
Marc wordt bronyquote:
Utrecht denk ik.quote:
Ewout houdt de vriendschap intactquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind het stom en raar dat Jalena nog met hem om gaat. Bij zo'n creep met zijn sekspraat blijf je toch ver uit de buurt. Ze vindt het wel leuk dat hij op haar geilt blijkbaar.
Na deze serie zien ze elkaar nooit meer terug.quote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind het stom en raar dat Jalena nog met hem om gaat. Bij zo'n creep met zijn sekspraat blijf je toch ver uit de buurt. Ze vindt het wel leuk dat hij op haar geilt blijkbaar.
Dat zeg ik.quote:
Sommige dingen zeg je toch ook niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Jula123 het volgende:
He bah, dat moest geheim blijvenquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Donder het volgende:
Wie is die vriend? Marcel? Ben jij diegene??
Daar komen we volgende week pas achterquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Donder het volgende:
Dan is Marcel de hosselbaasquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Donder het volgende:
Komt door de timing van het programma, twintig jaar in de toekomst kan hij nog steeds meedoen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
20 en nog maagd. Niet héél verontrustend toch?
Nee hoor, maar zou het de komende 20 jaar gaan veranderen?quote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
20 en nog maagd. Niet héél verontrustend toch?
HA!quote:
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef MissJ het volgende:
20 jaar. Man man man, dat is het toch nog helemaal niet bijzonder om nog maagd te zijn.
Yep.quote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef Rickario het volgende:
Hij heeft een beetje rare lichaamsverhoudingen of niet?
Vriendin (arts) zei al dat hij een of ander syndroom had... Ze wist alleen nog niet welk.quote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef Rickario het volgende:
Hij heeft een beetje rare lichaamsverhoudingen of niet?
iddquote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen20 kan nog prima, is niks mis mee
Maar daar gaat het nu niet overquote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zou het de komende 20 jaar gaan veranderen?
En ook daar afgewezen worden.quote:
Vergroeiing in de rugquote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vriendin (arts) zei al dat hij een of ander syndroom had... Ze wist alleen nog niet welk.
The Old Sailor is een erg leuke kroeg op de wallenquote:
Je spreekt uit ervaring, dat zie ik alquote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The Old Sailor is een erg leuke kroeg op de wallen
Oh en je moet de weg kennen met leuke straatjes
Lekker makkelijk en het staat vlot!quote:
nu nog rood kleuren en dan is het helemaal af, lekker gek en lekker pittig.quote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en het staat vlot!
kort haar alsof je 50 bentquote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en het staat vlot!
Vriendin van me woont naast de wallenquote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring, dat zie ik al
quote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef DjinN het volgende:
Kiek hem, stijve hark
Hoe wil ie dat doen later? Rechtop neuken ofzo?
Kiek hem, stijve hark
Kiek hem, stijve hark
quote:
Hey dat ben ikquote:
Is juist slim, dan ruikt ze Marc nietquote:Op maandag 7 april 2014 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kaasboerderij, daar stinkt het altijd ontzettend
iddquote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef MissJ het volgende:
Marc had zeker een modeshow van Victoria's Secret verwacht met mooie slanke lekkere wijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |