quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk te geloven, het is heel simpel: de gemiddelde mens is best dom, en dan is de helft van de wereldbevolking NOG dommer dan dat.
Dus datquote:
En daarom ben je nog maagd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef WireleZz1337 het volgende:
Het kan me niets verrotten wat mensen van me vinden.
EHhhh nee... Als hij dat echt zou uitstralen is dat juist een enorm positieve eigenschap...quote:
Tot op zekere hoogte. Soms is t goed om eens naar mensen te luisteren.. zeker als er veel dezelfde mening delen. Misschien dat er ergens toch een kern van waarheid in zit, waar je wat mee kunt doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
EHhhh nee... Als hij dat echt zou uitstralen is dat juist een enorm positieve eigenschap...
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Soms is t goed om eens naar mensen te luisteren.. zeker als er veel dezelfde mening delen. Misschien dat er ergens toch een kern van waarheid in zit, waar je wat mee kunt doen
Klopt, daarom vind ik het ook lastig om er een oordeel over te geven. Maar zoals ie hier soms overkomt.. tjaquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik denk dat we op tv geen best beeld krijgen van hoe de kandidaten in het echt zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik denk dat we op tv geen best beeld krijgen van hoe de kandidaten in het echt zijn
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik het ook lastig om er een oordeel over te geven. Maar zoals ie hier soms overkomt.. tja![]()
En dat ie zich zo op tv laat overkomen.. tja
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Staat er soms ook in je contract dat je verplicht bent om op elk FOK! bericht te reageren?
Ik doequote:Op zaterdag 5 april 2014 14:19 schreef Seam het volgende:
Wat is het opleidingsniveau van Alex eigenlijk?
ah totaal niet verrassend, dit was precies wat ik me had voorgesteldquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:56 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik doe
mbo4 ict.
Werk:
Ik heb me eigen bedrijf waarbij ik computers fix
Vrijwilliger bij parnassia als computer assistent.
Taxi chauffeur. (Ja ik heb me taxi rijbewijs)
Wat een onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef blow... het volgende:
De haters in dit topicniet zelf meedoen maar wel anderen afkraken
![]()
Ga gewoon gtst kijken dan
Blow...?quote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef blow... het volgende:
De haters in dit topicniet zelf meedoen maar wel anderen afkraken
![]()
Ga gewoon gtst kijken dan
het gaat meer om dat me gedoetjequote:Op zondag 6 april 2014 05:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je mag op geen enkel programma commentaar hebben waar je niet zelf aan meedoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |