abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138493491
quote:
Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.

Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.

Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_138498434
En toen was het stil. _O-
pi_138498467
Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen.
Ik vind Alex in de topics veel te stoer doen over het feit dat hij met z'n bakkes op TV komt.
Daarnaast erger ik me een beetje aan het 'stoere gedrag' van hem wat betreft dat hij het iedereen inwrijft dat hij alles weet wat wij willen weten, oftewel of hij Jalena er al eens van langs heeft gegeven.

JONGUH, zo snel mogelijk je RTL contract laten aflopen en ons alle info geven.
Such sarcasm, much burn, wow.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:30:50 #4
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_138503381
Die Alex is echt een dwaas.
Dit, dus.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:44:04 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138503873
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef Buitendam het volgende:
In Den Haag is dat een positieve benaming ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138506763
Ik vond die Marc echt heel apart. Het is zo awkward om hem met vrouwen/mensen om te zien gaan, hij komt zo onzeker over en hij lijkt iedere vrouw die single is ziet als potentiėle vriendin terwijl hij haar amper heeft gesproken/kent.. Dat werkt zo toch niet.. Bovendien lijkt hij meer iemand die op zoek is naar liefde dan 'het', zeg maar.
pi_138507371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef SSJKliko het volgende:
Ik vond die Marc echt heel apart. Het is zo awkward om hem met vrouwen/mensen om te zien gaan, hij komt zo onzeker over en hij lijkt iedere vrouw die single is ziet als potentiėle vriendin terwijl hij haar amper heeft gesproken/kent.. Dat werkt zo toch niet.. Bovendien lijkt hij meer iemand die op zoek is naar liefde dan 'het', zeg maar.
Die kerel heeft ook echt van die eng-makende zenuwtrekjes. Elke keer als hij in beeld komt en het weer heeft over een vrouw die hij wel leuk vond (want 1x 3 woorden tegen gezegd, dus hij ziet er wel potentie in) trekt zijn mond zo raar.
pi_138507770
Die Marc moet zich gewoon normaal gaan gedragen en niet in elk eerste gesprek met een vrouw over haar relaties en zijn maagdelijkheid beginnen. Je zou zeggen dat een vent van achter in de 40 wel weet wat wel en niet te zeggen in een eerste gesprek met iemand.
Such sarcasm, much burn, wow.
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2014 @ 16:04:35 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138507993
quote:
Ik vond die Marc echt heel apart. Het is zo awkward om hem met vrouwen/mensen om te zien gaan, hij komt zo onzeker over en hij lijkt iedere vrouw die single is ziet als potentiėle vriendin terwijl hij haar amper heeft gesproken/kent.
Als hij iets vraagt en dan ook nog antwoord krijgt vindt-ie dat-ie een leuk gesprek heeft gehad. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138509381
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:54:02 #11
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138509480
quote:
Misschien dat hij niet zo stalkerig overkomt nadat hij 'het' gedaan heeft, hij zit er wel heel erg mee. Wellicht dat een keertje bij de hoeren hem helpt.

Raar moment van de vorige aflevering vond ik die gozer die nog bij zijn ouders woont en compleet werd afgemaakt door de danslerares van zijn date (die al gelijk met een verhuiswagen naar de date moest komen vanwege alle kado's). Maar echt komt op.. 37.. ik had het hem qua persoonlijkheid/insteek in dit soort zaken niet gegeven, meer 23..

Ik vraag mij toch soms echt serieus af of die mensen echt zo zijn. Aan de andere kant ken ik wel mensen die ook daadwerkelijk echt zo zijn. Dus sja..

[ Bericht 3% gewijzigd door -Splash- op 04-04-2014 17:00:08 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_138512894
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als hij iets vraagt en dan ook nog antwoord krijgt vindt-ie dat-ie een leuk gesprek heeft gehad. :')
En het leek net alsof hij ging huilen toen die vrouw naar huis ging, zonder hem. Dude, je kent haar wat, tien minuten? Je hebt haar amper gesproken. :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Misschien dat hij niet zo stalkerig overkomt nadat hij 'het' gedaan heeft, hij zit er wel heel erg mee. Wellicht dat een keertje bij de hoeren hem helpt.

Raar moment van de vorige aflevering vond ik die gozer die nog bij zijn ouders woont en compleet werd afgemaakt door de danslerares van zijn date (die al gelijk met een verhuiswagen naar de date moest komen vanwege alle kado's). Maar echt komt op.. 37.. ik had het hem qua persoonlijkheid/insteek in dit soort zaken niet gegeven, meer 23..

Ik vraag mij toch soms echt serieus af of die mensen echt zo zijn. Aan de andere kant ken ik wel mensen die ook daadwerkelijk echt zo zijn. Dus sja..
Ja dat vond ik ook raar. Ook raar dat hij aan haar vroeg of zij ook nog thuis woonde.. Het is zeer ongewoon om op die leeftijd nog thuis te wonen dus waarom zou zij dat doen?? Ik moet er niet aan denken om op mijn 37e nog thuis te wonen, brr. Het is dat ik het nu nog even moet i.v.m financiėn, maar anders wil ik ook wel echt mijn eigen stekkie.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:09:49 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138513402
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat-ie verder ook weinig vrienden heeft, wellicht een beetje contactgestoord is. Het eerste wat-ie deed bij die amazone (die wel de verloren gewaande dochter van Klazien uut Zalk leek) was ook haar kuur afkraken :') . Misschien lijdt-ie ook aan een gigantisch ego, wat niet echt strookt met zijn uiterlijk (hij lijkt wel een beetje op Jerōme Reehuis) en hij doet me altijd denken aan een bobblehead popje omdat-ie altijd zo raar beweegt met zijn kaken als-ie weer iets ranzigs zegt :+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:11:17 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138513448
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:52 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

En het leek net alsof hij ging huilen toen die vrouw naar huis ging, zonder hem. Dude, je kent haar wat, tien minuten? Je hebt haar amper gesproken. :N

[..]

Ja dat vond ik ook raar. Ook raar dat hij aan haar vroeg of zij ook nog thuis woonde.. Het is zeer ongewoon om op die leeftijd nog thuis te wonen dus waarom zou zij dat doen?? Ik moet er niet aan denken om op mijn 37e nog thuis te wonen, brr. Het is dat ik het nu nog even moet i.v.m financiėn, maar anders wil ik ook wel echt mijn eigen stekkie.
Ik snap het wel. Als je zo graag wilt en je die leeftijd hebt.. dan is een afwijzing niet op de persoon gericht maar het verdriet in totaal.

Met het op jezelf wonen is het spijker - kop. Dit vraag je aan een 24 jarige oid. De antwoorden waren zo slecht "Nee, ik koop wel gewoon mijn kleren haha" en "Ja, thuis is wel lekker makkelijk". Dan ben je toch gelijk oninteressant.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:12:37 #15
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138513490
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat-ie verder ook weinig vrienden heeft, wellicht een beetje contactgestoord is. Het eerste wat-ie deed bij die amazone (die wel de verloren gewaande dochter van Klazien uut Zalk leek) was ook haar kuur afkraken :') . Misschien lijdt-ie ook aan een gigantisch ego, wat niet echt strookt met zijn uiterlijk (hij lijkt wel een beetje op Jerōme Reehuis) en hij doet me altijd denken aan een bobblehead popje omdat-ie altijd zo raar beweegt met zijn kaken als-ie weer iets ranzigs zegt :+
Dat is wel overduidelijk (dat van zijn ego). Hij ziet zichzelf toch wel als de autoriteit op het gebied van paarden, hij gaat zelfs zo ver dat paarden > vrouwen zijn prioriteit is.
pi_138513949
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat-ie verder ook weinig vrienden heeft, wellicht een beetje contactgestoord is. Het eerste wat-ie deed bij die amazone (die wel de verloren gewaande dochter van Klazien uut Zalk leek) was ook haar kuur afkraken :') .
Je weet totaal niet hoe die scene tot stand is gekomen. Misschien hebben ze hem wel gevraagd om commentaar te geven op haar kuur. Ze kon het toch niet horen, dus daar lag het echt niet aan.

Ik ben een keer bij een docu betrokken geweest en toen merkte ik pas hoeveel invloed de regie heeft op het eindproduct. En dat was een serieus programma. Bij bullshit programma's als Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan sturen ze zoveel aan dat je aan kunt nemen dat vrijwel niks is wat het lijkt.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:22:00 #17
424402 WireleZz1337
Ontmaagde Alex
pi_138516382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:47 schreef YoloZwerver het volgende:
Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen.
Ik vind Alex in de topics veel te stoer doen over het feit dat hij met z'n bakkes op TV komt.
Daarnaast erger ik me een beetje aan het 'stoere gedrag' van hem wat betreft dat hij het iedereen inwrijft dat hij alles weet wat wij willen weten, oftewel of hij Jalena er al eens van langs heeft gegeven.

JONGUH, zo snel mogelijk je RTL contract laten aflopen en ons alle info geven.
Ja man, Hoeveel bied je?

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef Buitendam het volgende:
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef Stiggie het volgende:
Lol u mad.

Het kan me niets verrotten wat mensen van me vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door WireleZz1337 op 04-04-2014 20:30:32 ]
pi_138516772
Waarvoor zou ik mad moeten zijn? Waarvoor zou het mij verrotten of het jou kan verrotten

:W Flappie _O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2014 @ 20:43:25 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138517316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef WireleZz1337 het volgende:
Het kan me niets verrotten wat mensen van me vinden.
Nergens om, maar is dat ook niet een beetje onderdeel van je probleem? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:44:11 #20
424402 WireleZz1337
Ontmaagde Alex
pi_138517367
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nergens om, maar is dat ook niet een beetje onderdeel van je probleem? :?
:N
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2014 @ 20:46:37 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138517466
Ik vind je eigenlijk wel een prima peer en je scoort vast nog wel een vrouw, maar ik hoop echt dat je een rol speelt en je tegen betaling door Ewout laat gebruiken om een leuk programma te maken. Moet ook haast wel, want wat je er uitkraamt verzin je niet. :D
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:48:45 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_138517562
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind je eigenlijk wel een prima peer en je scoort vast nog wel een vrouw, maar ik hoop echt dat je een rol speelt en je tegen betaling door Ewout laat gebruiken om een leuk programma te maken. Moet ook haast wel, want wat je er uitkraamt verzin je niet. :D
geloof me, zulke gasten bestaan echt wel.
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2014 @ 20:55:00 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138517874
Die na een afwijzing gewoon om een blowjob vragen? Nee, dat geloof ik niet.
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:43:32 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_138520420
Het is toch niet zo moeilijk te geloven, het is heel simpel: de gemiddelde mens is best dom, en dan is de helft van de wereldbevolking NOG dommer dan dat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_138520922
Hahahaha ik ga echt stuk hier _O- _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')