Dat mag je toch niet verklappen?quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
Hier is de lesbische het leukst/normaalst
Sorry Alex en Marcel
Nee hoor, tijdloos!quote:
Marc wordt bronyquote:
Utrecht denk ik.quote:
Ewout houdt de vriendschap intactquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind het stom en raar dat Jalena nog met hem om gaat. Bij zo'n creep met zijn sekspraat blijf je toch ver uit de buurt. Ze vindt het wel leuk dat hij op haar geilt blijkbaar.
Na deze serie zien ze elkaar nooit meer terug.quote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind het stom en raar dat Jalena nog met hem om gaat. Bij zo'n creep met zijn sekspraat blijf je toch ver uit de buurt. Ze vindt het wel leuk dat hij op haar geilt blijkbaar.
Dat zeg ik.quote:
Sommige dingen zeg je toch ook niet.quote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Jula123 het volgende:
He bah, dat moest geheim blijvenquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Donder het volgende:
Wie is die vriend? Marcel? Ben jij diegene??
Daar komen we volgende week pas achterquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Donder het volgende:
Dan is Marcel de hosselbaasquote:Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef Donder het volgende:
Komt door de timing van het programma, twintig jaar in de toekomst kan hij nog steeds meedoen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
20 en nog maagd. Niet héél verontrustend toch?
Nee hoor, maar zou het de komende 20 jaar gaan veranderen?quote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
20 en nog maagd. Niet héél verontrustend toch?
HA!quote:
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 21:43 schreef MissJ het volgende:
20 jaar. Man man man, dat is het toch nog helemaal niet bijzonder om nog maagd te zijn.
Yep.quote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef Rickario het volgende:
Hij heeft een beetje rare lichaamsverhoudingen of niet?
Vriendin (arts) zei al dat hij een of ander syndroom had... Ze wist alleen nog niet welk.quote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef Rickario het volgende:
Hij heeft een beetje rare lichaamsverhoudingen of niet?
iddquote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen20 kan nog prima, is niks mis mee
Maar daar gaat het nu niet overquote:Op maandag 7 april 2014 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zou het de komende 20 jaar gaan veranderen?
En ook daar afgewezen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |