ik denk dat ie zich eerder problemen op de hals haalt door de ontbrekende uitlaat want die zit ook rechts bij een bandit meen ikquote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gemist.
Misschien BL ook niet.![]()
lolquote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef Salatrel het volgende:
A wild pedestrian appears...
Tenere uses hendig sjieke slip.
Hendig sjieke slip is super effective!
Tenere does 0 damage.
Zo zie je maar weer: ik heb er totaal geen verstand van. Het was me niet eens opgevallen dat er geen uitlaat op zit.quote:Op zondag 6 april 2014 22:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk dat ie zich eerder problemen op de hals haalt door de ontbrekende uitlaat want die zit ook rechts bij een bandit meen ik
quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
Sjieke fiets zo hoor. Voorspatbord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, voetganger flink geschrokken? Ik hoop hetquote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef Salatrel het volgende:
A wild pedestrian appears...
Tenere uses hendig sjieke slip.
Hendig sjieke slip is super effective!
Tenere does 0 damage.
sommigen van ons hebben wel een goeie remtechniekquote:Op zondag 6 april 2014 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha, voetganger flink geschrokken? Ik hoop het
You were rightquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
respect! Ziet er mooi uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
quote:Op zondag 6 april 2014 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice![]()
Uitlaat bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er nog op de lijst?cockpit en lamp ff richten en vast zetten. Ketting erop, kenteken, dan ist wel klaar.
Ben in de puinhoop hier wel een paar specifieke boutjes, spacertjes en andere kleine meuk kwijtgeraakt. Dus dat is allemaal nog opnieuw onderweg.Jup, staat achterop een stuk hoger op zijn poten. Maar ik heb ook wat uitstekende rommel (bagagehaken, kentekenhouder, etc) eraf gesloopt, dus hij is sowieso veel strakker achter. Die nieuwe veer zit er natuurlijk voornamelijk voor betere wegligging in de bochtjes.quote:Op zondag 6 april 2014 22:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Die achterveer heeft het echt goed gedaan ziet er gelijk beter uitJup, ben ik erg tevreden over. Had deze kleur wel middels Photoshop uitgeprobeerd, maar het is wel een beste opluchting als het in het echt vervolgens ook mooi blijkt te zijn.quote:Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
ook een manier om niks over te houdenquote:Op maandag 7 april 2014 00:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben in de puinhoop hier wel een paar specifieke boutjes, spacertjes en andere kleine meuk kwijtgeraakt.
Past de 180/60 beetje goed als het normaal 180/55 is?quote:Op zondag 6 april 2014 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, welke maat achterband wil je? M'n 180/55 diablo's zijn weg, maar heb nog wel 180/60 en een 190/55 liggen.
Kak, zat aan een Triumph Tiger 955i als volgende motor te denkenquote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/25213338#25213338
de meeste die nog rondrijden zijn volgens mij wel okquote:Op maandag 7 april 2014 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kak, zat aan een Triumph Tiger 955i als volgende motor te denken
Om daar nou op te gokkenquote:Op maandag 7 april 2014 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de meeste die nog rondrijden zijn volgens mij wel okalles wat daar mis mee was zal inmiddels wel gefixt zijn
Ghehe, ik werk in een ziekenhuis en ben op de weg daarlangs ook al vaak over het hoofd gezien. Mijn moto is dan ook maar dat dat de beste plek is om omver gereden te worden als het dan toch moet gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Gummiebeer het volgende:
Gelukkig kwam ik net van de kapper dus mijn haar zat alvast goed voor een eventuele uitvaart.
quote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Gummiebeer het volgende:
Daarnet niet 1 maar, jawel, 2x geen voorrang gekregen van koekblikkers in 5 seconden tijd.![]()
De eerste muts zag mij maar trok dr koekblik er toch nog voor. De beste man daarachter dacht er ook zo over dus trok ook nog lekker op zo vlak voor mijn voorwiel en dat had ik juist niet verwacht. Daar dus maar effe achteraan gegaan![]()
Meneer stopte direct en bood gelijk zijn excuses aan, das wel netjes dan. Hij gaf wel aan dat hij mij zag maar het kuddegedrag kwam blijkbaar om de hoek kijken.![]()
Gelukkig kwam ik net van de kapper dus mijn haar zat alvast goed voor een eventuele uitvaart.
Zo zie je maar weer. Ook al heb je oogcontact, het zegt nog niks.
Ja hoor, gaat prima passen (tenzij je een extreem lage hugger ofzo hebt, of een te korte ketting).quote:Op maandag 7 april 2014 10:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Past de 180/60 beetje goed als het normaal 180/55 is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |