Welke KTM heb jij dan? Wel ubergeile brommerts. Nog effe sparen en dan komt de Superduke 1290 wel in zichtquote:Op maandag 7 april 2014 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, op de KTM gaat 't een beetje té makkelijk. Normaal wegrijden is er niet bij.. wil je een beetje vlot weg bij 't stoplicht dan moet je in de 2 beginnen en zo'n beetje óp het stuur gaan liggen. Met beleid 't gas opentrekken en dan nog gaat 't voorwiel verticaal
.
Op vermogen komt 'ie in de 4e versnelling ook nog omhoog, belachelijk.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan mákkelijk. Zelfs een powerwheelie wil nog wel op een Bandit, zelfs op 25 kW kan het naar het schijnt.
Vaak hard gereden? Veel boetes gehad?quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
690 SMC-R, geniaal speelgoed. Heb met geen enkele motor zo veel plezier op straat beleefd. Tot de 135 / 140 houd ik supersports / superbikes prima bij op de rechte stukken.. daarna lopen ze langzaam uit. In de bochten zijn ze nergens natuurlijk.
Heb ook zo'n 1290 zitten bekijken destijds.. maar het idee was om 't wat rustiger aan te doen op straat. Niet dat dat nu heel erg lukt, maar nu zit ik in elk geval niet constant meer boven de 200.
Soberso zijn KTM's ubermachtig wel. Styling spreekt mij zeker aan en qua power ook. Man man man, met zo'n Superduke heb je volgens mij wel een heftige naked voor de deur staan! Het wordt echt tijd om verder te gaan. Ik merk gewoon dat ik met de Alp loop te gassen omdat het qua power nogal achterloopt. Ik wil gewoon die schop voelen als ik de gashendel opendraai.quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
690 SMC-R, geniaal speelgoed. Heb met geen enkele motor zo veel plezier op straat beleefd. Tot de 135 / 140 houd ik supersports / superbikes prima bij op de rechte stukken.. daarna lopen ze langzaam uit. In de bochten zijn ze nergens natuurlijk.
Heb ook zo'n 1290 zitten bekijken destijds.. maar het idee was om 't wat rustiger aan te doen op straat. Niet dat dat nu heel erg lukt, maar nu zit ik in elk geval niet constant meer boven de 200.
Dit dus, bij een 4 pitter zit je dan al dik boven de 100.quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Soberso zijn KTM's ubermachtig wel. Styling spreekt mij zeker aan en qua power ook. Man man man, met zo'n Superduke heb je volgens mij wel een heftige naked voor de deur staan! Het wordt echt tijd om verder te gaan. Ik merk gewoon dat ik met de Alp loop te gassen omdat het qua power nogal achterloopt. Ik wil gewoon die schop voelen als ik de gashendel opendraai.
Boetes vielen mee, ik stop gewoon niet voor politiequote:Op maandag 7 april 2014 19:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak hard gereden? Veel boetes gehad?
Daarom wil ook graag een 2 cilinder, in zijn 2 kan ik hem al kwijt zijn.
Ja, leuk was dat met m'n '07 R1.. 160 in de eerste versnelling, 2x overschakelen en je zit op 240 ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit dus, bij een 4 pitter zit je dan al dik boven de 100.
Op de KTM bijzonder weinig momentjes gehad.. en 't is niet dat ik er heel rustig mee rijd ofzo. Achterkant wil nog wel eens uitbreken (constant eigenlijkquote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef BlackLining het volgende:
Dat soort oeps momentjes zijn inherent aan motorrijden. Gebeurd zelfs nog wel op ouwelullenfietsen zoals Transalps en CB1300's denk ik.
En dan kun je je bochten heel beschaafd houden en vervolgens onderuit remmen voor een stoplicht_!
Meh, almost een highsider met de alp gehad op de snelweg met 160km/hquote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef BlackLining het volgende:
Dat soort oeps momentjes zijn inherent aan motorrijden. Gebeurd zelfs nog wel op ouwelullenfietsen zoals Transalps en CB1300's denk ik.
En dan kun je je bochten heel beschaafd houden en vervolgens onderuit remmen voor een stoplicht_!
Daar maak ik zo een ritje naar 040 naar!quote:Op maandag 7 april 2014 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, ja zo'n superduke is wel een machtig apparaat. Totaal niet te vergelijken met een transalp.
Als je een beetje in de buurt woont mag je wel een rondje op de 690 maken wat mij betreft.
Dit dus, heb een oud 1000je maar 110 1 en in 2 kun je je rwb al kwijt zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat met m'n '07 R1.. 160 in de eerste versnelling, 2x overschakelen en je zit op 240 ofzo.
Gaat echt nergens over.
Trap je dan door in zijn 2? Want die 1e versnelling was ietwat ruk toch bij een Ten?quote:Op maandag 7 april 2014 20:10 schreef KneusTeun het volgende:
gister nog de motor in volle drift dwars staan op het grind! beetje gas erop en snel door alsof er niks aan de hand is
Maar met de S10 wheelie moet vast wel lukken. Zijn genoeg gekken die het prima doen.
Mja. Op zo'n machine is dat leuk jaquote:Op maandag 7 april 2014 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de KTM bijzonder weinig momentjes gehad.. en 't is niet dat ik er heel rustig mee rijd ofzo. Achterkant wil nog wel eens uitbreken (constant eigenlijk) maar dat vind ik wel mooi. Is ook goed mee om te gaan als het je niet verrast.
Als je maar niet te hard trapt want dan dondert de hele versnellingsbak er onderuitquote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Trap je dan door in zijn 2? Want die 1e versnelling was ietwat ruk toch bij een Ten?
Hij staat meestal in 030 tegenwoordigquote:Op maandag 7 april 2014 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Daar maak ik zo een ritje naar 040 naar!
Naja, de een heeft een koppel waar je u tegen zegt. En moet wel lukken. Laatste tijd wat op zijn staart aan het trappen en dat gaat wel behoorlijk, als je hem goed in de toeren jaagt gaat ie echt als de brandweer!!quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Trap je dan door in zijn 2? Want die 1e versnelling was ietwat ruk toch bij een Ten?
Kwam al voorbijquote:
Wel eerst je rpm meter fixen KT!quote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, de een heeft een koppel waar je u tegen zegt. En moet wel lukken. Laatste tijd wat op zijn staart aan het trappen en dat gaat wel behoorlijk, als je hem goed in de toeren jaagt gaat ie echt als de brandweer!!
Zit best pit in dat ding hoor.
Hoe het liefste hetzelfde merk eropquote:Op maandag 7 april 2014 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
En heb anders nog wat metzeler racetek K2's, is precies 't zelfde als de pirelli's alleen een ander profiel.
Die is al gefixedquote:Op maandag 7 april 2014 20:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kwam al voorbij
[..]
Wel eerst je rpm meter fixen KT!
En ik houd het niet bij, tenzij dat hok van jou uitelkaar rammelt.
Als je dat al pit noemt, maja daar koop je zo een motor ook niet voor.quote:Op maandag 7 april 2014 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, de een heeft een koppel waar je u tegen zegt. En moet wel lukken. Laatste tijd wat op zijn staart aan het trappen en dat gaat wel behoorlijk, als je hem goed in de toeren jaagt gaat ie echt als de brandweer!!
Zit best pit in dat ding hoor.
Voor een dual sport uit 89' lijkt me dat niet verkeerd....quote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dat al pit noemt, maja daar koop je zo een motor ook niet voor.
Juist niet, geef maar eens in zn 1 een dot gas, los laten, en mee dat de vering omhoog komt vol gas.quote:Op maandag 7 april 2014 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik denk dat de veerweg er ook wel mee te maken heeft, hoe langer hoe lastiger.
Idem met een stoppie. Vroeger op de scooter ging dat vrij makkelijk, op de Alp lukt het mij domweg niet door die lange veerweg, dan blokkeert gelijk het voorwiel.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)9979813.html?sr_ab=0
Kijk even door de foto's heen!
Ja? Jij denkt daarbij aan zweepjes?quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
Dat was meer een grapje, hoop dat je dat wel begrijptquote:
Dit ookquote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje, hoop dat je dat wel begrijpt
Gelukkig ik schrok alquote:
Geen spaakwielenquote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom keek ikquote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel motoren heb je allemaal gehad en wat rijdt je nu?quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat met m'n '07 R1.. 160 in de eerste versnelling, 2x overschakelen en je zit op 240 ofzo.
Gaat echt nergens over.
Laat maar even weten wat je hebt, en wat je er voor wilt hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, is geen probleem hoor.. alleen qua compound zijn ze precies 't zelfde.
hoeft toch niet zon probleem te zijnquote:
Als ik zelf geen grote beurt uit kan voeren lijkt mij dit ook niet zo makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:50 schreef Salatrel het volgende:
neem BL die is klokje rond geweest en die beunt alles zelf
ik heb er wel meer gekocht met zoveel km's hoor.quote:
Daar heb ik nog wel 10 jaar voor nodigquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb er wel meer gekocht met zoveel km's hoor.
En zoveel rij jij toch ook niet dat je met een jaar op de 100k zit?
Verleden:quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoeveel motoren heb je allemaal gehad en wat rijdt je nu?
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat maar even weten wat je hebt, en wat je er voor wilt hebben.
Dat worden een hoop krimpkousjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef BlackLining het volgende:
Ben de kabelboom eens aan het uitpluizen. Daar heeft een enorme beunhaas aan gezeten. Trek de buitenste laag isolatietape eraf, komt me een enorme puinhoop van openliggende soldeerverbindingen, installatiedraad, pleisters en ja, zelfs fucking schilderstape tegemoet
Mag wel een wonder heten dat ik ondanks dat nooit elektrische storingen gehad heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |