abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138619877
NEIN!!!!111

Ik maakte daarnet een onbedoelde wheelie. :+
Was frusti en trok effe volgas in de 1e versnelling en daar ging het voorwiel de lucht in! En dat met een Alp :')
  maandag 7 april 2014 @ 18:43:04 #177
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138620228
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Gummiebeer het volgende:
NEIN!!!!111

Ik maakte daarnet een onbedoelde wheelie. :+
Was frusti en trok effe volgas in de 1e versnelling en daar ging het voorwiel de lucht in! En dat met een Alp :')
Dat lukt mij nog niet eens... :')

quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Gummiebeer het volgende:

Gelukkig kwam ik net van de kapper dus mijn haar zat alvast goed voor een eventuele uitvaart. ^O^

Voor op een tegeltje _O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138620766
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat lukt mij nog niet eens... :')

[..]

Voor op een tegeltje _O-
Op MF was/is er 1 die constant wheelie's maakte met een Alp. Het is dus mogelijk op 1 of andere manier. Toch geeft het geen fijn gevoel bij mij, maar dat kan ook te maken hebben met mijn faal wheelie's op de scooter vroeger. :')
  maandag 7 april 2014 @ 18:58:13 #179
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138620861
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Op MF was/is er 1 die constant wheelie's maakte met een Alp. Het is dus mogelijk op 1 of andere manier. Toch geeft het geen fijn gevoel bij mij, maar dat kan ook te maken hebben met mijn faal wheelie's op de scooter vroeger. :')
Wheelie op de fiets, verder ben ik nog niet gekomen in mijn leven...

Motor heeft meer power dan jouw Alp volgens mij, en het lukt mij gewoon niet.. (Ja gister alweer even geprobeerd :+ )
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138621021
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Motor heeft meer power dan jouw Alp volgens mij, en het lukt mij gewoon niet.. (Ja gister alweer even geprobeerd :+ )
Het kan wel.. :)
pi_138621194
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kan mákkelijk. Zelfs een powerwheelie wil nog wel op een Bandit, zelfs op 25 kW kan het naar het schijnt. Maar of je dat wel of niet kunt heeft meer te maken met goede beheersing van de fiets. En met geometrie trouwens, denk dat het op een Alp ondanks het lagere vermogen toch echt makkelijker is om het voorwiel een sprongetje te laten maken. In de lucht houden zal op een Bandit weer beter gaan.

Mwa, wil het op zich wel eens verder gaan proberen of ik het wat beter voor elkaar krijg. Maar dan moet er wel een gooi- en smijtfiets bij komen. Weinig zin om achterover te klappen met de Bandit :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138621287
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kan mákkelijk. Zelfs een powerwheelie wil nog wel op een Bandit, zelfs op 25 kW kan het naar het schijnt. Vol vermogen kan een powerwheelie zelfs. Maar of je dat wel kunt heeft meer te maken met goede beheersing van de fiets. En met geometrie trouwens, denk dat het op een Alp ondanks het lagere vermogen toch echt makkelijker is om het voorwiel een sprongetje te laten maken. In de lucht houden zal op een Bandit weer beter gaan.

Mwa, wil het op zich wel eens verder gaan proberen of ik het wat beter voor elkaar krijg. Maar dan moet er wel een gooi- en smijtfiets bij komen. Weinig zin om achterover te klappen met de Bandit :')
Idem hier. Wil wel oefenen enzo maar dit is m'n enigste fiets en vervoersmiddel. Straks ga ik hard op m'n plaat door een faal en zit ik met een kapotte fiets. ;(
  maandag 7 april 2014 @ 19:07:54 #183
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138621381
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kan mákkelijk. Zelfs een powerwheelie wil nog wel op een Bandit, zelfs op 25 kW kan het naar het schijnt. Vol vermogen kan een powerwheelie zelfs. Maar of je dat wel kunt heeft meer te maken met goede beheersing van de fiets. En met geometrie trouwens, denk dat het op een Alp ondanks het lagere vermogen toch echt makkelijker is om het voorwiel een sprongetje te laten maken. In de lucht houden zal op een Bandit weer beter gaan.

Ja ik zag iemand het op youbietoebietub doen, en ik denk, ach weg is vrij dus laat ik het ook eens doen.
In de 1 niets... en stapvoets in de eerste en gelijk naar de tweede en volgas ook niet...
Wat ik ook probeer...
YouTube
pi_138621429
Verder dan een per ongeluk sprongetje bij het wegtrekken kom ik niet en hoeft ook niet.
Zo een sprongetje is al verlies alle kracht wat omhoog gaat, gaat niet vooruit.
pi_138621598
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja ik zag iemand het op youbietoebietub doen, en ik denk, ach weg is vrij dus laat ik het ook eens doen.
In de 1 niets... en stapvoets in de eerste en gelijk naar de tweede en volgas ook niet...
Wat ik ook probeer...
In zijn één rijden, zo rond de 4000 rpm. Dan rij je 30 ofzo. Gas op dezelfde stand houden, koppelingshendel even intrekken en meteen weer laten schieten. Voet klaarhouden bij de achterrem, en niet schrikken. ;)

Of jouw Bandit heeft nog een wheeliewire, dat zou kunnen. Dan moet je die eerst ff doorknippen ;) Maar ik kan me niet voorstellen dat die op de 600's zitten, volgens mij alleen op de 1200.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 7 april 2014 @ 19:12:58 #186
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138621601
Gaan we keer oefenen gummie!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138621648
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef KneusTeun het volgende:
Gaan we keer oefenen gummie!
Is goed! Ben benieuwd of jij dat zware hok van jou in de lucht krijgt ;)
  maandag 7 april 2014 @ 19:14:56 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138621683
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In zijn één rijden, zo rond de 4000 rpm. Dan rij je 30 ofzo. Gas op dezelfde stand houden, koppelingshendel even intrekken en meteen weer laten schieten. Voet klaarhouden bij de achterrem, en niet schrikken. ;)

Of jouw Bandit heeft nog een wheeliewire, dat zou kunnen. Dan moet je die eerst ff doorknippen ;) Maar ik kan me niet voorstellen dat die op de 650's zitten, volgens mij alleen op de 1200.
Fixed.

Zou best kunnen, wellicht dat hij verlaagt is er ook iets mee te maken?
Met het laten schieten ook gelijk flink gasgeven lijkt me?
YouTube
  maandag 7 april 2014 @ 19:16:40 #189
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138621759
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door WheelieTime.
pi_138621792
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Fixed.

Zou best kunnen, wellicht dat hij verlaagt is er ook iets mee te maken?
Met het laten schieten ook gelijk flink gasgeven lijkt me?
600/650 same shit. Minimaal verschil en blijven allebei nergens als er een 1200/1250 de hoek om komt. Die laatste hebben een wheeliewire, sensortje wat de ontsteking vertraagt als ie in de 1 zit omdat je anders niet fatsoenlijk op zou kunnen trekken :') Maar de meeste mensen knippen dat draadje gewoon door.

En nee, dat dus niet tenzij je graag achterover wilt klappen of een spinnend achterwiel wilt hebben. Dat ie verlaagd is zal wel invloed hebben maar lijkt me geen reden om het niet te kunnen.
pi_138621851
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 19:16 schreef Dekatria het volgende:
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door WheelieTime.
Beter WheelieTime dan Bar & Boos :P
  maandag 7 april 2014 @ 19:19:35 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138621913
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

600/650 same shit. Minimaal verschil en blijven allebei nergens als er een 1200/1250 de hoek om komt. Die laatste hebben een wheeliewire, sensortje wat de ontsteking vertraagt als ie in de 1 zit omdat je anders niet fatsoenlijk op zou kunnen trekken :') Maar de meeste mensen knippen dat draadje gewoon door.

En nee, dat dus niet tenzij je graag achterover wilt klappen of een spinnend achterwiel wilt hebben. Dat ie verlaagd is zal wel invloed hebben maar lijkt me geen reden om het niet te kunnen.
Zal het binnenkort nog wel eens rustig proberen als ik weer een heldhaftig momentje heb.
Wil de fiets ook niet verkrachten :+

Rekening voor de auto komt er ook aan, tussen de 6-800 euro -O-
YouTube
pi_138621969
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zal het binnenkort nog wel eens rustig proberen als ik weer een heldhaftig momentje heb.
Wil de fiets ook niet verkrachten :+

Rekening voor de auto komt er ook aan, tussen de 6-800 euro -O-
Kan ie makkelijk hebben hoor. Risico is wel dat je hem overtrekt of niet netjes neerzet waardoor je op je bek gaat. Da's ook meteen de reden dat ik het best zou willen gaan proberen op een extra fietsje maar niet op de Bandit.
pi_138622001
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja hoor, gaat prima passen (tenzij je een extreem lage hugger ofzo hebt, of een te korte ketting).

Je achterkant gaat er wel iets hoger door staan.. maar ik denk dat je er op straat weinig van merkt. Tijdje met 180/60'ers gereden (ook vering erop aangepast) en dat beviel prima (net iets meer contactoppervlak), maar sinds vorig jaar zijn ze ineens een stuk duurder dan de 55'ers en ik vind 't prijsverschil wat te groot. Dus nu weer 55'ers.

Heb uit noodzaak ook wel eens een 190/55 op de R6 gehad en dat was geen succes :X . Zodra je op 't gas gaat loop je extreem wijd.
top, kan ik ze meteen tijdens de beurt laten monteren. Want van de 180/55 had je geen Pirelli meer liggen?
pi_138622185
Ik denk dat de veerweg er ook wel mee te maken heeft, hoe langer hoe lastiger.
Idem met een stoppie. Vroeger op de scooter ging dat vrij makkelijk, op de Alp lukt het mij domweg niet door die lange veerweg, dan blokkeert gelijk het voorwiel.
pi_138622281
Ik heb de motor even besproeid met wat ontvetting zooi, er komt regen aan zeggen ze dus ^O^
pi_138622374
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:26 schreef Geerd het volgende:
Ik heb de motor even besproeid met wat ontvetting zooi, er komt regen aan zeggen ze dus ^O^
Mwoah.. gezien het weertopic gaat alles over die Noordzee dus valt het mee.
  maandag 7 april 2014 @ 19:30:31 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138622470
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 19:21 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

top, kan ik ze meteen tijdens de beurt laten monteren. Want van de 180/55 had je geen Pirelli meer liggen?
Jawel, nog 2 SC2's als het goed is. Ik ga vanavond weer naar m'n ouders toe (daar liggen ze) dus kan dan meteen ff kijken.
Huilen dan.
  maandag 7 april 2014 @ 19:31:41 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138622531
En heb anders nog wat metzeler racetek K2's, is precies 't zelfde als de pirelli's alleen een ander profiel.
Huilen dan.
  maandag 7 april 2014 @ 19:39:48 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138622948
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik denk dat de veerweg er ook wel mee te maken heeft, hoe langer hoe lastiger.
Idem met een stoppie. Vroeger op de scooter ging dat vrij makkelijk, op de Alp lukt het mij domweg niet door die lange veerweg, dan blokkeert gelijk het voorwiel.
Mwah, op de KTM gaat 't een beetje té makkelijk :') . Normaal wegrijden is er niet bij.. wil je een beetje vlot weg bij 't stoplicht dan moet je in de 2 beginnen en zo'n beetje óp het stuur gaan liggen. Met beleid 't gas opentrekken en dan nog gaat 't voorwiel verticaal :') .

Op vermogen komt 'ie in de 4e versnelling ook nog omhoog met een klein rukje aan het stuur, belachelijk :D .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')