Ik zat al in spanning af te wachten wat de tt zou wordenquote:
Ik liet windjes van spanningquote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat al in spanning af te wachten wat de tt zou worden
Hadden we het van de week nog over met onze Griekse collegas ... 1 heeft de baard, maar niet het formaatquote:
Ik heb wat gas teruggenomen...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat al in spanning af te wachten wat de tt zou worden
Jaaahhhhhquote:Op donderdag 3 april 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je daar nerveus van ? Wachten ?
Heel verstandigquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
Nou kom maar op met je Earth Wind en Fire tuubjes
Dat hoort in KPDquote:
Geweldig ouwetje van Splitsingquote:
De versies van Splitsing mag ik niet zien van YouTube op mijn iPad...quote:
Ik was aanwezig in een rel nacht topic. En iedereen kreeg toegang van Yvonnequote:
De eerste SC daar ook dankzij APKquote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was aanwezig in een rel nacht topic. En iedereen kreeg toegang van Yvonne
Ik denk niet dat er veel verschil in zit, Peter G.K. was de zanger van Splitsing.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versies van Splitsing mag ik niet zien van YouTube op mijn iPad...![]()
Die zijn niet te zien in mijn land.
Dat wordt wat lastigquote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je een hele verstandige moeder.. Staat ze zelf in KPD-GILF?
Ach een pm schijnt ook te werken ... Dus op zich niets bijzonders.... AL weer een tijdje niet meer geweest btw... Nog leuke nieuwe sexy dames ?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet verhuizenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie van Bloem mag ik ook al niet in dit land bekijken...
Dat weet ik, maar deze versie mag dus wel en die onder de naam 'Splitsing' niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel verschil in zit, Peter G.K. was de zanger van Splitsing.
Is het wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast welquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach een pm schijnt ook te werken ... Dus op zich niets bijzonders.... AL weer een tijdje niet meer geweest btw... Nog leuke nieuwe sexy dames ?
Nou neequote:
Misschien moeten we het aan Geert vragenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar deze versie mag dus wel en die onder de naam 'Splitsing' niet.
Met 'Bloem' dus net zo.
Zijn de Russen binnengevallen of zo en zijn we geannexeerd?
Dan hoef ik ook niet wakker te blijven voor een volgende rel.quote:
Het ging toch over muh moeder?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar weer eens kijken.. Tis weekend..
Dees leeft je oma niet meer ...?
Ik kijk ook regelmatig. En ik verbaas me ook wel hoe bloot sommige gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar weer eens kijken.. Tis weekend..
Dees leeft je oma niet meer ...?
Ik was ook al een weesje toen ik 35 was.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus ... Ik heb al 15 jaar niets meer .. Alleen nog een moeder in een tehuis ...
Geert laat zich niets vragen, die vraagt alleen maar wat het volk wil...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het aan Geert vragen
Idem.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook al een weesje toen ik 35 was.
Wacht maar tot hij de benzinedop er af draait...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie op tv een volwassen vent zoenen met een auto
Leuk, laten we het meer of minder vraagstuk naar deze SC halenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geert laat zich niets vragen, die vraagt alleen maar wat het volk wil...
Ach ben je volwassen.quote:
Da's minder...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, laten we het meer of minder vraagstuk naar deze SC halen
Ja verwarrend.. Beide zijn niet meer dus ..quote:
Spamquote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik zet net een fiets hier te koop, maar waar het nu naartoe gaat inmiddels? (via dm)
V&A / [TK]Fiets
Fiets kopen?quote:
Ben je lekker aan het provoceren daar?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik zet net een fiets hier te koop, maar waar het nu naartoe gaat inmiddels? (via dm)
V&A / [TK]Fiets
Ik loop liever dan op dat mormel te zittenquote:
Nee joh, echt nostalgisch voetenwerkquote:
"Iets lekkers, iets luchtigs, Bourbon, Bourbon!"quote:Op donderdag 3 april 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegah had je Bourbon pudding, dat was pas luchtig...
Verveel je je met je hartjes enzoquote:
Dat doe ik de hele week al.. En hier lijkt bloed op de drager te zitten ...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, echt nostalgisch voetenwerk
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week al.. En hier lijkt bloed op de drager te zitten ...
Die ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Iets lekkers, iets luchtigs, Bourbon, Bourbon!"
Die moet ik te vriend houdenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
me fadur is brandweerman hoor, pas maar op
Sommige dingen blijven gewoon hangen, hoe irritant ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Strontirritante reclame, maar we hebben het er nu toch nog over.
Toch wel een goede reclame dus...
Gisteren maaktie ie nog Kaasquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
me fadur is brandweerman hoor, pas maar op
Mooi he?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week al.. En hier lijkt bloed op de drager te zitten ...
stinkkaasquote:
Dat soort dingen horen ook bij ouder worden...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven gewoon hangen, hoe irritant ook.
Ze smelten zequote:
Jaquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi he?
Was van een mand die ik steeds verfde(rood, zwart, goud, zwart/koper en weer rood), de mand weggedaan en de verf bleek erdoorheen gekomen te zijn.
Nou het is hiermee dus bewezen dat het een sterke fiets is, de fiets won!quote:
Mand met plastic bloemetjesquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi he?
Was van een mand die ik steeds verfde(rood, zwart, goud, zwart/koper en weer rood), de mand weggedaan en de verf bleek erdoorheen gekomen te zijn.
Hij is dus echt niet van Karst Tates geweest?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou het is hiermee dus bewezen dat het een sterke fiets is, de fiets won!
En dat wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort dingen horen ook bij ouder worden...
Graskaasquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, terwijl ie al jaren de groei van het gras aan de onderkant aan het checken is
Die naam mag niet genoemd worden in aprilquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is dus echt niet van Karst Tates geweest?
Twee zelfsquote:
Liever bloedspetters dan lelijke blommenquote:
Gofferquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, terwijl ie al jaren de groei van het gras aan de onderkant aan het checken is
Hoeveel windmolens staan daar die jouw hebben overtuigen?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
Golfer is toch niet dood?quote:
Ach, de Koningin is al afgetreden en Karst is dood...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die naam mag niet genoemd worden in april
Ik had het over heel andere dingen inmiddels...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger.
Ik had het laatst over Brilmij in plaats van Pearl![]()
"De bril voor mij van de Brilmij".
Bammetjes smeren en alles klaar leggenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:53 schreef drakin het volgende:
Even voorbereidingen voor morgen en dan pitten, trusten vast mensen!
quote:
Tsjuus!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:53 schreef drakin het volgende:
Even voorbereidingen voor morgen en dan pitten, trusten vast mensen!
Ga je weer behang trekken morgen ?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Bammetjes smeren en alles klaar leggen
Nee na vier dagen ben ik het zatquote:
quote:
Morgen uitslapen?quote:
Ja zo vroeg werk ik ook. Morgen nietquote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Morgen uitslapen?
Ik krijg helaas een aannemer om 8 uur aan de deur om het een en ander te fixen. Vroeg helaas .
Vier dagen in een week is al veelquote:
Ben je belazerd, ik kom net op dreefquote:
Besluiteloos nummer.quote:
Ja leuk wel ik had/heb deze singel nogquote:
Zou je wel willen ..quote:Op donderdag 3 april 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk wel ik had/heb deze singel nog
Uit 'The Deep' met Nick Nolte.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk wel ik had/heb deze singel nog
quote:
Nick Nolte oh dat weet ik niet meer even loeren. Ja en Jacqueline Bissetquote:Op donderdag 3 april 2014 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit 'The Deep' met Nick Nolte.
Spooky film..
Doe ik ook nooitquote:Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar ik hetb het nummer niet geluisterd
Ging over een duiker die spannende dingen voor z'n kiezen kreeg.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nick Nolte oh dat weet ik niet meer even loeren. Ja en Jacqueline Bisset
Volgens mij niet zo lang na Jaws. Slecht was die film niet, wat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging over een duiker die spannende dingen voor z'n kiezen kreeg.
Verder weet ik het niet meer eigenlijk...
Daar wist ik het bestaan niet van. Wat een combinatiequote:
ach, soms ben ik heel dankbaar dat een nummer weer terug is in mijn systeemquote:Op donderdag 3 april 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik alleen zo van herkenning .. Das een leuk nummer
De deep inside singelquote:
Ga je dan naar het optredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:21 schreef sacha het volgende:
Ik was ook met EVT naar Terschelling. Lekker goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Last van je onderbuikjequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was ook met EVT naar Terschelling. Lekker goedkoop
ach jeetje, ik vind het zo verschrikkelijk mooiquote:Op vrijdag 4 april 2014 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een treurig liedje![]()
truste,,,
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach moppie toch, hier ook één voor jou
Doe ff normaalquote:
Ik hoop het voor jouquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal![]()
De afgelopen dagen was het toch heerlijk weer, zo mag het van mij blijven tot eind oktober met van juni t/m september 5 graden erbij
Waarom kan je niet naar buiten? Ben je aan de ketting gelegd?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop het voor joumaar ik kan dan niet naar buiten dus voor mij is dat anders
Ik dacht dat jij een PM van Chufi had gekregenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar buiten? Ben je aan de ketting gelegd?
Dat was een steukgrapquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een PM van Chufi had gekregen![]()
misschien was die niet zo duidelijk dan![]()
auto immuun gedinges enzo... inmiddels dubbelop
ah...........quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een steukgrap![]()
![]()
Zo, lekker dan! Dat betekent dat je niet naar buiten kan in het daglicht?
Dat klinkt best als heftigquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah...........![]()
Ja, dat kloptsoms moet ik wel natuurlijk, heb ik speciale bescherming nodig enzo...
Vandaar mijn avondwandelingetjes.
Neh... had van mij gemogen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef chufi het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ik hoef Dees dus niet meer te PMen?
Zoiets zal ik nooit ongevraagd zonder toestemming doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... had van mij gemogen hoormaar is niet meer nodig
Dat wist ik eigenlijk ook wel Chufquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets zal ik nooit ongevraagd zonder toestemming doen
Wel ongevraagd met toestemming?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets zal ik nooit ongevraagd zonder toestemming doen
Dat had ik gisteren alquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee helaas ... Zou je mee gaan naar een zonnig Valencia?
Kunnen we schaatsenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer. Neem ik jou mee naar Rovaniemi in de winter
Of iets anders, weet niet of ze dat in Finland kennen ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gezellie en gluwijn zuipen
Daar heb je toch van die sauna'squote:Op vrijdag 4 april 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Of iets anders, weet niet of ze dat in Finland kennen ...
Ja dat wel.. Durf je daar naakt met mij in?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die sauna'sook leuk
Ik durf wel, maar zou een beetje raar zijn om dat écht te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel.. Durf je daar naakt met mij in?
Waar ik ooit was , had ze zelfs 2 sauna's .. 1 originele en een nieuwe in huis ..
In de sauna is het toch te heet om iets te ondernemen ... Maar denk eerder dat de Griek zich druk zou maken als we echt naar Finland zouden gaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar zou een beetje raar zijn om dat écht te doen natuurlijk![]()
Heb ik wel een boze Griek denk ik
Mja, dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In de sauna is het toch te heet om iets te ondernemen ... Maar denk eerder dat de Griek zich druk zou maken als we echt naar Finland zouden gaan
Ja dat..quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja, dat ook natuurlijkzou ook wel vreemd zijn als hij me zou uitzwaaien
Lekker heetquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In de sauna is het toch te heet om iets te ondernemen ... Maar denk eerder dat de Griek zich druk zou maken als we echt naar Finland zouden gaan
Niet als er kids bij zijn ....quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:46 schreef drakin het volgende:
In Finland ga je mekaar met berkentakken te lijf in de sauna
Die modjes van 40+ zijn nu niet de snelste ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
ik wil wel
ben nergens bang voor behalve de modjes hier...
nee, niet onze modjes...quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die modjes van 40+ zijn nu niet de snelste ..
leeft ze nog?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen... Karina is best lief
Het FB topic stamt nog uit 2013.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die modjes van 40+ zijn nu niet de snelste ..
Ja, was het leuk? Ik heb de SV gelezen en de foto's zagen er wel gezellig uit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt een top avond ... Maar je ziet hem over een tijdje weer
Je kent Geer dus je weet dat ie het gezellig kan maken en dat heeft ie gedaan ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, was het leuk? Ik heb de SV gelezen en de foto's zagen er wel gezellig uit.
Die Andre gaat al lang mee, was al grote fan op de radio met de Dik voor mekaar show, Meneer de Groot, Harry Nak, Ome Joop etc.quote:
Half uur toch maar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:47 schreef sig000 het volgende:
Geniaal was dat, een uur lang turbo op de radio.
Het was inderdaad maar een half uur, het leek wel een uur met die ervoor en erna.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Half uur toch maar?
Van 13.30 uur tot 14.00 uur, na Jan Rietman's Los Vast en voor Sjors Fröhlich en Peter Plaisier.
En eerder vóór 'Bij Barend', geloof ik...
Ik heb vele afleveringen opgenomen op de bandrecorder van mijn vader.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was inderdaad maar een half uur, het leek wel een uur met die ervoor en erna.
Dan was het snel weer over naar de platenspeler.
Later kreeg je ook nog videotheekhouder Dikke Leo met z'n natuurfilms...quote:Begin 1974 maakten Van Duin en De Groot de overstap naar de NCRV, waar de Dik Voormekaar Show een legendarische status kreeg. In 1975 deed Ome Joop definitief zijn intrede en lieten ook andere vaste typetjes als Bep en Toos en Harry Nak van zich horen. Bij deze programma's zat nog geen 'publiek' (geluidsband met lachend publiek op de achtergrond). In 1977 en 1978 verhuisde de Dik Voormekaar Show tijdelijk naar televisie. Deze uitzendingen waren populair bij kleine kinderen, maar misten het niveau van de radio-uitzendingen. Op 14 oktober 1978 komt het programma terug op de radio, maar nu onder de naam De Lach Of Ik Schiet Show. Vanaf dit moment is er zogenaamd publiek bij. Na twee seizoenen wordt het programma echter weer herdoopt in de Dik Voormekaar Show. Het programma is dan elke zaterdag na het nieuws van 13:00 uur vast onderdeel van het live radioprogramma Los Vast, gepresenteerd door Jan Rietman (in de Dik Voormekaar Show regelmatig Jan Rietkant genoemd). Hij wordt hierin terzijde gestaan door Ome Joop. Jingles voor dat programma worden ingesproken door Bep, Toos, Harry Nak en Ome Joop.
Soms wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Verder vind ik Andre van Duin trouwens verschrikkelijk. Die man is absoluut niet grappig...
oeh lekker, verse pasta!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben nu even druk in het macaroni topic.
Een fatsoenlijke aanschaffen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, doe er wat aan.
Mijn internetverbinding klapt er sinds net steeds uit.
Router al 2 keer herstart, maar dat helpt niet of nauwelijks...
snap er niets meer vanquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Andre is soms leuk soms niet ,,, Maar wel al bijna 50 jaar ..
Heb je UPC ? Ik ook ..quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef, doe er wat aan.
Mijn internetverbinding klapt er sinds net steeds uit.
Router al 2 keer herstart, maar dat helpt niet of nauwelijks...
UPC wil me niet meer.quote:
Ik vroeg het niet aan jouw Sig.. MM woont bij mij in de buurt dus vandaar ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
UPC wil me niet meer.
Mijn lijn is permanent afgesloten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het hele verhaal maar niet gaan vertellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
De boel lijkt nu weer stabiel, maar net was het aan/uit/aan/uit...
Bij mij klappert ie ook wel eens en op het werk hoorde ik problemen met oa.. Google en Netflix dat de boel dicht trekt ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
De boel lijkt nu weer stabiel, maar net was het aan/uit/aan/uit...
poep zeg, ik dacht dat jij de directeur was...quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er in mijn positie niets aan doen helaas ...
Sorry helaas .. Geen reisje?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
poep zeg, ik dacht dat jij de directeur was...
Daar weet ik niets van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was jij nog betrokken bij die paardenvete?
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik heb niets met paarden
Ok jij je zin ... Kus en funquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ja toedeloe, ik ga nog ff cruisen op Fok![]()
denk ik![]()
Hoe komt het dat van de andere partij niemand zich laat horen in de media?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
Paard is ook in beslag genomen en toevallig was er nog iemand met groene vingers daar.
Ik heb het gezien in dat CUL topicquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
Ik was ff druk met macaroni maken incl pics.
[ afbeelding ]
Iemand lopen roeren .. ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het gezien in dat CUL topic
[ afbeelding ]
Volgens mij is het ook meer geworden op mijn advies ..quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat was nadat het door elkaar geroerd was
Meer wat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook meer geworden op mijn advies ..
Het bord is minstens 39% vollerquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, meer pasta?
Jah... ziet er wel naar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
ik ga de Carrerakaart inzetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
CUL / [Vegetarisch en veganistisch eten #12]
Mooie foto's maar niet te nassen zonder vleesquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
CUL / [Vegetarisch en veganistisch eten #12]
echt wel!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie foto's maar niet te nassen zonder vlees
Verse tomaten vind ik ook niet lekker in pasta. Ik doe meestal blik, of ik pureer ze.quote:
Ja en? je hoeft het toch niet te etenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Verse tomaten vind ik ook niet lekker in pasta. Ik doe meestal blik, of ik pureer ze.
Die van mij smaakt beter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie foto's maar niet te nassen zonder vlees
Die zitten nog vast waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe komt het dat van de andere partij niemand zich laat horen in de media?
Tommy Visser zie en hoor je overal.
Ik winquote:
Ah... ik vond de mijne al heet met die 2 pepertjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is te heet met Jalapeños en andere soorten pepers ...
Ik heb er veelquote:
Die uit nood geboren. UTO / [UTOPIA SC #10] Yeaux Pizza punten en Thee tettenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik knal de link hier wel. http://www.tastyweb.nl/recept/pasta/carbonara/de/echte
Die ook ja. Wat lief dat je dat opgezocht hebtquote:
Moet ze weer het archief inquote:
Neh... geen tijd meer, korte pauze, we gaan weer verder kijken...quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ook ja. Wat lief dat je dat opgezocht hebt![]()
Er is nog een andere carbonara met room. Als je tijd over hebt mag die ook wel hier
Droge seriequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... geen tijd meer, korte pauze, we gaan weer verder kijken...
True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Daar denk je iets te simpel over, een goede saus komt meer bij kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:25 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk is het uitjes bakken een saus maken van room mozzarella en andere kaas what ever. Ham er doorheen. en flikker het over je pasta
Voorspelquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar denk je iets te simpel over, een goede saus komt meer bij kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |