Ik zat al in spanning af te wachten wat de tt zou wordenquote:
Ik liet windjes van spanningquote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat al in spanning af te wachten wat de tt zou worden
Hadden we het van de week nog over met onze Griekse collegas ... 1 heeft de baard, maar niet het formaatquote:
Ik heb wat gas teruggenomen...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat al in spanning af te wachten wat de tt zou worden
Jaaahhhhhquote:Op donderdag 3 april 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je daar nerveus van ? Wachten ?
Heel verstandigquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef drakin het volgende:
Nou kom maar op met je Earth Wind en Fire tuubjes
Dat hoort in KPDquote:
Geweldig ouwetje van Splitsingquote:
De versies van Splitsing mag ik niet zien van YouTube op mijn iPad...quote:
Ik was aanwezig in een rel nacht topic. En iedereen kreeg toegang van Yvonnequote:
De eerste SC daar ook dankzij APKquote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was aanwezig in een rel nacht topic. En iedereen kreeg toegang van Yvonne
Ik denk niet dat er veel verschil in zit, Peter G.K. was de zanger van Splitsing.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versies van Splitsing mag ik niet zien van YouTube op mijn iPad...![]()
Die zijn niet te zien in mijn land.
Dat wordt wat lastigquote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je een hele verstandige moeder.. Staat ze zelf in KPD-GILF?
Ach een pm schijnt ook te werken ... Dus op zich niets bijzonders.... AL weer een tijdje niet meer geweest btw... Nog leuke nieuwe sexy dames ?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet verhuizenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie van Bloem mag ik ook al niet in dit land bekijken...
Dat weet ik, maar deze versie mag dus wel en die onder de naam 'Splitsing' niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel verschil in zit, Peter G.K. was de zanger van Splitsing.
Is het wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast welquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach een pm schijnt ook te werken ... Dus op zich niets bijzonders.... AL weer een tijdje niet meer geweest btw... Nog leuke nieuwe sexy dames ?
Nou neequote:
Misschien moeten we het aan Geert vragenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar deze versie mag dus wel en die onder de naam 'Splitsing' niet.
Met 'Bloem' dus net zo.
Zijn de Russen binnengevallen of zo en zijn we geannexeerd?
Dan hoef ik ook niet wakker te blijven voor een volgende rel.quote:
Het ging toch over muh moeder?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar weer eens kijken.. Tis weekend..
Dees leeft je oma niet meer ...?
Ik kijk ook regelmatig. En ik verbaas me ook wel hoe bloot sommige gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maar weer eens kijken.. Tis weekend..
Dees leeft je oma niet meer ...?
Ik was ook al een weesje toen ik 35 was.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus ... Ik heb al 15 jaar niets meer .. Alleen nog een moeder in een tehuis ...
Geert laat zich niets vragen, die vraagt alleen maar wat het volk wil...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het aan Geert vragen
Idem.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook al een weesje toen ik 35 was.
Wacht maar tot hij de benzinedop er af draait...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie op tv een volwassen vent zoenen met een auto
Leuk, laten we het meer of minder vraagstuk naar deze SC halenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geert laat zich niets vragen, die vraagt alleen maar wat het volk wil...
Ach ben je volwassen.quote:
Da's minder...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, laten we het meer of minder vraagstuk naar deze SC halen
Ja verwarrend.. Beide zijn niet meer dus ..quote:
Spamquote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik zet net een fiets hier te koop, maar waar het nu naartoe gaat inmiddels? (via dm)
V&A / [TK]Fiets
Fiets kopen?quote:
Ben je lekker aan het provoceren daar?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik zet net een fiets hier te koop, maar waar het nu naartoe gaat inmiddels? (via dm)
V&A / [TK]Fiets
Ik loop liever dan op dat mormel te zittenquote:
Nee joh, echt nostalgisch voetenwerkquote:
"Iets lekkers, iets luchtigs, Bourbon, Bourbon!"quote:Op donderdag 3 april 2014 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegah had je Bourbon pudding, dat was pas luchtig...
Verveel je je met je hartjes enzoquote:
Dat doe ik de hele week al.. En hier lijkt bloed op de drager te zitten ...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, echt nostalgisch voetenwerk
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week al.. En hier lijkt bloed op de drager te zitten ...
Die ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Iets lekkers, iets luchtigs, Bourbon, Bourbon!"
Die moet ik te vriend houdenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
me fadur is brandweerman hoor, pas maar op
Sommige dingen blijven gewoon hangen, hoe irritant ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Strontirritante reclame, maar we hebben het er nu toch nog over.
Toch wel een goede reclame dus...
Gisteren maaktie ie nog Kaasquote:Op donderdag 3 april 2014 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
me fadur is brandweerman hoor, pas maar op
Mooi he?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week al.. En hier lijkt bloed op de drager te zitten ...
stinkkaasquote:
Dat soort dingen horen ook bij ouder worden...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven gewoon hangen, hoe irritant ook.
Ze smelten zequote:
Jaquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi he?
Was van een mand die ik steeds verfde(rood, zwart, goud, zwart/koper en weer rood), de mand weggedaan en de verf bleek erdoorheen gekomen te zijn.
Nou het is hiermee dus bewezen dat het een sterke fiets is, de fiets won!quote:
Mand met plastic bloemetjesquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi he?
Was van een mand die ik steeds verfde(rood, zwart, goud, zwart/koper en weer rood), de mand weggedaan en de verf bleek erdoorheen gekomen te zijn.
Hij is dus echt niet van Karst Tates geweest?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou het is hiermee dus bewezen dat het een sterke fiets is, de fiets won!
En dat wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort dingen horen ook bij ouder worden...
Graskaasquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, terwijl ie al jaren de groei van het gras aan de onderkant aan het checken is
Die naam mag niet genoemd worden in aprilquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is dus echt niet van Karst Tates geweest?
Twee zelfsquote:
Liever bloedspetters dan lelijke blommenquote:
Gofferquote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, terwijl ie al jaren de groei van het gras aan de onderkant aan het checken is
Hoeveel windmolens staan daar die jouw hebben overtuigen?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
Golfer is toch niet dood?quote:
Ach, de Koningin is al afgetreden en Karst is dood...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die naam mag niet genoemd worden in april
Ik had het over heel andere dingen inmiddels...quote:Op donderdag 3 april 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger.
Ik had het laatst over Brilmij in plaats van Pearl![]()
"De bril voor mij van de Brilmij".
Bammetjes smeren en alles klaar leggenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:53 schreef drakin het volgende:
Even voorbereidingen voor morgen en dan pitten, trusten vast mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |