Welke?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hey, az heeft het hooligan liedje van psv overgenomen.
TT is dus rullevantquote:Op donderdag 3 april 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTIk zag wel mannentetten trouwens net.
Leuke TTquote:Op donderdag 3 april 2014 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit weerhoudt mij er ook van, zul je zien dat ze zo uit het niets scoren. Typisch Benfica
TT ''Typisch Benfica'' ?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat was heel goed ingeschat dat die in beeld zouden komen.
Volgende dan maar hequote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
TT ''Typisch Benfica'' ?
Omdat return.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
AZ domineert, Benfica wordt weggespeeld, hoe kan dit?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Competitie is belangrijker voor zequote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Reptilians met een vleugje Zionisten.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Erik Pietersquote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jullie zagen net de beste linksback van Europa in actie.
Drenthe?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jullie zagen net de beste linksback van Europa in actie.
Een heerlijke tomaten groentesoep.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Heb je nog een lekker soepje bereid Johannes?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een heerlijke tomaten groentesoep.
Johannes zit in het stadion.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom loopt Johannes voor op iedereen?
Misschien volgende keer een topicje? Of heb je geen eigen touch toegevoegd?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de soep is net 5 minuten geleden op
Er zit wok gen in mijn lichaam, daarom ga ik sneller.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom loopt Johannes voor op iedereen?
Krijg je met een kwaliteitskeeperquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Godver schijtmazzel hebben Portugezen toch altijd
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggiquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien volgende keer een topicje? Of heb je geen eigen touch toegevoegd?
Weet dat Drizzt je steuntquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kans zie ik nu pas op mijn RTL stream
Die spits is gewoon diep triest. Hadden ze Altidore maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je met een kwaliteitskeeper
Altidore moest zo nodig naar wat anders , de sukkelquote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die spits is gewoon diep triest. Hadden ze Altidore maar.
Jawel, net een uurtje.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drizzt is nog niet wakker.
Flink uit vorm. Al helpt het ook niet mee als je coach je na 2 mindere wedstrijden direct slachtoffert.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kon er ook niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Miralem zit op de bank.
Misschien kunnen jullie even lachen mensen.quote:
Ha ha ha.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie even lachen mensen.
Ik dacht dat jij hem bedoeldequote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Mansjester stelt zich een keer kwetsbaar op en jij moet hem daar altijd maar mee pesten.quote:
Niet zo goed. Hij heeft aidsquote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Djuricic?
Ik ga bij de volgende iq test voor een score van minimaal 115quote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mansjester stelt zich een keer kwetsbaar op en jij moet hem daar altijd maar mee pesten.
Ik vind dit niet zo leuk.
Lijkt me ook sterk, want die speelt in Finland.quote:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:
Hoeveel punten is 115 hoger dan je IQ test van dit jaar?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga bij de volgende iq test voor een score van minimaal 115
Sulejmani speelt niet...quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Is dit het A team van Benfica of het B team?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vond dit een leuke opmerkingquote:Op donderdag 3 april 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoeveel punten is 115 hoger dan je IQ test van dit jaar?
Mixquote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Het is het A team van Z en het B team van enficaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Werkelijk élke wedstrijd is een kutpot als je VBL mag geloven. Van de doelpuntloze gelijke spelen tot doelpuntenfestijnen.quote:
Het G-teamquote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Klopt helemaal niets van deze post.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk élke wedstrijd is een kutpot als je VBL mag geloven. Van de doelpuntloze gelijke spelen tot doelpuntenfestijnen.
Wij zijn een zeer kritisch publiek.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk élke wedstrijd is een kutpot als je VBL mag geloven. Van de doelpuntloze gelijke spelen tot doelpuntenfestijnen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het A team van Z en het B team van enfica
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die uittrappen van Esteban een beetje matig. Blijkbaar had ie wat beter moeten oefenen op die Ajax-'supporter' uit de OP.
Niveautje hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het G-team![]()
![]()
![]()
_______!!!!!!!
Ajaxquote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
FC Barcelona - Real Madrid was ook een kutpost volgens een user hier.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij ajax wintquote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Parel van een wedstrijd.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
FC Barcelona - Real Madrid was ook een kutpost volgens een user hier.
Ze houden hier nogal van klagen jaquote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
FC Barcelona - Real Madrid was ook een kutpost volgens een user hier.
Ik las al dat hij weinig speelt. Hij moet weg daar in de zomer, dit is zondequote:Op donderdag 3 april 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trainer vind hem een slappe zak.
Kan ook dat die in die deal met Sulejmani en Markovic zat. Dat Markovic alleen kwam als Djuri en Sulejmani erbij gekocht werden .quote:Op donderdag 3 april 2014 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las al dat hij weinig speelt. Hij moet weg daar in de zomer, dit is zonde
De kliks op Johannes zijn kanaal denken daar anders over.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasico's met Mourinho.
Clasico's met Ancelotti
Opvolger van Immers die naar Real Madrid gaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las al dat hij weinig speelt. Hij moet weg daar in de zomer, dit is zonde
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is die Johannsson fucking slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]wat basel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Maar 't is wel leuk.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Komt niet echt als een verrassing.
Zolang de bal maar voor zijn linkerbeen ligtquote:Op donderdag 3 april 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
The Mountain is wel een egotrippertje pur sang
net welquote:Op donderdag 3 april 2014 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Berghuis is echt zo'n net-niet spelertje
Lijkt Depay wel met al die schoten.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
The Mountain is wel een egotrippertje pur sang
Van die wereld wil ik geen deel uitmaken.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een wereld waar Loewie Clasie boven N. De Jong verkiest kan alles.
Afgezien van Ibrahimovic vind ik Scandinavische spelers bijna altijd niks.. brave knulletjes die nooit eens iets leuks doen met een bal (oké, Eriksen misschien)quote:Op donderdag 3 april 2014 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is die Johannsson fucking slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
van gerwen heeftdit boeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
dit boeitophouden met liegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele jaar gaat snel gquote:Op donderdag 3 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het seizoen gaat wel erg snel. Ik kan me nog zo de schaamte voor Utrecht begin dit seizoen herinneren. De knotsgekke augustusmaand.
Nou hè, voor je het weet zitten we in Brazilië.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het seizoen gaat wel erg snel. Ik kan me nog zo de schaamte voor Utrecht begin dit seizoen herinneren. De knotsgekke augustusmaand.
Jij gaat volgend jaar weer rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat PSV fris en frivool voetbal speelde.. in juliquote:Op donderdag 3 april 2014 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou hè, voor je het weet zitten we in Brazilië.
Alleen HMF zei dat. RIP.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik herinner me nog dat Feyenoord in de zomer nu echt voor de titel ging want de hele selectie was bij elkaar gebleven en de concurrentie was verzwakt.
Wat dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
van gerwen heeftDartsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmf weer banned?quote:
Die trailer zag ik laatst in de bios. Kippenvelquote:
twitter:Harm__Edens twitterde op donderdag 03-04-2014 om 21:42:11Nou die Berghuis mag van mij ook meer naar Brazilië. Heerlijk om naar te kijken die werklust!! #azben reageer retweet
Hier is al lang geen zon meer hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn bier is warm. Altijd maar die zon
Stond dat soms op de autocue?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Harm__Edens twitterde op donderdag 03-04-2014 om 21:42:11Nou die Berghuis mag van mij ook meer naar Brazilië. Heerlijk om naar te kijken die werklust!! #azben reageer retweet
Man man man.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn weleens dagen dat ik Harm niet naakt in mijn bed zou willen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Als die meegaat, ga ik Duitsland aanmoedigenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat klopt, veel Feyenoorders riepen dat ook, naar mate het seizoen vorderde was de doelstelling tweede worden, toen derde worden, toen een plek bij de eerst 4 om play-offs te ontlopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik herinner me nog dat Feyenoord in de zomer nu echt voor de titel ging want de hele selectie was bij elkaar gebleven en de concurrentie was verzwakt.
2e plek zou mooi zijn maar het aantal verliespunten is teleurstellend.. er zit geen verbetering in als je naar de vorige seizoenen kijkt. Dit is wat het is met deze selectie, daarom is het wel goed dat er komend seizoen veel gaat veranderenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, veel Feyenoorders riepen dat ook, naar mate het seizoen vorderde was de doelstelling tweede worden, toen derde worden, toen een plek bij de eerst 4 om play-offs te ontlopen.
Uiteindelijk doen ze dan net of ze boven verwachting hebben gepresteerd met een tweede plek en vieren dat als het kampioenschap. Trouwens volgens Co Adriaanse is Feyenoord met een tweede plaats ook kampioen.
Ik dacht ook even: wtf.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:06 schreef Jivis het volgende:
Wat bazelt Johan dat Benica zo goed speelt.
Held.quote:
Over 2 1/2 week al hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die doelde op iets bijzonders. Nog 4 weken en dan komen de plee ofs
Doen er eredivisieploegen mee aan de NBA playoffs?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat de Eredivisieploegen er wel in blijven.
Ik volg echt helemaal niets meer aan die JL. Toen zag ik het na VI nog wel eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat de Eredivisieploegen er wel in blijven.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doen er eredivisieploegen mee aan de NBA playoffs?
Als AZ de halve finale haalde hadden ze geen 3 dagen rust en moest er een hele speelronde worden verzet.quote:
Dankje, kon hem niet vindenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/630810-az-bezorgt-knvb-hoofdbrekens.html
gr gr
Google?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon intikken op google ''az knvb'', gelijk eerste hits bij Nieuws
Jij bent zeker al druk bezig Ronaldo look-a-likes te spottenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef alors het volgende:
Wel veel uitfans mee zeg. Dat zie je wel eens anders.
Iedereen weet dat alors op mannen valt.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zeker al druk bezig Ronaldo look-a-likes te spotten![]()
Niet alleen op mannen toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen weet dat alors op mannen valt.
Vrouwen bedoel je?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen weet dat alors op mannen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen bedoel je?
En ik heb plechtig moeten beloven die grap te stoppen. Al ben ik er persoonlijk ook nog niet geheel zeker van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Wat een schreeuw om niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was wel wat andersquote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hier kreeg Castaignos gister rood voor.
Piep piepquote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hier kreeg Castaignos gister rood voor.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schreeuw om niksOp de internetversie staat bovenaan je post bij de tijdsduiding een hyperlink naar de post in het topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat was wel wat anders
Bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 22:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op de internetversie staat bovenaan je post bij de tijdsduiding een hyperlink naar de post in het topic.
Worden zestienjarigen al zo vroeg ingezet in de keukenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de keuken verlaat
Als ze wat beter haar cupmaat had ingeschat, of eerst head first was gegaan was er geen probleem. Maar een beetje zelfkennis is weer ver te vinden.quote:
Mmm ik dacht even dat deze post van iemand anders was.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de keuken verlaat
Oh ja hier hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Tchock is niet meer wedergekeerd. Wat heb ik gedaan![]()
Corner. Dit wordt de 1-1
Je zal wel niet veel winnenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net voor de 0-1 4.88 euro op Benfica ingezet. Normaal ben ik altijd te laat![]()
Dit boeit echt niemand
7 euro ofzo verdiend?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net voor de 0-1 4.88 euro op Benfica ingezet. Normaal ben ik altijd te laat![]()
Dit boeit echt niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |