Welke?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hey, az heeft het hooligan liedje van psv overgenomen.
TT is dus rullevantquote:Op donderdag 3 april 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
Wat is deze TTIk zag wel mannentetten trouwens net.
Leuke TTquote:Op donderdag 3 april 2014 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit weerhoudt mij er ook van, zul je zien dat ze zo uit het niets scoren. Typisch Benfica
TT ''Typisch Benfica'' ?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat was heel goed ingeschat dat die in beeld zouden komen.
Volgende dan maar hequote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
TT ''Typisch Benfica'' ?
Omdat return.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
AZ domineert, Benfica wordt weggespeeld, hoe kan dit?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Competitie is belangrijker voor zequote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Reptilians met een vleugje Zionisten.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Erik Pietersquote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jullie zagen net de beste linksback van Europa in actie.
Drenthe?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jullie zagen net de beste linksback van Europa in actie.
Een heerlijke tomaten groentesoep.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Heb je nog een lekker soepje bereid Johannes?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een heerlijke tomaten groentesoep.
Johannes zit in het stadion.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom loopt Johannes voor op iedereen?
Misschien volgende keer een topicje? Of heb je geen eigen touch toegevoegd?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de soep is net 5 minuten geleden op
Er zit wok gen in mijn lichaam, daarom ga ik sneller.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom loopt Johannes voor op iedereen?
Krijg je met een kwaliteitskeeperquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Mansjester het volgende:
Godver schijtmazzel hebben Portugezen toch altijd
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggiquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien volgende keer een topicje? Of heb je geen eigen touch toegevoegd?
Weet dat Drizzt je steuntquote:Op donderdag 3 april 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kans zie ik nu pas op mijn RTL stream
Die spits is gewoon diep triest. Hadden ze Altidore maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je met een kwaliteitskeeper
Altidore moest zo nodig naar wat anders , de sukkelquote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die spits is gewoon diep triest. Hadden ze Altidore maar.
Jawel, net een uurtje.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drizzt is nog niet wakker.
Flink uit vorm. Al helpt het ook niet mee als je coach je na 2 mindere wedstrijden direct slachtoffert.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kon er ook niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Miralem zit op de bank.
Misschien kunnen jullie even lachen mensen.quote:
Ha ha ha.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie even lachen mensen.
Ik dacht dat jij hem bedoeldequote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Mansjester stelt zich een keer kwetsbaar op en jij moet hem daar altijd maar mee pesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |