Dat ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:57 schreef sig000 het volgende:
Kon me niet inhouden en ga de saus nu uitproberen.![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, waarschijnlijk niet. maar zo is het mij in Italië geleerd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Want opgelost grof zout is lekkerder dan opgelost fijn zout?
Je kan het ook proberen te bakken of frituren. Vertel ons je bevindingen!quote:
Niks meer over om het af te maken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:50 schreef Kimberley_ het volgende:
Ik moet zeggen, dit ziet er behoorlijk smakelijk uit!
Dit is gewoon een Hollands gerecht met Italiaanse invloeden.... En inderdaad, ik probeer altijd om de hele wereldkeuken erbij te betrekken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Spanky78 het volgende:
Godver, sambal brandal. Dat is geen italiaans gerecht, maar een variant op bami...
Lekker pruttelen. Wat is jouw probleem?quote:En vooral lekker pruttelen in de waterige saus...
Zoveel ui zit er toch ook niet inquote:ja, zo krijg je een italiaan wel aan het janken![]()
Bewaar die sterke verhalen maar voor in de Bar-Dancing.quote:Ik herinner me een maatje die in Italie lekker zijn pasta zat te snijden.... italiaanse tafelgenoot wees hem erop dat als ze hem dat zagen doen, ze zijn bord zouden afpakken![]()
Bedankt.quote:Maar goed poging!
Kijk, dit vind ik toch jammer. Waarom zou er niet gekookt kunnen worden met/door lesbiennes? Ik vind het prima als je er zo over denkt, maar ga daar niet mijn topic mee vervuilen.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik toch jammer. Waarom zou er niet gekookt kunnen worden met/door lesbiennes? Ik vind het prima als je er zo over denkt, maar ga daar niet mijn topic mee vervuilen.
Omdat dat niet bij dit recept hoort? Dan was het wel pasta a la kano met saus a la krea geweest. En dat is het niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:44 schreef perro. het volgende:
[..]
waarom maak je die saus ook niet zelf?
Kijk eens aan, daar heb je dan ook wel meteen de creme de la creme van de pastasauzen te pakken! Met een heerlijke kruidige smaak als ik het er zo vanaf zie. Lekker tomaatje erin en wat kruiden, man man man, dat met die hete wok en het kan niet meer fout gaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:53 schreef sig000 het volgende:
[ afbeelding ]
2 stuks voor een euro in de aanbieding gehaald vandaag, daar kun je zelf niet voor gaan kloten.
Na mijn saus van gisterenavond is deze toch wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk eens aan, daar heb je dan ook wel meteen de creme de la creme van de pastasauzen te pakken! Met een heerlijke kruidige smaak als ik het er zo vanaf zie. Lekker tomaatje erin en wat kruiden, man man man, dat met die hete wok en het kan niet meer fout gaan
Goed bezig
Je gezicht is een broddelwerkquote:
Voor dat geld zeker niet laten liggen, en het is echte Bertolli, dus door echte authentieke italiaanse oude dames in elkaar gedraaide saus. Top!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:53 schreef sig000 het volgende:
[ afbeelding ]
2 stuks voor een euro in de aanbieding gehaald vandaag, daar kun je zelf niet voor gaan kloten.
huhuhuhuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |