kLAGEN ZOU IK NOOIT DOEN TEGEN IEMAND DIE ZOVEEL MOEITE STEEKT IN EEN TOPICquote:Op donderdag 3 april 2014 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FOT / [Telefoonfoto's] Show ze hier!
Is wel een topic voor!
[..]
Je kan het zo samenvatten ja. Maar met die beschrijving mis je toch een paar essentiėle punten. Kom niet bij mij klagen als de smaak tegenvalt!
CUL / Nasi a la Johannesquote:Op donderdag 3 april 2014 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
Nou misschien heb je gelijk ook jong. Wanneer ga je proberen een ei te bakken?
Een compliment van een FA over mijn voedselbereidingskunsten. Meer kan een man niet wensen denk ik.quote:
Pun intended neem ik aan?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is hier niets gestampt hoor. Ik had gehoopt dat jij dit als kenner toch zou doorzien.
Voor de zekerheid zal ik een second opinion vragen aan een echte chefcock.
Trouwen?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er mist geen kaas hoor. Kaas op dit gerecht is als slagroom op een biertje. Het kan wel, maar het hoort niet.
Je hebt me al afgewezenquote:
Uiteraard.quote:
Tsja, ik kan niet iedereen pleasen. Ik ga straks een tripel drinken. Valt dat beter in de smaak?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef marc0871 het volgende:
er zit maar 1 negatief element in dit topic; heineken![]()
![]()
verder leuk topic![]()
alles beter dan die aangelengde paardenzeikquote:Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet iedereen pleasen. Ik ga straks een tripel drinken. Valt dat beter in de smaak?
Toen wist ik nog niet van de kaas!quote:
Bier zonder slagroom? Zometeen ga je me vertellen dat je geen sambal in de rode wijn gooit, of dat je de Jack Daniels zonder suikerklontje nuttigt. Gruwelijk gewoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er mist geen kaas hoor. Kaas op dit gerecht is als slagroom op een biertje. Het kan wel, maar het hoort niet.
Dat zou je eventueel naar eigen smaak kunnen toevoegen. Je moet dit denk ik meer zien als de basis. Je kan altijd experimenteren met andere ingrediėnten alhoewel ik dan geen verantwoording voor de smaak neem.quote:
Dat is misschien jouw mening Het staat je vrij je eigen recept te publiceren. Uiteraard met foto's.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Pasta zonder kaas is niet af hoor
Tsja, dat zijn de haters. Daar heeft Jan Moes nog eens over gesproken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommige reacties hier zijn beneden alle peil, Kano, ik vind het heerlijk.
Ik zou het recept nogmaals lezen! Dit staat er al bij!quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:03 schreef sig000 het volgende:
In plaats van sambal is het ook erg lekker om een flinke scheut van dit geweldige spul toe te voegen.
Of beide kan natuurlijk ook.
[ afbeelding ]
Bedankt. Maar het gaat hier over het eten, niet over de klompen. Als je wilt kan ik er wel een topic over maken in LIF?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat viel mij ook meteen op
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bier zonder slagroom? Zometeen ga je me vertellen dat je geen sambal in de rode wijn gooit, of dat je de Jack Daniels zonder suikerklontje nuttigt. Gruwelijk gewoon.
Neu... is niet nodig, valt me wel tegen dat geen Biologisch gehakt gebruikt, dat is wel jammer,quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
Bedankt. Maar het gaat hier over het eten, niet over de klompen. Als je wilt kan ik er wel een topic over maken in LIF?
Ik ga mijn best doen, maar kan niets beloven. Je hebt wel het eerste verzoekje ingediend dus als ik nog een keer een recept publiceer zal ik aan je denken!quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... is niet nodig, valt me wel tegen dat geen Biologisch gehakt gebruikt, dat is wel jammer,
voor de rest vind ik je topics wel leuk hoor, ik kijk nu al uit naar een Vegetarisch recept van jou.
Daar wacht ik op
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar kan niets beloven. Je hebt wel het eerste verzoekje ingediend dus als ik nog een keer een recept publiceer zal ik aan je denken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |