Ik geef je aan bij Marianne Thieme....dit is belediging van een naaktslak in functie!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:49 schreef Cee het volgende:
Echt het charisma van een kapotgetrapte naaktslak, die zanger.
Dat vind ik al meteen sympathiek eigenlijk., maar de versie valt erg tegen.quote:
Ook niet van zijn muziek.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
Die gast moet het niet van zijn intelligentie hebben
Omdat jezelf schamen voor je muzieksmaak zo jaren 90 was.quote:
Werken naaktslakken in functie toevallig bij restaurants?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geef je aan bij Marianne Thieme....dit is belediging van een naaktslak in functie!
VI om half 9.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu WIDM kijken
Oh nooeess!!
#neverforget
De Rekenkamer met Sofie straks.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu WIDM kijken
Oh nooeess!!
#neverforget
Ik hoop het niet!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Werken naaktslakken in functie toevallig bij restaurants?
Is dit in het kader van de guilty pleasuresquote:
Dan ga ik een klein fapje doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De Rekenkamer met Sophie straks.
Maar dit moet wel steengoed zijn.quote:
Moet wel, anders werden we aangevallen door reuze-cavia's.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog panfluit-inca's in het centrum?
Ik zie ze nooit meer.
Weggejaagd door bert visscherquote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ze nooit meer.
Verdreven door de bedel-roemenen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ze nooit meer.
Ik dacht 1 seconde dat het Don't cry for me Argentina wasquote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat het 't begin was van Chiquitita.
Ik wilde zeggen....reuze-cavia's die zijn er wel....maar dat was de buurvrouw.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Moet wel, anders werden we aangevallen door reuze-cavia's.
Dat is toch niet te geloven hoe slecht dat was! Paul draait zich om in zijn graf.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Geweldige Lucky TV
Die twee dames konden erg goed zingen. Die anderen kunnen beter terug naar de dierentuin... wat slecht zo'n klassieker van Paul Elstak verneuken.
Opgegeten door de Chinezen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ze nooit meer.
Hij is helemaal niet dood. Maar dat wist jij ook wel hé Johannes. Je wilde weer grappig zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch niet te geloven hoe slecht dat was! Paul draait zich om in zijn graf.
Ja, morgen of zaterdag, ligt een beetje aan hoe laat ik klaar ben met werken.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je morgen nasi!
Maar inderdaad, waarom ineens nergens meer? Ook in het buitenland zie ik ze nooit meer.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Ik zie ze nooit meer.
Behalve bij "je bent zelf..."grapjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Nee ik lach nooit gek.
Eerst nog even stop politie uit 2002. Lekker retro.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kieftgod gaat zometeen los.
Ook niet om de mop van Max geheugentrainer?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Nee ik lach nooit gek.
Ja stom is datquote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve bij "je bent zelf..."grapjes.
dat komt omdat het new age genre ook niet meer groot is.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar inderdaad, waarom ineens nergens meer? Ook in het buitenland zie ik ze nooit meer.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook niet om de mop van Max geheugentrainer?
Nou, ze kunnen net zo makkelijk het hele oeuvre van Shakira spelen lijkt me. Ik heb ooit een reportage over die lui gezien, die woonden allemaal in flats in de Bijlmer en kwamen in het hele land.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat komt omdat het new age genre ook niet meer groot is.
quote:- Agnetha, Björn, Benny en Anni-Frid; wie kent ze niet?! Het is alweer bijna 40 jaar geleden dat ABBA het songfestival won, maar ze zijn nog steeds razend populair. Aan tafel: Yuri Honing!
- Gisteravond kondigde David Letterman aan te stoppen na 32 jaar 'Late Show with David Letterman'. Met Jelle Brandt Corstius nemen we de top-10 beste en meest hilarische Letterman momenten door!
- Professioneel moppentapper Ton Kas komt terug in de Nederlandse theaters, met loeiveel nieuwe mopjes, grapjes en grollen.
- Actrice Cystine Carreon en Justin Swagerman gaan een rol spelen in de nieuwe musical 'Pluk van de Petteflet'!
Verder is er stand-up van Pieter Derks, muziek van Sky Pilots en is Marc-Marie Huijbregts tafelheer.
Dat red ik wel, zit met bord net op schoot.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
wel opschieten anders mis je pietertje
Ik vind Fallon bij tijd en wijle wel ok.quote:
2 x de helftquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Die haartransplantatie van MM is wel fantastisch gelukt moet ik zeggen, hoeveel heeft het gekost?
Sodemieter op tyfusmongool!quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:07 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
Zitten jullie er allemaal klaar voor? Ik zal de actualiteiten van de afgelopen week weer op een ludieke en daar waar mogelijk grappige wijze samenvatten in paar minuten cabaret van hoog niveau
[ afbeelding ]
Oké Littlerabbit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:07 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
Zitten jullie er allemaal klaar voor? Ik zal de actualiteiten van de afgelopen week weer op een ludieke en daar waar mogelijk grappige wijze samenvatten in paar minuten cabaret van hoog niveau
[ afbeelding ]
Die heeft er nu nog een scheve bek van.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Duin deed dit 20 jaar geleden ook.
Ik reken dit goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
ik voorspel een vraag wie de volgende letterman wordt en het antwoord dat gegeven word is jimmy fallon
Dat was wel grappigquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit is het mooiste Letterman fragment, het publiek denkt dat het een grap is en blijft maar lachen.
Oké #TeamCocoquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Wat missen we hier een hoop zeg zonder die geweldige Amerikaanse shows.
Uitzondering die de regel bevestigd.quote:
Waar hang je uit dan ouwe pannenlap?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand dit bericht quoten en posten als Pieter Jan in beeld komt? Het is oprecht.
HAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Gaat met pensioenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
Is Letterman dood? Waarom een hele top 10 over een gast uit USA?
Dinsdag ging het over mensen die net klaar waren met hun beugel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus .. Maak eens wat normale televisie zou ik zeggen...
iig tot een paar jaar geleden nog wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
is die show überhaupt op nl tv te zien?
Ja origeneel dat wel ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dinsdag ging het over mensen die net klaar waren met hun beugel.
Gaat allemaal van de tijd af van Pietertje.quote:
Zit nog een beetje poep aan idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef superniger het volgende:
die kerel moet zijn gezicht beter wassen
Blijft een darmtoerist die Marc Marcie.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Heeft die blonde nou ooit haar kwarktassen laten zien?
Dat.quote:
Albert doet een gewaagde uitspraak.twitter:datkantochnooit twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 19:28:40Vraag aan saxofonist Honing: wat heb je gedaan met het nummer Waterloo? Antwoord: ik heb het totaal verkracht. #DWDD reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
De saxofoon is een kut mooi instrument. Die dildo die er op speelt kan er niks van.
Als hij had gezegd dat hij dat ding nog aan het stemmen was, had ik het nog geloofd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
als ze hadden gezegd 'dit is bohemian rhapsody' had ik het ook geloofd..
Ja, in jaren '80 popnummersquote:
Dat heeft-ie denk ik juist niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als hij had gezegd dat hij dat ding nog aan het stemmen was, had ik het nog geloofd.
Pietertjequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Verheug me wel op die moppentapper. Die moet de uitzending gaan redden vanavond.
Oh ja , die is er ook. Bedoel eigenlijk doe Amsterdamse moppentapper.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand dit bericht quoten en posten als Pieter Jan in beeld komt? Het is oprecht.
HAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Knowing me, knowing youquote:
Een echte Belgische Belg.quote:
Niet alles van negers hoor. Een cm of 22, de rest kan haar gestolen worden.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef Anoonumos het volgende:
Alhoewel liever 100 keers Fallon dan 1 keer Pieter Derks
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef Anoonumos het volgende:
Alhoewel liever 100 keer Fallon dan 1 keer Pieter Derks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |