Ik zou toch eens Netflix Canada bekijken... staan echt een aantal leuke/populaire dingen tussen, die niet op de andere (Engelstalige) Netflix locaties te vinden zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nope geen Canada idd... kijk daar eigenlijk ook nooit naar tbh... deze schijnt ook goed te zijn:
https://github.com/yogiibear/media-proxy-toggle
Om in ieder geval één voorbeeld te geven: ik kijk het zelf (nog) niet, maar Community staat bijvoorbeeld alleen op CAN (niet op US, UK of NL iig) en volgens mij is dat wel een hele populaire serie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou toch eens Netflix Canada bekijken... staan echt een aantal leuke/populaire dingen tussen, die niet op de andere (Engelstalige) Netflix locaties te vinden zijn
Link bewaard, ga er later eens (aandachtiger) naar kijken.
unblock usquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:34 schreef Vinture het volgende:
Weten jullienog een goede vervanger voor unlocator op de xbox360
House of Cards.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:44 schreef Montgomery het volgende:
Ik raad jullie Orphin Black aan! Mega serie!!!
Raden jullie mij nog wat aan?
Behalve Breaking Bad en die shit, geen zin in.
Nog andere series naast Orphan Black (wat ik zelf trouwens niet zo'n hele bijzondere serie vind) die je goed vindt? Valt jouw smaak een beetje beter te bepalen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:44 schreef Montgomery het volgende:
Orange is the new black.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:44 schreef Montgomery het volgende:
Skins is tof ja. Seizoen 3 en 4 zijn wel stuk beter dan de eerste 2.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:31 schreef yvonne het volgende:
http://movies.netflixable.com/215619 Dat was bagger
Ik ben al scrollend bij deze serie blijven hangen en die is nieteens onaardig:
Skins
beetje apple design gejat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:08 schreef Aether het volgende:
Amazon heeft in NA de eigen Fire TV uitgebracht.
Speelt o.a. Netflix af en moet een concurrent van de Roku, Apple TV en Ouya gaan worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, soms heb ik van die dagen dat ik She's all that zo weer kan kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ha lekkere teenmovie night met jaren 90 films met Can't hardly wait en She's all that. Heerlijk zulke avondjes . Dat soort dingen is nou echt het voordeel van Netflix
ondertiteling?quote:Op zondag 6 april 2014 00:02 schreef DE_krumpel het volgende:
American horror story![]()
Kijk net naar het Amerikaanse aanbod van netflix, waarom hebben we hier die series en films nog niet?
Die rechten moeten per land apart gekocht worden. Zal voor Nederland wel relatief duur zijn. Ik las ook dat ze hier nog verlies draaiden.quote:Op zondag 6 april 2014 00:02 schreef DE_krumpel het volgende:
American horror story![]()
Kijk net naar het Amerikaanse aanbod van netflix, waarom hebben we hier die series en films nog niet?
Orange is the new black, prison break, pretty little liars, lost... ehm ja zoietsquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nog andere series naast Orphan Black (wat ik zelf trouwens niet zo'n hele bijzondere serie vind) die je goed vindt? Valt jouw smaak een beetje beter te bepalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |