Inderdaad, ik zou het niet doen. Vooral zo in het begin kun je het makkelijker afkappen zonder gebroken te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef perro. het volgende:
als je van jezelf weet dat je dat kunt girlnextdoor, dan wens ik je veel plezier.
vind het zelf altijd wat tricky, als de een verliefd is en de ander niet. recept voor minder fijne dingen.
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meerquote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef yats het volgende:
Leuke titel, maar is het geen tijd voor een nieuwe vrouw in de OP?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meer
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
ongetwijfeld. anders bel je mij maar.
Rival!! Hoe is het met jou dan?quote:
Dat was hetquote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Purmerend heet de geweldige stad waar ik verblijf
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meer
Is er een blik singles open getrokken ofzo?quote:
bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.
Bij deze bestraft.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.
Goed hoor, lekker druk met leuke dingenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Is er een blik singles open getrokken ofzo?
Hier gaat alles lekker, ik mag niet klagen.... en met jou dan?
Wie?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die leuke dame van gister er niet ?
Fera..quote:
Ik ben er toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die leuke dame van gister er niet ?
Ik heb nooit een tagje gehad. Heb me nooit ingezet voor FOK!.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fera..
waar is jou tagje trouwens naar toe zat jij niet bij games?
Fera is vast nog aan het bijkomen van het harde beulen in de sportschool.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fera..
waar is jou tagje trouwens naar toe zat jij niet bij games?
Jou naam komt mij slechts bekend voor wel eens in kpd voorbij zien komen denk ik.quote:
Ik dacht dat jij een tijdje crew bent geweest.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tagje gehad. Heb me nooit ingezet voor FOK!.
Geen idee waar Fera is.
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.quote:
So be it. Had je maar niet moeten vragen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.
Mooie dame? Waar? Me wantquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So be it. Had je maar niet moeten vragen.
Had een hele mooie dame gevonden
Helaas. Yats heeft het voor je verpestquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooie dame? Waar? Me wanthehe... Zo afsluiten hier en naar huis.
jouWquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jou naam komt mij slechts bekend voor wel eens in kpd voorbij zien komen denk ik.
Oh, kak, dan maar skaten en een biertje drinken,quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas. Yats heeft het voor je verpest
Slecht een onbenul zou mij crew maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tijdje crew bent geweest.
Kijk, dat klinkt al meer als mij bestraffen. Me op mijn nieuwsgierigheid aanspreken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So be it. Had je maar niet moeten vragen.
Had een hele mooie dame gevonden
Ja de naam komt me wel bekend voor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jouW
Kan kloppen. Ik post daar ook in de sc.
Ook in GC wel eens of in ONZ
Beetje overal en nergens
Zit je nog op CBR ?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slecht een onbenul zou mij crew maken.
leuk genoeg dusquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja de naam komt me wel bekend voor.
Jou ken ik zeker uit kpd.quote:
Ja, post er af en toe. Maar vooral meelezen met het nieuws.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je nog op CBR ?
Ze zijn een beetje in paniek daar.
Al een tijdje, Al kreeg ik er bijna nog een toen ik een bezwaar topic opende over hoe bekrompen Amerikanen wel niet waren.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, post er af en toe. Maar vooral meelezen met het nieuws.
Waarom zijn ze in paniek?
Je ban al voorbij?
Moi alles gout?quote:
En wie hebben we daar.quote:
Praat Nederlands. Met mij gaat het prima. Met jou?quote:
Een kriekje drbie?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit in het zonnetje. Wat wil men nog meer![]()
Kan beter kan slechter,quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat Nederlands. Met mij gaat het prima. Met jou?
Hey babe.quote:
leuke dingen, altijd goedquote:Op donderdag 3 april 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker druk met leuke dingen
Nog steeds BMW gek zie ik?
Een dikke, pulserende penis in je punani?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook. Krokante kip uit de oven.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter,
Zo eens tijd om te koken.
op zich wel aardig van je, maar ik heb er niks aanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.
Dan doe je het beter ik zou het met vissticks moeten doen vanavond.quote:
Met opgezwollen, duidelijk zichtbare en voelbare aders toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een dikke, pulserende penis in je punani?
Wat kom je hier doen?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Echt....... 3 uur bezig geweest om er achter te komen dat user met een kleine letter geschreven moest worden. Als ze dat nu gelijk zeggen.
Nu op naar Enschede.
Bohh dat kan geen kwaad....quote:
quote:
Nou ja, als zij dat wil.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met opgezwollen, duidelijk zichtbare en voelbare aders toch?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bohh dat kan geen kwaad....
Heb niet in huis helaas. Zou wel een mooi moment zijn om mijn weekend in te luiden
Nog 8 minuten ga ik ook vant zonnetje genietenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heey daar woon ik kom je chillen ?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Echt....... 3 uur bezig geweest om er achter te komen dat user met een kleine letter geschreven moest worden. Als ze dat nu gelijk zeggen.
Nu op naar Enschede.
Woon jij ook in Enschede?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey daar woon ik kom je chillen ?
Morgen nog en dan is het weer ff voorbij geloof ikquote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nog 8 minuten ga ik ook vant zonnetje genieten
Ja dat zeg ik jij dus ook, Ik ga gelijk dat kpd topic weer even checken.quote:
Ik ben gewoon benieuwd wat je in Enschede komt doenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jou blinddoeken, vastbinden, kidnappen natuurlijk. Wat een vraag
Ik ook ik had het eerst tegen de verkeerde.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik denk nu telkens dat tgnd lovelylady is.
Hm, nee, maar ik heb wel zo m'n voorkeuren natuurlijk. Qua handen ben ik wel kritisch trouwens.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook zo kritisch op de vrouwelijke vleeswaren?
Dat is uit Wreck it Ralph toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat Lola deze UI had
Ik denk dat jij de enige reden zou zijn om naar Enschede te gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat je in Enschede komt doen
Ach dat mag de pret niet drukken... Als ik straks nog ff een uurtje heb ben ik al tevreden.....quote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen nog en dan is het weer ff voorbij geloof ik
Blegh vissticks. Als je iets wil doen om vis te verkrachten ...quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan doe je het beter ik zou het met vissticks moeten doen vanavond.
Oh. Okequote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige reden zou zijn om naar Enschede te gaandus voor nu was dat een stuk onzin
Had kk van de week zelfs. Dat ik niet meer wist waarom ik iets gepost hadquote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik denk nu telkens dat tgnd lovelylady is.
Handen dat wist ik, ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, nee, maar ik heb wel zo m'n voorkeuren natuurlijk. Qua handen ben ik wel kritisch trouwens.
Dat heet ouderdom toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik van de week zelfs. Dat ik niet meer wist waarom ik iets gepost hadzo suf.
Ben liever buitenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dat mag de pret niet drukken... Als ik straks nog ff een uurtje heb ben ik al tevreden.....
vermaak me binnenshuis ook wel
En bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige reden zou zijn om naar Enschede te gaandus voor nu was dat een stuk onzin
Vorige week toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga weer eens pizza bestellen. Lang geleden alweer![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar deze heeft groene herbs voor jequote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hèhè, mijn dr is wat dichterbij.
ga toch koken!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shoarma met knoflooksaus zeker?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Neequote:
Nee, creamy baconquote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Shoarma met knoflooksaus zeker?
Goed plan wel.
Ben onderwegquote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar deze heeft groene herbs voor je
Die is verdomde lekker loopt die twee halen 1 betalen optie nog ?quote:
Shoarma op pizzaquote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Shoarma met knoflooksaus zeker?
Goed plan wel.
Doe je goed!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
leuke dingen, altijd goed
Jazeker... ik rij nu een cabrioversie van mijn favo model(omgebouwd uiteraard
)
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 april 2014 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is verdomde lekker loopt die twee halen 1 betalen optie nog ?
Inclusief bakje en aardappelen? Das niet handig nee.quote:
vw kever?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Nog een paar maandjes en ik rij mijn favo auto in Brazilie
Als het nou een 911 motor hadquote:
niets mis mee! Leuke bakken. Moet zelf nog wel 5 jaar klussen voor m'n raket klaar isquote:Op donderdag 3 april 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het nou een 911 motor had
Nee, ben van plan een oude mercedes die ik al jaren wil te laten verschepen naar mijn moederlandje
Dat is jammer anders konden we mooi de prijs delen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is jammer anders konden we mooi de prijs delen.
haha, ongelooflijke hollander.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is jammer anders konden we mooi de prijs delen.
Ga je een kever een 911 motor geven?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niets mis mee! Leuke bakken. Moet zelf nog wel 5 jaar klussen voor m'n raket klaar is
Haha wij doen dat met kameraden altijd bestellen we vier pizza's ieder de helft betalen mooie acties hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, ongelooflijke hollander.
vw ft bonito, kitcar op basis van een kever. Gaat een dikke subaru boxer inquote:Op donderdag 3 april 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je een kever een 911 motor geven?![]()
Misschien dat ik ooit nog een hippiebusje koop in Brazilie, kosten bijna niks en zijn lekker makkelijk in onderhoud.
En ouder dan 30 jaar is in brazilie alleen 50 euro p/j aan verzekering
Het gore lef! Al die kinderen met honger eten straks niets meer aan tafel.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoor.. mooi weer. Bijna etenstijd en wat komt er de de straat in rijden.. de ijscoman![]()
Ik heb verdorie nog niet gegeten
ik ben gewoon jaloers hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha wij doen dat met kameraden altijd bestellen we vier pizza's ieder de helft betalen mooie acties hoor.
Mijn eerste auto was een subaru gt turbo 555 limited edition. Je gaat genieten als hij klaar isquote:Op donderdag 3 april 2014 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vw ft bonito, kitcar op basis van een kever. Gaat een dikke subaru boxer inRuim 200 pk op 600 kilo. maar rustig aan. Klussen duurt nog wel even.
doe ik nu al van de mehari. 30 hele pk's. Of wat er van over isquote:Op donderdag 3 april 2014 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een subaru gt turbo 555 limited edition. Je gaat genieten als hij klaar is
Preciesquote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het gore lef! Al die kinderen met honger eten straks niets meer aan tafel.
Kon toch halen en dan in de vriezer leggenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies![]()
Weet nu ook meteen weer wat voor stomme mama ik ben.
Neequote:Op donderdag 3 april 2014 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kon toch halen en dan in de vriezer leggen
Ben ik niet zo kritisch op. Geen pens iig. Daar ben jij wel kritisch op, he?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handen dat wist ik, ja.
En buikjes?
Extreemquote:Op donderdag 3 april 2014 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik niet zo kritisch op. Geen pens iig. Daar ben jij wel kritisch op, he?
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap!!
Mijn allereerste ovenschotel was zo goed gelukt dat ik die vaker moet maken van zoonlief
Even serieus he, ik dacht voor ik er aan begon echt dat het een kwestie was van alles in de ovenschaal mieteren, rauw. In de oven pleuren en klaar.quote:
Luisteren naar je zoon, pls.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap!!
Mijn allereerste ovenschotel was zo goed gelukt dat ik die vaker moet maken van zoonlief
Heel strak zeker?quote:
Hij moet toch goed eten!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luisteren naar je zoon, pls.Je bent z'n hondje niet.
Ik herken hetquote:Op donderdag 3 april 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus he, ik dacht voor ik er aan begon echt dat het een kwestie was van alles in de ovenschaal mieteren, rauw. In de oven pleuren en klaar.
Maar nee, eerst alles voorkoken enz en dan pas de schaal en oven in.
Ik heb nog nooit zoveel vaat na het koken gehad als gisteren! Ik schrok me rot![]()
Ben wel trots dat het gelukt is, had ik niet verwacht gezien mijn kunsten in de keuken
Wauw! Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet toch goed eten!!
En dit gaat heus geen dagelijkse kost worden hoor
Echt zoveel!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken hetDe hoeveelheid vaat dan
![]()
Maar fijn toch, dat het gelukt is
Dank u, ik ook wel op mijquote:Op donderdag 3 april 2014 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! Ik ben trots op je!je komt er wel.. Hehe, en je lust alleen geen aubergine, maar das logisch... Hehe.
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 april 2014 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt zoveel!!
Had geen ongebruikte pan meer in huis![]()
Was wel een hele simpele ovenschotel. Sperziebonen (vers), rode ui, gehakt, aardappelschijfjes, basilicum roomsausje.
Als je maar 2 pannen hebt waarvan 1 nog nieuw in de verpakking, ja, dan gaat het hard jaquote:Op donderdag 3 april 2014 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt zoveel!!
Had geen ongebruikte pan meer in huis![]()
Was wel een hele simpele ovenschotel. Sperziebonen (vers), rode ui, gehakt, aardappelschijfjes, basilicum roomsausje.
Zo smaakte het ookquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je maar 2 pannen hebt waarvan 1 nog nieuw in de verpakking, ja, dan gaat het hard ja
Sorry, ik herinner me nog eens dat jij hier was en zeer walgelijk naar mijn asperge keekquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik herinner me nog eens dat jij hier was en zeer walgelijk naar mijn asperge keekhad je hem nu op?
Dat was de eerste keer dat ik asperges had gegeten!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik herinner me nog eens dat jij hier was en zeer walgelijk naar mijn asperge keekhad je hem nu op?
quote:
Haha it's the hand of the masterquote:Op donderdag 3 april 2014 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dat ik asperges had gegeten!!
Mijn moeder probeerde me vorig jaar gewoon simpele gekookte asperges te geven en toen zei ik serieus dat ik snuit maar eens moest aanspreken voor zijn recept want die zagen er ook smakelijk uit maar dat ik die van mn moeder niet hoefde.
Dus... kom maar door met het recept
En dan ben ik trots op mijn ubersimpele ovenschotelquote:Op donderdag 3 april 2014 18:27 schreef Belsezar het volgende:
Zo, steak staat in de marinade van dijon mosterd, teentje knoflook, worcestershiresauce, rood pepertje, olijfolie en aceito balsamico bianco.
Smullen straks
Ik had peu zijn auberginetaartje geweigerd (niet omdat het peu was maar aubergine), ik had jouw tiramishu geproefd maar vond ik echt niet lekker en verder had ik alles gegetenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha it's the hand of the master
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op donderdag 3 april 2014 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, ben ik te min voor je?
Niks mis met simpele gerechten hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ben ik trots op mijn ubersimpele ovenschotel
Heb jij die nodig dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad
Morgen krieltjes en cevapcici met tzatziki..quote:Op donderdag 3 april 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had peu zijn auberginetaartje geweigerd (niet omdat het peu was maar aubergine), ik had jouw tiramishu geproefd maar vond ik echt niet lekker en verder had ik alles gegeten
Je bent uitgenodigdquote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan mezelf uitnodigen
rennenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Gewoon naakt de straat op rennen en schreeuwen: fuck me, I'm desperate. Doe ik altijd.Meestal is er dan wel een steenmarter die z'n kans grijpt.
Wat is dat?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgen krieltjes en cevapcici met tzatziki..
Zaterdag broodje hamburger..
En mocht je zondag blijven eten dan bak ik poffertjes
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
My placerichting Utrecht zit je sowieso goed.
Meteen gaan toch!!quote:
Met smurfenoutfit?quote:
Gehaktrolletjes, grieks.. Erg lekkerquote:Op donderdag 3 april 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Ik weet nog niet hoe laat ik er morgen ben want ik moet eerst wat met Y. regelen als ie uit school komt
Nee hij moet eigenlijk mij even helpen met ietsquote:Op donderdag 3 april 2014 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gehaktrolletjes, grieks.. Erg lekker
Oh..heeft ie weer iets uitgevroten?
Volgende week ga ik mijn eerste stoofschotel proberen!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:36 schreef Belsezar het volgende:
Zondag voor de tweede keer boeuf bourguignon maken. Lekker alles in 1 pan, het duurt alleen zo pokke lang
Aha.. Goed bezig geweest dus..quote:Op donderdag 3 april 2014 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij moet eigenlijk mij even helpen met iets![]()
Hij is best braaf, vandaag zn ID opgehaald en is meteen naar de Jumbo gegaan voor een sollicitatie-formulier.
Vervolgens kregen we bijna ruzie omdat hij niet wilde begrijpen wat flexibiliteit, beschikbaarheid en daadwerkelijk gewerkte uren eigen inhoudt![]()
Oh wat een leuk gesprek was dat
Weet vaders al dat je dit weekend een huis vol visite hebt?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aha.. Goed bezig geweest dus..
Ik heb met moeders boodschappen gedaan, vaders geholpen met het leeghalen en schoonmaken van zn vijver, en bij moeders in de dekbedovertrekkenkast gewinkeld..
In ruil daarvoor verwacht ik eigenlijk dat uiterlijk volgend weekend mn kattennet opgehangen wordt
Jep, buiten dat heeft ie geloof ik zaterdag zn eerste vroege dienst, dus dan zal ie daarna zichzelf echt niet nuttig gaan makenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet vaders al dat je dit weekend een huis vol visite hebt?
Mooiquote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep, buiten dat heeft ie geloof ik zaterdag zn eerste vroege dienst, dus dan zal ie daarna zichzelf echt niet nuttig gaan maken
maar wanneer gaan we naar oma?quote:
Smurf moet gewoon zaterdagmiddag al komen! Want die moet mee natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wanneer gaan we naar oma?
arme smurfquote:Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf moet gewoon zaterdagmiddag al komen! Want die moet mee natuurlijk
De eerste keer was goed gelukt. Al moet ik voor zondag nog even wat keukentouw oid zien te vinden. De tijm en rozemarijn takjes eruit vissen was minderquote:Op donderdag 3 april 2014 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende week ga ik mijn eerste stoofschotel proberen!!
Heb je nodig? Ik heb 400 meter liggenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste keer was goed gelukt. Al moet ik voor zondag nog even wat keukentouw oid zien te vinden. De tijm en rozemarijn takjes eruit vissen was minder
Waar heb je dat gehaald? Ik heb gekeken bij blokker en dergelijke maar kon alleen online wat vinden.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je nodig? Ik heb 400 meter liggen
bij de meeste kookwinkels verkopen ze het ook...quote:Op donderdag 3 april 2014 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehaald? Ik heb gekeken bij blokker en dergelijke maar kon alleen online wat vinden.
Hanosquote:Op donderdag 3 april 2014 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehaald? Ik heb gekeken bij blokker en dergelijke maar kon alleen online wat vinden.
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij de meeste kookwinkels verkopen ze het ook...
Ik zie nu pas dat we een cook & co in het nieuwe gedeelte van het centrum hebbenquote:
of gewoon ongebleekte (brei) katoen gebruiken goed, goedkoop en pluist niet. Durable voor naalden 2,5-3.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas dat we een cook & co in het nieuwe gedeelte van het centrum hebben
Daar moeten ze het wel hebben
have funquote:Op donderdag 3 april 2014 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dag popjes, ik ben aan de skeeler!
Beter idee misschien, thanks!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of gewoon ongebleekte (brei) katoen gebruiken goed, goedkoop en pluist niet. Durable voor naalden 2,5-3.
Sowieso niet verkeerd om in huis te hebben als je bijvoorbeeld kipfilet vult met spek en roomkaas, en dat na het bakken nog even in de wijn laat sudderenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beter idee misschien, thanks!
Want daarna zie ik mezelf het touw niet veel vaker gebruiken.
. Daarom doe ik dit weekend toch makkelijk mupke?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Houden jullie eens op met opscheppen over jullie kookkunsten!!
Ik ga mij steeds minder trots voelen
Goed zo!!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Daarom doe ik dit weekend toch makkelijk mupke?
Kipfilet met spek en salie oprollen en in de ovenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd om in huis te hebben als je bijvoorbeeld kipfilet vult met spek en roomkaas, en dat na het bakken nog even in de wijn laat sudderen
Sorryquote:Op donderdag 3 april 2014 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Houden jullie eens op met opscheppen over jullie kookkunsten!!
Ik ga mij steeds minder trots voelen
Ligt aan de rest van de zooi wat je erop pleurtquote:Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
Zal ik je zaterdagmiddag een lekker sandwich als lunch voorzetten? Dat kan ik wel namelijk![]()
Zit bacon op
Eerst, heb je een broodroosterdingus?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van de zooi wat je erop pleurt
Ja, precies.. En die kan je dus ook vastbinden zodat het niet allemaal eruit dondert als je net zo lomp bent als ik..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kipfilet met spek en salie oprollen en in de oven
Maar kaas, neeIn geen enkele vorm
Nee, ik heb een paninigrill..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst, heb je een broodroosterdingus?
cheddarkaas, zalm, kruidenkaas, whiskeycocktailsaus, sla, bacon, tomaat.
Nee zelfs dat gaat er bij niet in, helaasquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, precies.. En die kan je dus ook vastbinden zodat het niet allemaal eruit dondert als je net zo lomp bent als ik..![]()
Kruidenkaas is toch anders?
Ik lust geen boter, maar wel kruidenboterquote:Op donderdag 3 april 2014 19:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee zelfs dat gaat er bij niet in, helaasHet is iets psychisch denk ik. Als ik het niet zie dan is er niks aan de hand maar als ik het doorheb dat ik een vorm van kaas eet moet ik naar het toilet rennen
Maar bijvoorbeeld kruidenboter wel prima te doen.
Probeer eens een superburger ala Bels.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst, heb je een broodroosterdingus?
cheddarkaas, zalm, kruidenkaas, whiskeycocktailsaus, sla, bacon, tomaat.
Dan maak ik die niet voor jequote:Op donderdag 3 april 2014 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paninigrill..
Tomaat
Tenzij de flubber eruit is.
Maar stiekem lijkt me dat helemaal niks..
Nope, vrienden hebben mij weleens stiekem geprobeerd kaas te laten eten maar tot op heden heeft het nog nooit gewerkt.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lust geen boter, maar wel kruidenboter
Dus ook monchou en ricotta vind je niks?
Ik zal het vast klaarzettenquote:
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat er geen enkele vorm van kaas is die je niet lust..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, vrienden hebben mij weleens stiekem geprobeerd kaas te laten eten maar tot op heden heeft het nog nooit gewerkt.
Maar kwark vind ik wel weer lekker
Ik had vroeger een soort allergie voor kaas, blijkt ook in de familie te zitten.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat er geen enkele vorm van kaas is die je niet lust..
Ik zou je er ook proberen in te luizen
Ik ben ook geen uberfan van kaas hoor, maar soms moet hetquote:Op donderdag 3 april 2014 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een soort allergie voor kaas, blijkt ook in de familie te zitten.
Ik lustte het wel maar ging er van over mijn nek.
Toen Y geboren was heb ik voor het eerst pizza geprobeerd. Inmiddels kan ik kaas eten maar alleen als ik mij topfit voel en alleen gesmolten kaas.
Ken je die knakworstjes met kaas in het midden?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat er geen enkele vorm van kaas is die je niet lust..
Maar die zijn dan ook verdomde ranzigquote:Op donderdag 3 april 2014 19:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ken je die knakworstjes met kaas in het midden?
Dat hebben vrienden mij gevoerd tijdens een klusdagje, het kwam er weer net zo hard uit
Ik weet niet hoe het komt, ik kan ook geen pesto eten, of een lasagne of een diepvries pizza.
Het is best vervelend eigenlijk
Hier nog één. Van vrijwel alle varianten ga ik over mijn nek.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tja, voor de rest lust ik vrijwel alles. Maar het is lastig om te koken voor mij want zo goed als iedereen lust kaasquote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook verdomde ranzig
Zonder die 3 dingen zou ik dood gaan
Broeder!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier nog één. Van vrijwel alle varianten ga ik over mijn nek.
En een lange, pijnlijke dood aan iedereen die je er probeert in te luizen 'want iedere Nedelander lust toch kaas'. Pleur op, sterf en dat je zelf er ook maar keihard bijgenaaid mag worden enzo.
Ach, hoevaak ik al niet naar de wc ben gerend omdat mensen toch besloten boter op mn brood te doen of een paprika te verstoppen in het gerecht.. Dat is 2x kotsen en het is weg..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier nog één. Van vrijwel alle varianten ga ik over mijn nek.
En een lange, pijnlijke dood aan iedereen die je er probeert in te luizen 'want iedere Nedelander lust toch kaas'. Pleur op, sterf en dat je zelf er ook maar keihard bijgenaaid mag worden enzo.
Als mensen dat bewust doen, terwijl ze weten dat je er niet van houdt... Dan ben je bij mij vriend(in)-af.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ach, hoevaak ik al niet naar de wc ben gerend omdat mensen toch besloten boter op mn brood te doen of een paprika te verstoppen in het gerecht.. Dat is 2x kotsen en het is weg..
Als dat alles is... Heb de afgelopen maanden een stuk vaker mn pot geknuffeld
Sowieso, feta en zo gooi ik vaak in gerechten.. Ik zou er niet eens bij stil staan denk ik..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, voor de rest lust ik vrijwel alles. Maar het is lastig om te koken voor mij want zo goed als iedereen lust kaas
Oh nee, dat zal me een rotzorg zijn.. Ik pak je op een andere manier wel terugquote:Op donderdag 3 april 2014 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als mensen dat bewust doen, terwijl ze weten dat je er niet van houdt... Dan ben je bij mij vriend(in)-af.
Gelukkig maken mijn vrienden als ik bij ze eet een aparte pizza of aparte lasagne zonder kaas voor mijquote:Op donderdag 3 april 2014 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, feta en zo gooi ik vaak in gerechten.. Ik zou er niet eens bij stil staan denk ik..
Oh nee, bij mij is het meestal dat je me de dag vtv moet helpen herinneren aan alles dat je niet lust, en dan verzin ik er wel een gerecht omheen..quote:Op donderdag 3 april 2014 19:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maken mijn vrienden als ik bij ze eet een aparte pizza of aparte lasagne zonder kaas voor mij
Het is bij de groep al ingeburgerd, oh ja Bels, ja nee geen kaas voor hem.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij is het meestal dat je me de dag vtv moet helpen herinneren aan alles dat je niet lust, en dan verzin ik er wel een gerecht omheen..
Dat heb je mij niet verteldquote:Op donderdag 3 april 2014 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij is het meestal dat je me de dag vtv moet helpen herinneren aan alles dat je niet lust, en dan verzin ik er wel een gerecht omheen..
Omdat ik weet dat je dit allemaal lust, en ma perse vandaag boodschappen wilde doen.. Ze heeft wel een krat oettinger gekochtquote:
Lief van jouw mamaquote:Op donderdag 3 april 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je dit allemaal lust, en ma perse vandaag boodschappen wilde doen.. Ze heeft wel een krat oettinger gekocht
Als iemand voor me wil koken moet ik precies weten wat erin zit.. Kool kan ik niet verdragen, dus als ik kan voorkomen dat ik de hele avond de badkamer bezet hou...quote:Op donderdag 3 april 2014 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is bij de groep al ingeburgerd, oh ja Bels, ja nee geen kaas voor hem.
En als ik kook vraag ik altijd of iemand iets niet lust.
Fixedquote:
Zij zal zaterdag ook wel bij oma zitten zeker? Ik moet haar ook nog even persoonlijk bedanken natuurlijkquote:
Bierquote:Op donderdag 3 april 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je dit allemaal lust, en ma perse vandaag boodschappen wilde doen.. Ze heeft wel een krat oettinger gekocht
Elke vorm van kool?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als iemand voor me wil koken moet ik precies weten wat erin zit.. Kool kan ik niet verdragen, dus als ik kan voorkomen dat ik de hele avond de badkamer bezet hou...
Vast welquote:Op donderdag 3 april 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij zal zaterdag ook wel bij oma zitten zeker? Ik moet haar ook nog even persoonlijk bedanken natuurlijk
Op boerenkool naquote:
Zonde, zure kool is zoooo lekkerquote:
En een lekkere rookworstquote:Op donderdag 3 april 2014 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mits met eeen goed glas rode wijn.
Mosterd!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mosterd! Mosterd is ondergewaardeerd!
NEEEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Belsezar het volgende:
Hey Snuit, kan ik zondag voor de boeuf bourguignon de bloem vervangen met maizena?
Ok duidelijkquote:
taart en rotwerk?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:53 schreef Myraela het volgende:
IJstaart staat in de diepvries. Wat een rotwerk was dat.
Vandaag per brief te horen gekregen dat ik niet meer welkom ben bij m'n oude wkergever.quote:
Ik heb ingrediënten voor vier taarten in huis. Maar ik maak er dan ook vier.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
denk dat ik ingrediënten voor 2 taarten nodig heb om er 1 te maken
dat.......... Is wel balen hee!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaag per brief te horen gekregen dat ik niet meer welkom ben bij m'n oude wkergever.
Tering dat is kutquote:Op donderdag 3 april 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaag per brief te horen gekregen dat ik niet meer welkom ben bij m'n oude wkergever.
Vooral lullig omdat hij in november brief kreeg dat ie na 3 maanden terug mocht komen, heel de tijd niets te horen kreeg over startdatum, van de week ontdekte dat iemand die een maand later weg moest wel alweer terug is en dan deze briefquote:Op donderdag 3 april 2014 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat.......... Is wel balen hee!
Nogal, zit al 4 maanden thuis vanwege wet en regelgeving hier in NL enzo.. 16 sollicitaties weg, niks positiefs opgeveleverd.. Vandaag nog 7 weggestuurd..quote:Op donderdag 3 april 2014 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat.......... Is wel balen hee!
Ja ergens kon je daar wel donder op zeggen.. maar goed. Lullig wel. Nu maar op zoek naar wat andersquote:Op donderdag 3 april 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ter brief is wel een beetje laf, je had toch nog familie daar werken ook?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
netwerken is de bom, waar woon je, wie ben je, wat zoek je?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal, zit al 4 maanden thuis vanwege wet en regelgeving hier in NL enzo.. 16 sollicitaties weg, niks positiefs opgeveleverd.. Vandaag nog 7 weggestuurd..
Ze hebben daarover wel woord gehouden bij een collega van hem, dat maakt het imho nog lulliger.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ter brief is wel een beetje laf, je had toch nog familie daar werken ook?
Maar stiekem had ik dit wel zien aankomen toen je vertelde over die "over drie maanden mag ik terug komen" actie.
Nope, niemand op de zaak.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering dat is kut![]()
Had je dit zien aan komen?
Mijn vader, en die is furieus hierover.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ter brief is wel een beetje laf, je had toch nog familie daar werken ook?
Maar stiekem had ik dit wel zien aankomen toen je vertelde over die "over drie maanden mag ik terug komen" actie.
Rotterdam, mezelf, en weer werk op de touringcar..quote:Op donderdag 3 april 2014 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
netwerken is de bom, waar woon je, wie ben je, wat zoek je?
rotterdam, daar zit ik alleen voor transport bedrijven.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam, mezelf, en weer werk op de touringcar..
Maar ik heb alle bedrijven uit de buurt inmiddels gemaild vandaag..
Je hebt diabetes toch? Ik ben helaas bang dat dit en dat iemand je daar niet mag de reden is van deze briefquote:Op donderdag 3 april 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, niemand op de zaak.
Een quote letterlijk uit de brief: "Onze focus ligt momenteel op ander soort werk waardoor we je niet meer kunnen inzetten."
Ik bedoel, wat de neuk kun je als touringcar bedrijf hebben waarvoor ik niet geschikt zou zijn, en een andere chauffeur van mijn leeftijd wel(Die overigens voor 9 maanden a 32 uur wel terug mocht komen)
Achja, zo'n bedrijf doet dat niet om te zieken. Blijkbaar hadden ze nog maar werk voor één. Ze hadden de belofte niet moeten maken. Dan had je in ieder geval vier maanden geleden al serieus kunnen gaan zoeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben daarover wel woord gehouden bij een collega van hem, dat maakt het imho nog lulliger.
Dat is een feit!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, zo'n bedrijf doet dat niet om te zieken. Blijkbaar hadden ze nog maar werk voor één. Ze hadden de belofte niet moeten maken. Dan had je in ieder geval vier maanden geleden al serieus kunnen gaan zoeken.
Mjah, het liefst wil ik niet terug op de vrachtwagen, of er moet zeer weinig tijdsdruk/ruime planning zijn.. Bakwagen alleen, en elke avond gewoon thuis.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rotterdam, daar zit ik alleen voor transport bedrijven.
Wat? Er zijn chauffeurs met hartkwalen en eentje met een houten pootquote:Op donderdag 3 april 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt diabetes toch? Ik ben helaas bang dat dit en dat iemand je daar niet mag de reden is van deze brief
Werk zoeken is klote, daarom ben ik bezig aan de andere kant van de oceaan aan het werk te kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam, mezelf, en weer werk op de touringcar..
Maar ik heb alle bedrijven uit de buurt inmiddels gemaild vandaag..
Waar is hier?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Werk zoeken is klote, daarom ben ik bezig aan de andere kant van de oceaan aan het werk te kunnen gaan.
Maar ik ken 2 mensen hier die op touringcars zitten, ik kan wel vragen of er vacatures zijn voor je?
Almere/Amsterdam, al is het dan wel touringcar werk door europa heen zeg maar.quote:
Niet zomaar dingen roepen Tijn. Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt diabetes toch? Ik ben helaas bang dat dit en dat iemand je daar niet mag de reden is van deze brief
Dat is sowieso te ver uit mijn omgeving qua reistijd, en ik ben niet bereid weer x aantal kilometers te verhuizen voor m'n werk.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Almere/Amsterdam, al is het dan wel touringcar werk door europa heen zeg maar.
En ik wil juist het land uit, zsm verhuizen hehe.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is sowieso te ver uit mijn omgeving qua reistijd, en ik ben niet bereid weer x aantal kilometers te verhuizen voor m'n werk.
Tevens wil ik alleen incidenteel het buitenland in..
Wel bedankt voor het meedenken iig
Mensen met iets medisch zijn vaker ziek en dat is een risico voor een bedrijf. Dit hoeft natuurlijk niet altijd van toepassing te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat? Er zijn chauffeurs met hartkwalen en eentje met een houten poot
Alle jongens mochten mij verder, ik werd in de "afscheidsbrief" juist heel positief aangeschreven door de baas zelf..
Mijn diabetes is nouwelijks merkbaar, en er zijn er nog een paar met diabetes en andere aandoeningen..
Oh echt? Dat is wat ik denk, en dat baseer ik op hoe werkgevers denken over mensen met iets medisch.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zomaar dingen roepen Tijn. Dat slaat helemaal nergens op.
Ik ben nooit ziek thuis man.. Alleen als ik het onverantwoord/onveilig vindt om te gaan werken/rijden.. En dat is zelfs alleen als ik een migraine aanval heb..quote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen met iets medisch zijn vaker ziek en dat is een risico voor een bedrijf. Dit hoeft natuurlijk niet altijd van toepassing te zijn.
Maar dat er door de crisis geen werk is meer voor jou is waarschijnlijk
Of als je blauw wordtquote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek thuis man.. Alleen als ik het onverantwoord/onveilig vindt om te gaan werken/rijden.. En dat is zelfs alleen als ik een migraine aanval heb..
De baas is zelf geopereerd aan z'n hart, z'n zoon heeft iets aan z'n zenuwstelsel, en zo kan ik nog wel wat collega's opnoemen, waarvan 1 zelfs een slaapapneu heeft..quote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is wat ik denk, en dat baseer ik op hoe werkgevers denken over mensen met iets medisch.
Mooiquote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek thuis man.. Alleen als ik het onverantwoord/onveilig vindt om te gaan werken/rijden.. En dat is zelfs alleen als ik een migraine aanval heb..
Belangrijkere vraag!!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De baas is zelf geopereerd aan z'n hart, z'n zoon heeft iets aan z'n zenuwstelsel, en zo kan ik nog wel wat collega's opnoemen, waarvan 1 zelfs een slaapapneu heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |