Inderdaad, ik zou het niet doen. Vooral zo in het begin kun je het makkelijker afkappen zonder gebroken te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef perro. het volgende:
als je van jezelf weet dat je dat kunt girlnextdoor, dan wens ik je veel plezier.
vind het zelf altijd wat tricky, als de een verliefd is en de ander niet. recept voor minder fijne dingen.
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meerquote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef yats het volgende:
Leuke titel, maar is het geen tijd voor een nieuwe vrouw in de OP?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meer
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
ongetwijfeld. anders bel je mij maar.
Rival!! Hoe is het met jou dan?quote:
Dat was hetquote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Purmerend heet de geweldige stad waar ik verblijf
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meer
Is er een blik singles open getrokken ofzo?quote:
bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.
Bij deze bestraft.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.
Goed hoor, lekker druk met leuke dingenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Is er een blik singles open getrokken ofzo?
Hier gaat alles lekker, ik mag niet klagen.... en met jou dan?
Wie?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die leuke dame van gister er niet ?
Fera..quote:
Ik ben er toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die leuke dame van gister er niet ?
Ik heb nooit een tagje gehad. Heb me nooit ingezet voor FOK!.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fera..
waar is jou tagje trouwens naar toe zat jij niet bij games?
Fera is vast nog aan het bijkomen van het harde beulen in de sportschool.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fera..
waar is jou tagje trouwens naar toe zat jij niet bij games?
Jou naam komt mij slechts bekend voor wel eens in kpd voorbij zien komen denk ik.quote:
Ik dacht dat jij een tijdje crew bent geweest.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tagje gehad. Heb me nooit ingezet voor FOK!.
Geen idee waar Fera is.
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.quote:
So be it. Had je maar niet moeten vragen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.
Mooie dame? Waar? Me wantquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So be it. Had je maar niet moeten vragen.
Had een hele mooie dame gevonden
Helaas. Yats heeft het voor je verpestquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooie dame? Waar? Me wanthehe... Zo afsluiten hier en naar huis.
jouWquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jou naam komt mij slechts bekend voor wel eens in kpd voorbij zien komen denk ik.
Oh, kak, dan maar skaten en een biertje drinken,quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas. Yats heeft het voor je verpest
Slecht een onbenul zou mij crew maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tijdje crew bent geweest.
Kijk, dat klinkt al meer als mij bestraffen. Me op mijn nieuwsgierigheid aanspreken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So be it. Had je maar niet moeten vragen.
Had een hele mooie dame gevonden
Ja de naam komt me wel bekend voor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jouW
Kan kloppen. Ik post daar ook in de sc.
Ook in GC wel eens of in ONZ
Beetje overal en nergens
Zit je nog op CBR ?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slecht een onbenul zou mij crew maken.
leuk genoeg dusquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja de naam komt me wel bekend voor.
Jou ken ik zeker uit kpd.quote:
Ja, post er af en toe. Maar vooral meelezen met het nieuws.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je nog op CBR ?
Ze zijn een beetje in paniek daar.
Al een tijdje, Al kreeg ik er bijna nog een toen ik een bezwaar topic opende over hoe bekrompen Amerikanen wel niet waren.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, post er af en toe. Maar vooral meelezen met het nieuws.
Waarom zijn ze in paniek?
Je ban al voorbij?
Moi alles gout?quote:
En wie hebben we daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |