Inderdaad, ik zou het niet doen. Vooral zo in het begin kun je het makkelijker afkappen zonder gebroken te zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef perro. het volgende:
als je van jezelf weet dat je dat kunt girlnextdoor, dan wens ik je veel plezier.
vind het zelf altijd wat tricky, als de een verliefd is en de ander niet. recept voor minder fijne dingen.
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meerquote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef yats het volgende:
Leuke titel, maar is het geen tijd voor een nieuwe vrouw in de OP?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meer
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
ongetwijfeld. anders bel je mij maar.
Rival!! Hoe is het met jou dan?quote:
Dat was hetquote:Op donderdag 3 april 2014 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Purmerend heet de geweldige stad waar ik verblijf
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Nu komt er helemaal geen meer
Is er een blik singles open getrokken ofzo?quote:
bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.
Bij deze bestraft.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een ongeduldig en impulsief persoon.
Goed hoor, lekker druk met leuke dingenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Is er een blik singles open getrokken ofzo?
Hier gaat alles lekker, ik mag niet klagen.... en met jou dan?
Wie?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die leuke dame van gister er niet ?
Fera..quote:
Ik ben er toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die leuke dame van gister er niet ?
Ik heb nooit een tagje gehad. Heb me nooit ingezet voor FOK!.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fera..
waar is jou tagje trouwens naar toe zat jij niet bij games?
Fera is vast nog aan het bijkomen van het harde beulen in de sportschool.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fera..
waar is jou tagje trouwens naar toe zat jij niet bij games?
Jou naam komt mij slechts bekend voor wel eens in kpd voorbij zien komen denk ik.quote:
Ik dacht dat jij een tijdje crew bent geweest.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tagje gehad. Heb me nooit ingezet voor FOK!.
Geen idee waar Fera is.
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.quote:
So be it. Had je maar niet moeten vragen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.
Mooie dame? Waar? Me wantquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So be it. Had je maar niet moeten vragen.
Had een hele mooie dame gevonden
Helaas. Yats heeft het voor je verpestquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooie dame? Waar? Me wanthehe... Zo afsluiten hier en naar huis.
jouWquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jou naam komt mij slechts bekend voor wel eens in kpd voorbij zien komen denk ik.
Oh, kak, dan maar skaten en een biertje drinken,quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas. Yats heeft het voor je verpest
Slecht een onbenul zou mij crew maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een tijdje crew bent geweest.
Kijk, dat klinkt al meer als mij bestraffen. Me op mijn nieuwsgierigheid aanspreken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
So be it. Had je maar niet moeten vragen.
Had een hele mooie dame gevonden
Ja de naam komt me wel bekend voor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jouW
Kan kloppen. Ik post daar ook in de sc.
Ook in GC wel eens of in ONZ
Beetje overal en nergens
Zit je nog op CBR ?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slecht een onbenul zou mij crew maken.
leuk genoeg dusquote:Op donderdag 3 april 2014 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja de naam komt me wel bekend voor.
Jou ken ik zeker uit kpd.quote:
Ja, post er af en toe. Maar vooral meelezen met het nieuws.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je nog op CBR ?
Ze zijn een beetje in paniek daar.
Al een tijdje, Al kreeg ik er bijna nog een toen ik een bezwaar topic opende over hoe bekrompen Amerikanen wel niet waren.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, post er af en toe. Maar vooral meelezen met het nieuws.
Waarom zijn ze in paniek?
Je ban al voorbij?
Moi alles gout?quote:
En wie hebben we daar.quote:
Praat Nederlands. Met mij gaat het prima. Met jou?quote:
Een kriekje drbie?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit in het zonnetje. Wat wil men nog meer![]()
Kan beter kan slechter,quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat Nederlands. Met mij gaat het prima. Met jou?
Hey babe.quote:
leuke dingen, altijd goedquote:Op donderdag 3 april 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker druk met leuke dingen
Nog steeds BMW gek zie ik?
Een dikke, pulserende penis in je punani?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook. Krokante kip uit de oven.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter,
Zo eens tijd om te koken.
op zich wel aardig van je, maar ik heb er niks aanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet anders. Al vind ik het wel sneu voor rival dat hij indirect voor mijn impulsiviteit en ongeduld gestraft word.
Dan doe je het beter ik zou het met vissticks moeten doen vanavond.quote:
Met opgezwollen, duidelijk zichtbare en voelbare aders toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een dikke, pulserende penis in je punani?
Wat kom je hier doen?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Echt....... 3 uur bezig geweest om er achter te komen dat user met een kleine letter geschreven moest worden. Als ze dat nu gelijk zeggen.
Nu op naar Enschede.
Bohh dat kan geen kwaad....quote:
quote:
Nou ja, als zij dat wil.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met opgezwollen, duidelijk zichtbare en voelbare aders toch?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bohh dat kan geen kwaad....
Heb niet in huis helaas. Zou wel een mooi moment zijn om mijn weekend in te luiden
Nog 8 minuten ga ik ook vant zonnetje genietenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heey daar woon ik kom je chillen ?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Echt....... 3 uur bezig geweest om er achter te komen dat user met een kleine letter geschreven moest worden. Als ze dat nu gelijk zeggen.
Nu op naar Enschede.
Woon jij ook in Enschede?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey daar woon ik kom je chillen ?
Morgen nog en dan is het weer ff voorbij geloof ikquote:Op donderdag 3 april 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nog 8 minuten ga ik ook vant zonnetje genieten
Ja dat zeg ik jij dus ook, Ik ga gelijk dat kpd topic weer even checken.quote:
Ik ben gewoon benieuwd wat je in Enschede komt doenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jou blinddoeken, vastbinden, kidnappen natuurlijk. Wat een vraag
Ik ook ik had het eerst tegen de verkeerde.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik denk nu telkens dat tgnd lovelylady is.
Hm, nee, maar ik heb wel zo m'n voorkeuren natuurlijk. Qua handen ben ik wel kritisch trouwens.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook zo kritisch op de vrouwelijke vleeswaren?
Dat is uit Wreck it Ralph toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat Lola deze UI had
Ik denk dat jij de enige reden zou zijn om naar Enschede te gaanquote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat je in Enschede komt doen
Ach dat mag de pret niet drukken... Als ik straks nog ff een uurtje heb ben ik al tevreden.....quote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen nog en dan is het weer ff voorbij geloof ik
Blegh vissticks. Als je iets wil doen om vis te verkrachten ...quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan doe je het beter ik zou het met vissticks moeten doen vanavond.
Oh. Okequote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige reden zou zijn om naar Enschede te gaandus voor nu was dat een stuk onzin
Had kk van de week zelfs. Dat ik niet meer wist waarom ik iets gepost hadquote:Op donderdag 3 april 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik denk nu telkens dat tgnd lovelylady is.
Handen dat wist ik, ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, nee, maar ik heb wel zo m'n voorkeuren natuurlijk. Qua handen ben ik wel kritisch trouwens.
Dat heet ouderdom toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik van de week zelfs. Dat ik niet meer wist waarom ik iets gepost hadzo suf.
Ben liever buitenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dat mag de pret niet drukken... Als ik straks nog ff een uurtje heb ben ik al tevreden.....
vermaak me binnenshuis ook wel
En bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige reden zou zijn om naar Enschede te gaandus voor nu was dat een stuk onzin
Vorige week toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga weer eens pizza bestellen. Lang geleden alweer![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar deze heeft groene herbs voor jequote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hèhè, mijn dr is wat dichterbij.
ga toch koken!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shoarma met knoflooksaus zeker?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Neequote:
Nee, creamy baconquote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Shoarma met knoflooksaus zeker?
Goed plan wel.
Ben onderwegquote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar deze heeft groene herbs voor je
Die is verdomde lekker loopt die twee halen 1 betalen optie nog ?quote:
Shoarma op pizzaquote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Shoarma met knoflooksaus zeker?
Goed plan wel.
Doe je goed!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
leuke dingen, altijd goed
Jazeker... ik rij nu een cabrioversie van mijn favo model(omgebouwd uiteraard
)
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 april 2014 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is verdomde lekker loopt die twee halen 1 betalen optie nog ?
Inclusief bakje en aardappelen? Das niet handig nee.quote:
vw kever?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Nog een paar maandjes en ik rij mijn favo auto in Brazilie
Als het nou een 911 motor hadquote:
niets mis mee! Leuke bakken. Moet zelf nog wel 5 jaar klussen voor m'n raket klaar isquote:Op donderdag 3 april 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het nou een 911 motor had
Nee, ben van plan een oude mercedes die ik al jaren wil te laten verschepen naar mijn moederlandje
Dat is jammer anders konden we mooi de prijs delen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is jammer anders konden we mooi de prijs delen.
haha, ongelooflijke hollander.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is jammer anders konden we mooi de prijs delen.
Ga je een kever een 911 motor geven?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niets mis mee! Leuke bakken. Moet zelf nog wel 5 jaar klussen voor m'n raket klaar is
Haha wij doen dat met kameraden altijd bestellen we vier pizza's ieder de helft betalen mooie acties hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, ongelooflijke hollander.
vw ft bonito, kitcar op basis van een kever. Gaat een dikke subaru boxer inquote:Op donderdag 3 april 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga je een kever een 911 motor geven?![]()
Misschien dat ik ooit nog een hippiebusje koop in Brazilie, kosten bijna niks en zijn lekker makkelijk in onderhoud.
En ouder dan 30 jaar is in brazilie alleen 50 euro p/j aan verzekering
Het gore lef! Al die kinderen met honger eten straks niets meer aan tafel.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoor.. mooi weer. Bijna etenstijd en wat komt er de de straat in rijden.. de ijscoman![]()
Ik heb verdorie nog niet gegeten
ik ben gewoon jaloers hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha wij doen dat met kameraden altijd bestellen we vier pizza's ieder de helft betalen mooie acties hoor.
Mijn eerste auto was een subaru gt turbo 555 limited edition. Je gaat genieten als hij klaar isquote:Op donderdag 3 april 2014 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vw ft bonito, kitcar op basis van een kever. Gaat een dikke subaru boxer inRuim 200 pk op 600 kilo. maar rustig aan. Klussen duurt nog wel even.
doe ik nu al van de mehari. 30 hele pk's. Of wat er van over isquote:Op donderdag 3 april 2014 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een subaru gt turbo 555 limited edition. Je gaat genieten als hij klaar is
Preciesquote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het gore lef! Al die kinderen met honger eten straks niets meer aan tafel.
Kon toch halen en dan in de vriezer leggenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies![]()
Weet nu ook meteen weer wat voor stomme mama ik ben.
Neequote:Op donderdag 3 april 2014 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kon toch halen en dan in de vriezer leggen
Ben ik niet zo kritisch op. Geen pens iig. Daar ben jij wel kritisch op, he?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handen dat wist ik, ja.
En buikjes?
Extreemquote:Op donderdag 3 april 2014 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik niet zo kritisch op. Geen pens iig. Daar ben jij wel kritisch op, he?
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap!!
Mijn allereerste ovenschotel was zo goed gelukt dat ik die vaker moet maken van zoonlief
Even serieus he, ik dacht voor ik er aan begon echt dat het een kwestie was van alles in de ovenschaal mieteren, rauw. In de oven pleuren en klaar.quote:
Luisteren naar je zoon, pls.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap!!
Mijn allereerste ovenschotel was zo goed gelukt dat ik die vaker moet maken van zoonlief
Heel strak zeker?quote:
Hij moet toch goed eten!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luisteren naar je zoon, pls.Je bent z'n hondje niet.
Ik herken hetquote:Op donderdag 3 april 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus he, ik dacht voor ik er aan begon echt dat het een kwestie was van alles in de ovenschaal mieteren, rauw. In de oven pleuren en klaar.
Maar nee, eerst alles voorkoken enz en dan pas de schaal en oven in.
Ik heb nog nooit zoveel vaat na het koken gehad als gisteren! Ik schrok me rot![]()
Ben wel trots dat het gelukt is, had ik niet verwacht gezien mijn kunsten in de keuken
Wauw! Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet toch goed eten!!
En dit gaat heus geen dagelijkse kost worden hoor
Echt zoveel!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken hetDe hoeveelheid vaat dan
![]()
Maar fijn toch, dat het gelukt is
Dank u, ik ook wel op mijquote:Op donderdag 3 april 2014 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! Ik ben trots op je!je komt er wel.. Hehe, en je lust alleen geen aubergine, maar das logisch... Hehe.
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 april 2014 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt zoveel!!
Had geen ongebruikte pan meer in huis![]()
Was wel een hele simpele ovenschotel. Sperziebonen (vers), rode ui, gehakt, aardappelschijfjes, basilicum roomsausje.
Als je maar 2 pannen hebt waarvan 1 nog nieuw in de verpakking, ja, dan gaat het hard jaquote:Op donderdag 3 april 2014 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt zoveel!!
Had geen ongebruikte pan meer in huis![]()
Was wel een hele simpele ovenschotel. Sperziebonen (vers), rode ui, gehakt, aardappelschijfjes, basilicum roomsausje.
Zo smaakte het ookquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je maar 2 pannen hebt waarvan 1 nog nieuw in de verpakking, ja, dan gaat het hard ja
Sorry, ik herinner me nog eens dat jij hier was en zeer walgelijk naar mijn asperge keekquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, ik herinner me nog eens dat jij hier was en zeer walgelijk naar mijn asperge keekhad je hem nu op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |