Ik heb maar 3k healing en kan zonder problemen op T2 lopen anders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:18 schreef kovenant het volgende:
[..]
je thougness is wel leuk, maar je healing zal omhoog moeten.
anders kan je T1/2 niet eens aan.
ga naar een 5 - 10 k life per hit
ik heb zelfde alleen minder thougness, ik kan wel wat doen in t1 -2 maar een pack elites en ik ben weg.
Waarom? Ik vind er weinig interessants aan. 100 res is niet heel boeiend. Andere setbonussen ook niet. Zijn er trouwens plekken waar je de specifieke materials tegen komt? Net zo als de leg materials van staff of herding? Dacht dat dit wel het geval is maar kan het nergens vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10k healing is prima hoor zeker met meer toughness want je neemt minder dmg
[..]
Die zijn wel nice en de mat is echt 1 van de makkelijkste te farmenen als je net begint en weinig setjes of goede items heb dan zijn de craftables erg nice
Ik kreeg ze al de 2e dag toen had ik niet veel gear en als je dan 3 set gebruik 100 allres en 20% life dan is dat wel erg leukquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind er weinig interessants aan. 100 res is niet heel boeiend. Andere setbonussen ook niet. Zijn er trouwens plekken waar je de specifieke materials tegen komt? Net zo als de leg materials van staff of herding? Dacht dat dit wel het geval is maar kan het nergens vinden.
http://www.diablofans.com(...)rials-drop-locationsquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:47 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind er weinig interessants aan. 100 res is niet heel boeiend. Andere setbonussen ook niet. Zijn er trouwens plekken waar je de specifieke materials tegen komt? Net zo als de leg materials van staff of herding? Dacht dat dit wel het geval is maar kan het nergens vinden.
Dit inderdaad, ook handig voor alts. Op m'n DH een stuk meer geluk met legs, toen wiz ge-lvled en had nog niet zoveel gear in bank voor d'r, dan is zo'n set wel fijn. En deze is idd makkelijk binnen, zag dat Cains max lvl gems nodig heeft als mat, is alweer wat minderquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze al de 2e dag toen had ik niet veel gear en als je dan 3 set gebruik 100 allres en 20% life dan is dat wel erg leuk
0 LoH.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben eigenlijk helemaal nog niet bezig met die mats. Ben meer beetje bounties aan het doen. Heb ook pas 1 rift gedaan omdat iemand die heel graag aan me wilde laten zien (waarvoor nog dank)
Zal eens kijken hoeveel LoH ik heb. Geen idee eigenlijk.
ik red het er niet mee!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10k healing is prima hoor zeker met meer toughness want je neemt minder dmg
[..]
Ah nice! Dus toch. Goed om te weten, want degene die ik nodig heb kom ik nooit tegen. Het is meteen duidelijk waaromquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
http://www.diablofans.com(...)rials-drop-locations
ik raad het overigens ten zeerste aan om de 41% magic find gem in je headpiece te stoppen tijdens het farmen van infernal acts.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:49 schreef zforces het volgende:
ik wil binnenkort(het liefst vanavond al) samen met DJUntz wat infernal machines gaan maken en de materials farmen. Wij zorgen dat we dan iig 10 setjes keys hebben(dus 40 keys) en die hebben we al bijna. We zijn nu ook op zoek naar mensen die mee lopen en ook infernal machines hebben. Zijn er mensen die al veel keys hebben en mee willen? Wij willen er eigenlijk mensen bij die 8 setjes keys ofzo hebben zodat we veel kansen hebben om iets te vinden en goede ringen kunnen craften
MF had nooit invloed op keys/organs, geloof niet dat dat veranderd is, en MF heeft ook maar 10% effect voor legs nu. Beter ga je op hogere tormentquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik raad het overigens ten zeerste aan om de 41% magic find gem in je headpiece te stoppen tijdens het farmen van infernal acts.
Ik wil er in het bijzonder nog op wijzen dat het mijn inziens het beste lijkt om te rouleren met infernal machines. Iedereen kan wel 8 machines maken, maar straks hebben wel allemaal de items uit 1 machine en hebben we uit een ander allemaal nog iets over. Ik wil wel voorstellen om zelf te beginnen; ik craft 4 machines, we runnen die, overleggen wie wat heeft gevonden --> persoon 2 craft er eventueel 4 en runnen die nog een keer. dan stellen we de balans op en kijken we wat we nog nodig hebben --> volgende persoon craft de machines die noodzakelijk zijn, wellicht 2x ieders om te runnen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik raad het overigens ten zeerste aan om de 41% magic find gem in je headpiece te stoppen tijdens het farmen van infernal acts.
hmm... merkwaardig. Ik heb empirisch ondervonden dat ik met een gele gem in m'n headpiece socket meer keys vond. Dat kan RNG geweest zijn natuurlijk. Heb je een bron van je statement? ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef Holyme het volgende:
[..]
MF had nooit invloed op keys/organs, geloof niet dat dat veranderd is, en MF heeft ook maar 10% effect voor legs nu. Beter ga je op hogere torment
Moest ff zoeken, maar hier:quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hmm... merkwaardig. Ik heb empirisch ondervonden dat ik met een gele gem in m'n headpiece socket meer keys vond. Dat kan RNG geweest zijn natuurlijk. Heb je een bron van je statement? ik ben nieuwsgierig
Het vergt wel behoorlijk wat statistische analyse voordat je dat met enige zekerheid kunt stellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hmm... merkwaardig. Ik heb empirisch ondervonden dat ik met een gele gem in m'n headpiece socket meer keys vond. Dat kan RNG geweest zijn natuurlijk. Heb je een bron van je statement? ik ben nieuwsgierig
Duidelijk verhaal! Ik dank je zeerquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef Holyme het volgende:
[..]
Moest ff zoeken, maar hier:
Neither keys nor the demonic organ pieces are affected by Magic Find.
So you actually only get 10% of your Magic Find applies to the legendary.
Heb nog ff geen nieuwe info over MF en keys kunnen vinden, dus ga er vanuit dat het niet veranderd isBij mij leek het echt compleet random iig! DH met MF gem vond er op 'n gegeven moment weinig tot geen meer, ook niet op hogere T, ga op wiz zonder MF gem en krijg een lucky streak, inclusief 2 keys op 1 kill
Sourcequote:So, the 25% bonus to Legendary drops in Nephalem Rifts is multiplicative and will actually stack with the scaling Legendary drop rate bonus in Torment 1-6.
This means if you're playing through a Rift in Normal-Master, you'll have a 25% bonus to Legendary drops. If you're playing through a Rift in Torment 1, you'll have a 43% bonus to Legendary drops (1.15 * 1.25 = 1.43). If you're playing through a Rift in Torment 2, you'll have a 65% bonus to Legendary drops (1.32* 1.25 = 1.65). And so on.
Speel ze allemaal een beetje en kies er dan eenquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:33 schreef Doosopwielen het volgende:
wat is beste class om mee tebeginnen? heb het spel net gekocht.
hierookquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:59 schreef Holyme het volgende:
Hier staat die lijst ook maar dan met mouseover links, misschien ook wel handig
http://www.diablofans.com(...)tly-asked#cacherolls
Op zich is een 4% extra kans op een legendary (en ~12% voor een yellow) nog best aardig voor zo'n gem.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:24 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal! Ik dank je zeerKan ik wat anders in m'n headpiece stoppen!
4% is wel leuk ja, maar 1,04% i.p.v. 1% is toch al gauw een stuk minderquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Op zich is een 4% extra kans op een legendary (en ~12% voor een yellow) nog best aardig voor zo'n gem.
je bent zelf legendaryquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 legendaries vandaag: 3 van mobs, 3 gegambled en 1 uit een cube.
Wat een gozerquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.twitch.tv/cro_
Wow deze vent is echt een idioot.
Z'n schoonmaker ofzo zit naast hem.
Zegt hij ARE YOU OK IF I FART? ARE YOU OK WITH THAT?
En dan laat hij een dikke scheet in d'r gezicht
quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.twitch.tv/cro_
Wow deze vent is echt een idioot.
Z'n schoonmaker ofzo zit naast hem.
Zegt hij ARE YOU OK IF I FART? ARE YOU OK WITH THAT?
En dan laat hij een dikke scheet in d'r gezicht
Is er een verschil dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef Quotidien het volgende:
Kan ik het beste Global of EU kopen?
Ik neem aan de Global maar dan kun je alsnog gewoon kiezen tussen verschillende continentale servers toch?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef Quotidien het volgende:
Kan ik het beste Global of EU kopen?
Ik neem aan de Global maar dan kun je alsnog gewoon kiezen tussen verschillende continentale servers toch?
Global kan je aan elke account toevoegen en EU alleen aan een account dat op EU staat.quote:
Maakt geen drol uit voor mij dus?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Global kan je aan elke account toevoegen en EU alleen aan een account dat op EU staat.
Dex is altijd goed en verder kijken naar een goeie/leuke build.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Zspirit het volgende:
Yo mensen ik heb een beginners vraag.
Mijn DH is level 70 geworden en mijn vraag is hoe ik nu t beste betere gear kan halen.
Gewoon adventure doen en dan steeds n moeilijkere modus?
Waar moet ik bij DH op letten bij items? Vooral dex en crit chance toch?
Vind diablo een leuk spel maar heb echt geen verstand van gear etc
Ik hoorde inderdaad dat dat kon in rifts. Ben ze zelf nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:03 schreef Sylv3se het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, loop ik tegen een stuk of 15 treasure pygmy's aan
Ik gebruik een firebuild, dus fireskills en dan veel +fire damage items.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Zspirit het volgende:
Yo mensen ik heb een beginners vraag.
Mijn DH is level 70 geworden en mijn vraag is hoe ik nu t beste betere gear kan halen.
Gewoon adventure doen en dan steeds n moeilijkere modus?
Waar moet ik bij DH op letten bij items? Vooral dex en crit chance toch?
Vind diablo een leuk spel maar heb echt geen verstand van gear etc
Dat ga ik ook doen als ik een beetje fatsoenlijke gear heb maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gebruik een firebuild, dus fireskills en dan veel +fire damage items.
- Intelligence is goed geschreven.quote:
Dat je biet meer dan 50 punten kan krijgen? Alleen in de base stats kan dat wel op hogere paragon lvlsquote:
Maakt niks uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Quotidien het volgende:
installing
monk goede starter character?
squote:Op zaterdag 5 april 2014 16:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat je biet meer dan 50 punten kan krijgen? Alleen in de base stats kan dat wel op hogere paragon lvls
de fout ligt bij mijquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat je biet meer dan 50 punten kan krijgen? Alleen in de base stats kan dat wel op hogere paragon lvls
Nee? Maar torment maakt het spel ook niet moeilijker, dat blijft hetzelfde. Er zijn wat dat betreft genoeg andere spellen die niet per sé "torment 6" moeilijkheidsgraad hebben maar wel een stuk gecompliceerder zijn dan diablo 3.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jij speelt en lvlt alles op torment 6?
Monk <3 het blijft echt mijn favoriet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Quotidien het volgende:
installing
monk goede starter character?
Ik heb ook een monk op lvl 41, erg leuk maar geen zin om hem naar 70 te levelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef Moppert het volgende:
[..]
Monk <3 het blijft echt mijn favoriet.
avondje met ons meelopen, komtt vanzelf goedquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:42 schreef Moppert het volgende:
ik heb mijn damage al weer een stukje hoger.. ik loop nog hopeloos achter maar het gaat wel steeds beter.
Maar je speelt het wel met plezier? Of überhaupt niet uit angst voor afstervende hersencellen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef ems. het volgende:
Het spel is doodsimpel dus het maakt geen reet uit met welke character je begint.
Waarom zou ik het spel anders spelen dan voor plezier? Dat het spel doodsimpel is is een complimentquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar je speelt het wel met plezier? Of überhaupt niet uit angst voor afstervende hersencellen?
Verwar je moeilijkheidsgraad nou niet met complexiteit?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zou ik het spel anders spelen dan voor plezier? Dat het spel doodsimpel is is een complimentMoeilijkheidsgraad heeft geen invloed op de kwaliteit van een game.
Misschien. Los van of je normal of torment speelt wordt het spel er nou niet bepaald moeilijker op op hogere levels. Ondanks dat het spel flinke verbeteringen heeft doorstaan ten opzichte van de release-versie blijft het een vrij standaard gear-check op hogere levels. Sure, je zal iets meer monsters in de gaten moeten houden, rekening moeten houden met wat meer damage en meer moeite doen om projectiles te ontwijken maar nergens schiet het spel opeens omhoog met het aantal handelingen wat je moet verrichten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verwar je moeilijkheidsgraad nou niet met complexiteit?
Ja dat bedoel ik ook. Vriend van me kan echt voor geen meter gamen, die loopt b.v. gewoon standaard in een molten explosie omdat hij loot ziet liggen. Keer op keer weer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien. Los van of je normal of torment speelt wordt het spel er nou niet bepaald moeilijker op op hogere levels. Ondanks dat het spel flinke verbeteringen heeft doorstaan ten opzichte van de release-versie blijft het een vrij standaard gear-check op hogere levels. Sure, je zal iets meer monsters in de gaten moeten houden, rekening moeten houden met wat meer damage en meer moeite doen om projectiles te ontwijken maar nergens schiet het spel opeens omhoog met het aantal handelingen wat je moet verrichten.
Maar ik denk vooral dat we een beetje te diep graven naar iets waar iedereen het min of meer mee eens is. Met doodsimpel bedoel ik gewoon dat het een verschrikkelijk toegankelijke game is en dat je wel een echte game-analfabeet moet zijn om wél met een barbarian het spel door te kunnen komen maar dan met een mage vast te lopen ofzo
Dit fenomeen heeft dat ook een werkwoord gekregen. "Gejaspert worden" Als in: voor de zoveelste keer dood gaan door de zelfde molten explosie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Vriend van me kan echt voor geen meter gamen, die loopt b.v. gewoon standaard in een molten explosie omdat hij loot ziet liggen. Keer op keer weer.
Maar die is desondanks ook gewoon lvl 70.
Ik ken het gevoel. Steeds weer dezelfde opties, maar het is de moeite waard door te gaan. Was bij mij bijna 100k dps extra.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:39 schreef DemonRage het volgende:
Dropt er eindelijk een 2500+ dps legendary wapen, wil die dikke tovertrut er maar geen socket op enchanten.
en ja... ik ben een primary aan't rerollen
OPquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:39 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Steeds weer dezelfde opties, maar het is de moeite waard door te gaan. Was bij mij bijna 100k dps extra.
Het kan zo zijn dat het gebrek aan uitdaging en diepgang ervoor zorgt dat je er al gauw op uitgekeken bent denk ik. Of bedoel je iets anders met doodsimpel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zou ik het spel anders spelen dan voor plezier? Dat het spel doodsimpel is is een complimentMoeilijkheidsgraad heeft geen invloed op de kwaliteit van een game.
tettenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:39 schreef DemonRage het volgende:
Dropt er eindelijk een 2500+ dps legendary wapen, wil die dikke tovertrut er maar geen socket op enchanten.
en ja... ik ben een primary aan't rerollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
Yep, kan gebeuren zeggen we dan altijd maar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:23 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Dit fenomeen heeft dat ook een werkwoord gekregen. "Gejaspert worden" Als in: voor de zoveelste keer dood gaan door de zelfde molten explosie.
quote:Op zondag 6 april 2014 01:27 schreef baggerbart het volgende:
Na bijna 4 uur twee helfire rings weten te maken
Was gezellig
en een hoop wijzer geworden over bepaalde muziek en lastige vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook een noobje, maar met een barbarian ga ik telkens dood en met mijn monk ram ik door het spel heenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien. Los van of je normal of torment speelt wordt het spel er nou niet bepaald moeilijker op op hogere levels. Ondanks dat het spel flinke verbeteringen heeft doorstaan ten opzichte van de release-versie blijft het een vrij standaard gear-check op hogere levels. Sure, je zal iets meer monsters in de gaten moeten houden, rekening moeten houden met wat meer damage en meer moeite doen om projectiles te ontwijken maar nergens schiet het spel opeens omhoog met het aantal handelingen wat je moet verrichten.
Maar ik denk vooral dat we een beetje te diep graven naar iets waar iedereen het min of meer mee eens is. Met doodsimpel bedoel ik gewoon dat het een verschrikkelijk toegankelijke game is en dat je wel een echte game-analfabeet moet zijn om wél met een barbarian het spel door te kunnen komen maar dan met een mage vast te lopen ofzo
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Damage van spells zijn alleen afhankelijk van je weapons?
In je inventory staat een bepaald damage getal dat verandert als je van weapon verandert, maar bij je skills staat niks aangegeven qua damage.quote:
xxx% weapon damage meestalquote:Op zondag 6 april 2014 14:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In je inventory staat een bepaald damage getal dat verandert als je van weapon verandert, maar bij je skills staat niks aangegeven qua damage.
Als je ctrl ingedrukt houdt bij een skill of rune zie je hoeveel damage die doet. Dat is eigenlijk altijd een percentage.quote:Op zondag 6 april 2014 14:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In je inventory staat een bepaald damage getal dat verandert als je van weapon verandert, maar bij je skills staat niks aangegeven qua damage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |