Ik moet eerlijk zeggen: dit topic zou nooit tot stand zou kunnen komen zonder de bereidwillige en niet aflatende medewerking van onze Charlotte.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:39 schreef Jif het volgende:
Wow Pearlbitch waar haal je al die afbeeldingen en gifjes vandaan?
het zit er dik in dat genoeg lezers het een vet onderwerp vinden om hun mening zwaar mee te laten tellenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef Cynix ® het volgende:
Maar even een [reeks] van gemaakt, daar is het onderwerp gewichtig genoeg voor.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:31 schreef ddww het volgende:
[..]
het zit er dik in dat genoeg lezers het een vet onderwerp vinden om hun mening zwaar mee te laten tellen
Wahahaha, dat muziekje er ook bij!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wegens groot succes geprolongeerd. Go!
Da's geen zusje hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:53 schreef ddww het volgende:
[..]
nou dopfles, ik vind het heel goed dat je voor je zusje opkomt hoor!
8 kilo aangekomen sinds ze in Utopia zit, vertelde ze hier.quote:
Leuk!quote:
Ik vind ook dat het gebruik van dit soort bijnamen beneden alle peil zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh daar gaat dit topic ook over?![]()
Daarom post jij elke dag foto's van haar en noem je haar een varkentje etc etc om haar belachelijk te maken?
Is. Het gebruik is.quote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het gebruik van dit soort bijnamen beneden alle peil zijn.
Ik voorzie als zij uit Utopia gaat dat RTL haar weer in een reality programma zal stoppen waar ze de kans krijgt af te vallen. Of het wordt de AVRO met dat programma Operatie NL Fitquote:Op zondag 6 april 2014 19:03 schreef Mirjam152 het volgende:
8 kilo aangekomen sinds ze in Utopia zit, vertelde ze hier.
Ik denk dat het zelfs nog wel ietsje meer is.
Haha neej! Die had ik even uit dit topic geleend om in de COS te illustreren dat je wel degelijk aan Lot kan zien dat ze te veel vreetvlees meezeult.quote:
Ah ok.. Nou ja, dan staat-ie dubbel. Zou Lot vast geen bezwaar tegen hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha neej! Die had ik even uit dit topic geleend om in de COS te illustreren dat je wel degelijk aan Lot kan zien dat ze te veel vreetvlees meezeult.![]()
Eigenlijk hoop ik dat er over een ruime week een slotje op dit topic kan. Maar ik vrees met grote vrezen...quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah ok.. Nou ja, dan staat-ie dubbel. Zou Lot vast geen bezwaar tegen hebben.
Die krijgt niet genoeg stemmen voor het bankie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat er over een ruime week een slotje op dit topic kan. Maar ik vrees met grote vrezen...
Ze begint inderdaad een kont als een veerpont te krijgen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:17 schreef Gert het volgende:
Want menig pontje gaat naar het kontje.
[ afbeelding ]
Ehh, wel dus, ze had ongelijke tieten zoals ze zelf zegt en mocht nieuwe uitkiezen van haar ouders waarop ze meteen een maatje groter koosquote:Op woensdag 16 april 2014 02:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben ik nou raar als ik beweer dat zij er tenminste nog een beetje normaal uitziet?
Het zijn sowieso geen siliconen...
Dan moet je je wel bedenken dat wat ze met de groep eet bovenop de rest komt wat ze de hele dag loopt te snaaien!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is een onzinnig topic geworden, omdat in deel caps Lot ook eet met de rest wat mij heel normaal lijlt.
quote:Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Die tas moet wel van Lotje zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:16 schreef Miek37 het volgende:
Ze gaat vandaag aan een sapdieet beginnen...
Moeders zei nog tegen haar tijdens het familie bezoek dat ze dat niet steeds moest zeggen, dat ze (wederom) morgen zou gaan lijnen maar daar heeft ze zich kennelijk niet veel van aan getrokken.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat ze aan de sapjes ging?
Ik denk eerder dat je kruimels moet opvegenquote:Op maandag 28 april 2014 17:58 schreef JenHermes het volgende:
Toch zou ik haar keihard een veeg geven als ze voor me zou staan
Alleen met een harde bezem of een staalborstelquote:Op maandag 28 april 2014 17:58 schreef JenHermes het volgende:
Toch zou ik haar keihard een veeg geven als ze voor me zou staan
Heerlijk zeg.. niets mis met deze stevige tante :pquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Want menig pontje gaat naar het kontje.
[ afbeelding ]
Dan volg je de streams waarschijnlijk niet goed. Het is een vals, verwend , jaloers en achterbaks secreet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef geIly het volgende:
Ik vind haar de leukste. Door haar volg ik dit programma graag.
Ze woont in Hilversum, maar haar roots liggen in Den Haag. (Wat je ook duidelijk kunt horen)quote:Waar komt ze eigenlijk vandaan?
Je hoeft niet zo bitcherig te doen vrouwmensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan volg je de streams waarschijnlijk niet goed. Het is een vals, verwend , jaloers en achterbaks secreet.
[..]
Ze woont in Hilversum, maar haar roots liggen in Den Haag. (Wat je ook duidelijk kunt horen)
Ach gut, een trol..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef geIly het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo bitcherig te doen vrouwmens
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Wegens groot succes geprolongeerd. Go!
De leukste?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef geIly het volgende:
Ik vind haar de leukste. Door haar volg ik dit programma graag. Waar komt ze eigenlijk vandaan?
quote:
Het is ook écht Miss Piggy hè!quote:
Echt hè... dat mondje dat ze trekt ook.quote:
Eigenlijk maken we hier reclame voor een varkensmesterij, maar niet verder vertellen hoor. Sluikreclame is eigenlijk niet toegestaan op FOK!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Wat is dit voor topic?
Charlotte's Eating Food-fetish?
Heb je dat geleerd bij WeightWatchers? Voor jezelf en je mede-varkens opkomen? Chapeau.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:58 schreef abhinnaya het volgende:
Hoe zielig en gefrustreerd moet je zijn om alles te volgen en screnshots te maken van iemand die eet. vinden sommigen van jullie dat ook niet?
Medevarkens? Het zijn mensen hoor!quote:Op zondag 18 mei 2014 00:02 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Heb je dat geleerd bij WeightWatchers? Voor jezelf en je mede-varkens opkomen? Chapeau.
Om die screenshots te maken hoef je niets te volgen. De beelden van een vretende Lot dienen zichzelf zelf de hele dag aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:58 schreef abhinnaya het volgende:
Hoe zielig en gefrustreerd moet je zijn om alles te volgen en screnshots te maken van iemand die eet. vinden sommigen van jullie dat ook niet?
Ik ben het echt met je eens. Kom soms woorden tegen die mensen gebruiken om Charlotte mee te beschrijven dat ik denk: ''moet dit nou?'' Ik vind het erg schrijnend om te zien dat mensen niet voorbij het uiterlijk kijken, ook al moet ik toegeven dat haar karakter ook niet leuk is. Gewoon onrespectvol voor mensen met een over/te zwaar- gewicht. Denk dat iedereen hier wel wat zwaardere mensen in hun naaste omgeving heeft zitten, daar zeg je dit ook niet tegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:58 schreef abhinnaya het volgende:
Het is moelijker om beelden van Lotte te vinden als ze niet aan het eten isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:58 schreef abhinnaya het volgende:
Charlotteke propke wordt tenminste goed in de gaten gehouden.quote:
Hoe langer je naar deze cap kijkt, hoe briljanter die wordt!quote:
Prachtig tochquote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef abhinnaya het volgende:
Wat voor persoon moet je zijn als je je geluk moet halen uit het belachelijk maken van mensen door screenshots te maken van een bewoner en hier te posten?
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef abhinnaya het volgende:
Wat voor persoon moet je zijn als je je geluk moet halen uit het belachelijk maken van mensen door screenshots te maken van een bewoner en hier te posten?
Ik vind het juist bewonderenswaardig. Dag in dag uit alleen maar afzeiken ipv bezig zijn met de goeie dingen in Utopiaquote:
Sorry dat ik het moet zeggen maar, get real. Er gebeurd daar niets wat hier bij mij in de straat niet ook gebeurd.. Het is een gescript televisieprogramma met de bedoeling om mensen te entertainen. Mensen zoals Bigalot een beetje belachelijk maken is daarom ook prima vertier, ze is er uiteindelijk toch zelf ingestapt en ze vreet ook zelf en uit eigen beweging de god ganse dag.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Ik vind het juist bewonderenswaardig. Dag in dag uit alleen maar afzeiken ipv bezig zijn met de goeie dingen in Utopia
sja.... wat verwacht je dan?quote:
Lot eet daar meer dan dat ze daar werkt. Toch niet zo gek dat er dan een topic overkomt? Daarnaast Is ze ook gewoon twee keer zo breed geworden sinds ze in Utopia zit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Shotty het volgende:
[..]
sja.... wat verwacht je dan?
In tegenstelling wat je zelf misschien denkt, is het obsessief volgen van iemands eetgedrag niet bepaald een getuigenis van een stabiele geest. Je hebt eerder in dit topic al aangegeven zelf een stevig ondergewicht te hebben. wat zou jij er zelf van vinden als iemand dat tot in de treuren ging documenteren? ongeacht of je er weet van hebt of niet?
En dat vragen mensen zich dus af. waar deze toch stalkzucht vandaan komt. is het je eigen ondergewicht? Ben je vroeger een van de pesters geweest van Charlotte? misschien zelf gepest door Charlotte?
Maak ons daar is deelgenoot van!
P.S. voorspelling van de reacties die ik ga krijgen:
1. domme plaatjes
2. berichten waarin ik wordt uitgescholden voor "varken"
Volgens mij had ik jou ooit weleens geantwoord. Dus ik hoop niet dat je het me euvel duidt dat ik niet in herhaling ga vallen. Ik zing geen twee liedjes voor één cent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Shotty het volgende:
[..]
In tegenstelling wat je zelf misschien denkt, is het obsessief volgen van iemands eetgedrag niet bepaald een getuigenis van een stabiele geest. Je hebt eerder in dit topic al aangegeven zelf een stevig ondergewicht te hebben. wat zou jij er zelf van vinden als iemand dat tot in de treuren ging documenteren? ongeacht of je er weet van hebt of niet?
En dat vragen mensen zich dus af. waar deze toch stalkzucht vandaan komt. is het je eigen ondergewicht? Ben je vroeger een van de pesters geweest van Charlotte? misschien zelf gepest door Charlotte?
1. domme plaatjes
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:58 schreef Shotty het volgende:
[..]
1. domme plaatjes
vraag staat overigens nog steeds. waar komt jou specifieke haat tegen Charlotte vandaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou ooit weleens geantwoord. Dus ik hoop niet dat je het me euvel duidt dat ik niet in herhaling ga vallen. Ik zing geen twee liedjes voor één cent.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
vraag staat overigens nog steeds. waar komt jou specifieke haat tegen Charlotte vandaan?
Volg gewoon de streams eens en vraag je dan nog eens af waar een afkeer van Charlotte vandaan zou kunnen komen.Voorts geldt deze post onverkortquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Shotty het volgende:
Vraag staat nog steeds open pearlbitch.
Vertel nu is waarom je zo een persoonlijke hekel hebt aan Charlotte?
Je "ze zegt dat ze wil afvallen, maar ze doet het niet" kan ik nog steeds met geen mogelijkheid zien als valide reden om iemand zo obsessief te gaan volgen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind het ook een beetje obsessief treurig gedrag. Mijn moeder zou me een pets geven en zeggen 'let eens op jezelf, dan heb je werk zat!'
Het neigt bijna naar pestgedrag. Maar het is natuurlijk wel zo veilig om dat anoniem op een forum te doen, en aangezien zij daar zit en hier (nog) weinig van meekrijgt, voelt het vast niet zo.
Al zou ze teveel eten, who cares. Ze doet er toch niemand kwaad mee (hoogstens zichzelf). Waarom zou je dan zo iemand de hele dag in de gaten houden, plaatjes ervan maken en die hier plaatsen. Wat is de boodschap, wat wil je ermee zeggen, wat wil je ermee bereiken?
'Kijk toch eens hoeveel ze eet'? Wtf? get a life!
Als je zo obsessief een tv show volgt moet je denk ik ook niet al te serieus genomen worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Shotty het volgende:
Vraag staat nog steeds open pearlbitch.
Vertel nu is waarom je zo een persoonlijke hekel hebt aan Charlotte?
Je "ze zegt dat ze wil afvallen, maar ze doet het niet" kan ik nog steeds met geen mogelijkheid zien als valide reden om iemand zo obsessief te gaan volgen.
Vanessa zei laatst dat Lot met de dag dikker wordt, alleen zei ze het niet tegen Lot zelf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het zielig voor haar, dat niemand er wat van zegt
Ik bedoel zien die bewoners niet dat ze dik is geworden?
Dat is dan weer jammer. Maar ze zal het zelf toch ook wel door hebben?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vanessa zei laatst dat Lot met de dag dikker wordt, alleen zei ze het niet tegen Lot zelf.
Ja natuurlijk heeft ze het door, ze draagt niet voor niets 9 van de 10x wijde t-shirts. Ik denk dat ze gewoon een emo-eter is, zeker de laatste tijd heeft ze het volgens mij niet echt naar haar zin waardoor ze "troost" zoekt in eten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Maar ze zal het zelf toch ook wel door hebben?
Ik bedoel ik merk dat direct aan mijn kleding hoor
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef Hicham. het volgende:
Volgens mij interesseert het Charlotte niet echt om af te vallen. Zij vraagt straks als ze thuis is gewoon een maagbandje aan haar ouders. Gewoon lekker makkelijk.
Lol. Daar is niets gek aan hoor. Charlot vertelde ooit eens dat haar moeder. tante en oma ook een maagbandje hadden genomen. Zo gemakkelijk denkt zij denk ik ook.quote:
Een enkeling is echt obsesief bezig ja, op een ongezonde manier.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je zo obsessief een tv show volgt moet je denk ik ook niet al te serieus genomen worden.
Gert tijger van me dat weet ik toch, neemt niet weg dat als je een topique opent over een bewoner je ook negatieve feedback kan krijgen. Ik zou der nog steeds doen lekker petsen op die billenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Een enkeling is echt obsesief bezig ja, op een ongezonde manier.
Maar wat je vooral ook niet al te serieus moet nemen, omdat je er volgens mij dan meestal naast zit, is de zogenaamde obsessie van kijkers. Het is voor velen hier vooral én allereerst leuk omdat je het hier gezamelijk op FOK! kunt volgen (zelf zou ik er zonder FOK! of een ander groot forum weinig tot niets aan vinden).
Het is dus vooral spielerei. En natuurlijk is het makkelijk, om vanachter je pc'tje inwoners af te kraken. Maar neem dat niet te serieus. Zouden de inwoners vooral ook niet moeten doen als ze het ooit teruglezen.
Persoonlijk heb ik overigens geen problemen met het consumptiegedrag van Charlotte. Sterker: ik vind het wel grappig dat ze zich alsmaar lelijker vreet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gert tijger van me dat weet ik toch, neemt niet weg dat als je een topique opent over een bewoner je ook negatieve feedback kan krijgen. Ik zou der nog steeds doen lekker petsen op die billenWeet ik ook wel, dat jij dat weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die SC gaat hárd!![]()
En ik heb het drukker op mijn werk dan vroegâh. Toen was het doordeweeks tot twee uur blowen en zuipen.![]()
Afijn, dit begint ook al op SC te lijken, dus ik zeg: schip ahoy!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Vraag is alleen of haar papa nog genoeg geld geeft nu zijn restaurant failliet isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Lol. Daar is niets gek aan hoor. Charlot vertelde ooit eens dat haar moeder. tante en oma ook een maagbandje hadden genomen. Zo gemakkelijk denkt zij denk ik ook.
Dit nadat ze tijdens centraal een perzik en een banaan had weggewerkt, ze doet Sonja Bakker begrijp ik, dus dit is gewoon weer extra smokkelen.quote:
ik heb echt wel wat beters te doen dan iemand te volgen op een stream ;-)quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volg gewoon de streams eens en vraag je dan nog eens af waar een afkeer van Charlotte vandaan zou kunnen komen.Voorts geldt deze post onverkort
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:23 schreef Shotty het volgende:
[..]
ik heb echt wel wat beters te doen dan iemand te volgen op een stream ;-)
Het enigste wat ik zie als antwoord van jou op dit soort vragen zijn domme plaatjes, of nog dommere redenen.
Maar laat mij dit topic samenvatten; jij zit toch minimaal een groot deel van de dag een jou onbekend (?) persoon te bespieden op een webcam, om vervolgens van elk moment dat zij wat eet een screenshot te maken, en hier te uploaden.
Sorry, maar hiervoor is de zin "Get a life" uitgevonden. kijk is in de spiegel zeg! ben je trots op jezelf? of kan je uberhaupt jezelf nieteens meer aankijken in die spiegel?
Ze heeft gewoon een paar bakstenen uit dr fikken laten vallen, dan zit je al snel aan 2 kilo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:32 schreef Miek37 het volgende:
Ze beweert 2 kilo te zijn afgevallen, onder haar voetzolen zeker!
Dat wordt gewoon zo'n typje wat na haar pensioen de hele dag achter de geraniums gaat zitten en de hele buurt nauwlettend in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:31 schreef Roellie80 het volgende:
Charlotte, nog steeds de meest aantrekkelijkste dame in Utopia wat mij betreft.
Daarnaast vraag ook ik me af of er geen steekje bij Pearlbitch los zit wanneer je zo obsessief maandenlang het eetgedrag van een televisiepersoonlijkheid moet volgen.
Lullig voor je dat "Seks voor de Buch" niet meer bestaat. Had je doorbraak kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:31 schreef Roellie80 het volgende:
Charlotte, nog steeds de meest aantrekkelijkste dame in Utopia wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lullig voor je dat "Seks voor de Buch" niet meer bestaat. Had je doorbraak kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Vanwaar die diep haat jegens haar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lullig voor je dat "Seks voor de Buch" niet meer bestaat. Had je doorbraak kunnen zijn.
"Diepe haat".quote:
Misschien is het wel handig om te begrijpen dat er sowieso al streams worden gekeken. Waar alle inwoners op te zien zijn. En wanneer Lot langs komt die wat in d'r waffel stouwt dan wordt dat hier gepost.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:57 schreef Roellie80 het volgende:
Uiteraard, je kan overal een geintje over maken. niks mis mee. Ik kan me allen moeilijk voorstellen dat het na ruim 3 maanden dagelijkse updates nog steeds zo grappig kan zijn. Voor mij ben je dan een beetje simpel of zit er ergens een steekje los. Maargoed, ieder z'n ding blijkbaar.
Ik ben oprecht benieuwd hoe het eetgedrag van ik neem aan een onbekende je zo kan bezighouden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef Noek het volgende:
Nouhou, ik denk echt dat PB een beetje gek is hoor. Niet op een pittige spontane manier maar echt een beetje waus. Nu blinken wij RLS-ers sowieso niet uit in goed wijs zijn maar PB spant wel de kroon, vind ik dus ik snap die Roellie wel. /boks
Ik ook!quote:
wat aangekomen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef iertje86 het volgende:
In het begin vond ik dit topic triest..Maar ze is inderdaad wat aangekomen.Zonde.
Dit is het tweede topic al, die andere was vol...quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef rico80 het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat er doodleuk een heel topic met een volproppende Lot is...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben nu naar de opname van gisteren aan het kijken (opname zodat ik door de saaie momenten zoals de sponsormomentjes (post) heen kan spoelen). Met die Charlotte kan je lachen. De laatste weken maakte ze zichzelf al goed belachelijk:
• hoop gezeur omdat het evenwicht in de groep wat verschoof richting duurzaam, gezond, sport en andere voor haar enge dingen.
• etaleren van onzekerheid op het moment dat de jongen met wie zij had gezoend ook met een frisser, aantrekkelijker en jonger meisjes zoende.
• hoop geroddel, niets nieuws onder de zon
Nu begon ze weer te zeuren over kleding. Mevrouw vond het belangrijker om frisdrank mee te nemen dan kleding en ze koos ervoor om haar zakgeld te besteden aan kankerstokjes in plaats van kleding. Tja, dan zit je inderdaad maandenlang met weinig kleding. Wat dacht je er van om een paar weken geen kankerstokjes en alcohol van je zakgeld te kopen maar kleding? Zomaar een gek idee.
Man, wat is zij toch een onnozele gans.
Heerlijk om je te kunnen ergeren aan iets wat totaal onbelangrijk is.
Deze vraag kan alleen van iemand komen die zonder CRT-televisie is opgegroeid. Vroeger, lang geleden, waren de beeldbuizen van televisies bol aangezien er een andere technologie werd gebruikt (elektronenkanon waarvan de electronen met magnetische velden werden afgebogen, die elektronen sloegen in op een fluoriserende laag, vandaar dat die televisies zo diep waren) om het beeld op het scherm te projecteren. Daardoor zag je er inderdaad dikker uit op televisie. Sinds een jaar of 15 zijn de schermen plat (polarisatie van kristallen) en maakt de televisie dus niet meer dikker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar die foto in die skibroek? Huh? Maakt tv echt dikker? Hoe dun moet de rest dan zijn??
Het dik zijn is net het punt omwille van wat ik haar niet zou bespotten. Daar kunnen dikke mensen maar beperkt wat aan doen. Je kan het vet verliezen hoor maar het is medisch bewezen dat het inderdaad verdomd moeilijk is. Er zijn wel mogelijkheden om het te verliezen zonder honger te lijden maar dan moet je veel groenten eten en intensief sporten en dat begrijpen de meeste mensen nog niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef GoWithIt het volgende:
Haar uiterlijk past wel steeds beter bij haar innerlijk hé?
Het is vooral beledigend, maar dat is - volgens mij - wat Pearlbitch wil. Charlotte kwetsen/beledigen uiteindelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind het ook een beetje obsessief treurig gedrag. Mijn moeder zou me een pets geven en zeggen 'let eens op jezelf, dan heb je werk zat!'
Het neigt bijna naar pestgedrag. Maar het is natuurlijk wel zo veilig om dat anoniem op een forum te doen, en aangezien zij daar zit en hier (nog) weinig van meekrijgt, voelt het vast niet zo.
Al zou ze teveel eten, who cares. Ze doet er toch niemand kwaad mee (hoogstens zichzelf). Waarom zou je dan zo iemand de hele dag in de gaten houden, plaatjes ervan maken en die hier plaatsen. Wat is de boodschap, wat wil je ermee zeggen, wat wil je ermee bereiken?
'Kijk toch eens hoeveel ze eet'? Wtf? get a life!
"De oneindige banaan", Lot's échte utopie?quote:
Waarschijnlijk is ze bang om opgegeten te worden door d'r buurvrouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef Klapskaats het volgende:
Als je niet beter wist zou je denken dat die Vanflessa een pop is, zo beweegt ze zichzelf tenminste.
Soort Achmed, the dead terrorist, maar dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |