quote:Op woensdag 2 april 2014 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik me ook niet tot mij niveau verlagen.
Niet vroeger. Ik word nu gepest door dikke meisjes die de hele dag al etende door mijn streams lopen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Verder kan je ook weinig anders zeggen. Ik hoop dat je nu een beetje inziet dat je eigenlijk een best wel ziekelijk haat hebt.
Ben je vroeger gepest door dikke meisjes ofzo?
Kijk dan gewoon niet als je er niet tegen kan dat er ook mensen zijn die meer eten dan jou. Dit hele topic zegt meer over jou dan over "het utopia-huisvarkentje".quote:Op woensdag 2 april 2014 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet vroeger. Ik word nu gepest door dikke meisjes die de hele dag al etende door mijn streams lopen.
Maar laten we niet te offtopic worden. Post eens een foto van het etende utopia-huisvarkentje. Die zijn niet zo moeilijk te vinden hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon niet als je er niet tegen kan dat er ook mensen zijn die meer eten dan jou. Dit hele topic zegt meer over jou dan over "het utopia-huisvarkentje".
En hier komen nuilen vind jij wél nuttig?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
Hoezo heb je dit topic überhaupt gemaakt. Ga iets nuttigs met je leven doen ipv elk uur als een autist screencaps op een forum plaatsen van iemand die meer eet dan jij.
Blijft apart. Iemand hier volgt 24/7 een meisje, maakt er een haat topic over en dat wordt als doodnormaal gezien. Dan plaatst iemand één post waarin hij/zij aangeeft het ziek te vinden en die persoon heeft meteen geen hobby/leven. Het lijkt mij vrij vanzelfsprekend dat als je zo'n (treurig) topic opent, je simpelweg moet kunnen incasseren. Niet iedereen is het ermee eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 06:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En hier komen nuilen vind jij wél nuttig?Zet je PC uit en zoek ook eens een hobby.
Nee. TS post hier de hele dag foto's, hij spendeert vier berichtjes (oid) binnen een korte tijd aan het topic. Totaal anders, 't kost een paar minuten, geen hele dag. En gewoon terecht!quote:Op donderdag 3 april 2014 06:17 schreef Cynix ® het volgende:
Je hebt vast gelijk, maar ik heb altijd moeite gehad met mensen die als een missionaris uitgebreid en tot vervelens toe komen vertellen dat een ander geen leven heeft. Hún leven is kennelijk zo boeiend dat ze de hele dag de tijd hebben om over anderen te jammeren. Dan doen ze dus precies wat ze anderen verwijten, toch?
Nu graag on topic en meer foto's van het Utopia-huisvarkentje!
Een opmerking ergens over maken is oke, wat ik bijvoorbeeld deed. Maar om wekenlang elke dag screencaps te plaatsen is gewoon ziekelijke haat.quote:Op donderdag 3 april 2014 06:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En hier komen nuilen vind jij wél nuttig?Zet je PC uit en zoek ook eens een hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door dopfles1 op 03-04-2014 10:05:04 ]
ziekelijke haatquote:Op donderdag 3 april 2014 09:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Een opmerking ergens over maken is oke, wat ik bijvoorbeeld deed. Maar om wekenlang elke dag screencaps te plaatsen is gewoon ziekelijke haat.
HIJ????????quote:Op donderdag 3 april 2014 06:43 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee. TS post hier de hele dag foto's, hij spendeert vier berichtjes (oid) binnen een korte tijd aan het topic. Totaal anders, 't kost een paar minuten, geen hele dag. En gewoon terecht!
Dan kan je daar een opmerking over plaatsen. Maar om al 1.5 maand elke dag meerdere screencaps te plaatsen omdat ze eet is behoorlijk ziek ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
ziekelijke haat_!
Lot doet het zelf, zij gaat met de dikke bips op tv. Zij zegt vanaf dag 1 ik wil 20 kilo afvallen. Dan kan je dit soort topics verwachten.
Moet je het onderwerp van dit topic maar eens een dagje op je streams volgen en horen hoe ze over Isabella tekeergaat , over ziekelijke haat gesproken.quote:
Oh daar gaat dit topic ook over?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je het onderwerp van dit topic maar eens een dagje op je streams volgen en horen hoe ze over Isabella tekeergaat , over ziekelijke haat gesproken.
Nee dat is onzin. Jij hebt zeker niet in de tijd van BB gepostquote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dan kan je daar een opmerking over plaatsen. Maar om al 1.5 maand elke dag meerdere screencaps te plaatsen omdat ze eet is behoorlijk ziek ja.
Iets doet me vermoeden dat je op www.nowlive.eu beter op je plaats bent.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh daar gaat dit topic ook over?![]()
Daarom post jij elke dag foto's van haar en noem je haar een varkentje etc etc om haar belachelijk te maken?
nou dopfles, ik vind het heel goed dat je voor je zusje opkomt hoor!quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh daar gaat dit topic ook over?![]()
Daarom post jij elke dag foto's van haar en noem je haar een varkentje etc etc om haar belachelijk te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |