Het is echt ongezond om iemand alle dagen te volgen en haar uit te schelden en obsessief foto's te maken als ze eet omdat je haar 'een vet zwijn' vindt. Sorry, als dat in jouw wereld wel normaal is, zegt 't gewoonweg iets over jou.quote:
ze kiest er zelf voor om op tv te komen. Ze heeft zelf op dag 1 gezegd, ik wil 20 kilo afvallen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is echt ongezond om iemand alle dagen te volgen en haar uit te schelden en obsessief foto's te maken als ze eet omdat je haar 'een vet zwijn' vindt. Sorry, als dat in jouw wereld wel normaal is, zegt 't gewoonweg iets over jou.Het is ook geen grapje dit ofzo.
![]()
Lach jij wel eens?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het is echt ongezond om iemand alle dagen te volgen en haar uit te schelden en obsessief foto's te maken als ze eet omdat je haar 'een vet zwijn' vindt. Sorry, als dat in jouw wereld wel normaal is, zegt 't gewoonweg iets over jou.Het is ook geen grapje dit ofzo.
![]()
En dus is het normaal om iemand 24/7 te volgen, haar uit te schelden en obsessief vast te leggen. Oké.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze kiest er zelf voor om op tv te komen. Ze heeft zelf op dag 1 gezegd, ik wil 20 kilo afvallen.
Dan kan je dit.soort topic verwachten. Het druk maken over dit soort topics vind ik eigenlijk nog veel triester
Niks bijzonders hoor. Ik kijk zomaar eens in je pohi en zie dat je overal mensen zit te bekritiseren. Hoe zei je dat ook alweer? 'Zegt iets over jou.'quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En dus is het normaal om iemand 24/7 te volgen, haar uit te schelden en obsessief vast te leggen. Oké.Oh, nu maken alle mensen die hier commentaar geven zich druk. Aha.
Ach welnee, maar dat constante bekritiseren zegt veel over een persoon. En dit al helemaal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Ik kijk zomaar eens in je pohi en zie dat je overal mensen zit te bekritiseren. Hoe zei je dat ook alweer? 'Zegt iets over jou.'
Oh, ik weet al wie je bent. Hoiquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:04 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ach welnee, maar dat constante bekritiseren zegt veel over een persoon. En dit al helemaal.
Jammer joh, je bent een dag te laat voor 1-aprilgrappenquote:Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef dopfles1 het volgende:
Zo dik is ze toch niet?![]()
Ik vind haar best knap.
als je ziet hoeveel ze naar binnen schuift, dan valt de dikte nog wel mee...quote:Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef dopfles1 het volgende:
Zo dik is ze toch niet?![]()
Ik vind haar best knap.
Laat mij raden, jij bent iemand die niets anders eet dan fruit en yoghurt met cup A en verder ook maar niets vrouwelijks?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, je bent een dag te laat voor 1-aprilgrappen
Nee, een beetje huilie-huilie komen doen in een topic dat je niet interesseert, da's nuttig.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Laat mij raden, jij bent iemand die niets anders eet dan fruit en yoghurt met cup A en verder ook maar niets vrouwelijks?![]()
Hoezo heb je dit topic überhaupt gemaakt. Ga iets nuttigs met je leven doen ipv elk uur als een autist screencaps op een forum plaatsen van iemand die meer eet dan jij.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een beetje huilie-huilie komen doen in een topic dat je niet interesseert, da's nuttig.
Als ik jouw was zou ik me ook niet tot mij niveau verlagen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef dopfles1 het volgende:
Maar ik verlaag mij liever niet tot jou niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |