En dan die dikke poten, die dijen ook steeds meer uit. En die onooglijke sloffen maken het nog ergerquote:Op zondag 30 maart 2014 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee? Ze is gewoon een opgeblazen constant herkauwende zeug geworden. Ik denk dat ze zeker 4 maten uitgedijd is!
En jij waarschijnlijk op haarquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap nu ook waarom Lot gisteren weer over die koeien begon. Ze is gewoon jaloers op die beesten omdat ze vier magen hebben..
Nee hoor. Ik benquote:
Ik heb ook een hekel aan bepaalde mensen maar ik plaats daar geen foto's van.quote:
Neem jij het niet allemaal een beetje te serieus? Het is goed gebruik hier op FOK! dat we bepaalde deelnemers met onghebbelijke karaktereigenschappen in een RLS lekker op de hak nemen. Vergelijk maar met HBB daar hadden we een dergelijk topic voor Viola Holt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan bepaalde mensen maar ik plaats daar nu juist geen foto's van tenminste niet op de obsessieve manier hoe hier gebeurt.
Meestal laat ik mensen waar ik ''een hekel'' aan heb links liggen of maak er af en toe een opmerking over, dus ik vraag me af of je niet stiekem ergens verliefd bent op Lot
Jij hebt zeker ook een hekel aan Ludo Sanders of een andere soap acteur. Vergeet niet dat dit TV is.
Gelukkig is het vandaag 32 maart.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef Pavement het volgende:
En het is en blijft de mooiste uit die loods
Lot
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem jij het niet allemaal een beetje te serieus? Het is goed gebruik hier op FOK! dat we bepaalde deelnemers met onghebbelijke karaktereigenschappen in een RLS lekker op de hak nemen. Vergelijk maar met HBB daar hadden we een dergelijk topic voor Viola Holt.
pearlbitch verwacht dat Charlotte na Utopia dit topic ziet, en er dan heel erg van gaat huilen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:15 schreef utopie het volgende:
Ik vraag me af waar dit topic echter goed voor isHet is toch normaal dat mensen eten
?
En alsof er niet andere utopianen zijn die ook de hele dag door vreten
en @Pearlbitch, je zegt een pleurishekel aan dat 'mormel' te hebben. Waarom dan toch zo geobsedeerd gifjes en foto's posten ?!
Ja, inderdaad. Ik denk juist dat mensen zoals Pearlbitch niet goed in hun vel zitten en daarom andere mensen tot op het zielige en zieke af willen afkraken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:15 schreef utopie het volgende:
en @Pearlbitch, je zegt een pleurishekel aan dat 'mormel' te hebben. Waarom dan toch zo geobsedeerd gifjes en foto's posten ? !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |