Bradford zou ook kunnen.quote:
Gelijk afstraffen dit gedrag. Tulpenbollensoep en aardappelschilbouillonquote:Op donderdag 3 april 2014 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kleine Diva hier wil alleen maar kroketen eten.
Laatste keer dat ik der laat mee beslissen.
Is toch geweigerd door de FA?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgend seizoen Hull Tigers*. Verkoopt beter in Azië
maar dat klinkt wel reëler inderdaad.
Niet meegekregen en zou niet weten waarom eigenlijk?quote:
Lans. Ga jij nog weleens met 3M1N3M naar Psv? Ik mis hem.quote:
Gadverdegadvergadverdammequote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHO WHOHO WHOHOHO WHOHO
Ke$ha![]()
[ afbeelding ]
topuser. Die was nog nooit in het stadion geweest maar wist alles gelukkig wel tot in detail te beschrijven.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meegekregen en zou niet weten waarom eigenlijk?
[..]
Lans. Ga jij nog weleens met 3M1N3M naar Psv? Ik mis hem.
ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1
Ruildeal met Bakkaliquote:Op donderdag 3 april 2014 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoorde van een bron dat Denswil bij PSV aangeboden is. Lekker samen ploppen met Maher.
Puntige kin.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHO WHOHO WHOHOHO WHOHO
Ke$ha![]()
[ afbeelding ]
Nou dat is ook een kunstquote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
topuser. Die was nog nooit in het stadion geweest maar wist alles gelukkig wel tot in detail te beschrijven.
Geen slechte deal. Ik ben bang dat Bakkali het niet gaat redden.quote:
Jongen had een beperking. Niet in zijn fantasie echter.quote:
Het waarom weet ik niet maar het is wel geweigerdquote:Op donderdag 3 april 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meegekregen en zou niet weten waarom eigenlijk?
[..]
Lans. Ga jij nog weleens met 3M1N3M naar Psv? Ik mis hem.
ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1
Mwah al mag dat diva gedrag er wel uit, Mams is veel te lief.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelijk afstraffen dit gedrag. Tulpenbollensoep en aardappelschilbouillon
Arrogant ventje, maar goed hij werd ook behandeld als de nieuwe Messi aan het begin van het seizoenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen slechte deal. Ik ben bang dat Bakkali het niet gaat redden.
Het gaat mij om haar muzikale kwaliteiten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Gadverdegadvergadverdamme
Voortaan in een spoiler graag. Net een
Dat laatste hebben er wel meer op FOK! teveel fantasie.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jongen had een beperking. Niet in zijn fantasie echter.
Dat stond los van hem. Hij heeft genoeg mannen gevraagd om de 13 jarige getalenteerde perfectie die hij is mee te nemen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
topuser. Die was nog nooit in het stadion geweest maar wist alles gelukkig wel tot in detail te beschrijven.
Niet wanneer hij bij PSV blijft neequote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen slechte deal. Ik ben bang dat Bakkali het niet gaat redden.
Koop dat meisje haar eigen TVquote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah al mag dat diva gedrag er wel uit, Mams is veel te lief.
Gister wilde ze tijdens Feyenoord naar Nickelodeon ofzo kijken kwam iets op wat ze dagelijks keek ik dacht het dus even niet he.
Voor die drie dagen in de week dat ze hier is ?quote:
Dan post je maar een liedje, dan kan ik zelf nog in ieder geval bepalen of ik klik of nietquote:Op donderdag 3 april 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat mij om haar muzikale kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |