abonnement Unibet Coolblue
pi_138873788
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Werk van maken ^O^
Ze gaan er ook serieus van uit dat je hiervoor de politie kunt bellen.

Maar dan ook echt bloedserieus.

Faal organisatie die Vodafone :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 14 april 2014 @ 18:27:41 #52
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874319
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138874581
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
pi_138874589
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:27 schreef Turbomuis het volgende:
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.

Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 14 april 2014 @ 18:37:26 #55
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874630
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef eight het volgende:

[..]

Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.

Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern.
Alleen extern.We zitten op het terrein van de universiteit en die hebben hun eigen beveiliging. Om het dan zelf ook nog te hebben is een beetje dubbelop zeg maar.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 14 april 2014 @ 18:41:26 #56
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874748
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Er loopt al een aardig lijntje via Twitter. Facebook ga ik ook weer doen, en klacht.nl gaat ook via Twitter.
En ik hoop dat ze hier ook meelezen...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138874773
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.

Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138874840
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:42 schreef eight het volgende:

[..]

Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.

Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs

vandaar mijn fail smile :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875016
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs

vandaar mijn fail smile :')
Ah okay, dat was me ontgaan.

Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet. ;(

In dit geval hoort de klant gewoon het voordeel van de twijfel te krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875062
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:

[..]

Ah okay, dat was me ontgaan.

Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet. ;(

In dit geval hoor de klant gewoon het twijfel te krijgen.
En dat doet vodafone dus niet. Ja nee vragen of de politie ( :') ) voor je wil lopen om beelden op te vragen ( :') ) en hierin blijven volharden. En dan zo dom zijn om niet te realiseren dat de politie nee zegt want geen strafbaar feit (het is enkel een civiele zaak)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875069
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien
Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
pi_138875173
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
Een tracker in de auto die de auto volgt

:')

Beetje als de loodgieter die voor je deur stopt, en weer doorrijdt

tik je effe ¤100 euro af want ik heb aangbeld en je was er niet (ook al kijk je hem aan vanuit huis). Zouden de vodafone mensen dan ook zomaar aftikken? Want ze hebben geen harde bewijzen natuurlijk! Ook al had je een vrije dag opgenomen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875245
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:55 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Een tracker in de auto die de auto volgt

:')

En TS heeft een tracker in haar bureaustoel die TS volgt.
pi_138875296
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.

Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875369
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef eight het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.

Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Zegt niks. Ik heb monteurs met GPS trackers in hun busjes. En ik weet hoe ze die omzeilen/daar misbruik van maken om net te doen of ze er geweest zijn (en de rest van de dag geen fuck uitvoeren)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 14 april 2014 @ 19:00:59 #66
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138875383
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef eight het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.

Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Klopt, die hebben ze. Maar die tracker ziet dus niet of de chauffeur uitstapt, aanbelt en onverrichter zake terugloopt naar de bus, of gewoon een minuutje in de auto blijft zitten.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138875602
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Zegt niks. Ik heb monteurs met GPS trackers in hun busjes. En ik weet hoe ze die omzeilen/daar misbruik van maken om net te doen of ze er geweest zijn (en de rest van de dag geen fuck uitvoeren)
Oh, gaat dat zo gemakkelijk dan?

Ik werk in de logistiek en daar gebruiken wij ook tracking devices die we in een doos tussen de rest van de lading plaatsen en die werken zeer betrouwbaar. Maar goed, dat is appels met peren vergelijken.

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Klopt, die hebben ze. Maar die tracker ziet dus niet of de chauffeur uitstapt, aanbelt en onverrichter zake terugloopt naar de bus, of gewoon een minuutje in de auto blijft zitten.
Maar is het nu zo dat Vodafone moet bewijzen dat hij tot aan de deur is geweest?
Want dat lijkt mij ook onmogelijk...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875754
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef eight het volgende:

[..]

Oh, gaat dat zo gemakkelijk dan?

Ik werk in de logistiek en daar gebruiken wij ook tracking devices die we in een doos tussen de rest van de lading plaatsen en die werken zeer betrouwbaar. Maar goed, dat is appels met peren vergelijken.

[..]

Maar is het nu zo dat Vodafone moet bewijzen dat hij tot aan de deur is geweest?
Want dat lijkt mij ook onmogelijk...
Mjah: als het bewijs (een rooster) per definitie verworpen wordt (terwijl dit op gelijke voet staat met een tracker, beide tonen aan dat je er geweest bent), en aangezien het een bedrijf onder werktijd is met ALTIJD een bevrouwing/bemanning van de receptie, dan kan het dus NIET dat de bezorger gemist is.

1 + 1 is 2 in deze. Alleen Vodafone doet moeilijk.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875960
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:10 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Mjah: als het bewijs (een rooster) per definitie verworpen wordt (terwijl dit op gelijke voet staat met een tracker, beide tonen aan dat je er geweest bent), en aangezien het een bedrijf onder werktijd is met ALTIJD een bevrouwing/bemanning van de receptie, dan kan het dus NIET dat de bezorger gemist is.

1 + 1 is 2 in deze. Alleen Vodafone doet moeilijk.
Ja, dat is waar.

Bovendien weten ze dat de politie zich hier niet mee gaat bemoeien.
Hun moeten aannemelijk maken dat de koerier daar niet terecht kon en niet ts vragen om met bewijzen te komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138876186
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, dat is waar.

Bovendien weten ze dat de politie zich hier niet mee gaat bemoeien.
Hun moeten aannemelijk maken dat de koerier daar niet terecht kon en niet ts vragen om met bewijzen te komen.
Ik weet uit de bouw dat bedrijven tienduizenden euros'aan manuren uitgeven om een habbekrats op de balans te sparen. Als ze nou eens realiseerden dat aan personeelskosten ze dit ook gewoon kwijt waren (even als nog een ziensblik waarom Vodafone hier gewoon aan het falen is)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138877867
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik weet uit de bouw dat bedrijven tienduizenden euros'aan manuren uitgeven om een habbekrats op de balans te sparen. Als ze nou eens realiseerden dat aan personeelskosten ze dit ook gewoon kwijt waren (even als nog een ziensblik waarom Vodafone hier gewoon aan het falen is)
Dit is inderdaad vaak het probleem bij zulke grote en logge organisaties.

En maar volharden in hun eigen gelijk terwijl ze weten dat het aan alle kanten rammelt. Maar toch en een veelvoud aan tijd insteken. Elk telefoontje of mailtje van/aan TS kost minimaal 5, maar al snel 10 minuten werk. De goedkoopste werknemers kosten als je alle indirect kosten meetelt al snel 25 euro per uur. Als TS gewoon volhoudt kost dit Vodafone veel meer dan dat het ze ooit gaat opleveren.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:56:42 #72
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139215485
Update:

Ik heb een mail gekregen van Dynafix, waarin ze aangeven dat de kosten onterecht gefactureerd zijn en dat Vodafone die moet crediteren.

Dit doorgegeven aan Vodafone, met daarbij dat ik verwacht dat de blokkeringsprocedure direct gestopt wordt (ik had de rekening gestorneerd en de daadwerkelijke kosten betaald. De onterechte koerierskosten dus niet, en daarom een blokkering).

Net kreeg ik een mail terug dat ik dan een klacht moet indienen en dat ik dan binnen 10 dagen een reactie krijg.

*zucht*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139216504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
Update:

Ik heb een mail gekregen van Dynafix, waarin ze aangeven dat de kosten onterecht gefactureerd zijn en dat Vodafone die moet crediteren.

Dit doorgegeven aan Vodafone, met daarbij dat ik verwacht dat de blokkeringsprocedure direct gestopt wordt (ik had de rekening gestorneerd en de daadwerkelijke kosten betaald. De onterechte koerierskosten dus niet, en daarom een blokkering).

Net kreeg ik een mail terug dat ik dan een klacht moet indienen en dat ik dan binnen 10 dagen een reactie krijg.

*zucht*
Schandalige handelswijze. Eerst een onterechte blokkade en vervolgens een stroperige afhandeling.

Mogen ze je überhaupt wel blokkeren? Je hebt voor deze dienst betaald, dan moeten ze toch ook gewoon leveren?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:33:41 #74
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139216614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef eight het volgende:

[..]

Schandalige handelswijze. Eerst een onterechte blokkade en vervolgens een stroperige afhandeling.

Mogen ze je überhaupt wel blokkeren? Je hebt voor deze dienst betaald, dan moeten ze toch ook gewoon leveren?
Mijn telefoonrekening bestond uit de vaste abonnementskosten plus de kosten van die koeriersdiensten. Omdat ik niet het hele bedrag heb betaald sta ik als wanbetaler te boek kennelijk (overigens ook erg slordig dat die rekening niet op 'pauze' is gezet terwijl dit liep, vooral omdat ik m'n abonnement gewoon betaald had)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139216958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:33 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mijn telefoonrekening bestond uit de vaste abonnementskosten plus de kosten van die koeriersdiensten. Omdat ik niet het hele bedrag heb betaald sta ik als wanbetaler te boek kennelijk (overigens ook erg slordig dat die rekening niet op 'pauze' is gezet terwijl dit liep, vooral omdat ik m'n abonnement gewoon betaald had)
Hun argument slaat echt nergens op. Beide zaken staan los van mekaar, dat hun ervoor kiezen om dit op één rekening te zetten veranderd daar niets aan.
De blokkade wordt nu onterecht gebruikt als pressiemiddel, je zou het als een vorm van chantage kunnen zien.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:49:29 #76
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139217093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:45 schreef eight het volgende:

[..]

Hun argument slaat echt nergens op. Beide zaken staan los van mekaar, dat hun ervoor kiezen om dit op één rekening te zetten veranderd daar niets aan.
De blokkade wordt nu onterecht gebruikt als pressiemiddel, je zou het als een vorm van chantage kunnen zien.
Die lui van Vodafone zijn tot alles in staat, dat zie ik nu wel. Zolang ze maar niet hun ongelijk houven toe te geven, want oei oei oei, het zou toch 's...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 24 april 2014 @ 17:02:47 #77
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_139219403
Gewoon even een uitgebreide post op facebook en twitter zetten.
En gewoon aangeven dat rekening betaald is en dat zij een onterechte vordering hebben.
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:49:06 #78
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef FF het volgende:
Gewoon even een uitgebreide post op facebook en twitter zetten.
En gewoon aangeven dat rekening betaald is en dat zij een onterechte vordering hebben.
Been there done that :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:52:25 #79
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242422
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139242749
Je kan er beter een jurist op zetten of iemand die weet hoe je ze het beste kan aanschrijven.

Via tros radar gebeurt er volgens mij echt niks uiteindelijk, maar goed dat is mijn mening.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:11:27 #81
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je kan er beter een jurist op zetten of iemand die weet hoe je ze het beste kan aanschrijven.

Via tros radar gebeurt er volgens mij echt niks uiteindelijk, maar goed dat is mijn mening.
Misschien niet, maar hoe meer mensen op de hoogte zijn van de praktijken van dit failbedrijf, hoe beter :)

Jurist wordt 'm niet, rechtsbijstand lukt niet, juridisch loket raadde me aan om toch maar te betalen...
Als dit nog lang gaat duren ga ik daar toch nog maar een keer langs overigens, met alles uitgeprint.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139242821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:11 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Misschien niet, maar hoe meer mensen op de hoogte zijn van de praktijken van dit failbedrijf, hoe beter :)

Jurist wordt 'm niet, rechtsbijstand lukt niet, juridisch loket raadde me aan om toch maar te betalen...
Als dit nog lang gaat duren ga ik daar toch nog maar een keer langs overigens, met alles uitgeprint.
Denk dat ze dat adviseerde omdat het vaak inderdaad beter is eerst te betalen en daarna je recht proberen te behalen.

Ja het is zo krom als een banaan maar Nederland is nou eenmaal een regelland.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:16:27 #83
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Denk dat ze dat adviseerde omdat het vaak inderdaad beter is eerst te betalen en daarna je recht proberen te behalen.

Ja het is zo krom als een banaan maar Nederland is nou eenmaal een regelland.
Dat zei ze ook, dat dat de reden was. Onder protest betalen en dan terugvorderen. Maar dat gaat zo tegen m'n principe in...

Ik zou er nu ook sneller vanaf zijn als ik zou betalen, dat geld krijg ik dan ergens volgende maand ofzo terug. Maar dat weiger ik, ik sta in m'n recht dus uit principe ga ik dat niet doen (verdomd lastig af en toe, principes)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:20:10 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139242946
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:28:55 #85
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139243112
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
Soms wel. Nu niet. Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik heb het al. Ik ben ze niks schuldig, ik hoef dus niks te betalen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:36:10 #86
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_139243258
Wat een verhaal dit. :'(

Als Vodafone op deze manier omgaat met jou als klant, zou ik ze vertellen dat ik 1) mijn contract wil opzeggen (eventueel na looptijd, maar hoe dan ook zou ik er weg willen zodra dat kan). 2) Ik zou een klacht bij de ACM/Consuwijzer neerleggen.

Lekker klantvriendelijk, die blokkeringsprocedure. :X
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  vrijdag 25 april 2014 @ 11:34:30 #87
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_139245944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef Turbomuis het volgende:
Soms wel. Nu niet. Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik heb het al. Ik ben ze niks schuldig, ik hoef dus niks te betalen.
^O^

Ik word ziek van die bedrijven die over de consument heen walsen, waarbij jij naar hun poppen moet dansen om te hopen gelijk te krijgen. Je hebt groot gelijk dat je daar niet in mee gaat.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_139247518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:16 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat zei ze ook, dat dat de reden was. Onder protest betalen en dan terugvorderen. Maar dat gaat zo tegen m'n principe in...

Ik zou er nu ook sneller vanaf zijn als ik zou betalen, dat geld krijg ik dan ergens volgende maand ofzo terug. Maar dat weiger ik, ik sta in m'n recht dus uit principe ga ik dat niet doen (verdomd lastig af en toe, principes)
Ik zou hetzelfde doen. Juist doordat er zoveel mensen zijn die de gemakkelijke weg kiezen blijft deze absurde behandeling bestaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:30:07 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_139247535
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers. Helaas komt het maar al te vaak voor met dit soort bedrijven spelletjes lopen te spelen terwijl je gewoon gelijk hebt.

Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
pi_139247647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:36 schreef Eix het volgende:
Wat een verhaal dit. :'(

Als Vodafone op deze manier omgaat met jou als klant, zou ik ze vertellen dat ik 1) mijn contract wil opzeggen (eventueel na looptijd, maar hoe dan ook zou ik er weg willen zodra dat kan). 2) Ik zou een klacht bij de ACM/Consuwijzer neerleggen.

Lekker klantvriendelijk, die blokkeringsprocedure. :X
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers. Helaas komt het maar al te vaak voor met dit soort bedrijven spelletjes lopen te spelen terwijl je gewoon gelijk hebt.

Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
En Vodafone niet te vergeten. Hun zijn minstens net zo slecht
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:40:13 #91
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139247811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:29 schreef eight het volgende:

[..]

Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?

Ik heb een screenshot van de mail gestuurd, ik wacht nog op antwoord. Denk dat ze eerst ff gaan lunchen ofzo. En weekend vieren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers.
Ben ik ook, geloof me. Maar goed, ik heb niet veel opties...

quote:
Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
Klopt. Maar uiteindelijk zijn zij nu wel over de brug gekomen en hebben hun ongelijk toegegeven en excuses aangeboden, dat moet ik Vodafone nog zien doen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139263852
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Natuurlijk kunnen ze zo'n blokkeringsprocedure wel stopzetten. Ze WILLEN alleen niet. En je hoeft niet te betalen als je niet hoeft te betalen. Zo simpel is het. Ze kunnen een creditnota immers ook op de balans verrekenen met het nog openstaande bedrag. Dat is administratief écht niet zo moeilijk.

Dit is duidelijk machtsmisbruik, er wordt onterecht betalingsdwang opgelegd.
pi_139263928
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
Ik zou ze lekker laten stikken, en na het ondanks protesten toch onterecht blokkeren per direct mijn abonnement volledig laten ontbinden wegens wanprestatie. Hoef je ze geen cent meer te betalen.

Ik zou wel alvast aan Vodafone meedelen dat wanneer de diensten onterecht geblokkeerd worden jij dat ziet als ontbinding van het contract van hun zijde, omdat je Vodafone immers voldoende hebt gewezen op de gebreken aan hun zijde.
  maandag 28 april 2014 @ 14:57:44 #94
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139341515
Zaterdagavond tegen 9 uur (vaaaage tijd, hebben die niks beters te doen op kiningsdag?) kreeg ik het volgende berichtje:

quote:
Hey Turbomuis, ik heb de kosten gecrediteerd ivm het screenshot dat je stuurde. De kosten zijn nu weggestreept. Je ontvangt hier nog een creditnota over. Groetjes Arina
Dus. Het is klaar, geregeld en niks meer aan de hand.
Ben ik heel blij mee hoor, dat sowieso.

Maar ergens voelt het als een anticlimax ofzo. Kweenie. Maar ik ga nog wel kijken of ik niet onder m'n contract uit kan komen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')