abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138691740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dus ik vraag om (en betaal voor) toestel merk A, die werkt vanaf het eerste moment al niet dus die gaat ter reparatie. Als vervanging krijg ik (omdat ik niet kan kiezen wat ik wil) toestel merk B, wat ik een vreselijk merk vind, en dan moet ik blij zijn?
Toestel A = Samsung S3, wat is toestel B?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 9 april 2014 @ 15:35:41 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138691788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dus ik vraag om (en betaal voor) toestel merk A, die werkt vanaf het eerste moment al niet dus die gaat ter reparatie. Als vervanging krijg ik (omdat ik niet kan kiezen wat ik wil) toestel merk B, wat ik een vreselijk merk vind, en dan moet ik blij zijn?
Als je toestel B niet had gewild, had je daar niet mee akkoord moeten gaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 april 2014 @ 15:52:00 #33
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138692386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Toestel A = Samsung S3, wat is toestel B?
Dat was een HTC one, maar waarom doet dat er toe?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 9 april 2014 @ 15:53:07 #34
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138692420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als je toestel B niet had gewild, had je daar niet mee akkoord moeten gaan.
Zo werkt dat niet bij Vodafone, ze pakken een soortgelijk toestel van een grote stapel leentoestellen, en dat is niet per definitie dezelfde als je eigen toestel.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 9 april 2014 @ 15:57:47 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138692601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet bij Vodafone, ze pakken een soortgelijk toestel van een grote stapel leentoestellen, en dat is niet per definitie dezelfde als je eigen toestel.
Oh, je hebt het over het leentoestel. Ja, je kan daarvan niet verwachten dat zij een leentoestel naar keuze geven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138693307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh, je hebt het over het leentoestel. Ja, je kan daarvan niet verwachten dat zij een leentoestel naar keuze geven.
Vergeet ook niet het feit dat je tot 3 keer toe een leentoestel krijgt, niet van je keuze, en toestel A2 out of the box het ook al niet doet en je WEER een toestel niet naar wens krijgt als leen. Ofwel, het loopt gewoon bagger voor heel lang.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138693533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:52 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat was een HTC one, maar waarom doet dat er toe?
Omdat jij je erover beklaagt, daarom.

Je had een Android smartphone en krijgt een Android smartphone als leentoestel, ik zie het probleem niet.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 9 april 2014 @ 16:28:09 #38
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138693654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Omdat jij je erover beklaagt, daarom.

Je had een Android smartphone en krijgt een Android smartphone als leentoestel, ik zie het probleem niet.
ik KIES voor een toestel dat ik fijn vind en graag wil hebben, ik BETAAL voor een toestel dat ik niet fijn vind en niet wil hebben.

Als dat het enige was, was er waarschijnlijk niks aan de hand, zou ik er misschien niet zo heel blij mee zijn maar dan zou ik het inderdaad meer zien zoals jij het ziet. Het gaat erom dat het een opeenstapeling is van meerdere dingen. En dan wordt dit ook een puntje ja.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138693911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Omdat jij je erover beklaagt, daarom.

Je had een Android smartphone en krijgt een Android smartphone als leentoestel, ik zie het probleem niet.
Dat+ een HTC one is een BETER toestel als een Galaxy S3. Je had juist blij moeten zijn.
TS dat jij er niet mee om kan gaan is niet hun probleem.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_138694213
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:28 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

ik KIES voor een toestel dat ik fijn vind en graag wil hebben, ik BETAAL voor een toestel dat ik niet fijn vind en niet wil hebben.
Het is maar een leentoestel hoor. Je BETAALT voor een S3 en je BETAALT voor een dienst, je BETAALT NIET voor de HTC One.
quote:
Als dat het enige was, was er waarschijnlijk niks aan de hand, zou ik er misschien niet zo heel blij mee zijn maar dan zou ik het inderdaad meer zien zoals jij het ziet. Het gaat erom dat het een opeenstapeling is van meerdere dingen. En dan wordt dit ook een puntje ja.
Je klacht over Dynalogic is terecht, je beklag dat je een onprettig toestel te leen krijgt niet. Welke 'meerdere dingen' mis ik dan verder nog? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 09-04-2014 16:50:54 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138736147
Daarnaast mag je wel volledige compensatie verwachten voor alle telefoon- en portokosten die zijn ontstaan doordat het probleem niet meteen is opgelost nadat je er de eerste keer melding van hebt gemaakt en het 'er achter aan bellen' omdat je niet op de hoogte gehouden wordt van de status.

En dan mag je verwachten dat je die vergoed krijgt tegen je buiten-de-bundel-tarief. Want je bundel heb je immers voor je normale gesprekken.
  maandag 14 april 2014 @ 08:53:06 #42
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138857565
Het begint nu echt een slapstick te worden. Na een boel heen en weer gemail over wie nu wat moet en kan bewijzen, kreeg ik vanmorgen de volgende mail (na hun vraag om de camerabeelden zei ik dat die in verband met privacy niet vrijgegeven kunnen worden, alleen aan de politie)

quote:
Geachte Turbomuis,

Hartelijk dank voor het invullen van het online feedbackformulier.

Is het wel mogelijk dat u met deze beelden naar de politie gaat? Zij kunnen dan contact opnemen met Vodafone als het echt klopt dat de koerier de auto niet is uitgekomen. Ik snap niet waarom een koerier namelijk 3 minuten voor een adres in de auto zou blijven wachten zonder aan te bellen, terwijl hij de instructies heeft om af te leveren.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
N. Abcdefg

Vodafone Online Service team
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138857655
Heb je ook echt die camerabeelden gemaakt? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138857726
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
Het begint nu echt een slapstick te worden. Na een boel heen en weer gemail over wie nu wat moet en kan bewijzen, kreeg ik vanmorgen de volgende mail (na hun vraag om de camerabeelden zei ik dat die in verband met privacy niet vrijgegeven kunnen worden, alleen aan de politie)

[..]

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 14 april 2014 @ 09:08:57 #45
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138857761
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2014 09:00 schreef bijdehand het volgende:
Heb je ook echt die camerabeelden gemaakt? :D
Ja, Amerikaans bedrijf he, beveiliging FTW.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 14 april 2014 @ 09:14:23 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138857819
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
Het begint nu echt een slapstick te worden. Na een boel heen en weer gemail over wie nu wat moet en kan bewijzen, kreeg ik vanmorgen de volgende mail (na hun vraag om de camerabeelden zei ik dat die in verband met privacy niet vrijgegeven kunnen worden, alleen aan de politie)

[..]

"Ik snap niet waarom hij drie minuten zou blijven zitten, en daarom geloof ik dat je (Turbomuis) liegt."

:')
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 14 april 2014 @ 09:15:42 #47
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138857840
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"Ik snap niet waarom hij drie minuten zou blijven zitten, en daarom geloof ik dat je (Turbomuis) liegt."

:')
Een bedrijf waar op een werkdag niemand open doet (tot 2 keer toe) is vrij normaal, maar een koerier die z'n werk niet doet, sja, da's vreemd
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 14 april 2014 @ 10:23:04 #48
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_138859217
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:08 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ja, Amerikaans bedrijf he, beveiliging FTW.
Ik zou ze dan pardoes online zetten, met een link naar dit verhaal inclusief linkje naar zowel de koeriersdienst en Vodafone sturen...
:')
zo goed..?
  maandag 14 april 2014 @ 10:37:13 #49
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138859613
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:23 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

Ik zou ze dan pardoes online zetten, met een link naar dit verhaal inclusief linkje naar zowel de koeriersdienst en Vodafone sturen...
:')
Dat kan dus niet, die beelden kan alleen de tereinbeveiliging zelf en de politie inzien, het is niet mijn privecamera :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138859659
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, die beelden kan alleen de tereinbeveiliging zelf en de politie inzien, het is niet mijn privecamera :)
Werk van maken ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138873788
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Werk van maken ^O^
Ze gaan er ook serieus van uit dat je hiervoor de politie kunt bellen.

Maar dan ook echt bloedserieus.

Faal organisatie die Vodafone :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 14 april 2014 @ 18:27:41 #52
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874319
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138874581
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
pi_138874589
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:27 schreef Turbomuis het volgende:
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.

Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 14 april 2014 @ 18:37:26 #55
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874630
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef eight het volgende:

[..]

Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.

Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern.
Alleen extern.We zitten op het terrein van de universiteit en die hebben hun eigen beveiliging. Om het dan zelf ook nog te hebben is een beetje dubbelop zeg maar.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 14 april 2014 @ 18:41:26 #56
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874748
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Er loopt al een aardig lijntje via Twitter. Facebook ga ik ook weer doen, en klacht.nl gaat ook via Twitter.
En ik hoop dat ze hier ook meelezen...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138874773
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.

Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138874840
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:42 schreef eight het volgende:

[..]

Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.

Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs

vandaar mijn fail smile :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875016
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs

vandaar mijn fail smile :')
Ah okay, dat was me ontgaan.

Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet. ;(

In dit geval hoort de klant gewoon het voordeel van de twijfel te krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875062
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:

[..]

Ah okay, dat was me ontgaan.

Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet. ;(

In dit geval hoor de klant gewoon het twijfel te krijgen.
En dat doet vodafone dus niet. Ja nee vragen of de politie ( :') ) voor je wil lopen om beelden op te vragen ( :') ) en hierin blijven volharden. En dan zo dom zijn om niet te realiseren dat de politie nee zegt want geen strafbaar feit (het is enkel een civiele zaak)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')