Toestel A = Samsung S3, wat is toestel B?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dus ik vraag om (en betaal voor) toestel merk A, die werkt vanaf het eerste moment al niet dus die gaat ter reparatie. Als vervanging krijg ik (omdat ik niet kan kiezen wat ik wil) toestel merk B, wat ik een vreselijk merk vind, en dan moet ik blij zijn?
Als je toestel B niet had gewild, had je daar niet mee akkoord moeten gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dus ik vraag om (en betaal voor) toestel merk A, die werkt vanaf het eerste moment al niet dus die gaat ter reparatie. Als vervanging krijg ik (omdat ik niet kan kiezen wat ik wil) toestel merk B, wat ik een vreselijk merk vind, en dan moet ik blij zijn?
Dat was een HTC one, maar waarom doet dat er toe?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Toestel A = Samsung S3, wat is toestel B?
Zo werkt dat niet bij Vodafone, ze pakken een soortgelijk toestel van een grote stapel leentoestellen, en dat is niet per definitie dezelfde als je eigen toestel.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je toestel B niet had gewild, had je daar niet mee akkoord moeten gaan.
Oh, je hebt het over het leentoestel. Ja, je kan daarvan niet verwachten dat zij een leentoestel naar keuze geven.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij Vodafone, ze pakken een soortgelijk toestel van een grote stapel leentoestellen, en dat is niet per definitie dezelfde als je eigen toestel.
Vergeet ook niet het feit dat je tot 3 keer toe een leentoestel krijgt, niet van je keuze, en toestel A2 out of the box het ook al niet doet en je WEER een toestel niet naar wens krijgt als leen. Ofwel, het loopt gewoon bagger voor heel lang.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over het leentoestel. Ja, je kan daarvan niet verwachten dat zij een leentoestel naar keuze geven.
Omdat jij je erover beklaagt, daarom.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:52 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat was een HTC one, maar waarom doet dat er toe?
ik KIES voor een toestel dat ik fijn vind en graag wil hebben, ik BETAAL voor een toestel dat ik niet fijn vind en niet wil hebben.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat jij je erover beklaagt, daarom.
Je had een Android smartphone en krijgt een Android smartphone als leentoestel, ik zie het probleem niet.
Dat+ een HTC one is een BETER toestel als een Galaxy S3. Je had juist blij moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat jij je erover beklaagt, daarom.
Je had een Android smartphone en krijgt een Android smartphone als leentoestel, ik zie het probleem niet.
Het is maar een leentoestel hoor. Je BETAALT voor een S3 en je BETAALT voor een dienst, je BETAALT NIET voor de HTC One.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ik KIES voor een toestel dat ik fijn vind en graag wil hebben, ik BETAAL voor een toestel dat ik niet fijn vind en niet wil hebben.
Je klacht over Dynalogic is terecht, je beklag dat je een onprettig toestel te leen krijgt niet. Welke 'meerdere dingen' mis ik dan verder nog?quote:Als dat het enige was, was er waarschijnlijk niks aan de hand, zou ik er misschien niet zo heel blij mee zijn maar dan zou ik het inderdaad meer zien zoals jij het ziet. Het gaat erom dat het een opeenstapeling is van meerdere dingen. En dan wordt dit ook een puntje ja.
quote:Geachte Turbomuis,
Hartelijk dank voor het invullen van het online feedbackformulier.
Is het wel mogelijk dat u met deze beelden naar de politie gaat? Zij kunnen dan contact opnemen met Vodafone als het echt klopt dat de koerier de auto niet is uitgekomen. Ik snap niet waarom een koerier namelijk 3 minuten voor een adres in de auto zou blijven wachten zonder aan te bellen, terwijl hij de instructies heeft om af te leveren.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N. Abcdefg
Vodafone Online Service team
quote:Op maandag 14 april 2014 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
Het begint nu echt een slapstick te worden. Na een boel heen en weer gemail over wie nu wat moet en kan bewijzen, kreeg ik vanmorgen de volgende mail (na hun vraag om de camerabeelden zei ik dat die in verband met privacy niet vrijgegeven kunnen worden, alleen aan de politie)
[..]
Ja, Amerikaans bedrijf he, beveiliging FTW.quote:Op maandag 14 april 2014 09:00 schreef bijdehand het volgende:
Heb je ook echt die camerabeelden gemaakt?
"Ik snap niet waarom hij drie minuten zou blijven zitten, en daarom geloof ik dat je (Turbomuis) liegt."quote:Op maandag 14 april 2014 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
Het begint nu echt een slapstick te worden. Na een boel heen en weer gemail over wie nu wat moet en kan bewijzen, kreeg ik vanmorgen de volgende mail (na hun vraag om de camerabeelden zei ik dat die in verband met privacy niet vrijgegeven kunnen worden, alleen aan de politie)
[..]
Een bedrijf waar op een werkdag niemand open doet (tot 2 keer toe) is vrij normaal, maar een koerier die z'n werk niet doet, sja, da's vreemdquote:Op maandag 14 april 2014 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Ik snap niet waarom hij drie minuten zou blijven zitten, en daarom geloof ik dat je (Turbomuis) liegt."
Ik zou ze dan pardoes online zetten, met een link naar dit verhaal inclusief linkje naar zowel de koeriersdienst en Vodafone sturen...quote:Op maandag 14 april 2014 09:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, Amerikaans bedrijf he, beveiliging FTW.
Dat kan dus niet, die beelden kan alleen de tereinbeveiliging zelf en de politie inzien, het is niet mijn privecameraquote:Op maandag 14 april 2014 10:23 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Ik zou ze dan pardoes online zetten, met een link naar dit verhaal inclusief linkje naar zowel de koeriersdienst en Vodafone sturen...
Werk van makenquote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, die beelden kan alleen de tereinbeveiliging zelf en de politie inzien, het is niet mijn privecamera
Ze gaan er ook serieus van uit dat je hiervoor de politie kunt bellen.quote:
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.quote:Op maandag 14 april 2014 18:27 schreef Turbomuis het volgende:
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
Alleen extern.We zitten op het terrein van de universiteit en die hebben hun eigen beveiliging. Om het dan zelf ook nog te hebben is een beetje dubbelop zeg maar.quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef eight het volgende:
[..]
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.
Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern.
Er loopt al een aardig lijntje via Twitter. Facebook ga ik ook weer doen, en klacht.nl gaat ook via Twitter.quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.
Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.
En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.
Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.
En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijsquote:Op maandag 14 april 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.
Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Ah okay, dat was me ontgaan.quote:Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs
vandaar mijn fail smile
En dat doet vodafone dus niet. Ja nee vragen of de politie (quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ah okay, dat was me ontgaan.
Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet.![]()
In dit geval hoor de klant gewoon het twijfel te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |