abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138873788
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Werk van maken ^O^
Ze gaan er ook serieus van uit dat je hiervoor de politie kunt bellen.

Maar dan ook echt bloedserieus.

Faal organisatie die Vodafone :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 14 april 2014 @ 18:27:41 #52
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874319
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138874581
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
pi_138874589
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:27 schreef Turbomuis het volgende:
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.

Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 14 april 2014 @ 18:37:26 #55
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874630
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef eight het volgende:

[..]

Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.

Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern.
Alleen extern.We zitten op het terrein van de universiteit en die hebben hun eigen beveiliging. Om het dan zelf ook nog te hebben is een beetje dubbelop zeg maar.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 14 april 2014 @ 18:41:26 #56
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138874748
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Er loopt al een aardig lijntje via Twitter. Facebook ga ik ook weer doen, en klacht.nl gaat ook via Twitter.
En ik hoop dat ze hier ook meelezen...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138874773
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.

Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.

En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.

Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138874840
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:42 schreef eight het volgende:

[..]

Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.

Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs

vandaar mijn fail smile :')
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875016
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs

vandaar mijn fail smile :')
Ah okay, dat was me ontgaan.

Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet. ;(

In dit geval hoort de klant gewoon het voordeel van de twijfel te krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875062
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:

[..]

Ah okay, dat was me ontgaan.

Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet. ;(

In dit geval hoor de klant gewoon het twijfel te krijgen.
En dat doet vodafone dus niet. Ja nee vragen of de politie ( :') ) voor je wil lopen om beelden op te vragen ( :') ) en hierin blijven volharden. En dan zo dom zijn om niet te realiseren dat de politie nee zegt want geen strafbaar feit (het is enkel een civiele zaak)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875069
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien
Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138875173
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
Een tracker in de auto die de auto volgt

:')

Beetje als de loodgieter die voor je deur stopt, en weer doorrijdt

tik je effe ¤100 euro af want ik heb aangbeld en je was er niet (ook al kijk je hem aan vanuit huis). Zouden de vodafone mensen dan ook zomaar aftikken? Want ze hebben geen harde bewijzen natuurlijk! Ook al had je een vrije dag opgenomen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875245
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:55 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Een tracker in de auto die de auto volgt

:')

En TS heeft een tracker in haar bureaustoel die TS volgt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138875296
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.

Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875369
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef eight het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.

Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Zegt niks. Ik heb monteurs met GPS trackers in hun busjes. En ik weet hoe ze die omzeilen/daar misbruik van maken om net te doen of ze er geweest zijn (en de rest van de dag geen fuck uitvoeren)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 14 april 2014 @ 19:00:59 #66
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_138875383
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef eight het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.

Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Klopt, die hebben ze. Maar die tracker ziet dus niet of de chauffeur uitstapt, aanbelt en onverrichter zake terugloopt naar de bus, of gewoon een minuutje in de auto blijft zitten.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_138875602
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Zegt niks. Ik heb monteurs met GPS trackers in hun busjes. En ik weet hoe ze die omzeilen/daar misbruik van maken om net te doen of ze er geweest zijn (en de rest van de dag geen fuck uitvoeren)
Oh, gaat dat zo gemakkelijk dan?

Ik werk in de logistiek en daar gebruiken wij ook tracking devices die we in een doos tussen de rest van de lading plaatsen en die werken zeer betrouwbaar. Maar goed, dat is appels met peren vergelijken.

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Klopt, die hebben ze. Maar die tracker ziet dus niet of de chauffeur uitstapt, aanbelt en onverrichter zake terugloopt naar de bus, of gewoon een minuutje in de auto blijft zitten.
Maar is het nu zo dat Vodafone moet bewijzen dat hij tot aan de deur is geweest?
Want dat lijkt mij ook onmogelijk...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138875754
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef eight het volgende:

[..]

Oh, gaat dat zo gemakkelijk dan?

Ik werk in de logistiek en daar gebruiken wij ook tracking devices die we in een doos tussen de rest van de lading plaatsen en die werken zeer betrouwbaar. Maar goed, dat is appels met peren vergelijken.

[..]

Maar is het nu zo dat Vodafone moet bewijzen dat hij tot aan de deur is geweest?
Want dat lijkt mij ook onmogelijk...
Mjah: als het bewijs (een rooster) per definitie verworpen wordt (terwijl dit op gelijke voet staat met een tracker, beide tonen aan dat je er geweest bent), en aangezien het een bedrijf onder werktijd is met ALTIJD een bevrouwing/bemanning van de receptie, dan kan het dus NIET dat de bezorger gemist is.

1 + 1 is 2 in deze. Alleen Vodafone doet moeilijk.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138875960
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:10 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Mjah: als het bewijs (een rooster) per definitie verworpen wordt (terwijl dit op gelijke voet staat met een tracker, beide tonen aan dat je er geweest bent), en aangezien het een bedrijf onder werktijd is met ALTIJD een bevrouwing/bemanning van de receptie, dan kan het dus NIET dat de bezorger gemist is.

1 + 1 is 2 in deze. Alleen Vodafone doet moeilijk.
Ja, dat is waar.

Bovendien weten ze dat de politie zich hier niet mee gaat bemoeien.
Hun moeten aannemelijk maken dat de koerier daar niet terecht kon en niet ts vragen om met bewijzen te komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138876186
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, dat is waar.

Bovendien weten ze dat de politie zich hier niet mee gaat bemoeien.
Hun moeten aannemelijk maken dat de koerier daar niet terecht kon en niet ts vragen om met bewijzen te komen.
Ik weet uit de bouw dat bedrijven tienduizenden euros'aan manuren uitgeven om een habbekrats op de balans te sparen. Als ze nou eens realiseerden dat aan personeelskosten ze dit ook gewoon kwijt waren (even als nog een ziensblik waarom Vodafone hier gewoon aan het falen is)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138877867
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik weet uit de bouw dat bedrijven tienduizenden euros'aan manuren uitgeven om een habbekrats op de balans te sparen. Als ze nou eens realiseerden dat aan personeelskosten ze dit ook gewoon kwijt waren (even als nog een ziensblik waarom Vodafone hier gewoon aan het falen is)
Dit is inderdaad vaak het probleem bij zulke grote en logge organisaties.

En maar volharden in hun eigen gelijk terwijl ze weten dat het aan alle kanten rammelt. Maar toch en een veelvoud aan tijd insteken. Elk telefoontje of mailtje van/aan TS kost minimaal 5, maar al snel 10 minuten werk. De goedkoopste werknemers kosten als je alle indirect kosten meetelt al snel 25 euro per uur. Als TS gewoon volhoudt kost dit Vodafone veel meer dan dat het ze ooit gaat opleveren.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:56:42 #72
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139215485
Update:

Ik heb een mail gekregen van Dynafix, waarin ze aangeven dat de kosten onterecht gefactureerd zijn en dat Vodafone die moet crediteren.

Dit doorgegeven aan Vodafone, met daarbij dat ik verwacht dat de blokkeringsprocedure direct gestopt wordt (ik had de rekening gestorneerd en de daadwerkelijke kosten betaald. De onterechte koerierskosten dus niet, en daarom een blokkering).

Net kreeg ik een mail terug dat ik dan een klacht moet indienen en dat ik dan binnen 10 dagen een reactie krijg.

*zucht*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139216504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
Update:

Ik heb een mail gekregen van Dynafix, waarin ze aangeven dat de kosten onterecht gefactureerd zijn en dat Vodafone die moet crediteren.

Dit doorgegeven aan Vodafone, met daarbij dat ik verwacht dat de blokkeringsprocedure direct gestopt wordt (ik had de rekening gestorneerd en de daadwerkelijke kosten betaald. De onterechte koerierskosten dus niet, en daarom een blokkering).

Net kreeg ik een mail terug dat ik dan een klacht moet indienen en dat ik dan binnen 10 dagen een reactie krijg.

*zucht*
Schandalige handelswijze. Eerst een onterechte blokkade en vervolgens een stroperige afhandeling.

Mogen ze je überhaupt wel blokkeren? Je hebt voor deze dienst betaald, dan moeten ze toch ook gewoon leveren?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:33:41 #74
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139216614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef eight het volgende:

[..]

Schandalige handelswijze. Eerst een onterechte blokkade en vervolgens een stroperige afhandeling.

Mogen ze je überhaupt wel blokkeren? Je hebt voor deze dienst betaald, dan moeten ze toch ook gewoon leveren?
Mijn telefoonrekening bestond uit de vaste abonnementskosten plus de kosten van die koeriersdiensten. Omdat ik niet het hele bedrag heb betaald sta ik als wanbetaler te boek kennelijk (overigens ook erg slordig dat die rekening niet op 'pauze' is gezet terwijl dit liep, vooral omdat ik m'n abonnement gewoon betaald had)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139216958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:33 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mijn telefoonrekening bestond uit de vaste abonnementskosten plus de kosten van die koeriersdiensten. Omdat ik niet het hele bedrag heb betaald sta ik als wanbetaler te boek kennelijk (overigens ook erg slordig dat die rekening niet op 'pauze' is gezet terwijl dit liep, vooral omdat ik m'n abonnement gewoon betaald had)
Hun argument slaat echt nergens op. Beide zaken staan los van mekaar, dat hun ervoor kiezen om dit op één rekening te zetten veranderd daar niets aan.
De blokkade wordt nu onterecht gebruikt als pressiemiddel, je zou het als een vorm van chantage kunnen zien.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')