Ze gaan er ook serieus van uit dat je hiervoor de politie kunt bellen.quote:
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.quote:Op maandag 14 april 2014 18:27 schreef Turbomuis het volgende:
Omdat ik dus geen camerabeelden kan overleggen willen ze de blokkeerprocedure niet pauzeren. Echt, ik ben zo klaar met die lui.
Alleen extern.We zitten op het terrein van de universiteit en die hebben hun eigen beveiliging. Om het dan zelf ook nog te hebben is een beetje dubbelop zeg maar.quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef eight het volgende:
[..]
Schandalig. De bewijslast ligt toch bij hun? Het feit dat de koerier 3 minuten op locatie heeft gestaan is geen bewijs. Zij komen met een aanname.
Zit de terreinbeveiliging ook inhouse of alleen extern.
Er loopt al een aardig lijntje via Twitter. Facebook ga ik ook weer doen, en klacht.nl gaat ook via Twitter.quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.
Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.
En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:
Vraag gewoon een schriftelijke verklaring van je leidinggevende dat je op de betreffende bezorgdagen gewoon aanwezig was op het opgegeven bezorgadres waar je werkt.
Dat lijkt mij al meer dan voldoende bewijs. De bezorger mag dan gaan uitleggen hoe het kan dat hij het pakketje niet bezorgd heeft.
Doe ook een een Google search met iets als "Dynafix komt bezorgafspraak niet na" en vraag aan Vodafone hoe betrouwbaar de verklaring van Dynafix is als het internet vol staat met klachten over afspraken die niet worden nagekomen en stuur minimaal 10 links mee naar verschillende klachten.
En... zoek contact met webcare. Spui je ongenoegen op alle social media kanalen die je kan bedenken. Webcareteams hebben vaak veel meer bevoegdheden dan de medewerkers uit het callcenter en kunnen daardoor makkelijker richting een oplossing werken.
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijsquote:Op maandag 14 april 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Vodafone heeft miljoenen klanten. 10 klachten over Dynafix zal geen indruk maken.
Bovendien krijg je altijd de reactie dat mensen met klachten eerder geneigd zijn om op internet hun verhaal te doen dan tevreden klanten.
Brief leidinggevende vind ik wel een goed idee. Of evt. een werkrooster overhandigen waarop staat dat ts gewoon gewerkt heeft
Ah okay, dat was me ontgaan.quote:Op maandag 14 april 2014 18:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Werkrooster is door vodafone al afgedaan als geen bewijs
vandaar mijn fail smile
En dat doet vodafone dus niet. Ja nee vragen of de politie (quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ah okay, dat was me ontgaan.
Dit is dus een schoolvoorbeeld van met twee maten meten.
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien, maar haar werkrooster dat haar aanwezigheid aantoont niet.![]()
In dit geval hoor de klant gewoon het twijfel te krijgen.
Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef eight het volgende:
Dat de koerier kan bewijzen dat hij op locatie stond wordt wel als bewijs gezien
Een tracker in de auto die de auto volgtquote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
En TS heeft een tracker in haar bureaustoel die TS volgt.quote:Op maandag 14 april 2014 18:55 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Een tracker in de auto die de auto volgt
![]()
Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.quote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Op welke wijze heeft-ie dat dan kunnen doen? Ik lees nergens iets over het 'bewijs' van de koerier.
Zegt niks. Ik heb monteurs met GPS trackers in hun busjes. En ik weet hoe ze die omzeilen/daar misbruik van maken om net te doen of ze er geweest zijn (en de rest van de dag geen fuck uitvoeren)quote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.
Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Klopt, die hebben ze. Maar die tracker ziet dus niet of de chauffeur uitstapt, aanbelt en onverrichter zake terugloopt naar de bus, of gewoon een minuutje in de auto blijft zitten.quote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zie er idd. ook niets van staan.
Vodafone heeft tot dusver nog helemaal geen bewijs overhandigd.
Ik verwacht overigens wel dat dynalogic gps trackers in hun wagens heeft.
Oh, gaat dat zo gemakkelijk dan?quote:Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zegt niks. Ik heb monteurs met GPS trackers in hun busjes. En ik weet hoe ze die omzeilen/daar misbruik van maken om net te doen of ze er geweest zijn (en de rest van de dag geen fuck uitvoeren)
Maar is het nu zo dat Vodafone moet bewijzen dat hij tot aan de deur is geweest?quote:Op maandag 14 april 2014 19:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Klopt, die hebben ze. Maar die tracker ziet dus niet of de chauffeur uitstapt, aanbelt en onverrichter zake terugloopt naar de bus, of gewoon een minuutje in de auto blijft zitten.
Mjah: als het bewijs (een rooster) per definitie verworpen wordt (terwijl dit op gelijke voet staat met een tracker, beide tonen aan dat je er geweest bent), en aangezien het een bedrijf onder werktijd is met ALTIJD een bevrouwing/bemanning van de receptie, dan kan het dus NIET dat de bezorger gemist is.quote:Op maandag 14 april 2014 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo gemakkelijk dan?
Ik werk in de logistiek en daar gebruiken wij ook tracking devices die we in een doos tussen de rest van de lading plaatsen en die werken zeer betrouwbaar. Maar goed, dat is appels met peren vergelijken.
[..]
Maar is het nu zo dat Vodafone moet bewijzen dat hij tot aan de deur is geweest?
Want dat lijkt mij ook onmogelijk...
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:10 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mjah: als het bewijs (een rooster) per definitie verworpen wordt (terwijl dit op gelijke voet staat met een tracker, beide tonen aan dat je er geweest bent), en aangezien het een bedrijf onder werktijd is met ALTIJD een bevrouwing/bemanning van de receptie, dan kan het dus NIET dat de bezorger gemist is.
1 + 1 is 2 in deze. Alleen Vodafone doet moeilijk.
Ik weet uit de bouw dat bedrijven tienduizenden euros'aan manuren uitgeven om een habbekrats op de balans te sparen. Als ze nou eens realiseerden dat aan personeelskosten ze dit ook gewoon kwijt waren (even als nog een ziensblik waarom Vodafone hier gewoon aan het falen is)quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Bovendien weten ze dat de politie zich hier niet mee gaat bemoeien.
Hun moeten aannemelijk maken dat de koerier daar niet terecht kon en niet ts vragen om met bewijzen te komen.
Dit is inderdaad vaak het probleem bij zulke grote en logge organisaties.quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik weet uit de bouw dat bedrijven tienduizenden euros'aan manuren uitgeven om een habbekrats op de balans te sparen. Als ze nou eens realiseerden dat aan personeelskosten ze dit ook gewoon kwijt waren (even als nog een ziensblik waarom Vodafone hier gewoon aan het falen is)
Schandalige handelswijze. Eerst een onterechte blokkade en vervolgens een stroperige afhandeling.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
Update:
Ik heb een mail gekregen van Dynafix, waarin ze aangeven dat de kosten onterecht gefactureerd zijn en dat Vodafone die moet crediteren.
Dit doorgegeven aan Vodafone, met daarbij dat ik verwacht dat de blokkeringsprocedure direct gestopt wordt (ik had de rekening gestorneerd en de daadwerkelijke kosten betaald. De onterechte koerierskosten dus niet, en daarom een blokkering).
Net kreeg ik een mail terug dat ik dan een klacht moet indienen en dat ik dan binnen 10 dagen een reactie krijg.
*zucht*
Mijn telefoonrekening bestond uit de vaste abonnementskosten plus de kosten van die koeriersdiensten. Omdat ik niet het hele bedrag heb betaald sta ik als wanbetaler te boek kennelijk (overigens ook erg slordig dat die rekening niet op 'pauze' is gezet terwijl dit liep, vooral omdat ik m'n abonnement gewoon betaald had)quote:Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef eight het volgende:
[..]
Schandalige handelswijze. Eerst een onterechte blokkade en vervolgens een stroperige afhandeling.
Mogen ze je überhaupt wel blokkeren? Je hebt voor deze dienst betaald, dan moeten ze toch ook gewoon leveren?
Hun argument slaat echt nergens op. Beide zaken staan los van mekaar, dat hun ervoor kiezen om dit op één rekening te zetten veranderd daar niets aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mijn telefoonrekening bestond uit de vaste abonnementskosten plus de kosten van die koeriersdiensten. Omdat ik niet het hele bedrag heb betaald sta ik als wanbetaler te boek kennelijk (overigens ook erg slordig dat die rekening niet op 'pauze' is gezet terwijl dit liep, vooral omdat ik m'n abonnement gewoon betaald had)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |