Die lui van Vodafone zijn tot alles in staat, dat zie ik nu wel. Zolang ze maar niet hun ongelijk houven toe te geven, want oei oei oei, het zou toch 's...quote:Op donderdag 24 april 2014 15:45 schreef eight het volgende:
[..]
Hun argument slaat echt nergens op. Beide zaken staan los van mekaar, dat hun ervoor kiezen om dit op één rekening te zetten veranderd daar niets aan.
De blokkade wordt nu onterecht gebruikt als pressiemiddel, je zou het als een vorm van chantage kunnen zien.
Been there done thatquote:Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef FF het volgende:
Gewoon even een uitgebreide post op facebook en twitter zetten.
En gewoon aangeven dat rekening betaald is en dat zij een onterechte vordering hebben.
Misschien niet, maar hoe meer mensen op de hoogte zijn van de praktijken van dit failbedrijf, hoe beterquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je kan er beter een jurist op zetten of iemand die weet hoe je ze het beste kan aanschrijven.
Via tros radar gebeurt er volgens mij echt niks uiteindelijk, maar goed dat is mijn mening.
Denk dat ze dat adviseerde omdat het vaak inderdaad beter is eerst te betalen en daarna je recht proberen te behalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hoe meer mensen op de hoogte zijn van de praktijken van dit failbedrijf, hoe beter
Jurist wordt 'm niet, rechtsbijstand lukt niet, juridisch loket raadde me aan om toch maar te betalen...
Als dit nog lang gaat duren ga ik daar toch nog maar een keer langs overigens, met alles uitgeprint.
Dat zei ze ook, dat dat de reden was. Onder protest betalen en dan terugvorderen. Maar dat gaat zo tegen m'n principe in...quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Denk dat ze dat adviseerde omdat het vaak inderdaad beter is eerst te betalen en daarna je recht proberen te behalen.
Ja het is zo krom als een banaan maar Nederland is nou eenmaal een regelland.
Soms wel. Nu niet. Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik heb het al. Ik ben ze niks schuldig, ik hoef dus niks te betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef Turbomuis het volgende:
Soms wel. Nu niet. Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik heb het al. Ik ben ze niks schuldig, ik hoef dus niks te betalen.
Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.
Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Ik zou hetzelfde doen. Juist doordat er zoveel mensen zijn die de gemakkelijke weg kiezen blijft deze absurde behandeling bestaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat zei ze ook, dat dat de reden was. Onder protest betalen en dan terugvorderen. Maar dat gaat zo tegen m'n principe in...
Ik zou er nu ook sneller vanaf zijn als ik zou betalen, dat geld krijg ik dan ergens volgende maand ofzo terug. Maar dat weiger ik, ik sta in m'n recht dus uit principe ga ik dat niet doen (verdomd lastig af en toe, principes)
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:36 schreef Eix het volgende:
Wat een verhaal dit.![]()
Als Vodafone op deze manier omgaat met jou als klant, zou ik ze vertellen dat ik 1) mijn contract wil opzeggen (eventueel na looptijd, maar hoe dan ook zou ik er weg willen zodra dat kan). 2) Ik zou een klacht bij de ACM/Consuwijzer neerleggen.
Lekker klantvriendelijk, die blokkeringsprocedure.
En Vodafone niet te vergeten. Hun zijn minstens net zo slechtquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers. Helaas komt het maar al te vaak voor met dit soort bedrijven spelletjes lopen te spelen terwijl je gewoon gelijk hebt.
Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja
Ik heb een screenshot van de mail gestuurd, ik wacht nog op antwoord. Denk dat ze eerst ff gaan lunchen ofzo. En weekend vieren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?
Ben ik ook, geloof me. Maar goed, ik heb niet veel opties...quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers.
Klopt. Maar uiteindelijk zijn zij nu wel over de brug gekomen en hebben hun ongelijk toegegeven en excuses aangeboden, dat moet ik Vodafone nog zien doen.quote:Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja
Natuurlijk kunnen ze zo'n blokkeringsprocedure wel stopzetten. Ze WILLEN alleen niet. En je hoeft niet te betalen als je niet hoeft te betalen. Zo simpel is het. Ze kunnen een creditnota immers ook op de balans verrekenen met het nog openstaande bedrag. Dat is administratief écht niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.
Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Ik zou ze lekker laten stikken, en na het ondanks protesten toch onterecht blokkeren per direct mijn abonnement volledig laten ontbinden wegens wanprestatie. Hoef je ze geen cent meer te betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
Dus. Het is klaar, geregeld en niks meer aan de hand.quote:Hey Turbomuis, ik heb de kosten gecrediteerd ivm het screenshot dat je stuurde. De kosten zijn nu weggestreept. Je ontvangt hier nog een creditnota over. Groetjes Arina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |