abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2014 @ 15:49:29 #76
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139217093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:45 schreef eight het volgende:

[..]

Hun argument slaat echt nergens op. Beide zaken staan los van mekaar, dat hun ervoor kiezen om dit op één rekening te zetten veranderd daar niets aan.
De blokkade wordt nu onterecht gebruikt als pressiemiddel, je zou het als een vorm van chantage kunnen zien.
Die lui van Vodafone zijn tot alles in staat, dat zie ik nu wel. Zolang ze maar niet hun ongelijk houven toe te geven, want oei oei oei, het zou toch 's...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 24 april 2014 @ 17:02:47 #77
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_139219403
Gewoon even een uitgebreide post op facebook en twitter zetten.
En gewoon aangeven dat rekening betaald is en dat zij een onterechte vordering hebben.
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:49:06 #78
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef FF het volgende:
Gewoon even een uitgebreide post op facebook en twitter zetten.
En gewoon aangeven dat rekening betaald is en dat zij een onterechte vordering hebben.
Been there done that :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:52:25 #79
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242422
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139242749
Je kan er beter een jurist op zetten of iemand die weet hoe je ze het beste kan aanschrijven.

Via tros radar gebeurt er volgens mij echt niks uiteindelijk, maar goed dat is mijn mening.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:11:27 #81
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je kan er beter een jurist op zetten of iemand die weet hoe je ze het beste kan aanschrijven.

Via tros radar gebeurt er volgens mij echt niks uiteindelijk, maar goed dat is mijn mening.
Misschien niet, maar hoe meer mensen op de hoogte zijn van de praktijken van dit failbedrijf, hoe beter :)

Jurist wordt 'm niet, rechtsbijstand lukt niet, juridisch loket raadde me aan om toch maar te betalen...
Als dit nog lang gaat duren ga ik daar toch nog maar een keer langs overigens, met alles uitgeprint.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139242821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:11 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Misschien niet, maar hoe meer mensen op de hoogte zijn van de praktijken van dit failbedrijf, hoe beter :)

Jurist wordt 'm niet, rechtsbijstand lukt niet, juridisch loket raadde me aan om toch maar te betalen...
Als dit nog lang gaat duren ga ik daar toch nog maar een keer langs overigens, met alles uitgeprint.
Denk dat ze dat adviseerde omdat het vaak inderdaad beter is eerst te betalen en daarna je recht proberen te behalen.

Ja het is zo krom als een banaan maar Nederland is nou eenmaal een regelland.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:16:27 #83
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139242881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Denk dat ze dat adviseerde omdat het vaak inderdaad beter is eerst te betalen en daarna je recht proberen te behalen.

Ja het is zo krom als een banaan maar Nederland is nou eenmaal een regelland.
Dat zei ze ook, dat dat de reden was. Onder protest betalen en dan terugvorderen. Maar dat gaat zo tegen m'n principe in...

Ik zou er nu ook sneller vanaf zijn als ik zou betalen, dat geld krijg ik dan ergens volgende maand ofzo terug. Maar dat weiger ik, ik sta in m'n recht dus uit principe ga ik dat niet doen (verdomd lastig af en toe, principes)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:20:10 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139242946
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:28:55 #85
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139243112
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
Soms wel. Nu niet. Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik heb het al. Ik ben ze niks schuldig, ik hoef dus niks te betalen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:36:10 #86
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_139243258
Wat een verhaal dit. :'(

Als Vodafone op deze manier omgaat met jou als klant, zou ik ze vertellen dat ik 1) mijn contract wil opzeggen (eventueel na looptijd, maar hoe dan ook zou ik er weg willen zodra dat kan). 2) Ik zou een klacht bij de ACM/Consuwijzer neerleggen.

Lekker klantvriendelijk, die blokkeringsprocedure. :X
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  vrijdag 25 april 2014 @ 11:34:30 #87
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_139245944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:28 schreef Turbomuis het volgende:
Soms wel. Nu niet. Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik heb het al. Ik ben ze niks schuldig, ik hoef dus niks te betalen.
^O^

Ik word ziek van die bedrijven die over de consument heen walsen, waarbij jij naar hun poppen moet dansen om te hopen gelijk te krijgen. Je hebt groot gelijk dat je daar niet in mee gaat.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_139247518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:16 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat zei ze ook, dat dat de reden was. Onder protest betalen en dan terugvorderen. Maar dat gaat zo tegen m'n principe in...

Ik zou er nu ook sneller vanaf zijn als ik zou betalen, dat geld krijg ik dan ergens volgende maand ofzo terug. Maar dat weiger ik, ik sta in m'n recht dus uit principe ga ik dat niet doen (verdomd lastig af en toe, principes)
Ik zou hetzelfde doen. Juist doordat er zoveel mensen zijn die de gemakkelijke weg kiezen blijft deze absurde behandeling bestaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:30:07 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_139247535
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers. Helaas komt het maar al te vaak voor met dit soort bedrijven spelletjes lopen te spelen terwijl je gewoon gelijk hebt.

Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
pi_139247647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:36 schreef Eix het volgende:
Wat een verhaal dit. :'(

Als Vodafone op deze manier omgaat met jou als klant, zou ik ze vertellen dat ik 1) mijn contract wil opzeggen (eventueel na looptijd, maar hoe dan ook zou ik er weg willen zodra dat kan). 2) Ik zou een klacht bij de ACM/Consuwijzer neerleggen.

Lekker klantvriendelijk, die blokkeringsprocedure. :X
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers. Helaas komt het maar al te vaak voor met dit soort bedrijven spelletjes lopen te spelen terwijl je gewoon gelijk hebt.

Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
En Vodafone niet te vergeten. Hun zijn minstens net zo slecht
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:40:13 #91
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139247811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:29 schreef eight het volgende:

[..]

Wat was zijn reactie nadat je hem de mail hebt laten zien?

Ik heb een screenshot van de mail gestuurd, ik wacht nog op antwoord. Denk dat ze eerst ff gaan lunchen ofzo. En weekend vieren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
Chapeau dat je ze nog zo lang te woord staat, ik had allang klaar geweest met die prutsers.
Ben ik ook, geloof me. Maar goed, ik heb niet veel opties...

quote:
Dynalogic, die oplichtersbende is genoeg van op internet te vinden inmiddels ja :')
Klopt. Maar uiteindelijk zijn zij nu wel over de brug gekomen en hebben hun ongelijk toegegeven en excuses aangeboden, dat moet ik Vodafone nog zien doen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_139263852
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:52 schreef Turbomuis het volgende:
Bericht gepost op hun facebook, ik was het beu dus heb ze incompentente sukkels genoemd. Wat ze ook zijn natuurlijk.
Anyway, daar vloeide weer een privegesprek uit voort. Meneer wilde de mail graag zien, want hij geloofd het niet.
En de blokkeringsprocedure stoppen kan niet, als blijkt dat ik inderdaad gelijk heb moet ik alsnog betalen, zodat ze het bedrag kunnen crediteren.

Ik denk dat ik maar 's ga beginnen met een mail aan Tros Radar, ben er nu wel klaar mee.
Natuurlijk kunnen ze zo'n blokkeringsprocedure wel stopzetten. Ze WILLEN alleen niet. En je hoeft niet te betalen als je niet hoeft te betalen. Zo simpel is het. Ze kunnen een creditnota immers ook op de balans verrekenen met het nog openstaande bedrag. Dat is administratief écht niet zo moeilijk.

Dit is duidelijk machtsmisbruik, er wordt onterecht betalingsdwang opgelegd.
pi_139263928
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms moet je wel hun stappen volgen om daarna je gelijk te krijgen.
Ik zou ze lekker laten stikken, en na het ondanks protesten toch onterecht blokkeren per direct mijn abonnement volledig laten ontbinden wegens wanprestatie. Hoef je ze geen cent meer te betalen.

Ik zou wel alvast aan Vodafone meedelen dat wanneer de diensten onterecht geblokkeerd worden jij dat ziet als ontbinding van het contract van hun zijde, omdat je Vodafone immers voldoende hebt gewezen op de gebreken aan hun zijde.
  maandag 28 april 2014 @ 14:57:44 #94
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_139341515
Zaterdagavond tegen 9 uur (vaaaage tijd, hebben die niks beters te doen op kiningsdag?) kreeg ik het volgende berichtje:

quote:
Hey Turbomuis, ik heb de kosten gecrediteerd ivm het screenshot dat je stuurde. De kosten zijn nu weggestreept. Je ontvangt hier nog een creditnota over. Groetjes Arina
Dus. Het is klaar, geregeld en niks meer aan de hand.
Ben ik heel blij mee hoor, dat sowieso.

Maar ergens voelt het als een anticlimax ofzo. Kweenie. Maar ik ga nog wel kijken of ik niet onder m'n contract uit kan komen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')