Met pasen zit ik in Spanje.quote:
Even opgezocht, inderdaad jaquote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Met pasen zit ik in Spanje.
Mooi is dat altijd, net of de KKK door de straten loopt.
Haha, ja die waren een tijd geleden helemaal cool.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een shirt gehad met het plaatje uit de OP.
Leuke outfit heb je aan vandaag, Njonjo.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja die waren een tijd geleden helemaal cool.
Echt? Dankje.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuke outfit heb je aan vandaag, Njonjo.
Die spiderman slip staat je ook goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuke outfit heb je aan vandaag, Njonjo.
Heeft specularium een spiderman slip? Picsquote:
Sevilla ?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Met pasen zit ik in Spanje.
Mooi is dat altijd, net of de KKK door de straten loopt.
Voor speciale gelegenheden.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft specularium een spiderman slip? Pics
Lijkt me wel, de perfecte gelegenheden om je nieuwste Chinese tafellakens, panterjassen en slips te showen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de perfecte gelegenheden om je nieuwste Chinese tafellakens, panterjassen en slips te showen.
Ik wel hoor. Als yoki zijn wapens thuis laat tenminste.quote:
Speccy of Belarc Advisor. Bij die laatste krijg je ook CD-Key's te zien e.d.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Modus het volgende:
Yoki wat was dat programma waarmee je een mooi lijstje kreeg van alle specificaties/hardware op je PC?
Die liggen op het politiebureau.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Als yoki zijn wapens thuis laat tenminste.
Ja, dan heb je echt 2 mafketels bij elkaarquote:Op donderdag 3 april 2014 15:20 schreef Specularium het volgende:
Yoki en Drugsaap hebben dezelfde kleding, misschien kunnen die samen in de bosjes gaan liggen.
Dank u. Moederbord, processor en geheugen zijn het belangrijkste om te bepalen of ik een nieuwere Windows kan draaien toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Speccy of Belarc Advisor. Bij die laatste krijg je ook CD-Key's te zien e.d.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Dank u. Moederbord, processor en geheugen zijn het belangrijkste om te bepalen of ik een nieuwere Windows kan draaien toch?
Ben je ook in paniek door het ING bericht?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Dank u. Moederbord, processor en geheugen zijn het belangrijkste om te bepalen of ik een nieuwere Windows kan draaien toch?
Jij hebt nog XP?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je met XP niet meer kunt internetbankieren binnenkort.
Ik gebruikte altijd een programma met iets van Sonja? In de naam. Kan het niet meer vinden, heel irritant.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Speccy of Belarc Advisor. Bij die laatste krijg je ook CD-Key's te zien e.d.
Sonja... dat klinkt echt als een programma voor huismoeders.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd een programma met iets van Sonja? In de naam. Kan het niet meer vinden, heel irritant.
Nee nee dat was een heel uitgebreid programma. Het heette geen Sonja maar zoiets zat in de naam ervan.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Sonja... dat klinkt echt als een programma voor huismoeders.
Ik heb een laptop die net zo oud is als Corrie.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij hebt nog XP?
En waarom kan je straks niet meer met XP internetbankieren?
Ik heb het net geinstalleerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef Specularium het volgende:
Speccy klinkt als een prima programma, even uitcontroleren.
Toen bestonden er nog geen laptops manquote:Op donderdag 3 april 2014 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een laptop die net zo oud is als Corrie.
Geen idee verder.
Beetje stomme naam.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:47 schreef Specularium het volgende:
Speccy klinkt als een prima programma, even uitcontroleren.
Ik ga het effe proberen, zo terugquote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef Specularium het volgende:
Laptop in je hol, Corrie.
Met het snoertje er nog uit.
XP functioneert nog prima. Voor die 3x per jaar dat ik nog windhoos gebruikquote:Op donderdag 3 april 2014 15:41 schreef YokiKater het volgende:
Met XP kan je straks bijna niets meer. Ik zou gewoon overstappen, Windows7 is niets mis mee en werkt erg prettig.
Hier in het bedrijf wordt alles deze week overgezet naar W7....als het goed is tenminstequote:Op donderdag 3 april 2014 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
XP functioneert nog prima. Voor die 3x per jaar dat ik nog windhoos gebruik.
Succes.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hier in het bedrijf wordt alles deze week overgezet naar W7....als het goed is tenminste
Die heb ik ook nog wel gebruiktquote:Op donderdag 3 april 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nee dat was een heel uitgebreid programma. Het heette geen Sonja maar zoiets zat in de naam ervan.
Kuch het was dus geen Sonja maar Sandra.
Deze:
http://sisoftware-sandra-lite.software.informer.com/
Als de nieuwe begint kom ik er ook aan.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Living on the edge?
Ik ga ook gewoon niet kijken. Nu wel Spangas trouwens
Baas!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Living on the edge?
Ik ga ook gewoon niet kijken. Nu wel Spangas trouwens
Kaartje kopen voor de show?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie de Breij, mensen.
Allemaal even lachen.
Dan mag jij gratis naar binnen!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou gaan. En dan de boel opnemen en op piratebay zetten.
Nee niet iedereen hoor. Alleen aardige mensen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de herberg genaamd Corrie's hol.
Nee, maar ik ben daar weleens geweest tijdens pasen.quote:
Hele emmers slakken haalt hij uit zijn tuintje.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:32 schreef Tem het volgende:
Net of Matthijs in zijn tuin wroetdat toen zijn vrouw natuurlijk.
Dat klopt, volgens mij pas jij er precies tussen. (inb4: waar tussen? lollerpwny)quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat klopt, volgens mij pas jij er precies tussen. (inb4: waar tussen? lollerpwny)
Jij vindt ook niks leuk.
.
Sowieso snap ik niet dat je met een stel gasten bij elkaar zit om een bandnaam te verzinnen en dat dat het dan wordt.quote:
Utopia bvquote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Sommige programma's kun je beter gewoon vermijden. Scheelt een hoop ergernissen.
Wat Sjaak Bral dus dacht over de namen van de rustplaatsen langs de snelweg: zet wat klapjosti's bij elkaar en schrijf hun kreten opquote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat je met een stel gasten bij elkaar zit om een bandnaam te verzinnen en dat dat het dan wordt.
Hoe heette jouw band ookalweer?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat je met een stel gasten bij elkaar zit om een bandnaam te verzinnen en dat dat het dan wordt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Sjaak Bral moeten ze kapotschieten.
Maar dat zou ik nooit gaan zeggen.
Gokje:Jostibandquote:Op donderdag 3 april 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe heette jouw band ookalweer?
Bandmetbanaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe heette jouw band ookalweer?
Kom je uit Den Haag ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matthijs is allang gescheiden en doet het nu met Halina. Of heb je het niet over van nieuwkerk?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:32 schreef Tem het volgende:
Net of Matthijs in zijn tuin wroetdat toen zijn vrouw natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom je uit Den Haag ofzo?Nee, is gewoon een leuk taaltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harrie Jekkers
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |