Tsja, ik ben direct begonnen met een andere fulltime baan/baan+studie, en heb het hele proefschrift structureel omgegooid in die tijd, dus tsja...quote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat is wel stevig ik vond mijn jaartje extra al heel wat!
Ja dan is het logisch, in de moleculaire biologie is het amper mogelijk een aio te doen zonder dat dat ook je permanente baan is.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tsja, ik ben direct begonnen met een andere fulltime baan/baan+studie, en heb het hele proefschrift structureel omgegooid in die tijd, dus tsja...
Ik heb zo'n t-shirt van promega met achterop een lijstje van dit soort alternatieven voor de afkorting... Die gebruik ik als pyama. Achterop staat "promega helped me get my degree" dus daar ga ik niet mee rondlopenquote:
nee, maar je mag welicht bij mij m'n onderzoeksrichting wel uit de OP halen. Anders ben ik zo te herleiden...quote:Op donderdag 3 april 2014 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Of zal ik de TT veranderen in People have Dreams
Laatst met een collega hadden we het er nog over, wat zo'n PhD ons nou heeft opgeleverd.quote:
Die jaquote:
Donequote:Op donderdag 3 april 2014 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, maar je mag welicht bij mij m'n onderzoeksrichting wel uit de OP halen. Anders ben ik zo te herleiden...
Joh.. ook zonder dat ben je prima te herleiden hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, maar je mag welicht bij mij m'n onderzoeksrichting wel uit de OP halen. Anders ben ik zo te herleiden...
Je moet ze niet te serieus nemen lijkt me.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom doen mensen uberhaupt eigenlijk een PhD met dit soort uitspraken?
Dit is tactiek om medelijden te genereren en zo geoorloofd buiten je phd om lekker lui te kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom doen mensen uberhaupt eigenlijk een PhD met dit soort uitspraken?
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is tactiek om medelijden te genereren en zo geoorloofd buiten je phd om lekker lui te kunnen zijn.
nietsquote:
Herkenbaar, alleen het telkens terug relateren naar biologische relevantie maakt het gewoon maar data minen complexquote:Op donderdag 3 april 2014 15:28 schreef Zith het volgende:
Wil aan data zittenDat is te verslavend voor mij.
Zo ken ik wel een aantal mensen die al jaaaren bijna klaar zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tsja, ik ben direct begonnen met een andere fulltime baan/baan+studie, en heb het hele proefschrift structureel omgegooid in die tijd, dus tsja...
ja maar ík heb net de digitale versie van de proefdruk binnen gekregen, compleet met kaft, dus ik ben écht bijna klaarquote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Zo ken ik wel een aantal mensen die al jaaaren bijna klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |