Ja paar zakjes bloed erin en knallenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Valv.Piti. Iedereen lekker op minuten rijden.
Gaat gewoon weer mee met de besten in de Pyreneen straks ook zeker? Het nieuwe wielrennen!
Niet het type die de forcing kan voeren maar wel iemand die de forcing kan overleven en dan de sprint winnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef Steven184 het volgende:
Ik hou er niet zo van om met namen te gooien, gewoonweg iemand die een zware wedstrijd kan overleven en goed eindschot in huis heeft.
Ik denk eigenlijk dat Piti dit niet op bloedzakjes doet hoor. Toch niet voor al die kleinere koersjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:54 schreef balaverde het volgende:
[..]
Ja paar zakjes bloed erin en knallen
Toch heeft ie de AGR gewonnen...denk dat Hofland daar slechts van kan dromen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Freire. Zabel hield minder van heuveltjes.
Was dat niet op een ander parcours. Geen finish op de Cauberg enzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ie de AGR gewonnen...denk dat Hofland daar slechts van kan dromen.
Klopt. Aankomst was destijds op de Maasboulevard in Maastricht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Was dat niet op een ander parcours. Geen finish op de Cauberg enzo?
Klopt dat was nog in Maastricht. (dacht ik)quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Was dat niet op een ander parcours. Geen finish op de Cauberg enzo?
Geen onrealistische dromenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ie de AGR gewonnen...denk dat Hofland daar slechts van kan dromen.
Boogerd werd daar trouwens nog knap 2e...zo traag was ie echt niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Klopt. Aankomst was destijds op de Maasboulevard in Maastricht.
Nee die bewaart hij voor de Tour natuurlijk. Fuentes komt weer met de koelbox langs.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Piti dit niet op bloedzakjes doet hoor. Toch niet voor al die kleinere koersjes
Tjah, vorig jaar had hij zonder die ene vlakke rit waarin hij stomweg 10 minuten verloor toch ook op het podium gestaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Contador en Froome afzeggen misschien.
Podium ok, maar Contador heeft deze winter echt een stap gezet...denk dat Froome en Contador het straks gaan uitmaken in juli.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, vorig jaar had hij zonder die ene vlakke rit waarin hij stomweg 10 minuten verloor toch ook op het podium gestaan.
In de bergen zal hij ze niet verslaan , maar ik heb toch het idee dat hij in die kasseienrit iets gaat proberen te forceren. In Dwars door Vlaanderen vond ik hem daar toch opvallend sterk voor de dag in komen.
Fixed.quote:Op zondag 6 april 2014 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Podium ok, maar Contador heeft deze winter echt een stap spuit gezet...denk dat Froome en Contador het straks gaan uitmaken in juli.
Ik zit eigenlijk nog te wachten op het moment dat Tinkov zichzelf opsteltquote:Op zondag 6 april 2014 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tinkov was vorige zomer not amused...dan moet je toch wat.
En Freire werd daar 9de, ook wel opvallend..quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boogerd werd daar trouwens nog knap 2e...zo traag was ie echt niet.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En 11x top 5 al dit seizoen en 6e in MSR, waar hij als ie minder idioot was geweest nog hoger had kunnen eindigen
Zijn twitterfoto daarentegen compenseer weer veel![]()
https://twitter.com/sonnycolbrelli
twitter:sonnycolbrelli twitterde op woensdag 25-12-2013 om 17:36:12Buon natale love ❤️❤️❤️🎅🎅 http://t.co/LFjrXHldNW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |