Ja, maar ik kan heel erg genieten van mijn auto met zijn lekke banden...quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef OProg het volgende:
Als je kan kiezen voor een goede auto en een auto met mankementen, wat kies je dan?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ze doen tegenwoordig zelfs negers bij blanken in de klasquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Zitten downies tegenwoordig bij normale kinderen in de klas? :s
Inderdaad. Vrouwengeneuzel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, maar ik kan heel erg genieten van mijn auto met zijn lekke banden...
Aaarghhh..... kan iemand dat wicht wegsturen.
Allemaal cyborgs wordenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ze doen tegenwoordig zelfs negers bij blanken in de klas
Vertel marcodej, wat is er gebeurt?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Zo, hoi, hallo. Het was me het dagje wel in Kattuk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ze doen tegenwoordig zelfs negers bij blanken in de klas
Heel agressief met die triangel voor je staan.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Criminele downies, die zijn het ergst!
Je moet niet alles aannemen wat ze zeggen.quote:
quote:
Een brug, mensen op de brug en een vrachtwagen. Het was het gesprek van de dag hier. Man, man, je maakt wat mee in zo'n dorp.quote:
Dan zou er ook per direct een mannentekort komenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Ik hoop voor de toekoms van dit forum dat ze autisme niet prenataal kunnen opsporen
Dat zou het einde van Fok! betekenen inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Ik hoop voor de toekoms van dit forum dat ze autisme niet prenataal kunnen opsporen
Zat ik al 20 jaar terug.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Zitten downies tegenwoordig bij normale kinderen in de klas? :s
Inderdaad.quote:
Nog dooie kattukers te betreuren?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een brug, mensen op de brug en een vrachtwagen. Het was het gesprek van de dag hier. Man, man, je maakt wat mee in zo'n dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop