Euhm, neequote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
Volgens mij krijgt personeel ook stikkers mee, althans een huisgenoot die bij de AH werkt had voor een BBQ een hoop goedkoop vlees gekocht dankzij die stikkers.
Dit, volgens mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Staat die korting niet gewoon in het systeem? Die sticker verandert daar niets aan denk ik.
nee dan heeft die ze gewoon gejatquote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
Volgens mij krijgt personeel ook stikkers mee, althans een huisgenoot die bij de AH werkt had voor een BBQ een hoop goedkoop vlees gekocht dankzij die stikkers.
Je moet anders de producten wel duidelijk met de sticker tonen, anders kan je alsnog naar de klantenservice voor een teruggave. Of is dit iets van een aantal jaren geleden?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
oh kan ookquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Euhm, nee
Als ze je pakken met die stickers als AH medewerker dan kan je ander werk zoeken
Van wie het is? Van de AH natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef mapima het volgende:
Ik heb wel eens artikelen gezien met zo'n stickers erop, maar ik durfde ze nooit zo goed te pakken, omdat ik niet weet van wie het is.
nope. Want zijn alleen voor producten die nog maar 1 dag houdbaar zijn. Ze scannen gewoon het product en klikken dan ergens op een korting knop.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Dunno, 'k haal nooit producten met van die kortingstickers eropquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je moet anders de producten wel duidelijk met de sticker tonen, anders kan je alsnog naar de klantenservice voor een teruggave. Of is dit iets van een aantal jaren geleden?
die producten hebben toch allemaal dezelfde streepjescode?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Staat die korting niet gewoon in het systeem? Die sticker verandert daar niets aan denk ik.
zie ze volgens mij nooit op een knop duwen als ik zo'n 35% ding koop.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nope. Want zijn alleen voor producten die nog maar 1 dag houdbaar zijn. Ze scannen gewoon het product en klikken dan ergens op een korting knop.
Alleen bij zelfscan-winkels. Bij 'gewone' AH's drukt de kassamiep op de 35%-knop voor het scannen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
Bij mij wel altijdquote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
zie ze volgens mij nooit op een knop duwen als ik zo'n 35% ding koop.
De barcode van het product veranderd niet dus ze moeten wel een ingreep doen om de korting te verrekenen, als dat niet gebeurt zou ik maar beter je bonnetjes in de gaten houden..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dan zit het in de streepjes code verwerkt. Producenten staan sowieso niet in de comp met korting omdat het elke dag andere zijn en van een bepaald product maar een klein aantal die dag een sticker krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dit.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je moet anders de producten wel duidelijk met de sticker tonen, anders kan je alsnog naar de klantenservice voor een teruggave. Of is dit iets van een aantal jaren geleden?
Nee dat gaat niet. De sticker heeft namelijk inkepingen zodat het verrot moeilijk is om de sticker in zijn geheel van een product te halenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
De barcode van het product veranderd niet dus ze moeten wel een ingreep doen om de korting te verrekenen, als dat niet gebeurt zou ik maar beter je bonnetjes in de gaten houden..
Ik heb eens een energyblikje van 30 cent met een 35% korting sticker gekocht voor 20 cent... Het gaat in principe overal op... Je kunt prima dus een sticker van een artikel afhalen en op een ander plakken
Daar letten ze echt niet op hoor.. Die hebben per product een aantal seconden om te scannen..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dit.
De kassiere moet handmatig de korting op het product aanslaan.
als jij 3 pakken melk koopt waarvan 1 diezelfde dag op moet en de andere 2 zijn langer geldig, dan zit alleen op die 1e de sticker en toch hebben alle3 de pakken melk dezelfde streepjescode.
verder denk ik ook wel dat het zal opvallen omdat de kassieres vaak wel weten welke producten een sticker krijgen?
Niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Tegen welke korting kun je producten die over de datum zijn kopen?
Die mogen niet verkocht worden.. En als ze het toch willen verkopen tegen die 35%quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Die gaan uit het schap en naar voedselbankenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
afgeboekt en daarna weggegooid of op ge geten door vakkenvullersquote:
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootquote:Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die gaan uit het schap en naar voedselbanken
Die gaan uit het schap naar de prullenbak in de meeste supermarkten.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die gaan uit het schap en naar voedselbanken
ik denk dat dat verschilt per filiaal...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar letten ze echt niet op hoor.. Die hebben per product een aantal seconden om te scannen..
Verschilt denk ik niet per filiaal, hangt er vanaf of de cassiere een stuk antiek is of niet..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:14 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik denk dat dat verschilt per filiaal...
hier in dit dorp weten ze zo ongeveer wat iedereen op hun brood eet en hoe ze de koffie drinken
Ja, meestal vanaf een uur of 19:00.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alleen op vlees en vers sap enzo zal het niet opvallen en dan vooral aan het eind van de dag of op zaterdag. Althans ik heb het idee dat ze dan meer producten gaan stickeren.
Bij diegene met hetzelfde IQ als jij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
Maar bij wat voor een soort kassamedewerkster is de kans niet zo hoog dat het opvalt dat de sticker er onterecht op zit?
Eigenlijk kan dat prima..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootJe kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
Dit. En anders wordt het omgezet in energie. (lees: de fik er in)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van dat brood maken ze dierenvoer is mij verteld.
In principe is het gewoon diefstal...zelf die stickers plakken.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
Maar bij wat voor een soort kassamedewerkster is de kans niet zo hoog dat het opvalt dat de sticker er onterecht op zit?
Echt niet. Met drie stickers krijg je gewoon 105% korting.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Broccolitaartje het volgende:
Als een product niet bijna over de datum is dan doet AH er voor de zekerheid 3 op plakken, zodat de cassičre zeker weet dat het 35% afgeprijsd is.
Een hoofddoek en veel make-up doet wonderen. Of nog beter een burka, als dat nog niet verboden is. Gegarandeerd onherkenbaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:53 schreef monsterd. het volgende:
Bij misbruik sta je snel genoeg met je kop op camerabeelden en worden de beelden rondgestuurd voor fraudepreventie naar andere directe filialen in de buurt. Als je een winkelverbod wil moet je dit vooral doen. Voordeel van het plakken van een sticker is in de meeste gevallen minder dan een euro. Dus voor dat risico kun je de rol beter gewoon weggooien of inleveren bij een filiaal
Daarnaast is een rol compleet onbruikbaar als het is bedoeld voor een barcode..
Als ze er meteen achterkomen wordt je opgepakt voor diefstal hoor, dan komt de politie je gewoon halen. Dan helpt make-up of kleding niet meer.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Een hoofddoek en veel make-up doet wonderen. Of nog beter een burka, als dat nog niet verboden is. Gegarandeerd onherkenbaar.
Zelf afgewogen groente met een kortingssticker enzoquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Je krijgt korting ja als je die op producten plakt gaat alleen nogal opvallen als je opeens op al je producten een sticker hebt.
Of op conserve, of op vuilniszakken ofzo. Haha!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelf afgewogen groente met een kortingssticker enzo
Conserve kan nog. Vuilniszakken is al een stuk minder waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Of op conserve, of op vuilniszakken ofzo. Haha!
Tenzij ze net uit het assortiment gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Conserve kan nog. Vuilniszakken is al een stuk minder waarschijnlijk.
Op lectuur is dat vaak vreemd. Want de winkelier kan dat doorgaans gewoon retourneren naar de leverancier.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tenzij ze net uit het assortiment gaan.
Ik ga voor de 35 procent korting op de nieuwste tv-gids trouwens.
Op boeken mag je toch überhaupt geen korting geven?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Op lectuur is dat vaak vreemd. Want de winkelier kan dat doorgaans gewoon retourneren naar de leverancier.
Volgens mij mag dat niet op nieuwe boeken. Belachelijke regels.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op boeken mag je toch überhaupt geen korting geven?
quote:
Laat gewoon je snor en baard staan.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Een hoofddoek en veel make-up doet wonderen. Of nog beter een burka, als dat nog niet verboden is. Gegarandeerd onherkenbaar.
Ja dag, straks denken ze dat ik het was.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laat gewoon je snor en baard staan.
Volgens mij niet hoor. Alcohol verloopt niet zo snel over de datum. Wat wel afgeprijsd wordt is bijv herfstbok als het winter is.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Soms is er wel korting op alcohol, Als de bonus te ruim ingekocht is bijvoorbeeld
Jawel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
Als het uit assortiment is ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Soms is er wel korting op alcohol, Als de bonus te ruim ingekocht is bijvoorbeeld
Deze manquote:Op donderdag 3 april 2014 08:14 schreef Fokker89 het volgende:
als je gewoon slim bent, plak je de sticker op de kassabon, en laat je hem daarna aan de cassiere zien, dan krijg je gewoon 35%korting op het totaalbedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat ook altijd van alles slingerenquote:Op donderdag 3 april 2014 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naja, een collega van mij was afprijzingen aan het lopen toen een klant wat aan hem vroeg. Hup, rol in de bovenste krat gelegd. Toen ie terugkwam was mooi die rol foetsie
Deze 'doos' kijkt wel naar de datums van bijv vlees, zuivel, groente of de sticker er terecht op zit. Het moet wel rustig zijn, met drukte is dat niet haalbaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef Woods het volgende:
De cassiere hoeft maar op een speciaal 35% knopje te drukken, denk je nou echt dat die dozen gaan kijken of het stickertje er terecht op zitWij plakken ze soms ook maar random op artikelen die bijv. eruit gaan.
Alsnog kan deze sticker verkeerd zijn geplaatst maar is dat alsnog van kracht.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze 'doos' kijkt wel naar de datums van bijv vlees, zuivel, groente of de sticker er terecht op zit. Het moet wel rustig zijn, met drukte is dat niet haalbaar.
Ja, maar als je daarna vraagt aan collega of die sticker klopt en het klopt niet, kan die klant daarna wel in de gaten worden gehouden.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef Woods het volgende:
[..]
Alsnog kan deze sticker verkeerd zijn geplaatst maar is dat alsnog van kracht.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootJe kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
Sommige dingen zijn idd eeuwig geldig maar dit moet nou eenmaal en fabrikanten willen zich ook indekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
Veel dingen zijn na de 'tenminste houdbaar tot'-datum nog prima te eten.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-houdbaarheidsdatum/.
https://www.voedingscentr(...)sdatum-tht-tgt-.aspx.
Terwijl het al over de datum is, serieus?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van dat brood maken ze dierenvoer is mij verteld.
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef BlueMage het volgende:
Even niet geheel OT maar bij Jumbo hier komt er wel eens zo'n vrouw winkelen die er 'n sport van maakt alles wat tot de dag zelf houdbaar is uit alle koelingen te vissen en dan te zeiken over kortingen en weet ik veel wat. Arme kassamevrouwen, ik heb dan echt medelijden met die mensen.
Toen ik bij de Jumbo werkte kwamen er ook altijd dat soort mensen. Op een gegeven moment moeten die producten gewoon veel beter gecontroleerd wordenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef BlueMage het volgende:
Even niet geheel OT maar bij Jumbo hier komt er wel eens zo'n vrouw winkelen die er 'n sport van maakt alles wat tot de dag zelf houdbaar is uit alle koelingen te vissen en dan te zeiken over kortingen en weet ik veel wat. Arme kassamevrouwen, ik heb dan echt medelijden met die mensen.
Ik zie dat gehaaide kreng daar wel voor aan, ja. Doet lekker onnozel en lief enzo maar ondertussen. Natuurlijk sta ik ook altijd net in de rij achter haar, krijg er wel 'n beetje een "quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?
Ik bedoel varkensvoer enzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Terwijl het al over de datum is, serieus?
Daar lusten de honden nog geen brood van toch?
Niet alleen mensen eten, eten wat over is van bijna alles grote ketens(ook bijv. mcdonalds) gaat richting de vee industrie;).quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Dan loopt er geen goed personeel die alles netje fifo legt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sommige zijn zo gehaaid dat ze naar datums kijken en degene die bijna,aflopen zetten ze achteraan. En je raad het al, op de dag zelf vissen ze het uit het schap en hebben ze de korting. Zou dat bij haar ook niet zo zijn?
Klopt. Maar die THT-stempel is nou eenmaal verplicht en daar heb je je als winkel aan te houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
Veel dingen zijn na de 'tenminste houdbaar tot'-datum nog prima te eten.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-houdbaarheidsdatum/.
https://www.voedingscentr(...)sdatum-tht-tgt-.aspx.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Alleen in de winkels met zelfscan. In de rest van de winkels heeft de kassiere gewoon een knop op de kassa voor als er een stikker opzicht.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
Inderdaad. Een collega deed dat een tijd geleden, stickers plakken op haar boodschappen. Evenals te weinig kaas voor haar zelf afwegen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Alleen in de winkels met zelfscan. In de rest van de winkels heeft de kassiere gewoon een knop op de kassa voor als er een stikker opzicht.
gevonden/gestolen stikkers plakken word waarschijnlijk gezien als diefstal.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef mapima het volgende:
Ik heb vandaag een 35% sticker geplakt op een pakje met twee muffins. De desbetreffende caissičre had niks door en ik kreeg korting.
Double chocolate muffins van AH zijn trouwens echt vies, bah.
Ik had dit truukje uitgehaald op Albert Heijn Koningsplein Amsterdam. Misschien maakt dat wat uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Hou nou maar op met dat getroll, je bent echt niet geloofwaardig.
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik had dit truukje uitgehaald op Albert Heijn Koningsplein Amsterdam. Misschien maakt dat wat uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |