Euhm, neequote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
Volgens mij krijgt personeel ook stikkers mee, althans een huisgenoot die bij de AH werkt had voor een BBQ een hoop goedkoop vlees gekocht dankzij die stikkers.
Dit, volgens mij.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Staat die korting niet gewoon in het systeem? Die sticker verandert daar niets aan denk ik.
nee dan heeft die ze gewoon gejatquote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
Volgens mij krijgt personeel ook stikkers mee, althans een huisgenoot die bij de AH werkt had voor een BBQ een hoop goedkoop vlees gekocht dankzij die stikkers.
Je moet anders de producten wel duidelijk met de sticker tonen, anders kan je alsnog naar de klantenservice voor een teruggave. Of is dit iets van een aantal jaren geleden?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
oh kan ookquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Euhm, nee
Als ze je pakken met die stickers als AH medewerker dan kan je ander werk zoeken
Van wie het is? Van de AH natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef mapima het volgende:
Ik heb wel eens artikelen gezien met zo'n stickers erop, maar ik durfde ze nooit zo goed te pakken, omdat ik niet weet van wie het is.
nope. Want zijn alleen voor producten die nog maar 1 dag houdbaar zijn. Ze scannen gewoon het product en klikken dan ergens op een korting knop.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Dunno, 'k haal nooit producten met van die kortingstickers eropquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je moet anders de producten wel duidelijk met de sticker tonen, anders kan je alsnog naar de klantenservice voor een teruggave. Of is dit iets van een aantal jaren geleden?
die producten hebben toch allemaal dezelfde streepjescode?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Staat die korting niet gewoon in het systeem? Die sticker verandert daar niets aan denk ik.
zie ze volgens mij nooit op een knop duwen als ik zo'n 35% ding koop.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nope. Want zijn alleen voor producten die nog maar 1 dag houdbaar zijn. Ze scannen gewoon het product en klikken dan ergens op een korting knop.
Alleen bij zelfscan-winkels. Bij 'gewone' AH's drukt de kassamiep op de 35%-knop voor het scannen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Peter het volgende:
Tegenwoordig zijn het 35% stickers met een streepjescode toch?
Bij mij wel altijdquote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
zie ze volgens mij nooit op een knop duwen als ik zo'n 35% ding koop.
De barcode van het product veranderd niet dus ze moeten wel een ingreep doen om de korting te verrekenen, als dat niet gebeurt zou ik maar beter je bonnetjes in de gaten houden..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dan zit het in de streepjes code verwerkt. Producenten staan sowieso niet in de comp met korting omdat het elke dag andere zijn en van een bepaald product maar een klein aantal die dag een sticker krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dit.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je moet anders de producten wel duidelijk met de sticker tonen, anders kan je alsnog naar de klantenservice voor een teruggave. Of is dit iets van een aantal jaren geleden?
Nee dat gaat niet. De sticker heeft namelijk inkepingen zodat het verrot moeilijk is om de sticker in zijn geheel van een product te halenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
De barcode van het product veranderd niet dus ze moeten wel een ingreep doen om de korting te verrekenen, als dat niet gebeurt zou ik maar beter je bonnetjes in de gaten houden..
Ik heb eens een energyblikje van 30 cent met een 35% korting sticker gekocht voor 20 cent... Het gaat in principe overal op... Je kunt prima dus een sticker van een artikel afhalen en op een ander plakken
Daar letten ze echt niet op hoor.. Die hebben per product een aantal seconden om te scannen..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dit.
De kassiere moet handmatig de korting op het product aanslaan.
als jij 3 pakken melk koopt waarvan 1 diezelfde dag op moet en de andere 2 zijn langer geldig, dan zit alleen op die 1e de sticker en toch hebben alle3 de pakken melk dezelfde streepjescode.
verder denk ik ook wel dat het zal opvallen omdat de kassieres vaak wel weten welke producten een sticker krijgen?
Niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Tegen welke korting kun je producten die over de datum zijn kopen?
Die mogen niet verkocht worden.. En als ze het toch willen verkopen tegen die 35%quote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Die gaan uit het schap en naar voedselbankenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
afgeboekt en daarna weggegooid of op ge geten door vakkenvullersquote:
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootquote:Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die gaan uit het schap en naar voedselbanken
Die gaan uit het schap naar de prullenbak in de meeste supermarkten.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die gaan uit het schap en naar voedselbanken
ik denk dat dat verschilt per filiaal...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar letten ze echt niet op hoor.. Die hebben per product een aantal seconden om te scannen..
Verschilt denk ik niet per filiaal, hangt er vanaf of de cassiere een stuk antiek is of niet..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:14 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik denk dat dat verschilt per filiaal...
hier in dit dorp weten ze zo ongeveer wat iedereen op hun brood eet en hoe ze de koffie drinken
Ja, meestal vanaf een uur of 19:00.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alleen op vlees en vers sap enzo zal het niet opvallen en dan vooral aan het eind van de dag of op zaterdag. Althans ik heb het idee dat ze dan meer producten gaan stickeren.
Bij diegene met hetzelfde IQ als jij.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
Maar bij wat voor een soort kassamedewerkster is de kans niet zo hoog dat het opvalt dat de sticker er onterecht op zit?
Eigenlijk kan dat prima..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Die gaan dus NIET naar voedselbanken... idiootJe kan mensen toch geen eten geven wat over de datum is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |