Dit. En anders wordt het omgezet in energie. (lees: de fik er in)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van dat brood maken ze dierenvoer is mij verteld.
In principe is het gewoon diefstal...zelf die stickers plakken.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef mapima het volgende:
Maar bij wat voor een soort kassamedewerkster is de kans niet zo hoog dat het opvalt dat de sticker er onterecht op zit?
Echt niet. Met drie stickers krijg je gewoon 105% korting.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:08 schreef Broccolitaartje het volgende:
Als een product niet bijna over de datum is dan doet AH er voor de zekerheid 3 op plakken, zodat de cassière zeker weet dat het 35% afgeprijsd is.
Een hoofddoek en veel make-up doet wonderen. Of nog beter een burka, als dat nog niet verboden is. Gegarandeerd onherkenbaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:53 schreef monsterd. het volgende:
Bij misbruik sta je snel genoeg met je kop op camerabeelden en worden de beelden rondgestuurd voor fraudepreventie naar andere directe filialen in de buurt. Als je een winkelverbod wil moet je dit vooral doen. Voordeel van het plakken van een sticker is in de meeste gevallen minder dan een euro. Dus voor dat risico kun je de rol beter gewoon weggooien of inleveren bij een filiaal
Daarnaast is een rol compleet onbruikbaar als het is bedoeld voor een barcode..
Als ze er meteen achterkomen wordt je opgepakt voor diefstal hoor, dan komt de politie je gewoon halen. Dan helpt make-up of kleding niet meer.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Een hoofddoek en veel make-up doet wonderen. Of nog beter een burka, als dat nog niet verboden is. Gegarandeerd onherkenbaar.
Zelf afgewogen groente met een kortingssticker enzoquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
Je krijgt korting ja als je die op producten plakt gaat alleen nogal opvallen als je opeens op al je producten een sticker hebt.
Of op conserve, of op vuilniszakken ofzo. Haha!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelf afgewogen groente met een kortingssticker enzo
Conserve kan nog. Vuilniszakken is al een stuk minder waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Of op conserve, of op vuilniszakken ofzo. Haha!
Tenzij ze net uit het assortiment gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Conserve kan nog. Vuilniszakken is al een stuk minder waarschijnlijk.
Op lectuur is dat vaak vreemd. Want de winkelier kan dat doorgaans gewoon retourneren naar de leverancier.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tenzij ze net uit het assortiment gaan.
Ik ga voor de 35 procent korting op de nieuwste tv-gids trouwens.
Op boeken mag je toch überhaupt geen korting geven?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Op lectuur is dat vaak vreemd. Want de winkelier kan dat doorgaans gewoon retourneren naar de leverancier.
Volgens mij mag dat niet op nieuwe boeken. Belachelijke regels.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op boeken mag je toch überhaupt geen korting geven?
quote:
Laat gewoon je snor en baard staan.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Een hoofddoek en veel make-up doet wonderen. Of nog beter een burka, als dat nog niet verboden is. Gegarandeerd onherkenbaar.
Ja dag, straks denken ze dat ik het was.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laat gewoon je snor en baard staan.
Volgens mij niet hoor. Alcohol verloopt niet zo snel over de datum. Wat wel afgeprijsd wordt is bijv herfstbok als het winter is.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Soms is er wel korting op alcohol, Als de bonus te ruim ingekocht is bijvoorbeeld
Jawel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Als het uit assortiment is ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Soms is er wel korting op alcohol, Als de bonus te ruim ingekocht is bijvoorbeeld
Deze manquote:Op donderdag 3 april 2014 08:14 schreef Fokker89 het volgende:
als je gewoon slim bent, plak je de sticker op de kassabon, en laat je hem daarna aan de cassiere zien, dan krijg je gewoon 35%korting op het totaalbedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |