SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 02-04-2014 22:13:59 ]![]()
Ik ben 27...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de 7 niet-kampioensjaren erg bewust hebt meegemaakt...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan denk ik dat je prima op z'n PSV's kampioen had willen worden...quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Wat een kutvoetbal weer. Maar goed, 3 punten en niet meer over dit seizoen hebben.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voor de eerste kampioenschap van deze reeks vond ik het wel prima... maar je wilt toch ook enigzins vermaakt worden.
Laat duidelijk zijn dat ik me realiseer dat de 'toppers' steeds weggaan, dus dat dit momenteel wellicht niet 'leuker' kan. Daarom hoop ik dus ook op weinig mutaties deze zomer en op doorontwikkeling.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
60-22, weinig doelpunten wel. Wel mooi dat we na jaren van relatief veel tegen weer eens niet zo veel tegen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je prima op z'n PSV's kampioen had willen worden...AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zondag even kampioen worden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Inderdaad hopelijk volgend seizoen wat beter voetbal want die titel komt er toch wel weerquote:Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een kutvoetbal weer. Maar goed, 3 punten en niet meer over dit seizoen hebben.![]()
Tuurlijk, daar hopen we allemaal op. Alleen, ook in '94/'95 zaten deze wedstrijden ertussen (nu vaker, ik weet t), maar dit lijkt me voor een ploeg echt heerlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef MrStock het volgende:
Voor de eerste kampioenschap van deze reeks vond ik het wel prima... maar je wilt toch ook enigzins vermaakt worden.
Laat duidelijk zijn dat ik me realiseer dat de 'toppers' steeds weggaan, dus dat dit momenteel wellicht niet 'leuker' kan. Daarom hoop ik dus ook op weinig mutaties deze zomer en op doorontwikkeling.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Owkeej, mooi. Zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar hopen we allemaal op. Alleen, ook in '94/'95 zaten deze wedstrijden ertussen (nu vaker, ik weet t), maar dit lijkt me voor een ploeg echt heerlijk.Ik was deze wedstrijd dan wat 'oppertunistisch' zonder na te denken over de resterende wedstrijden
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Nou jongens, zondag even winnen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Wellicht moeten zijn assistenten de beelden van dit jaar laten zien ipv de jaren 90...quote:Ze zeiden het niet hardop, maar Benfica-coach Jorge Jesus en zijn spelers zullen zich stiekem in de handen hebben gewreven bij de loting voor de kwartfinales van de Europa League. Gerenommeerde clubs als Juventus, Sevilla en Valencia werden ontlopen, terwijl AZ uit de koker kwam als volgende opponent. Desondanks is er veel respect voor het elftal van Dick Advocaat, dat volgens Jesus met name op technisch vlak dik in orde is.
De oefenmeester wil van onderschatting dan ook niks weten. "Het niveau in de Eredivisie is hoog", zegt hij op de website van AZ. "AZ heeft wereldwijd niet zo’n grote naam als Ajax, maar dat zegt niets. We zijn ons bewust van hun kracht. AZ is een sterk team met technisch goede spelers. Vooral voorin hebben ze veel snelheid en dreiging." Hij noemt het een prestatie van formaat als zijn elftal erin slaagt om de Alkmaarders uit de Europa League te wippen. "Maar dat geldt natuurlijk omgekeerd ook voor AZ."
Jesus werd door meegereisde journalisten uit Portugal gewezen op het feit dat hij met zijn elftal al zeven wedstrijden op rij in Nederland niet heeft gewonnen. Daarop reageerde de flamboyante coach geprikkeld. "Hou op met jullie kritiek. De andere coaches zitten thuis in Portugal op de bank te kijken hoe ik in het buitenland successen boek met Benfica." Jesus wees er fijntjes op dat hij als coach al won van PSV, FC Twente en sc Heerenveen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
We hebben ook niet zoveel goeie aanvallers.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
60-22, weinig doelpunten wel. Wel mooi dat we na jaren van relatief veel tegen weer eens niet zo veel tegen hebben.![]()
Feyenoord heeft toch een gaatje van 4 punten, kunnen best een gelijkspelletje hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Feyenoord punten laat liggen.![]()
Hahaha. Echt? Dan gun ik jullie een kampioenschap in een thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Feyenoord punten laat liggen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Komt ook natuurlijk doordat ze door het positiespel van Ajax geen moment in de wedstrijd hebben gezeten. Of denk je dat die 90 minuten lang achter balletjes aan blijven lopen volle overgavequote:![]()
Wij zijn wel de enige club uit de top 5 die in Waalwijk wonnen dit seizoen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat liefquote:Op woensdag 2 april 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Hahaha. Echt? Dan gun ik jullie een kampioenschap in een thuiswedstrijd.![]()
Dit maakt jou tot één van de sympathiekste Feyenoorders op dit forum![]()
Nee, natuurlijk. Maar het was niet zoals bij Cambuur of wat was die andere laatst? NAC?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook natuurlijk doordat ze door het positiespel van Ajax geen moment in de wedstrijd hebben gezeten. Of denk je dat die 90 minuten lang achter balletjes aan blijven lopen volle overgave![]()
Ik heb een groot vertrouwen in Fischer, Zivkovic en Kishna. Het spektakel komt van hun volgend seizoen.
Zivkovic hangt er wel vanaf hoeveel spitsen hij voor zich krijgt.0 acties, wedstrijd was na 30 minuten al afgelopen.quote:![]()
Hopen dat De Jong verlengt toch? Kun je Zivkovic ook rustig brengenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb een groot vertrouwen in Fischer, Zivkovic en Kishna. Het spektakel komt van hun volgend seizoen.
Zivkovic hangt er wel vanaf hoeveel spitsen hij voor zich krijgt.
[..]
0 acties, wedstrijd was na 30 minuten al afgelopen.![]()
Sigthorsson![]()
![]()
Die jongen kan echt he-le-maal niets
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Winnen bij Vitesse zie ik ook nog niet zo gebeuren.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zivkovic is de nieuwe Zankaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Zivkovic ook rustig brengen![]()
![]()
Waarom niet. Die presteren helemaal niets meer sinds de winterstop. Hebben volgens mij maar 3 wedstrijd gewonnen ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Winnen bij Vitesse zie ik ook nog niet zo gebeuren.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Oke en nu komt het punt dat je gaat beargumenteren waarom je dat vindquote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Winnen bij Vitesse zie ik ook nog niet zo gebeuren.![]()
Ah jawel. Die zijn totaal niet in vorm.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Baggerverdediging, diep balletje --> gol.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah jawel. Die zijn totaal niet in vorm.![]()
Omdat ze geen kampioen mochten worden, nu kunnen ze weer gewoon ballenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom niet. Die presteren helemaal niets meer sinds de winterstop. Hebben volgens mij maar 3 wedstrijd gewonnen ofzo.![]()
Is nog 17, anders had hij voor langer dan 3 jaar getekend hequote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zivko is net 18 joh dat is toch niet te vergelijken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Anders neem je niet alles zo serieusquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zivko is net 18 joh dat is toch niet te vergelijken![]()
![]()
Dacht dat hij net 18 was gewordenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is nog 17, anders had hij voor langer dan 3 jaar getekend he.
![]()
Nope. Wordt hij pas in september ofzo als de transferperiode al weer dicht is.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat hij net 18 was gewordenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt inderdaad. Prima leeftijd om rustig minuutjes te gaan maken achter De Jongquote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nope. Wordt hij pas in september ofzo als de transferperiode al weer dicht is.![]()
![]()
Vitesse mag niet winnen van Chelsea.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
![]()
Precies, bakken er niks van.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom niet. Die presteren helemaal niets meer sinds de winterstop. Hebben volgens mij maar 3 wedstrijd gewonnen ofzo.
Bovendien zijn ze thuis volgens mij nog slechter dan uit over het algemeen![]()
![]()
Ik bedenk mij ineens dat ik de wedstrijd aankomende zondag niet eens kan zien, dus ze mogen dit weekend toch niet landskampioen worden.![]()
Beter winnen ze wel gewoon van Vitesse. Feyenoord wint wel van RKC en dan thuis tegen ADO kampioen. Prima.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dat is wel het mooiste scenario jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef StarGazer het volgende:
Beter winnen ze wel gewoon van Vitesse. Feyenoord wint wel van RKC en dan thuis tegen ADO kampioen. Prima.![]()
We hebben nog wat goed te maken tegen Chelsea B.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Vooral tegen onszelf, er mag wel weer eens een hele wedstrijd goed gespeeld wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We hebben nog wat goed te maken tegen Chelsea B.![]()
![]()
Ik neem aan dat Bojan zondag in de basis staat tegen de boomlange snotvreters JAvdH en Kashia (die altijd geel pakt).![]()
Een 1-5 ofzo tegen Vitesse zou wel weer een keer leuk zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vooral tegen onszelf, er mag wel weer eens een hele wedstrijd goed gespeeld worden
Pantelic
'Wish I was old and a little sentimental'
Zondag gewoon winnen. Krijg je dat gezeik anders weer van Feyenoord dat ze maar op 5 punten staan en weer kans maken op de titel.![]()
Alsof je daar niet wintquote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag gewoon winnen. Krijg je dat gezeik anders weer van Feyenoord dat ze maar op 5 punten staan en weer kans maken op de titel.. Zelfs PSV wint daar.
![]()
Ja. Gewoon 0-6 winnen en kampioen wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je daar niet wint. Zelfs PSV wint daar.
![]()
![]()
Feyenoord speelt tegen RKC. Winnen toch wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 0-6 winnen en kampioen worden
Lekker kampioen worden tegen Den Haag. Mogen die supporters van ADO eigenlijk weer komen naar Amsterdam? Dat zou wel mooie taferelen opleveren, schuimbekkende ado hooligang![]()
![]()
PSV wint altijd in het Gelredomequote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze alweer komen, en anders moet Ajax er alles aan doen dat ze wel komenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt tegen RKC. Winnen toch wel.
Lekker kampioen worden tegen Den Haag. Mogen die supporters van ADO eigenlijk weer komen naar Amsterdam? Dat zou wel mooie taferelen opleveren, schuimbekkende ado hooligang![]()
![]()
Kijk jij tv met je ogen dicht?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Ah ja. genotquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze alweer komen, en anders moet Ajax er alles aan doen dat ze wel komen![]()
![]()
Ze hebben daar iig nog nooit verloren. Ajax presteerde dat al 8 keerquote:
Vorig jaar was wel triest jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze hebben daar iig nog nooit verloren. Ajax presteerde dat al 8 keer. Veltmannetje die door Theo werd afgetroefd, Poulsen die z'n eerste gol voor Ajax scoorde.
![]()
Je ziet toch zeker ook wel dat we niet fantastisch spelen? Hoe kan je dan zeggen dat we wel even bij Vitesse gaan winnen? Vitesse speelt dan ook weer niet fantastisch, maar wij ook zeker niet. Begrijp niet helemaal waar die zekerheid zo ineens vandaan komt.quote:![]()
Dat was Eriksenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel triest ja. Veltmannetje die door Theo werd afgetroefd, Poulsen die z'n eerste gol voor Ajax scoorde.
![]()
Die van 2006-2007 was nog een gradatie erger. Stonden ze ook met 0-2 voor, en verloren ze nog met 4-2. En de Mos helemaal uit z'n plaat gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel triest ja. Veltmannetje die door Theo werd afgetroefd, Poulsen die z'n eerste gol voor Ajax scoorde.
Of die 4-1 onder van Basten
Inderdaad. Ik vind dat Ajax vooral na de winterstop erg matig speelt, alleen winnen ze elke keerquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker ook wel dat we niet fantastisch spelen? Hoe kan je dan zeggen dat we wel even bij Vitesse gaan winnen? Vitesse speelt dan ook weer niet fantastisch, maar wij ook zeker niet. Begrijp niet helemaal waar die zekerheid zo ineens vandaan komt.![]()
En ja, dat is ook een kwaliteit. Maar het spel is echt niet goed![]()
![]()
Vitesse speelt niet slecht als het om het aanvallende dele gaat. Ze hebben het al weken verdedigend niet op orde. Ze spelen zo gevaarlijk en ongeorganiseerd naar voren dat het voor ploegen als Heerenveen en Groningen makkelijk is om met rappe spelers de boel uit te counteren. Als Frank nou zondag weer de opstelling (evt moisander <-> denswil) zoals tegen Twente doet, zie ik het met vertrouwen tegemoet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker ook wel dat we niet fantastisch spelen? Hoe kan je dan zeggen dat we wel even bij Vitesse gaan winnen? Vitesse speelt dan ook weer niet fantastisch, maar wij ook zeker niet. Begrijp niet helemaal waar die zekerheid zo ineens vandaan komt.![]()
Maar Aad mag dat, Aad300 twittergod.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die van 2006-2007 was nog een gradatie erger. Stonden ze ook met 0-2 voor, en verloren ze nog met 4-2. En de Mos helemaal uit z'n plaat gaan
Of die 4-1 onder van Basten![]()
Poulsen scoorde in 2013 de 0-2. In 2012 scoorde Bulykin, Ooijer en Vertonghen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010/2011 ja. In 2012 scoorde Poulsen volgens mij.'Wish I was old and a little sentimental'
Oh 2013 bedoel ik jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Poulsen scoorde in 2013 de 0-2. In 2012 scoorde Bulykin, Ooijer en Vertonghen.![]()
![]()
http://foxsports.nl/video(...)ger-kunnen-zijn.html
Voor de liefhebber het interview met Frank. Blijft gelukkig constant benadrukken dat ze er nog niet zijn![]()
Ik ook, maar met vertrouwen tegemoet gaan is wat anders dan denken dat we het wel even gaan doen daarquote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse speelt niet slecht als het om het aanvallende dele gaat. Ze hebben het al weken verdedigend niet op orde. Ze spelen zo gevaarlijk en ongeorganiseerd naar voren dat het voor ploegen als Heerenveen en Groningen makkelijk is om met rappe spelers de boel uit te counteren. Als Frank nou zondag weer de opstelling (evt moisander <-> denswil) zoals tegen Twente doet, zie ik het met vertrouwen tegemoet.![]()
![]()
Goede overwinning, ik ben blij dat het in een uitwedstrijd weer eens lekker relaxt ging en we de nul hebben gehouden
Voor de verandering heb ik rustig de wedstrijd kunnen uitkijken
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010/2011 ja. In 2012 scoorde Poulsen volgens mij.Maar op een andere site staat wel weer Poulsen. Niet dat het veel uitmaakt.quote:Scoreverloop: 33. Kashia (eigen doelpunt) 0-1, 64. Eriksen 0-2, 68. Janssen 1-2, 79. Van Aanholt 2-2, 81. Ibarra 3-2.![]()
Ik denk dat je ze met Blind op het middenveld en Bojan (mits hij weer goed speelt) en Kishna voorin helemaal milkshaket ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse speelt niet slecht als het om het aanvallende dele gaat. Ze hebben het al weken verdedigend niet op orde. Ze spelen zo gevaarlijk en ongeorganiseerd naar voren dat het voor ploegen als Heerenveen en Groningen makkelijk is om met rappe spelers de boel uit te counteren. Als Frank nou zondag weer de opstelling (evt moisander <-> denswil) zoals tegen Twente doet, zie ik het met vertrouwen tegemoet.![]()
Vanaf 9 seconden zat ik al zonder vrees op de bank. Zomeravondvoetbal.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning, ik ben blij dat het in een uitwedstrijd weer eens lekker relaxt ging en we de nul hebben gehouden
Voor de verandering heb ik rustig de wedstrijd kunnen uitkijken![]()
Ik pas na de 2-0quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vanaf 9 seconden zat ik al zonder vrees op de bank. Zomeravondvoetbal.
WIJ ZIJN KAMPIOEN JA WIJ ZIJN KAMPIOEN (alweer)
WIJ ZIJN KAMPIOEN JA WIJ ZIJN KAMPIOEN (alweer)
Allemaal!AFCA!![]()
saai he zo'n avondquote:Op woensdag 2 april 2014 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Voor de verandering heb ik rustig de wedstrijd kunnen uitkijken![]()
klopt wel ja, ze hebben ook een mindere verandering gehad dan in de voorgaande jaren. Toen was het spel voor en na echt enorm.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat Ajax vooral na de winterstop erg matig speelt, alleen winnen ze elke keer![]()
En ja, dat is ook een kwaliteit. Maar het spel is echt niet goed![]()
Terug van Leuk avondje. Heul veul ajacieden op diverse plaatsen in stadion. Wat een knollenveld trouwens.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Even terugkomen op het vorige deel:
Users die de Jong helemaal afzeiken hebben gewoon niet goed gekeken de laatste jaren.
Tuurlijk het was Eriksen die bijvoorbeeld de corners nam, maar je had wel de Jong die ze erin kopte. Zeggen dat het alleen Eriksen toe te schrijven is.. dan doe je de Jong toch echt tekort.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 21:39:58F: goede overwinning tegen @rkcwaalwijk Gewoon focus op eigen wedstrijden houden. @afcajax #rkcaja reageer retweet
twitter:vdsar1970 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 21:41:33“@FrankRonald1970: F: goede overwinning tegen @rkcwaalwijk Gewoon focus op eigen wedstrijden houden. @afcajax #rkcaja” Gefeliciteerd trainer reageer retweet
![]()
Goede interne communicatie.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 21:39:58F: goede overwinning tegen @rkcwaalwijk Gewoon focus op eigen wedstrijden houden. @afcajax #rkcaja reageer retweet
twitter:vdsar1970 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 21:41:33“@FrankRonald1970: F: goede overwinning tegen @rkcwaalwijk Gewoon focus op eigen wedstrijden houden. @afcajax #rkcaja” Gefeliciteerd trainer reageer retweet
AFCA!![]()
Het is niet zo verkeerd om een speler te beoordelen op zijn prestaties in het recente verleden in plaats van alleen maar te kijken naar hoe hij veel eerder gepresteerd heeft. Krediet is dan weer een heel ander verhaal, bij mij is dat wat betreft Siem ook al op. Laat hem maar eens weer een keer goed spelen en opstaan als aanvoerder.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef MouzurX het volgende:
Even terugkomen op het vorige deel:
Users die de Jong helemaal afzeiken hebben gewoon niet goed gekeken de laatste jaren.
Tuurlijk het was Eriksen die bijvoorbeeld de corners nam, maar je had wel de Jong die ze erin kopte. Zeggen dat het alleen Eriksen toe te schrijven is.. dan doe je de Jong toch echt tekort.![]()
Dat is wat anders, en daar ben ik het deels mee eens (wie heeft er nou wel veel betekend voor Ajax dit seizoen? eigenlijk is op blind en schone na het allemaal niet veel). Maar zeggen dat hij nooit wat heeft betekend voor Ajax, dan doe je hem tekort.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet zo verkeerd om een speler te beoordelen op zijn prestaties in het recente verleden in plaats van alleen maar te kijken naar hoe hij veel eerder gepresteerd heeft. Krediet is dan weer een heel ander verhaal, bij mij is dat wat betreft Siem ook al op. Laat hem maar eens weer een keer goed spelen en opstaan als aanvoerder.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja maar voor mn gevoel ging het ook wel echt op 50% en waren ze er na 3 minuten al wel achter dat RKC veruit de beroerdste ploeg van de eredivisie is en dat ze daar echt 0,0 van te vrezen hadden. Oersaaie wedstrijd werd t wel daarom ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een kutvoetbal weer. Maar goed, 3 punten en niet meer over dit seizoen hebben.Dit ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vanaf 9 seconden zat ik al zonder vrees op de bank. Zomeravondvoetbal.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je hoorde op tv de hele wedstrijd ook alleen maar Ajax supporters ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef manny het volgende:
Terug van Leuk avondje. Heul veul ajacieden op diverse plaatsen in stadion. Wat een knollenveld trouwens.![]()
Met deze overwinning is the title natuurlijk wel nog dichter in view."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Welk vak zat je?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:53 schreef manny het volgende:
Terug van Leuk avondje. Heul veul ajacieden op diverse plaatsen in stadion. Wat een knollenveld trouwens.#FreeHat![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 03-04-2014 om 00:22:35Na het eerder in De #Telegraaf gemelde mondelinge akkoord, zet Davy Klaassen vandaag zijn handtekening onder het contract tot 2018. #Ajax reageer retweet
![]()
Misschien van het afgelopen decennium maar sowieso niet ooit.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef stoeltafel het volgende:
Kan dit jaar echt de snelste kampioen ooit worden?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Het had gekundquote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef stoeltafel het volgende:
Kan dit jaar echt de snelste kampioen ooit worden?Die domme gelijke spelen, dan waren we begin maart al kampioen.
![]()
Nou ja, snelste qua speelronde is 29. Vitesse uit is speelronde 31. Dat twitteraccount wat het de wereld in gooide heeft naar de datum gekeken, alleen is alles korter op elkaar gepland ivm het WK.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien van het afgelopen decennium maar sowieso niet ooit.![]()
Ah op die manier. Ja zo'n datums zeggen niks.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, snelste qua speelronde is 29. Vitesse uit is speelronde 31. Dat twitteraccount wat het de wereld in gooide heeft naar de datum gekeken, alleen is alles korter op elkaar gepland ivm het WK.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Davy K.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 03-04-2014 om 00:22:35Na het eerder in De #Telegraaf gemelde mondelinge akkoord, zet Davy Klaassen vandaag zijn handtekening onder het contract tot 2018. #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Mooie aanname voor hij scoorde. Jammer dat die in de 2e helft die bal niet kon aannemen..dat was weer werelds geweest dan![]()
![]()
Er zijn meerdere clubs die domme gelijke spelen hebben geboekt. In de uitwedstrijd tegen Roda JC en Cambuur ontsnapt Ajax tot twee keer toe aan een gelijkspel in blessuretijd. De gelijke spelen tegen Cambuur thuis en NAC uit waren verdiend. Ajax speelde te slecht, slordig, niet scherp, erg nonchalant in de afronding, ze hadden er echt even geen zin meer in leek het. Die week rust in verband met de kerntop heeft ons goed gedaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het had gekundDie domme gelijke spelen, dan waren we begin maart al kampioen.
En ja, het zou leuk zijn vroeg kampioen te worden maar ik word liever in de ArenA kampioen dan in Waalwijk of Arnhem. Het zou mooi zijn als we met meer punten dan vorig jaar kampioen zouden kunnen worden, toen waren het er 76, nu moeten we dus alles winnen om met 77 punten kampioen te worden
Ja, gelukkig was het gisteren fantastischquote:Op donderdag 3 april 2014 03:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn meerdere clubs die domme gelijke spelen hebben geboekt. In de uitwedstrijd tegen Roda JC en Cambuur ontsnapt Ajax tot twee keer toe aan een gelijkspel in blessuretijd. De gelijke spelen tegen Cambuur thuis en NAC uit waren verdiend. Ajax speelde te slecht, slordig, niet scherp, erg nonchalant in de afronding, ze hadden er echt even geen zin meer in leek het. Die week rust in verband met de kerntop heeft ons goed gedaan.
En ja, het zou leuk zijn vroeg kampioen te worden maar ik word liever in de ArenA kampioen dan in Waalwijk of Arnhem. Het zou mooi zijn als we met meer punten dan vorig jaar kampioen zouden kunnen worden, toen waren het er 76, nu moeten we dus alles winnen om met 77 punten kampioen te worden![]()
Tja, hij heeft natuurlijk wel belangrijke goals gescoord dat ontkent niemand, maar op dit moment betekent hij vrij weinig (toen hij fit was bedoel ik dan) voor ons, het hele seizoen al niet. Dat mag best gezegd worden vind ik, dat doet vrij weinig af aan hoe hij in het verleden gepresteerd heeft. Volgens mij zegt er ook niemand dat hij nooit wat betekend heeft voor Ajax.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is wat anders, en daar ben ik het deels mee eens (wie heeft er nou wel veel betekend voor Ajax dit seizoen? eigenlijk is op blind en schone na het allemaal niet veel). Maar zeggen dat hij nooit wat heeft betekend voor Ajax, dan doe je hem tekort.![]()
Dat is ook een beetje het punt, hij is nooit echt fit geweest, te snel begonnen na die klaplong en erna was het eigenlijk kwakkelen, zeker na die klaplong is de druk op hem groot geweest om snel weer te beginnen, dat was niet de juiste beslissing.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, hij heeft natuurlijk wel belangrijke goals gescoord dat ontkent niemand, maar op dit moment betekent hij vrij weinig (toen hij fit was bedoel ik dan) voor ons, het hele seizoen al niet. Dat mag best gezegd worden vind ik, dat doet vrij weinig af aan hoe hij in het verleden gepresteerd heeft. Volgens mij zegt er ook niemand dat hij nooit wat betekend heeft voor Ajax.![]()
Ajax gaat volgend seizoen gewoon keihard de vijfde landstitel op rij binnenslepen. En al het geld uit de Champions League blijft maar binnenstromen. Ik hoop echt dat Ajax de komende jaren de enige Nederlandse ploeg in de Champions League blijft en dat ze met het geld overal talenten weg gaan kapen.
![]()
Jammer, niet tot 2019quote:Op donderdag 3 april 2014 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
.
Oh.![]()
Zou voor Ajax ook niet erg zijn om meer concurrentie te hebben. Uiteindelijk alleen maar beter voor de ontwikkeling van spelers en om ze naar de club te halen.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:40 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat volgend seizoen gewoon keihard de vijfde landstitel op rij binnenslepen. En al het geld uit de Champions League blijft maar binnenstromen. Ik hoop echt dat Ajax de komende jaren de enige Nederlandse ploeg in de Champions League blijft en dat ze met het geld overal talenten weg gaan kapen.
Oh.![]()
Met wie zag ik laatst toch een interview, zal Veltman of Klaassen geweest zijn, die zijn contract ging verlengen tot 2018 maar 2019 ook wel prima had gevonden? Volgens mij was dat Veltmanquote:![]()
Er zal dan ook vast geen club voor hem komen in de zomer neem ik aan, dus nog een jaartje bij ons. Mag hij dan laten zien wat hij waard is, en langzaamaan Zivkovic wat speelminuten geven. Of Hoesenquote:Op donderdag 3 april 2014 07:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt, hij is nooit echt fit geweest, te snel begonnen na die klaplong en erna was het eigenlijk kwakkelen, zeker na die klaplong is de druk op hem groot geweest om snel weer te beginnen, dat was niet de juiste beslissing.![]()
![]()
Het is lullig voor hem maar als hij blijft kan ik er niet mee zitten, een fitte De Jong is heel goed bruikbaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zal dan ook vast geen club voor hem komen in de zomer neem ik aan, dus nog een jaartje bij ons. Mag hij dan laten zien wat hij waard is, en langzaamaan Zivkovic wat speelminuten geven. Of Hoesen![]()
Moet je hem in 2016 verkopen als je nog een groot transferbedrag wil.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het al een forse verlenging, 3 jaar is normaalOh.![]()
Veltman ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met wie zag ik laatst toch een interview, zal Veltman of Klaassen geweest zijn, die zijn contract ging verlengen tot 2018 maar 2019 ook wel prima had gevonden? Volgens mij was dat Veltman
Vraag me dan af wat de reden is dat hij geen contract kreeg tot 2019.Oh.![]()
Of weer verlengen, het blijft een jonge speler, je weet niet (tenminste ik niet) wat er voor zijn positie nog aankomt, wie weet vind jij hem volgend seizoen wel Siem2.0 en baal je dat hij nog tot 2018 blijftquote:Op donderdag 3 april 2014 07:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je hem in 2016 verkopen als je nog een groot transferbedrag wil.![]()
![]()
Klaassen heeft nu al meer goede wedstrijden gespeeld op het middenveld dan de Jong.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of weer verlengen, het blijft een jonge speler, je weet niet (tenminste ik niet) wat er voor zijn positie nog aankomt, wie weet vind jij hem volgend seizoen wel Siem2.0 en baal je dat hij nog tot 2018 blijftOh.![]()
Onzin, hij heeft wel meer potentie op deze plek.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen heeft nu al meer goede wedstrijden gespeeld op het middenveld dan de Jong.![]()
Die noodzaak was er ook niet echt. Ajax en rkc hoefde beide niet meer.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig was het gisteren fantastisch"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zelfs een zak aardappelen heeft meer potentie op het middenveld dan de Jong.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft wel meer potentie op deze plek.Oh.![]()
Is eigenlijk het verhaal van heel het seizoen. Op blind en schone na presteerde vrijwel niemand constant een 6+, waardoor geblesseerden te snel weer werden ingebracht.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het punt, hij is nooit echt fit geweest, te snel begonnen na die klaplong en erna was het eigenlijk kwakkelen, zeker na die klaplong is de druk op hem groot geweest om snel weer te beginnen, dat was niet de juiste beslissing.
Spitsen bakten er niks van, dus was het hopen dat de jong wel wat kon brengen. En ajax mist een goede tweede linksback nu blind op het middenveld speelt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zal Frank meer verstand verstand van aardappelen hebben dan jijquote:Op donderdag 3 april 2014 08:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs een zak aardappelen heeft meer potentie op het middenveld dan de Jong.![]()
Hoop het daarom is wat kwaliteit kopen ipv weer zo'n Van de Hoorn. Hopelijk wordt er beetje geïnvesteerd. Wie zou er doorstromen van Jong Ajax / A1?quote:Op donderdag 3 april 2014 07:40 schreef Devv het volgende:
![]()
Een zinnige post uit je toetsenbord. Je kunt het wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou voor Ajax ook niet erg zijn om meer concurrentie te hebben. Uiteindelijk alleen maar beter voor de ontwikkeling van spelers en om ze naar de club te halen.
Ajax heeft inderdaad baat bij een sterkere eredivisie. Ga je Europees profijt van hebben.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Want Porto en Benfica en Sporting hebben ook baat bij een sterke portugeze liga. Oh wacht...quote:Op donderdag 3 april 2014 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een zinnige post uit je toetsenbord. Je kunt het wel.
Ajax heeft inderdaad baat bij een sterkere eredivisie. Ga je Europees profijt van hebben.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je noemt nu al twee clubs meer op dan wij in Nederland hebben.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want Porto en Benfica en Sporting hebben ook baat bij een sterke portugeze liga. Oh wacht...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
denkt Van Hooijdonk.quote:"Benfica zou hier lachend kampioen worden",Die Pi-air doet echt alles om afbreuk aan Ajax te doen hèquote:"Ook FC Porto zou dat kunnen. Als zij in de Eredivsie uitkomen, zouden ze één en twee zijn geworden."
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja want PSV, Vitesse en FC Twente zijn niveau Vitoria guimaraes.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je noemt nu al twee clubs meer op dan wij in Nederland hebben.
En dan plaats ik Feyenoord en AZ nog niet eens.Charlie: How's it going in there?
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want PSV, Vitesse en FC Twente zijn niveau Vitoria guimaraes.
En dan plaats ik Feyenoord en AZ nog niet eens.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ajax op het moment ook, trouwens.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Flikker toch op manquote:
Uitstekende reactie weer.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zou niet veel schelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want PSV, Vitesse en FC Twente zijn niveau Vitoria guimaraes.
En dan plaats ik Feyenoord en AZ nog niet eens.![]()
Jij lult maar wat vent. Portugal heeft minder inwoners dus een logisch gevolg is dat je een mindere competitie hebt. Want achterban, aanhang et cetera. Porto, Benfica en Sporting zijn heel erg creatief en blijven constant een aardig niveau houden. Om nou te beweren dat die hier 'lachend kampioen' zouden worden is een miskleun. Want in de eredivisie heb je meer weerstand dan in de Liga sagres.quote:
En ik kijk wekelijks naar portugal, omdat ik Benfica een mooie club vind. Maar soms is dat ook om te janken. Dat garandeer ik je.
1 Benfica
2 Sporting CP
3 FC Porto
4 GD Estoril Praia
5 CD Nacional
6 Sporting Braga
7 Académica Coimbra
8 Vitória Guimarães
9 Rio Ave FC
10 CS Marítimo
11 Vitória Setúbal
12 Gil Vicente FC
13 Arouca
14 FC Paços de Ferreira
15 Belenenses
16 SC Olhanense
Hulde voor deze topcompetitie!Charlie: How's it going in there?
Ja want jij kent Vitoria Guimaraesquote:
Zonder al die louche investeringsfondsen zouden teams als Benfica en Porto tegenwoordig ook niets meer waard zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tel daarbij de voordelige linguistische positie t.o.v. Zuid-Amerika, banken die openlijk fan zijn van bepaalde clubs en de boekhoudkundige jaarlijks trucs. Luchtkastelen, maar wel met een aardig niveau. Dat moet hier op een eerlijke manier zijn te realiseren.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:01 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonder al die louche investeringsfondsen zouden teams als Benfica en Porto tegenwoordig ook niets meer waard zijn.Charlie: How's it going in there?
Omdat jij wekelijks naar Benfica kijkt, ken jij Guimaraes wel. Well played.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want jij kent Vitoria Guimaraes'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nee precies, ik zie Vitoria Guimaraes 2 keer per jaar spelen. En daar ben ik absoluut niet trots opquote:Op donderdag 3 april 2014 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat jij wekelijks naar Benfica kijkt, ken jij Guimaraes wel. Well played.
Een Heerenveen, Vitesse en zelfs Groningen zouden Guimaraes echt wegtikken. Dat geloof ik oprecht.Charlie: How's it going in there?
Ik ben er zovaak ingetrapt bij Europese wedstrijden van Nederlandse ploegen dat ik dit niet meer kan geloven...quote:Op donderdag 3 april 2014 10:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee precies, ik zie Vitoria Guimaraes 2 keer per jaar spelen. En daar ben ik absoluut niet trots op
Een Heerenveen, Vitesse en zelfs Groningen zouden Guimaraes echt wegtikken. Dat geloof ik oprecht.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nee, die tikken de onderste ploegen uit de Eredivisie ook niet weg.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee precies, ik zie Vitoria Guimaraes 2 keer per jaar spelen. En daar ben ik absoluut niet trots op
Een Heerenveen, Vitesse en zelfs Groningen zouden Guimaraes echt wegtikken. Dat geloof ik oprecht.![]()
Spelers als Chery, Van Duinen, Hupperts zie je niet in Portugal. Een speler van aardig niveau die niet in de top-3 speelt wordt gelijk weggekocht en als 5e, 6e wisselspeler op de tribune geplaatst. Tenzij ze 28 jaar of ouder zijn dan gaan ze naar een Braga of Estoril.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, die tikken de onderste ploegen uit de Eredivisie ook niet weg.
Clubs vanaf de top-8 spelen anti-voetbal in Portugal. 0 is heilig, maar qua voetballers is het kwaliteitspeil veel hoger bij onze lager geklasseerde clubs.
Maar genoegTjah ben ik het met je eens. Maar dat ligt allemaal in de naïeve/arrogante speelwijze van onze clubs. Dat is niet meer 21ste eeuws.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben er zovaak ingetrapt bij Europese wedstrijden van Nederlandse ploegen dat ik dit niet meer kan geloven...Charlie: How's it going in there?
Pacos heeft sowieso een dramatisch seizoen, maar van Estoril mag je meer verwachten. Die zijn nog wel van redelijk niveau. Ook al is dat niet gebleken in europees verband inderdaad
Lijkt me nietquote:Op donderdag 3 april 2014 10:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tel daarbij de voordelige linguistische positie t.o.v. Zuid-Amerika, banken die openlijk fan zijn van bepaalde clubs en de boekhoudkundige jaarlijks trucs. Luchtkastelen, maar wel met een aardig niveau. Dat moet hier op een eerlijke manier zijn te realiseren.![]()
Maarre...
Sigthorsson he?
Dat kan toch gewoon echt niet meer?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nope, niet voor Ajax. Zou voor veel andere clubs een goede spits zijn. Sluit niet uit dat hij bij een middenmotor in de PL wel mee kan.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Black-Death het volgende:
Maarre...
Sigthorsson he?
Dat kan toch gewoon echt niet meer?![]()
Vind ik altijd zo een onzin. Als hij het bij Ajax niet redt dan zal hij dat ook niet in de premier league doen. Luuk de jong, Altidore? Waren allebei leuke spitsen in Nederland en die redden het niet in de premier league.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nope, niet voor Ajax. Zou voor veel andere clubs een goede spits zijn. Sluit niet uit dat hij bij een middenmotor in de PL wel mee kan.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Lijkt me ook niet echt, hij moet het van de 16 meter hebben, die gasten komen daar niet of nauwelijksquote:Op donderdag 3 april 2014 10:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nope, niet voor Ajax. Zou voor veel andere clubs een goede spits zijn. Sluit niet uit dat hij bij een middenmotor in de PL wel mee kan.![]()
Lijkt me wel, het is niet zo dat je heel erg ver van succes afzit. Met wat geluk zit AZ 3 doelpunten af van een Europese prijs. Dan kan je niet zeggen dat je het slecht doet ofzo.quote:Charlie: How's it going in there?
Die Moisander kijkt weer uit alsof hij in zijn broek heeft geschetenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor echte swag mis is Andersen op deze foto. Of de hont van Andersen.![]()
![]()
Godverdomme, zelfs de schrijvers van de teletubbies schrijven betere teksten.quote:
So confused when you're lost in the groove![]()
Full camoquote:
Dat is een incident helaas, net als de goeie resultaten 1 keer per seizoen tegen een topclub, structureel gezien loop je gewoon achter en zolang een Benfica met wat voor constructie dan ook meer dan het tweevoudige aan salaris betaalt blijft het gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me wel, het is niet zo dat je heel erg ver van succes afzit. Met wat geluk zit AZ 3 doelpunten af van een Europese prijs. Dan kan je niet zeggen dat je het slecht doet ofzo.![]()
Er is geen enkele Nederlandse club die ooit structureel tot de Europese top behoorde. Dat is ook onmogelijk. We zullen, uitschieters daargelaten, altijd achter blijven lopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een incident helaas, net als de goeie resultaten 1 keer per seizoen tegen een topclub, structureel gezien loop je gewoon achter en zolang een Benfica met wat voor constructie dan ook meer dan het tweevoudige aan salaris betaalt blijft het gewoon moeilijk.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mwah, 1 op 3 seizoenen speelt er minimaal 1 NL club kwartfinale EL/Uefa cup. Zijn genoeg landen jaloers op.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een incident helaas, net als de goeie resultaten 1 keer per seizoen tegen een topclub, structureel gezien loop je gewoon achter en zolang een Benfica met wat voor constructie dan ook meer dan het tweevoudige aan salaris betaalt blijft het gewoon moeilijk.Charlie: How's it going in there?
Tsjezus wat heb ik me zondag op zitten vreten in vak 407.
Ik kom aan gelopen: zit er een vent met een camera op mijn plek, met een Tukker accent zegt ie ja mijn zoon loopt straks het veld op even wachten. Blijkt dat er rond me heen een stuk of 50 ouders zijn neergegooid welke ook nog eens de wedstrijd mogen zien met hun zoon dochter.
Het zingen is op dit vak uit den boze. Ook bij simpele riedeltjes als ga staan als je voor Ajax bent blijft werkelijk iedereen zitten. Wanneer je staat wordt je op je schouder getikt van ga is zitten.
![]()
Sorrt hoor heb op veel vakken gezeten / gestaan maar dit sloeg alles.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Typisch lange zijdequote:Op donderdag 3 april 2014 11:48 schreef Planga het volgende:
Tsjezus wat heb ik me zondag op zitten vreten in vak 407.
Ik kom aan gelopen: zit er een vent met een camera op mijn plek, met een Tukker accent zegt ie ja mijn zoon loopt straks het veld op even wachten. Blijkt dat er rond me heen een stuk of 50 ouders zijn neergegooid welke ook nog eens de wedstrijd mogen zien met hun zoon dochter.
Het zingen is op dit vak uit den boze. Ook bij simpele riedeltjes als ga staan als je voor Ajax bent blijft werkelijk iedereen zitten. Wanneer je staat wordt je op je schouder getikt van ga is zitten.
![]()
Sorrt hoor heb op veel vakken gezeten / gestaan maar dit sloeg alles.![]()
Verbazing alom. Ben Zuid 1 of 2 gewendquote:
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Meer contractnieuws;
Klaassen gaat vermoedelijk vandaag bijtekenen tot 2018 (al gezegd in dit topic)
Poulsen zit nog in wachtkamer. Of Poulsen of Bazoer moet de back-up worden voor Blind volgend seizoen. Als het Poulsen wordt uiteraard slechts een nieuw eenjarig contract.
Schone krijgt nieuw contract, tenminste dat is de bedoeling. Alleen nog geen gesprekken gevoerd.![]()
Meest benieuwd ben ik eigenlijk naar Bojan. Volgens kennis zat hij gisteren op de bank omdat de 1 april deadline is verstreken en Bojan aan gaf liever in de zomer te vertrekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meer contractnieuws;
Klaassen gaat vermoedelijk vandaag bijtekenen tot 2018 (al gezegd in dit topic)
Poulsen zit nog in wachtkamer. Of Poulsen of Bazoer moet de back-up worden voor Blind volgend seizoen. Als het Poulsen wordt uiteraard slechts een nieuw eenjarig contract.
Schone krijgt nieuw contract, tenminste dat is de bedoeling. Alleen nog geen gesprekken gevoerd.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Het zou me niet verbazen als ze intern nog niet uit zijn over of Bojan volgend seizoen wel een versterking is voor de selectie. Want dit seizoen was het wel heel erg wisselvallig.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef Planga het volgende:
[..]
Meest benieuwd ben ik eigenlijk naar Bojan. Volgens kennis zat hij gisteren op de bank omdat de 1 april deadline is verstreken en Bojan aan gaf liever in de zomer te vertrekken.
Misschien speelt het ook mee dat Barcelona even de boot afhoudt aangezien ze nu een transferverbod hebben.![]()
Wat houd die deadline precies in?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef Planga het volgende:
[..]
Meest benieuwd ben ik eigenlijk naar Bojan. Volgens kennis zat hij gisteren op de bank omdat de 1 april deadline is verstreken en Bojan aan gaf liever in de zomer te vertrekken.![]()
Wisselvallig is nog teveel eer voor Bojan. Heeft aardig gespeeld tegen Barcelona- uit en Twente- thuis had hij een paar leuke momenten. Weg ermee, net als Fischer veel te flegmatieke, niet- dwingende, vrijblijvende momentenvoetballer.Charlie: How's it going in there?
According to new report, Fifa's transfer ban would also mean that on-loan players Rafinha, Deulofeu and Bojan cannot return [catalunyaradio]quote:![]()
Ben je lekker mee danquote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
According to new report, Fifa's transfer ban would also mean that on-loan players Rafinha, Deulofeu and Bojan cannot return [catalunyaradio]
Maar dan is hij dus een jaar werkeloos lijkt me.![]()
Geen idee, nog maar een jaartje Ajax dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben je lekker mee dan
Maar dan is hij dus een jaar werkeloos lijkt me.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
According to new report, Fifa's transfer ban would also mean that on-loan players Rafinha, Deulofeu and Bojan cannot return [catalunyaradio]![]()
![]()
Is niet helemaal waar, Ajax behoorde in begin jaren 70 en 90 wel tot die top en achter lopen op de absolute top is het probleem ook niet momenteel, het is achterlopen op de middenmoot of nog minderquote:Op donderdag 3 april 2014 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is geen enkele Nederlandse club die ooit structureel tot de Europese top behoorde. Dat is ook onmogelijk. We zullen, uitschieters daargelaten, altijd achter blijven lopen.![]()
Nou geweldigquote:Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah, 1 op 3 seizoenen speelt er minimaal 1 NL club kwartfinale EL/Uefa cup. Zijn genoeg landen jaloers op.![]()
Jaren 70 en 90, de tijden waar een Steau boekarest, of rode ster zomaar de CL kon winnen? Ja relatief stond je toen aan de top inderdaad maar ook niet de fundamenten van een wereldtopclub.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, Ajax behoorde in begin jaren 70 en 90 wel tot die top en achter lopen op de absolute top is het probleem ook niet momenteel, het is achterlopen op de middenmoot of nog minder
En die laatste zin overdrijf je weer natuurlijk.
En dan moeten wij wel doorbetalen?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Geen idee, nog maar een jaartje Ajax dan.
Denk het even niet.![]()
Ook in de jaren '70 en '90 was het incidenteel. En dat laatste is wel waar, ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, Ajax behoorde in begin jaren 70 en 90 wel tot die top en achter lopen op de absolute top is het probleem ook niet momenteel, het is achterlopen op de middenmoot of nog minder'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Was niets zomaar aan hoor. Door het Bosman arrest en het feit dat de grote landen 4 clubs in de CL hebben is het voor die clubs tegenwoordig onmogelijk om de CL te winnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jaren 70 en 90, de tijden waar een Steau boekarest, of rode ster zomaar de CL kon winnen? Ja relatief stond je toen aan de top inderdaad maar ook niet de fundamenten van een wereldtopclub.
En die laatste zin overdrijf je weer natuurlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nog een jaar Bojangod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ajax is de typische Pot 3-club, wordt ook altijd braaf 3e in de CL-poule. Soms een zware uitschieter naar boven (winnen van Barcelona) of naar beneden (uitgeschakeld worden door Boekarest).
Dat we niet overwinteren in de CL interesseert me persoonlijk geen reet. Geld binnenharken, mooie reisjes en wat vette wedstrijden. Volgende ronde zou je toch hard genakt worden door een club als Real Madrid, die cup ga je nooit winnen.
Ik baal er vooral van dat we vervolgens niet ver komen in de Europa League. Hoe kneitergaaf zou het zijn als we nu een kwartfinale hadden gehad, jongens. Hele dag in de zon, en volgende week in je blote pens in bijv. Lissabon. Stiekem toch veel leuker dan voor lul ergens afsterven van de kou op de 5e ring van San Siro.
Gourmetten of steengrillen?![]()
in 5 jaar tijd 4 finales spelen en er 3 van winnen is geen incident hoor, in 90 was het wat korter maar voor die tijd deed je ook aardig mee in Europa, helaas zijn we nu ver van dat niveau verwijderd.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in de jaren '70 en '90 was het incidenteel. En dat laatste is wel waar, ja.![]()
Niet zo slecht als jouw overdreven pessimistische weergave de realiteit.quote:Charlie: How's it going in there?
Dat zeg ik toch. De vijfde landstitel op rij gaat er ook gewoon komen. Met deze geweldenaar degradeer je iedere tegenstander tot figurant.quote:![]()
Lucky ajaxquote:Op donderdag 3 april 2014 12:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. De vijfde landstitel op rij gaat er ook gewoon komen. Met deze geweldenaar degradeer je iedere tegenstander tot figurant.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het niet iets om jaloers op te zijn, heeft niets met pessimisme te maken maar met realismequote:Op donderdag 3 april 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo slecht als jouw overdreven pessimistische weergave de realiteit.![]()
Allerlei factoren die meegeholpen hebben dat voetbal een pay-to-win sport is geworden. Er is gewoon een monster geschapen,waardoor je een soort Feodaal systeem hebt opgeworpen ten gunste van kapitaalkrachtige clubs. En met allerlei banken die garant staan voor clubs, zeer gunstige leningen verstrekken en 3 keer 'selectiewaarde' neertellen. De verhoudingen staan hartstikke scheef.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was niets zomaar aan hoor. Door het Bosman arrest en het feit dat de grote landen 4 clubs in de CL hebben is het voor die clubs tegenwoordig onmogelijk om de CL te winnen.
En dan lopen we te zeiken, maar we zijn nog lang niet bottom of the foodchain. Keurige pot-3 club zoals al terecht wordt aangegeven.Charlie: How's it going in there?
Zeg dat maar tegen Tsjechen, Cyprioten, Serviërs, Kroaten, Finnen, Zweden, Oostenrijkers etc.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets om jaloers op te zijn, heeft niets met pessimisme te maken maar met realismeCharlie: How's it going in there?
Eensquote:Op donderdag 3 april 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Ajax is de typische Pot 3-club, wordt ook altijd braaf 3e in de CL-poule. Soms een zware uitschieter naar boven (winnen van Barcelona) of naar beneden (uitgeschakeld worden door Boekarest).
Ik baal er vooral van dat we vervolgens niet ver komen in de Europa League. Hoe kneitergaaf zou het zijn als we nu een kwartfinale hadden gehad, jongens. Hele dag in de zon, en volgende week in je blote pens in bijv. Lissabon. Stiekem toch veel leuker dan voor lul ergens afsterven van de kou op de 5e ring van San Siro.![]()
![]()
Wat is je punt nou? Het gaat erom dat Ajax gewoon (nog) niet goed genoeg is om mee te doen in Europa, wat voetbal derde wereld landen ervan vinden is niet echt relevant.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Tsjechen, Cyprioten, Serviërs, Kroaten, Finnen, Zweden, Oostenrijkers etc.![]()
Ja en nee. Het hoogste nastreven moet je ook als supporter willen. Dat het nooit meer gaat gebeuren, mwah. Tijden veranderen. Als dit forum er in de jaren '80 was geweest hadden er dezelfde teksten als nu gestaan denk ik. Wel eens over de EL. Beetje dubbel dus.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
Dat we niet overwinteren in de CL interesseert me persoonlijk geen reet. Geld binnenharken, mooie reisjes en wat vette wedstrijden. Volgende ronde zou je toch hard genakt worden door een club als Real Madrid, die cup ga je nooit winnen.
Ik baal er vooral van dat we vervolgens niet ver komen in de Europa League. Hoe kneitergaaf zou het zijn als we nu een kwartfinale hadden gehad, jongens. Hele dag in de zon, en volgende week in je blote pens in bijv. Lissabon. Stiekem toch veel leuker dan voor lul ergens afsterven van de kou op de 5e ring van San Siro.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nee, jij (gesterkt door een aantal andere populistische users) doet Nederland af als 'Voetbal derde wereldland' en dat is zwaar pessimistisch en onterecht. Dat is mijn punt.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is je punt nou? Het gaat erom dat Ajax gewoon (nog) niet goed genoeg is om mee te doen in Europa, wat voetbal derde wereld landen ervan vinden is niet echt relevant.Charlie: How's it going in there?
quote:Ajax naar Indonesië
Ajax sluit in mei het seizoen af met een trip naar Indonesië. De Amsterdammers willen daar een of meerdere oefenduels spelen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
We zijn voorlopig harder op weg die kant op dan terug naar de bovenkant, dat zijn gewoon de feiten, dat jij dat pessimistisch vindt is toch echt jouw probleem, populistisch wat een onzin manquote:Op donderdag 3 april 2014 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, jij (gesterkt door een aantal andere populistische users) doet Nederland af als 'Voetbal derde wereldland' en dat is zwaar pessimistisch en onterecht. Dat is mijn punt.![]()
Dat door selecteren komende zomer lijkt ook wel mee te gaan vallen. Persconferentie zegt de Boer dat ze 'wellicht' nog op zoek gaan naar een buitenspeler, maar dat het daar wel bij blijft.
Vermeer weg, misschien Poulsen weg, Siggy/Hoesen weg als De Jong blijft en daar blijft het dan wel bij denk ik dan.![]()
We bezetten gewoon solide plaats 7/8/9. Het wordt niet veel slechter, of veel beter. En dat is prima. Dus populistisch gebazel wat je uitslaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zijn voorlopig harder op weg die kant op dan terug naar de bovenkant, dat zijn gewoon de feiten, dat jij dat pessimistisch vindt is toch echt jouw probleem, populistisch wat een onzin manCharlie: How's it going in there?
Mijn schijtlijst is een stuk langer hoor:quote:Op donderdag 3 april 2014 12:36 schreef CaasS het volgende:
Dat door selecteren komende zomer lijkt ook wel mee te gaan vallen. Persconferentie zegt de Boer dat ze 'wellicht' nog op zoek gaan naar een buitenspeler, maar dat het daar wel bij blijft.
Vermeer weg, misschien Poulsen weg, Siggy/Hoesen weg als De Jong blijft en daar blijft het dan wel bij denk ik dan.
Vermeer
Poulsen
Bojan
Ligeon
van Kessel
Castillion
de Jong
van der Hoorn
Sana
Lukoki
SigthorssonLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nee man, Nederlandse clubs pakken elk jaar minder punten. Over een tijdspanne van 5 jaar gaat het aantoonbaar slechter. Misschien dat als je de tijdsschaal oprekt dat het stabiel blijft. Maar zo kan je alles van tafel vegenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We bezetten gewoon solide plaats 7/8/9. Het wordt niet veel slechter, of veel beter. En dat is prima. Dus populistisch gebazel wat je uitslaat.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
ja hoor, we doen het geweldigquote:Op donderdag 3 april 2014 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We bezetten gewoon solide plaats 7/8/9. Het wordt niet veel slechter, of veel beter. En dat is prima. Dus populistisch gebazel wat je uitslaat.![]()
En misschien Moisander als die zelf wilt dus. Ligeon zal wel verhuurd worden en v.d.Hoorn gaat natuurlijk nog niet weg.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:37 schreef Planga het volgende:
[..]
Mijn schijtlijst is een stuk langer hoor:
Vermeer
Poulsen
Bojan
Ligeon
van Kessel
Castillion
de Jong
van der Hoorn
Sana
Lukoki
Sigthorsson![]()
Niet ten opzichte van achtervolgers. En dat komt met name door die factor 6 waartegen onze punten worden afgewogen. Als een Utrecht en Vitesse dan zo blameren, is het seizoen eigenlijk van tevoren als een tegenvaller.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee man, Nederlandse clubs pakken elk jaar minder punten. Over een tijdspanne van 5 jaar gaat het aantoonbaar slechter. Misschien dat als je de tijdsschaal oprekt dat het stabiel blijft. Maar zo kan je alles van tafel vegenCharlie: How's it going in there?
Veel meer zit er niet in hoor. Een EL- halve finale of onverwintering CL/kwartfinale. Kan gebeuren, maar dat is echt de taks.quote:Charlie: How's it going in there?
Jij bent niet je UI. Zeggen dat alles winning is terwijl je als een psychoot overkomtquote:Op donderdag 3 april 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet ten opzichte van achtervolgers. En dat komt met name door die factor 6 waartegen onze punten worden afgewogen. Als een Utrecht en Vitesse dan zo blameren, is het seizoen eigenlijk van tevoren als een tegenvaller.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Maar goed, we zien over een jaar of 5 wel hoe het er voor staat
Maar ondertussen wel gewoon #winning hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij bent niet je UI. Zeggen dat alles winning is terwijl je als een psychoot overkomt
Ik heb er verder geen problemen mee hoor want dat dus de realiteit, enige prijzen die gewonnen kunnen worden wint Ajax dit seizoen hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veel meer zit er niet in hoor. Een EL- halve finale of onverwintering CL/kwartfinale. Kan gebeuren, maar dat is echt de taks.![]()
Precies, gewoon een keurig seizoen ondanks het voetbal. Als Ajax niet meer door die ondergrens zakt, zoals Salzburg, Steau, Copenhagen, Praag, Zagreb. Dan ben ik al tevreden. Respectabele resultaten, dat moet je als doelstelling hebben. Al met al, hebben we weinig te zeiken als Ajacieden.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen problemen mee hoor want dat dus de realiteit, enige prijzen die gewonnen kunnen worden wint Ajax dit seizoen hoogstwaarschijnlijk.Charlie: How's it going in there?
Alleen over een tijdspanne van drie jaar, ja. 10/11 en 11/12 waren goede jaren voor Nederlandse clubs. Check http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2014.htmlquote:Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee man, Nederlandse clubs pakken elk jaar minder punten. Over een tijdspanne van 5 jaar gaat het aantoonbaar slechter. Misschien dat als je de tijdsschaal oprekt dat het stabiel blijft. Maar zo kan je alles van tafel vegen
Wat niet wegneemt dat de komende jaren de goede jaren wegvallen en we dus ook weer goede jaren moeten schrijven om uberhaupt gelijk te blijven.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik zou ze toch wel wat vaker goed hebben willen zien spelen, dat hield niet over dit seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies, gewoon een keurig seizoen ondanks het voetbal. Als Ajax niet meer door die ondergrens zakt, zoals Salzburg, Steau, Copenhagen, Praag, Zagreb. Dan ben ik al tevreden. Respectabele resultaten, dat moet je als doelstelling hebben. Al met al, hebben we weinig te zeiken als Ajacieden.![]()
Eens, echt verwend zijn we niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou ze toch wel wat vaker goed hebben willen zien spelen, dat hield niet over dit seizoen.Charlie: How's it going in there?
Van mij mogen we wel een paar plekken zakken zodat alleen de top-4 kan deelnemen. Vaste CL plaats als kampioen verlies je toch pas vanaf plaats 11 ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen over een tijdspanne van drie jaar, ja. 10/11 en 11/12 waren goede jaren voor Nederlandse clubs. Check http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2014.html
Wat niet wegneemt dat de komende jaren de goede jaren wegvallen en we dus ook weer goede jaren moeten schrijven om uberhaupt gelijk te blijven.Charlie: How's it going in there?
Ja, beetje slecht voorbeeldquote:Op donderdag 3 april 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel gewoon #winning hoor![]()
Dat is inderdaad een beetje het verneukeratieve van dat systeem voor Nederland. Hoe beter je het doet, hoe meer clubs mee mogen doen die de boel vervolgens weer vernaggelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van mij mogen we wel een paar plekken zakken zodat alleen de top-4 kan deelnemen. Vaste CL plaats als kampioen verlies je toch pas vanaf plaats 11 ofzo.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bertquote:Op donderdag 3 april 2014 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen over een tijdspanne van drie jaar, ja. 10/11 en 11/12 waren goede jaren voor Nederlandse clubs. Check http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2014.html
Wat niet wegneemt dat de komende jaren de goede jaren wegvallen en we dus ook weer goede jaren moeten schrijven om uberhaupt gelijk te blijven..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Inderdaad. Dan zie je dat een AZ het nu fantastisch doet eigenlijk en dat die punten eigenlijk geen fuck voorstellen door die zesdeling. Als Vitesse, Utrecht en Feyenoord gezamenlijk maar 3,000 punten hadden gepakt, dan stonden we gewoon keurig 7e. Maar helaas.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje het verneukeratieve van dat systeem voor Nederland. Hoe beter je het doet, hoe meer clubs mee mogen doen die de boel vervolgens weer vernaggelen.Charlie: How's it going in there?
Staat die er al?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee serieus, de kuip die moderner en groter is....dat mag niet.
![]()
Natuurlijk maar daar zijn ze toch ook aardig mee bezig?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar de Arena mag ook vooruitkijken toch?.
![]()
Niet echt voor een grondige verbouwing, miss naar 60k voor het EK als Amsterdam een speelstad wordt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar daar zijn ze toch ook aardig mee bezig?AFCA
En dan Vitesse- taferelen in de competitie? No way dat je die 60.000 plekken buiten de toppers (en dan bedoel ik topwedstrijden) vol krijgt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet echt voor een grondige verbouwing, miss naar 60k voor het EK als Amsterdam een speelstad wordt.Charlie: How's it going in there?
Dat lukt makkelijk, dat vervolgens veel van die gasten met bedrijfskaarten niet op komen dagen is weer een ander punt.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan Vitesse- taferelen in de competitie? No way dat je die 60.000 plekken buiten de toppers (en dan bedoel ik topwedstrijden) vol krijgt.![]()
Tuurlijk wel, als er meer kaarten waren van 20 euro ofzo, dus bijv bij derde ring, dan kopen mensen dat wel hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan Vitesse- taferelen in de competitie? No way dat je die 60.000 plekken buiten de toppers (en dan bedoel ik topwedstrijden) vol krijgt.AFCA
Ajax heeft een alsmaar stijgende bezetting maar moet er niet aan denken 2 jaar in de puinhoop te zitten voor 8k extra stoelen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Daar verdient Ajax toch geen reet mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als er meer kaarten waren van 20 euro ofzo, dus bijv bij derde ring, dan kopen mensen dat wel hoor.Gourmetten of steengrillen?![]()
20 euro ppquote:Op donderdag 3 april 2014 14:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar verdient Ajax toch geen reet mee.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daar heb je gelijk in. Binnen een jaar heb je die verbouwingskosten er wel uit.quote:
Zag dit youtube-linkje overigens ergens voorbijkomen:
Shiiiiiit hé
Gourmetten of steengrillen?![]()
Tuurlijk ook meer business boxen, gewoon boven de hele 1e ring zoals in het Emiratesquote:Op donderdag 3 april 2014 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Binnen een jaar heb je die verbouwingskosten er wel uit.
Zag dit youtube-linkje overigens ergens voorbijkomen:
Shiiiiiit hé.
Dat volk wat er bij zit.
AFCA
Hé Hé, Ajax, Joden, Superjoden, Hé HéCharlie: How's it going in there?
Klaason zet krabbelCharlie: How's it going in there?
Mooi van De Boer.quote:Frank de Boer stelt tegenover NUsport het absoluut als optie te zien om Kenneth Vermeer in de resterende wedstrijden na het binnenhalen van de titel speeltijd te gunnen met het oog op het WK. "Ik zou het namelijk fantastisch vinden als er twee keepers van Ajax naar het WK gaan. Het WK is een droom voor iedere speler. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben iemand dat te onthouden. Gelukkig heeft Kenneth vorige week tegen AZ al een fantastisch signaal afgegeven. Maar hij zal nog meer speeltijd nodig hebben om erbij te zijn in Brazilië."AFCA!![]()
Hoop dat we eens een aansprekende naam halen voor in de spits. Eentje die kan ballen en al iets bewezen heeft. Een goeie
Diequote:Op donderdag 3 april 2014 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax is kampioen. Ajax blijft kampioen.
Er is toch geen club die daar iets aan kan doen.![]()
is wel terecht Rens. Dat nummer zit meteen in mijn kop.
![]()
Ook een erg makkelijke tekst héquote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dieis wel terecht Rens. Dat nummer zit meteen in mijn kop.
.
WE LACHEN ALLEMAAL OM FEYENOORD EN OOK OM PSV.AFCA!![]()
Contractverlenging Davy Klaassen
Ajax en Davy Klaassen hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2016. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat met terugwerkende kracht in op 1 januari 2014 en loopt tot en met 30 juni 2018.
Klaassen werd op 21 februari 1993 geboren in Hilversum. De aanvallende middenvelder speelt vanaf 2004 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 22 november 2011 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de UEFA Champions League wedstrijd Olympique Lyon - Ajax (0-0). Tot nu toe speelde Klaassen 41 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin elf doelpunten.Gourmetten of steengrillen?![]()
Nou vooral de melodie dus he. Ik ben benieuwd zondag, hopelijk kan ik kijken.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook een erg makkelijke tekst hé.
WE LACHEN ALLEMAAL OM FEYENOORD EN OOK OM PSV.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap van de armoede.
Toen we beiden op ons sterkst waren , maakten jullie geen kans (midden jaren 2000).
Volgend jaar komt ie naar EHV![]()
Dan kan er nog wel heel wat weggaan. Op de keeper na + wat de Boer vandaag aangaf spits bij vertrek Siem & een buitenspeler kunnen ze alles intern opvangen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:36 schreef CaasS het volgende:
Vermeer weg, misschien Poulsen weg, Siggy/Hoesen weg als De Jong blijft en daar blijft het dan wel bij denk ik dan.![]()
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Iniesta8 het volgende:
Toen we beiden op ons sterkst waren , maakten jullie geen kans (midden jaren 2000).
Volgend jaar komt ie naar EHVGourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
[..]
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.![]()
![]()
Als Siggi vertrekt moet er wel een nieuwe spits komen, eentje die zich al bewezen heeft en geen AZ-spits die afgelopen jaar wat erin heeft gelegd..![]()
Buuuuuuuuuuurn.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.![]()
Toen Ajax op zijn zwakst was, maakten jullie geen kansquote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Iniesta8 het volgende:
Volgend jaar komt ie naar EHV![]()
![]()
Huldiging is dus 13 april, aldus Ajax.nl. Mochten we dan kampioen worden natuurlijk.
Maargoed, niet zo´n gek scenario: Vitesse-Ajax wordt gelijk, Feyenoord wint van RKC, wij winnen van ADO... En dan...moeten we nog 2 uur wachten tot PSV-Feyenoord is afgelopen. Zouden er schermen buiten zijn?Gourmetten of steengrillen?![]()
Drie, maximaal.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leidsuhhhh!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Silenus het volgende:
Huldiging is dus 13 april, aldus Ajax.nl. Mochten we dan kampioen worden natuurlijk.
Maargoed, niet zo´n gek scenario: Vitesse-Ajax wordt gelijk, Feyenoord wint van RKC, wij winnen van ADO... En dan...moeten we nog 2 uur wachten tot PSV-Feyenoord is afgelopen. Zouden er schermen buiten zijn?![]()
quote:Als Ajax landskampioen wordt biedt de gemeente Amsterdam een huldiging aan op het ArenAPark. Als Ajax kampioen wordt op zondag 6 april of zondag 13 april dan is de huldiging op 13 april. Mocht Ajax op zondag 27 april kampioen worden, dan is de huldiging diezelfde dag.
Dit heeft burgemeester Van der Laan besloten in overleg met de Vijfhoek. Tijdens dit overleg zijn de scenario’s besproken mocht Ajax kampioen worden in april. Ajax steunt dit voorstel. Binnenkort spreekt de burgemeester met de Supportersverenigingen om de voorbereidingen op een huldiging gezamenlijk door te nemen. Als Ajax landskampioen wordt dan zou dat voor de vierde keer op een rij zijn. Dat is een unicum.
Net als in 2012 en 2013 is gekozen voor een huldiging op het ArenAPark Het ArenAPark, dat zich bevindt aan de voet van de ArenA, biedt ruimte aan een grote groep fans.
Scenario’s
De afgelopen weken zijn door de gemeente in samenwerking met de Politie, OM, Brandweer, GHOR, Ajax, Amsterdam ArenA en de vervoerders diverse scenario’s uitgewerkt voor een eventuele huldiging.
6 april
Ajax kan komende zondag al kampioen worden. Het behalen van het kampioenschap op deze datum kent echter veel onzekerheden. Daarom is besloten op deze datum niet alvast kosten te maken voor het organiseren van een huldiging. Daarnaast speelt Ajax dan een uitwedstrijd tegen Vitesse. Het zou een tijd duren voordat de spelers en meereizende supporters bij het ArenAPark zouden kunnen zijn, dan is het waarschijnlijk al donker. Verder is de capaciteit van de nood- en hulpdiensten op deze korte termijn beperkt en geven vervoerders ook aan dat zij beperkte capaciteit hebben in verband met werkzaamheden aan het spoor. Daarom zou een huldiging dan plaatsvinden op 13 april.
13 april
Op zondag 13 april kan Ajax ook landskampioen worden, na de thuiswedstrijd in de ArenA tegen ADO Den Haag. In dat geval zal de huldiging diezelfde dag plaatsvinden.
27 april
Ajax zou ook op 27 april landskampioen kunnen worden na de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Hoewel het ook bij deze wedstrijd een tijd zal duren voordat de spelers en meereizende supporters bij het ArenAPark zouden kunnen zijn zal een huldiging wel dezelfde dag plaatsvinden. Het is dan ook langer licht.
Indien Ajax in april geen landskampioen wordt zal de burgemeester van Amsterdam later overleg voeren over een eventuele huldiging in mei.AFCA!![]()
Ja, klopt. Ik bedoelde eigenlijk ook dat er dus geen spelers meer gaan bijkomen op misschien een buitenspeler na dan. Geen Ziyech dus ipv Serero om maar wat te noemen, wat eigenlijk ook wel logisch is. Die buitenspeler zal ook geen 'grote' aankoop zijn aangezien je Schone, Fischer en Kishna al hebt en er misschien nog wat uit de jeugd door stroomt.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kan er nog wel heel wat weggaan. Op de keeper na + wat de Boer vandaag aangaf spits bij vertrek Siem & een buitenspeler kunnen ze alles intern opvangen.
[ Bericht 0% gewijzigd door CaasS op 03-04-2014 17:05:04 ]![]()
Op het Leidse zijn geen schermen. Enkel in de kroegen welke stampes vol zijn. Verder verkopen ze op het Leidse bier tegen 6 euro waar een Turks supermarktje een koude sixpacks voor levert. Moet je ff een steegje induiken.
Ook bij de Arena geen schermen met wedstrijdbeelden. In horeca erom heen wel.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
..
[ Bericht 100% gewijzigd door MrStock op 03-04-2014 17:47:18 ]Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
gewoon een van barca hurenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik bedoelde eigenlijk ook dat er dus geen spelers meer gaan bijkomen op misschien een buitenspeler na dan. Geen Ziyech dus ipv Serero om maar wat te noemen, wat eigenlijk ook wel logisch is. Die buitenspeler zal ook geen 'grote' aankoop zijn aangezien je Schone, Fischer en Kishna al hebt en er misschien nog wat uit de jeugd door stroomt.![]()
Deze bewaar ikquote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.!
[..]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
[..]
Dankje, jij gefeliciteerd met de positie 5 plekken ónder de kampioen van de armoede.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
[..]
![]()
![]()
Touché!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Onbegrijpelijk dat Ajax met zo'n kleurloos elftal zo makkelijk kampioen wordt.. De verdedigende organisatie is goed op orde, vraag me af waarom dat de concurrenten niet lukt. Je kan niet zeggen dat het allemaal hoogvliegers zijn bij Ajax.. een ploeg met Schone als uitblinker kan je eigenlijk niet sereus nemen. Nee, ik snap het niet..![]()
Ik zou je als fan van een club die met 8 punten achter staat op dit "kleurloze" elftal maar even stil houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Ajax met zo'n kleurloos elftal zo makkelijk kampioen wordt.. De verdedigende organisatie is goed op orde, vraag me af waarom dat de concurrenten niet lukt. Je kan niet zeggen dat het allemaal hoogvliegers zijn bij Ajax.. een ploeg met Schone als uitblinker kan je eigenlijk niet sereus nemen. Nee, ik snap het niet..'Wish I was old and a little sentimental'
Ik vind Ajax wel de terechte kampioen hoor.. maar volgens mij vinden ook Ajax-supporters het een kleurloos elftal.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou je als fan van een club die met 8 punten achter staat op dit "kleurloze" elftal maar even stil houden.![]()
Klopt, het houdt niet over. Maar het is veelzeggend dat het wederom genoeg is om de concurrentie op ruime afstand te houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax wel de terechte kampioen hoor.. maar volgens mij vinden ook Ajax-supporters het een kleurloos elftal.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik mij als supporter van een andere topclub kapot zou schamen. Het is slaapverwekkend wat wij laten zien, zeker de laatste wedstrijden. Dat we met zulk verschrikkelijk spel met 3-0 kunnen winnen van Twente is in principe gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax wel de terechte kampioen hoor.. maar volgens mij vinden ook Ajax-supporters het een kleurloos elftal.![]()
Ajax speelt inderdaad slaapverwekkend. Na die 2-0 moeten ze gewoon doordrukken tot 6-0 ofzo.
AFCA
Wij zijn net dat PSV van vroeger..quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik mij als supporter van een andere topclub kapot zou schamen. Het is slaapverwekkend wat wij laten zien, zeker de laatste wedstrijden. Dat we met zulk verschrikkelijk spel met 3-0 kunnen winnen van Twente is in principe gewoon belachelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tja, ik vind ook dat je de supporters die helemaal afreizen naar Waalwijk het niet kan/mag aandoen om rond de 55 minuten helemaal niks te laten zien.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:12 schreef Smoofie het volgende:
Ajax speelt inderdaad slaapverwekkend. Na die 2-0 moeten ze gewoon doordrukken tot 6-0 ofzo.
Toen PSV voor het laatst kampioen werd was ik 12 ofzo, dus erg bewust heb ik dat niet meegemaakt. Ken alleen de beeldenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij zijn net dat PSV van vroeger..![]()
![]()
paar keer scoren , wedstrijd neutraal maken waardoor de tegenstander niks meer kon doen. Was slaapverwekkendquote:Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, ik vind ook dat je de supporters die helemaal afreizen naar Waalwijk het niet kan/mag aandoen om rond de 55 minuten helemaal niks te laten zien.
[..]
Toen PSV voor het laatst kampioen werd was ik 12 ofzo, dus erg bewust heb ik dat niet meegemaakt. Ken alleen de beeldenRED ONS HENNIEGOD![]()
eerst was er al een groep mensen die niet meer bewust een kampioenschap van feyenoord heeft meegemaakt, waaronder ik, maar als zelfs psv niet meer wordt onthouden is het wel heel ergquote:Op donderdag 3 april 2014 23:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, ik vind ook dat je de supporters die helemaal afreizen naar Waalwijk het niet kan/mag aandoen om rond de 55 minuten helemaal niks te laten zien.
[..]
Toen PSV voor het laatst kampioen werd was ik 12 ofzo, dus erg bewust heb ik dat niet meegemaakt. Ken alleen de beelden![]()
![]()
Klinkt wel een beetje als gisteren inderdaad. Maar ach, tegen Cambuur en NAC speelden we ook precies hetzelfde en verloren we punten. We boeken vooruitgang.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
paar keer scoren , wedstrijd neutraal maken waardoor de tegenstander niks meer kon doen. Was slaapverwekkend![]()
RKC staat niet voor niets 16e.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als gisteren inderdaad. Maar ach, tegen Cambuur en NAC speelden we ook precies hetzelfde en verloren we punten. We boeken vooruitgang.![]()
Ik heb het wel onthouden hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
eerst was er al een groep mensen die niet meer bewust een kampioenschap van feyenoord heeft meegemaakt, waaronder ik, maar als zelfs psv niet meer wordt onthouden is het wel heel ergHerinner me die dag nog wel dat AZ kampioen leek te worden, wij tegen Willem II en PSV tegen Vitesse dacht ik
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 3 april 2014 23:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb het wel onthouden hoorHerinner me die dag nog wel dat AZ kampioen leek te worden, wij tegen Willem II en PSV tegen Vitesse dacht ik
en die willem 2ers juichen op het veld![]()
Die doen het wel veel beter dan RKC.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, NAC en Cambuur staan lekker hoog![]()
Ach, twee jaar geleden bij Twente - Ajax werd ook na de wedstrijd omgeroepen: 'Ajax is hier nog geen kampioen geworden' en heel het stadion 'JEEEEEEEEEEE'quote:Op donderdag 3 april 2014 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
ja
en die willem 2ers juichen op het veld![]()
![]()
Dat vind ik wel fijn , ze verliezen amper meer . Waar clubs als Feyenoord en PSV wel op hun bek gaan als het niet looptquote:Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als gisteren inderdaad. Maar ach, tegen Cambuur en NAC speelden we ook precies hetzelfde en verloren we punten. We boeken vooruitgang.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat Ajax onder ten Cate had wel een aantal heerlijke spelers. Daar was je nu al in februari kampioen mee geworden
![]()
ja goed, maar dat is minder gek.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, twee jaar geleden bij Twente - Ajax werd ook na de wedstrijd omgeroepen: 'Ajax is hier nog geen kampioen geworden' en heel het stadion 'JEEEEEEEEEEE'![]()
Dan heb je altijd weer dat gepeupel dat je een crisis aan wilt praten.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn , ze verliezen amper meer . Waar clubs als Feyenoord en PSV wel op hun bek gaan als het niet loopt![]()
volgde jij al voetbal toen psv kampioen werd?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die doen het wel veel beter dan RKC.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: