SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 02-04-2014 22:13:59 ]![]()
Ik ben 27...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de 7 niet-kampioensjaren erg bewust hebt meegemaakt...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan denk ik dat je prima op z'n PSV's kampioen had willen worden...quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Wat een kutvoetbal weer. Maar goed, 3 punten en niet meer over dit seizoen hebben.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voor de eerste kampioenschap van deze reeks vond ik het wel prima... maar je wilt toch ook enigzins vermaakt worden.
Laat duidelijk zijn dat ik me realiseer dat de 'toppers' steeds weggaan, dus dat dit momenteel wellicht niet 'leuker' kan. Daarom hoop ik dus ook op weinig mutaties deze zomer en op doorontwikkeling.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
60-22, weinig doelpunten wel. Wel mooi dat we na jaren van relatief veel tegen weer eens niet zo veel tegen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je prima op z'n PSV's kampioen had willen worden...AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zondag even kampioen worden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Inderdaad hopelijk volgend seizoen wat beter voetbal want die titel komt er toch wel weerquote:Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een kutvoetbal weer. Maar goed, 3 punten en niet meer over dit seizoen hebben.![]()
Tuurlijk, daar hopen we allemaal op. Alleen, ook in '94/'95 zaten deze wedstrijden ertussen (nu vaker, ik weet t), maar dit lijkt me voor een ploeg echt heerlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef MrStock het volgende:
Voor de eerste kampioenschap van deze reeks vond ik het wel prima... maar je wilt toch ook enigzins vermaakt worden.
Laat duidelijk zijn dat ik me realiseer dat de 'toppers' steeds weggaan, dus dat dit momenteel wellicht niet 'leuker' kan. Daarom hoop ik dus ook op weinig mutaties deze zomer en op doorontwikkeling.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Owkeej, mooi. Zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar hopen we allemaal op. Alleen, ook in '94/'95 zaten deze wedstrijden ertussen (nu vaker, ik weet t), maar dit lijkt me voor een ploeg echt heerlijk.Ik was deze wedstrijd dan wat 'oppertunistisch' zonder na te denken over de resterende wedstrijden
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Nou jongens, zondag even winnen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Wellicht moeten zijn assistenten de beelden van dit jaar laten zien ipv de jaren 90...quote:Ze zeiden het niet hardop, maar Benfica-coach Jorge Jesus en zijn spelers zullen zich stiekem in de handen hebben gewreven bij de loting voor de kwartfinales van de Europa League. Gerenommeerde clubs als Juventus, Sevilla en Valencia werden ontlopen, terwijl AZ uit de koker kwam als volgende opponent. Desondanks is er veel respect voor het elftal van Dick Advocaat, dat volgens Jesus met name op technisch vlak dik in orde is.
De oefenmeester wil van onderschatting dan ook niks weten. "Het niveau in de Eredivisie is hoog", zegt hij op de website van AZ. "AZ heeft wereldwijd niet zo’n grote naam als Ajax, maar dat zegt niets. We zijn ons bewust van hun kracht. AZ is een sterk team met technisch goede spelers. Vooral voorin hebben ze veel snelheid en dreiging." Hij noemt het een prestatie van formaat als zijn elftal erin slaagt om de Alkmaarders uit de Europa League te wippen. "Maar dat geldt natuurlijk omgekeerd ook voor AZ."
Jesus werd door meegereisde journalisten uit Portugal gewezen op het feit dat hij met zijn elftal al zeven wedstrijden op rij in Nederland niet heeft gewonnen. Daarop reageerde de flamboyante coach geprikkeld. "Hou op met jullie kritiek. De andere coaches zitten thuis in Portugal op de bank te kijken hoe ik in het buitenland successen boek met Benfica." Jesus wees er fijntjes op dat hij als coach al won van PSV, FC Twente en sc Heerenveen.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
We hebben ook niet zoveel goeie aanvallers.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
60-22, weinig doelpunten wel. Wel mooi dat we na jaren van relatief veel tegen weer eens niet zo veel tegen hebben.![]()
Feyenoord heeft toch een gaatje van 4 punten, kunnen best een gelijkspelletje hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Feyenoord punten laat liggen.![]()
Hahaha. Echt? Dan gun ik jullie een kampioenschap in een thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Feyenoord punten laat liggen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Komt ook natuurlijk doordat ze door het positiespel van Ajax geen moment in de wedstrijd hebben gezeten. Of denk je dat die 90 minuten lang achter balletjes aan blijven lopen volle overgavequote:![]()
Wij zijn wel de enige club uit de top 5 die in Waalwijk wonnen dit seizoen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat liefquote:Op woensdag 2 april 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Hahaha. Echt? Dan gun ik jullie een kampioenschap in een thuiswedstrijd.![]()
Dit maakt jou tot één van de sympathiekste Feyenoorders op dit forum![]()
Nee, natuurlijk. Maar het was niet zoals bij Cambuur of wat was die andere laatst? NAC?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook natuurlijk doordat ze door het positiespel van Ajax geen moment in de wedstrijd hebben gezeten. Of denk je dat die 90 minuten lang achter balletjes aan blijven lopen volle overgave![]()
Ik heb een groot vertrouwen in Fischer, Zivkovic en Kishna. Het spektakel komt van hun volgend seizoen.
Zivkovic hangt er wel vanaf hoeveel spitsen hij voor zich krijgt.0 acties, wedstrijd was na 30 minuten al afgelopen.quote:![]()
Hopen dat De Jong verlengt toch? Kun je Zivkovic ook rustig brengenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb een groot vertrouwen in Fischer, Zivkovic en Kishna. Het spektakel komt van hun volgend seizoen.
Zivkovic hangt er wel vanaf hoeveel spitsen hij voor zich krijgt.
[..]
0 acties, wedstrijd was na 30 minuten al afgelopen.![]()
Sigthorsson![]()
![]()
Die jongen kan echt he-le-maal niets
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Winnen bij Vitesse zie ik ook nog niet zo gebeuren.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zivkovic is de nieuwe Zankaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Zivkovic ook rustig brengen![]()
![]()
Waarom niet. Die presteren helemaal niets meer sinds de winterstop. Hebben volgens mij maar 3 wedstrijd gewonnen ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Winnen bij Vitesse zie ik ook nog niet zo gebeuren.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Oke en nu komt het punt dat je gaat beargumenteren waarom je dat vindquote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Winnen bij Vitesse zie ik ook nog niet zo gebeuren.![]()
Ah jawel. Die zijn totaal niet in vorm.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Baggerverdediging, diep balletje --> gol.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah jawel. Die zijn totaal niet in vorm.![]()
Omdat ze geen kampioen mochten worden, nu kunnen ze weer gewoon ballenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom niet. Die presteren helemaal niets meer sinds de winterstop. Hebben volgens mij maar 3 wedstrijd gewonnen ofzo.![]()
Is nog 17, anders had hij voor langer dan 3 jaar getekend hequote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zivko is net 18 joh dat is toch niet te vergelijken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Anders neem je niet alles zo serieusquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zivko is net 18 joh dat is toch niet te vergelijken![]()
![]()
Dacht dat hij net 18 was gewordenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is nog 17, anders had hij voor langer dan 3 jaar getekend he.
![]()
Nope. Wordt hij pas in september ofzo als de transferperiode al weer dicht is.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat hij net 18 was gewordenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt inderdaad. Prima leeftijd om rustig minuutjes te gaan maken achter De Jongquote:Op woensdag 2 april 2014 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nope. Wordt hij pas in september ofzo als de transferperiode al weer dicht is.![]()
![]()
Vitesse mag niet winnen van Chelsea.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
![]()
Precies, bakken er niks van.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom niet. Die presteren helemaal niets meer sinds de winterstop. Hebben volgens mij maar 3 wedstrijd gewonnen ofzo.
Bovendien zijn ze thuis volgens mij nog slechter dan uit over het algemeen![]()
![]()
Ik bedenk mij ineens dat ik de wedstrijd aankomende zondag niet eens kan zien, dus ze mogen dit weekend toch niet landskampioen worden.![]()
Beter winnen ze wel gewoon van Vitesse. Feyenoord wint wel van RKC en dan thuis tegen ADO kampioen. Prima.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dat is wel het mooiste scenario jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:21 schreef StarGazer het volgende:
Beter winnen ze wel gewoon van Vitesse. Feyenoord wint wel van RKC en dan thuis tegen ADO kampioen. Prima.![]()
We hebben nog wat goed te maken tegen Chelsea B.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Vooral tegen onszelf, er mag wel weer eens een hele wedstrijd goed gespeeld wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We hebben nog wat goed te maken tegen Chelsea B.![]()
![]()
Ik neem aan dat Bojan zondag in de basis staat tegen de boomlange snotvreters JAvdH en Kashia (die altijd geel pakt).![]()
Een 1-5 ofzo tegen Vitesse zou wel weer een keer leuk zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vooral tegen onszelf, er mag wel weer eens een hele wedstrijd goed gespeeld worden
Pantelic
'Wish I was old and a little sentimental'
Zondag gewoon winnen. Krijg je dat gezeik anders weer van Feyenoord dat ze maar op 5 punten staan en weer kans maken op de titel.![]()
Alsof je daar niet wintquote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag gewoon winnen. Krijg je dat gezeik anders weer van Feyenoord dat ze maar op 5 punten staan en weer kans maken op de titel.. Zelfs PSV wint daar.
![]()
Ja. Gewoon 0-6 winnen en kampioen wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je daar niet wint. Zelfs PSV wint daar.
![]()
![]()
Feyenoord speelt tegen RKC. Winnen toch wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja. Gewoon 0-6 winnen en kampioen worden
Lekker kampioen worden tegen Den Haag. Mogen die supporters van ADO eigenlijk weer komen naar Amsterdam? Dat zou wel mooie taferelen opleveren, schuimbekkende ado hooligang![]()
![]()
PSV wint altijd in het Gelredomequote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze alweer komen, en anders moet Ajax er alles aan doen dat ze wel komenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt tegen RKC. Winnen toch wel.
Lekker kampioen worden tegen Den Haag. Mogen die supporters van ADO eigenlijk weer komen naar Amsterdam? Dat zou wel mooie taferelen opleveren, schuimbekkende ado hooligang![]()
![]()
Kijk jij tv met je ogen dicht?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Ah ja. genotquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze alweer komen, en anders moet Ajax er alles aan doen dat ze wel komen![]()
![]()
Ze hebben daar iig nog nooit verloren. Ajax presteerde dat al 8 keerquote:
Vorig jaar was wel triest jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ze hebben daar iig nog nooit verloren. Ajax presteerde dat al 8 keer. Veltmannetje die door Theo werd afgetroefd, Poulsen die z'n eerste gol voor Ajax scoorde.
![]()
Je ziet toch zeker ook wel dat we niet fantastisch spelen? Hoe kan je dan zeggen dat we wel even bij Vitesse gaan winnen? Vitesse speelt dan ook weer niet fantastisch, maar wij ook zeker niet. Begrijp niet helemaal waar die zekerheid zo ineens vandaan komt.quote:![]()
Dat was Eriksenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel triest ja. Veltmannetje die door Theo werd afgetroefd, Poulsen die z'n eerste gol voor Ajax scoorde.
![]()
Die van 2006-2007 was nog een gradatie erger. Stonden ze ook met 0-2 voor, en verloren ze nog met 4-2. En de Mos helemaal uit z'n plaat gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel triest ja. Veltmannetje die door Theo werd afgetroefd, Poulsen die z'n eerste gol voor Ajax scoorde.
Of die 4-1 onder van Basten
Inderdaad. Ik vind dat Ajax vooral na de winterstop erg matig speelt, alleen winnen ze elke keerquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker ook wel dat we niet fantastisch spelen? Hoe kan je dan zeggen dat we wel even bij Vitesse gaan winnen? Vitesse speelt dan ook weer niet fantastisch, maar wij ook zeker niet. Begrijp niet helemaal waar die zekerheid zo ineens vandaan komt.![]()
En ja, dat is ook een kwaliteit. Maar het spel is echt niet goed![]()
![]()
Vitesse speelt niet slecht als het om het aanvallende dele gaat. Ze hebben het al weken verdedigend niet op orde. Ze spelen zo gevaarlijk en ongeorganiseerd naar voren dat het voor ploegen als Heerenveen en Groningen makkelijk is om met rappe spelers de boel uit te counteren. Als Frank nou zondag weer de opstelling (evt moisander <-> denswil) zoals tegen Twente doet, zie ik het met vertrouwen tegemoet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker ook wel dat we niet fantastisch spelen? Hoe kan je dan zeggen dat we wel even bij Vitesse gaan winnen? Vitesse speelt dan ook weer niet fantastisch, maar wij ook zeker niet. Begrijp niet helemaal waar die zekerheid zo ineens vandaan komt.![]()
Maar Aad mag dat, Aad300 twittergod.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die van 2006-2007 was nog een gradatie erger. Stonden ze ook met 0-2 voor, en verloren ze nog met 4-2. En de Mos helemaal uit z'n plaat gaan
Of die 4-1 onder van Basten![]()
Poulsen scoorde in 2013 de 0-2. In 2012 scoorde Bulykin, Ooijer en Vertonghen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010/2011 ja. In 2012 scoorde Poulsen volgens mij.'Wish I was old and a little sentimental'
Oh 2013 bedoel ik jaquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Poulsen scoorde in 2013 de 0-2. In 2012 scoorde Bulykin, Ooijer en Vertonghen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: