Niet echt geschikt voor hier he.quote:
Klopt, teh googles adds vindt dat niet tof.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt geschikt voor hier he.
Wel een beetje een turn off, dat 'cheers'.quote:
Van jou altijdquote:Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij zo graag iets in je hol?
Nee in Belgie wonen is opwindend.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een beetje een turn off, dat 'cheers'.
Hoe was het met de CV mannen?quote:
Ze waren vrij snel klaar, 2 uurtjes, geen slechte gozers ook. Het blijft natuurlijk wel gewoon kut, van die vreemde mensen over de vloer die overal in je huis moeten zijn. Maar het is in principe meegevallen.quote:
Ah dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze waren vrij snel klaar, 2 uurtjes, geen slechte gozers ook. Het blijft natuurlijk wel gewoon kut, van die vreemde mensen over de vloer die overal in je huis moeten zijn. Maar het is in principe meegevallen.
Waren het leuke mannenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze waren vrij snel klaar, 2 uurtjes, geen slechte gozers ook. Het blijft natuurlijk wel gewoon kut, van die vreemde mensen over de vloer die overal in je huis moeten zijn. Maar het is in principe meegevallen.
Je weet wat ik nu ga zeggen hè?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren het leuke mannenHad je me even moeten bellen.
Ff je schoorsteen laten vegen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
En leidingen ontstoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dan had je zeker in mijn tuin gaan zitten zonnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet te lang mee wachten he, straks roest het dicht.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst even printen.
[..]
Dat is wel nodig jaEr is wat achterstallig onderhoud.
Misschien zelfs in bikiniquote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan had je zeker in mijn tuin gaan zitten zonnen.
Gaat echt nooit meer gebeuren hoor. Dat wordt DHZ.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet te lang mee wachten he, straks roest het dicht.
Maar waren ze leuk? Anders had ik het sowieso niet gedaan hequote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen! Dan hadden we wat geregeld.
DHZ?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat echt nooit meer gebeuren hoor. Dat wordt DHZ.
Jij had ze wel leuk gevonden denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar waren ze leuk? Anders had ik het sowieso niet gedaan he
Doe Het Zelf.quote:
Ah jammer, gemiste kans dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij had ze wel leuk gevonden denk ik.
Ohquote:
Ik zag pas in dat ene topic dat jij Uggs draagt.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb mijn geld laten rollen, gisteren nieuwe fiets gekocht en vandaag een jurkje. De maand is wel pas net begonnen
Gewoon met die zuignap op een lege wijnfles.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ohmoet je wel weten waar je mee bezig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |