SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emilwooblabalurg
ze heeft geen tiet.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:46 schreef pollewop77 het volgende:
Waarom draagt Billy geen bh's? Ziet niet uit zeg
Fixxedquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef lorrie03 het volgende:
word doodziek van billy in de hinnik modus
Ze heeft een wijntje op. Vandaar. En een hijsje nicotine. Die blijft de rest van de avond zo doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef lorrie03 het volgende:
word doodziek van billy in de hinnik modus
Hakim deed dat zoquote:Op woensdag 2 april 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
Robin probeert Gio na te doen.. Ah Vanas.. Ah toe, en als ik het stiekem doe? Ah Vanas!!!! Bij G zegt ze dan altijd ja, ok, doe maar... Maar Robin krijgt gewoon keihard nee te horen
Moet jij eens opletten hoe vaak G dat doet.... en gedaan heeft. Heeft Hakim gewoon van G gejatquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:53 schreef Flow3r het volgende:
WTF? Ze is zich echt aan het scheren?![]()
[ afbeelding ]
mmm lekker prikbaardjequote:Op woensdag 2 april 2014 18:53 schreef Flow3r het volgende:
WTF? Ze is zich echt aan het scheren?![]()
[ afbeelding ]
Scherenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Wat doet zij?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens in de 3 maanden scheren......quote:
Wat heb je aan een brandkast als je geen cent te makken hebt?quote:
Elitestem coming up!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
Stoertje, Billy.
Anders dan stemmen jullie me maar weg.
Welke gasten?quote:
jaquote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Copycat het volgende:
Scheren? Dan krijg je toch hardere haren terug?
Echt wel. Dat voelt als schuurpapier maar dat vindt ruud weer lekker.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Copycat het volgende:
Scheren? Dan krijg je toch hardere haren terug?
Billy trekt haar keutel toch weer in omdat Ruud die terug geduwd heeft met een bepaald onderdeel...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dit wordt een fantastisch centraal vanavond!
De normen en waarden zijn volgens Billy beneden elk peil.quote:
Zoals ruud hardop leest wat hij schrijft. Perfect stel voor de bunker in Amsterdam. Pak de kisten maar vast in.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Billy leest voor wat ze opgeschreven heeft... Ze schrijft dus letterlijk op wat ze denkt
Ruud gaat in koeienmodus als Billy praat en hoort alleen MOOOOOEEEEEEOOOOOOquote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Ransjih het volgende:
ruud kijkt een beetje glazig bij het hele verhaal
Er is geen centraal vanavond :pquote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef pollewop77 het volgende:
Oeh ik heb er zin in! Laat dat centraal maar komen
Gister was er ook geen centraal, maar moest ook van Ron ...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Er is geen centraal vanavond :p![]()
Hebben ze zich helemaal opgefokt en voorbereid...
Morgen weer zeiden Emil en Aaike vandaag op de vraag of er vanavond centraal was.
Ruud is bang. Zonder Billy is hij daar niks. Als Billy de aanval opent op Vanas dan kan ze haar koffers meteen wel pakken.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Ransjih het volgende:
ruud kijkt een beetje glazig bij het hele verhaal
Bij de Blokker?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Joezi het volgende:
Wel handig scheerdingetje, ga ik ook eens halen
Tuurlijk. Het is ook zijn Utopia.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Copycat het volgende:
Maar, als Ruudje elke dag stront in iemands gezicht wil smeren, dan moet dat kunnen met haar normbesef.
Klingon Johnson. Om bang van te worden. En treurig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Mylene het volgende:
Billy slaap echt wel bij Ruud, ze is niet door een opmerking uit het veld geslagen.
Quote fixed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister was er ook geen centraal, maar moest ook van Ron de FEBO ...
Aarshaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja? kan die ook in de neus en oren en eventueel in de naad?
Constant zoeken naar externe redenen, ook al schreeuwt Ruud in haar gezicht dat hij haar niet moet.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Mylene het volgende:
Ze vindt het vervelend dat alles wat is gebeurd tussen hen is komen te staan.
Dat zijn struiken die ze hebben ingegraven en zo tot boom gevormd zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef jovencita01 het volgende:
Waar komen die nieuwe boompjes vandaan, die ze al de hele dag aan het planten zijn?
Op TV reclame ... echt allesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja? kan die ook in de neus en oren en eventueel in de naad?
Daar mag hij ook wel rekening mee houden. Vrouwen als Billy zijn als kernafval, daar kom je nooit meer vanaf.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Ransjih het volgende:
billy, ik slaap weer bij jou, ik laat me niet door 1 opmerking uit het veld slaan
even terug zei ze ook nog: denk maar niet dat je van me af bent na utopia
Ruud is zoooo de klosquote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Ransjih het volgende:
billy, ik slaap weer bij jou, ik laat me niet door 1 opmerking uit het veld slaan
even terug zei ze ook nog: denk maar niet dat je van me af bent na utopia
Jawel hoor.. Als ze zingen afzinken in de koelcentrales van fukushimaquote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag hij ook wel rekening mee houden. Vrouwen als Billy zijn als kernafval, daar kom je nooit meer vanaf.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy vindt zichzelf tot de idealisten behoren. Ze bedoelt waarschijnlijk tot de profiteurs, die idealisme synoniem maken aan 'geen reet uitvoeren'.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
Die keukenstreams met die rijen domme eters komen me ook de neus uit.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag hij ook wel rekening mee houden. Vrouwen als Billy zijn als kernafval, daar kom je nooit meer vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Mylene het volgende:
Vanessa naar het toilet. Kijken of ze haar handen wast.
De gast mag na haar. Jaja, het is een ware gastvrouw.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Mylene het volgende:
Vanessa naar het toilet. Kijken of ze haar handen wast.
Die aanbidding van Billy gaan echt gevaarlijke vormen aannemen. Als zij er eerder uitgaat, huppelt ze vast naar haar schoonouders om kennis te makenquote:
Don't stick your dick in crazy.quote:
Hoe vinden die mensen elkaar toch? Gezamenlijke deler utopia.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
Lekker op een warme bril.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gast mag na haar. Jaja, het is een ware gastvrouw.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eng wijf
Netjes, dan is de bril nog lekker warmquote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gast mag na haar. Jaja, het is een ware gastvrouw.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. Ik vind de streams op de stal veel leuker tijdens melktijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
kom aan! Bergkamp!! scoor die tickets!!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef asco het volgende:
¤ 300,-
17:25:15 Nettie Hendriks
¤ 276,-
16:43:48 Dennis Bergkamp
¤ 275,-
16:27:42 Nettie Hendriks
Ook alleen als Isa dat doetquote:Op woensdag 2 april 2014 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. Ik vind de streams op de stal veel leuker tijdens melktijd.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
Maar Nettie geeft nie op!\quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef Mylene het volgende:
Leuk, Billy over de zeik omdat Ruud zijn eigen weg gaat naar Utopia. Goed zo Emil.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef Mylene het volgende:
Leuk, Billy over de zeik omdat Ruud zijn eigen weg gaat naar Utopia. Goed zo Emil.
Gaatjes in het condoom is de volgende strafquote:Op woensdag 2 april 2014 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ze vertelt gewoon ook trots dat ze rookte om Ruud boos te maken. Wat een wijf.
Naar of na?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef Mylene het volgende:
Je kon er op wachten!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef Mylene het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Wat hou ik toch van Emil. Hij weet wel altijd wat los te maken.
Daar is het wel het wijf voor.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
Gaatjes in het condoom is de volgende straf
Todat de punt in beeld komtquote:
Klopt.quote:
Emil is sowieso al op dreef vandaagquote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Wat hou ik toch van Emil. Hij weet wel altijd wat los te maken.
pikstrafquote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Mylene het volgende:
Billy zegt dat Ruud nu de consequenties ervan wet.
Het is met die waslijst losers die er binnenlopen vooral een bewijs van de FEBO aan ons streamers dat de geselecteerden voor Utopia nog wel meevallen.quote:
Inverse Freudiaansquote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Mylene het volgende:
Billy zegt dat Ruud nu de consequenties ervan wet.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had gezegd 19.15 uur janken.Dus 3, 2, 1....... nu
Ik ben wel benieuwd welkequote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Billy: dan is dat duidelijk en weet je wat de consequenties zijn.
haha, geloof het maar niet
Shit, ik had 18.50quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had gezegd 19.15 uur janken.Dus 3, 2, 1....... nu
En Billy over Ruud praten alsof hij er niet bij isquote:Op woensdag 2 april 2014 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
gewoon blijven zitten rienk en nico en ermee bemoeien
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Billy over Ruud praten alsof hij er niet bij is
Ik zou niet meer durven te gaan slapen of een stalen onderbroek aantrekken.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef [url=http://forum.fok.k aantnl/user/profile/337592]Ransjih[/url] het volgende:
ruud houdt vol, ik heb geen relatie
billy: je weet wat de consequenties dan zijn
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
Billy heeft 6 jaar een relatie gehad met iemand die 6 jaar lang zei dat ie geen relatie met haar had
Toen kwam het straatverbod...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
Billy heeft 6 jaar een relatie gehad met iemand die 6 jaar lang zei dat ie geen relatie met haar had
Stond eergister op 12000 euro en gister was er ineens nog maar 3000 tot hun beschikking.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Het kluisbedrag is niet meer in de picture begrijp ik? Geen kluistopic meer nodig nu het bedrag ruim boven de 10 ruggen staat en groeit als kooi..?
Wat een treurig wijf.quote:
Vandaag zelfs 14K +quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef Marenda het volgende:
[..]
Stond eergister op 12000 euro en gister was er ineens nog maar 3000 tot hun beschikking.
Snap er niks van,want 9000 vaste lasten lijkt me stug.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Rienk in de slachtofferrol... Nico, wat doe je met hem...![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef Ransjih het volgende:
rienk : dre gooide glitters over me heen, ook weer zo'n dingetje, ik zet gewoon een streepje achter haar naam
normaal mijdt ik dat soort mensen als de pest
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:22 schreef Ransjih het volgende:
ik drink wijn omdat ik er zin in heb, ik heb heel hard gewerkt vandaag (billy)
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ontploft nog wel vanavond
Is ook zo! hele dag nagedacht over een brief van ik, neem hem beet, pak hem vast, 15 regels.... Om ruud te verdedigenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:22 schreef Ransjih het volgende:
Alleen als Ruud volhoudt, maar weinig kans, die liggen straks weer te neuken want ; " ze kan het aan want ze is al 32 "quote:Op woensdag 2 april 2014 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ontploft nog wel vanavond
een paar cossen geleden was de conclusie toch dat ze vandaag geen reet had uitgevoerd...?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:22 schreef Ransjih het volgende:
vindt ze zelfquote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef Stroom het volgende:
[..]
een paar cossen geleden was de conclusie toch dat ze vandaag geen reet had uitgevoerd...?
Schildert Ruud ook al?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef Mylene het volgende:
Die stoel van Robin. Daar kan dat prutswerk van Billy nu al een puntje aan zuigen.
Onderschat Emil niet... die weet nu weer hoe het zit..quote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alleen als Ruud volhoudt, maar weinig kans, die liggen straks weer te neuken want ; " ze kan het aan want ze is al 32 "
Ja, hij heeft veel zelfhaatquote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef lwmeffix het volgende:
Emil "ruikt naar Koerden"
Zal die dat van thuis uit meegekregen hebben. Haat naar Koerden.
Lotje groeit van deze ervaring. Normaal is dat geestelijk, alleen bij haar is het letterlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef Marenda het volgende:
[..]
Die heeft zeker al 2 weken niks gedaan,dan vreten en slapen en roddelen.
lol hij is zelf juist Koerdquote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef lwmeffix het volgende:
??quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef lwmeffix het volgende:
Hij is half koerd zelfquote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef lwmeffix het volgende:
Zuigt Billy daar ook al puntjes aan?quote:
Je zou toch denken dat ze in hun brieven ook lezen: " Ik onterf je !!!! Je doet geen flikker en je bent ge-adopteerd! "quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef Marenda het volgende:
[..]
Die heeft zeker al 2 weken niks gedaan,dan vreten en slapen en roddelen.
Ik denk dat zij meer zoiets hebben van: och... eens kijkenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef lwmeffix het volgende:
Ongemakkelijk voor Rienk en Nicolien haha.
Maar snap niet dat ze er niet word op aangesproken.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lotje groeit van deze ervaring. Normaal is dat geestelijk, alleen bij haar is het letterlijk
Aaah, ik dacht dat hij gewoon een Turk was, geen Koerd. Dan is het inderdaad zelfspot en geen diepe haatquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef Mylene het volgende:
Heel Nederland lacht, aldus Billy het vieze mokkel.
Bil is net een koortslip: zo ben je blij dat het weg is.... en als je je veilig waant popt het weer opquote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KIjk zo werken die hersens dus....
Bil: "k onthoud en vergeet en vraag niet naar dingen die me verdrietig maken!"
Nou Ruud... die heeft dus verkering met je tot haar dood, want uitmaken hoort ze niet, vergeet ze en vraagt er niet meer na. !
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bil is net een koortslip: zo ben je blij dat het weg is.... en als je je veilig waant popt het weer op
Zijn vader is koerd, zijn moeder nederlandsquote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Aaah, ik dacht dat hij gewoon een Turk was, geen Koerd. Dan is het inderdaad zelfspot en geen diepe haat
Dat is precies de reden waarom ze zich nu afzonderdquote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Nog ff en Ruud loopt er wel weer achteraan, schatje hier en schatje daar
Wat moet je anders doen tussen twee maaltijden door als je werkschuw bent.quote:
Rienk was tegen Nico aan het praten... Billy staat op, maakt wat sneren naar ruud... Nico negeert Rienk en zegt: moet ik met je meelopen? Billy: nee, laat me maar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef Injetta het volgende:
Ruud snapt er niks van zegt ie.
Billy vent het lekker uit.
Neeee, laat mij maar. Neem lekker een wijntje....
Ruud is gelukkig geen vreemde in dezenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als de poep de ventilator raakt, nou dan is het niet best! [ afbeelding ]
Lijkt me niet. Hij is zelf een Koerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef lwmeffix het volgende:
Ze wil alleen met Ruud praten omdat ze dan meer grip op hem heeft en hoopt op een knuffel en kusje maar dat gaat moeilijk met anderen erbijquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef rokkutsaains het volgende:
Billy wil deze discussie met Ruud niet ten aanschouwe van de kijkers voeren.
Ruud pijpen en van voren en van achteren meerdere malen per dag geneukt worden is tot daar aan toe, maar dit gaat haar echt te ver.
Ja dachten wij ook maar hij is half Court, die haten koerdenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hij is zelf een Koerd.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef Burner82 het volgende:
Nieuwe streamlock op een nieuwe koe: Isa
.. en gevolgd door een slquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef sjampoeh het volgende:
rienk: billy houdt zichzelf vd gek hehe duh
Billy is een domme naïeve zeurkous die van iedereen die haar een beetje aandacht geeft en een keer eroverheen gaat vind dat het haar vriendje is...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ruud is een gevoelloze zak die verliefde en naïeve billy nooit echt duidelijk heeft gezegd dat ze er 'voor erbij' is. Onderhand moet hij haar toch kennen en weten dat je bij haar heel duidelijk moet zij. Vaak was hij heel vaag. Ik vind het sneu voor billy
chez vanas...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij zit weer met een dramahoofd
[..]Ga zo door, en je mag op mijn kosten uit etenin een restaurant van MIJN keuze
![]()
Zal ik mijn shortlist vast even doorsturen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ga zo door, en je mag op mijn kosten uit etenin een restaurant van MIJN keuze
![]()
datquote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Bil gaat nu het toneelstukje opvoeren van de sterke vrouw
Maar op deze koei wil ik elke keer wel een stream lockquote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef lwmeffix het volgende:
[ afbeelding ]
Weer streamlock op de koeien. Altijd hetzelfde.
dat ook. Maar hij neukte haar en tolereerde haar in zijn nabijheid. Volgens billylogica is dat een relatie. Ik blijf met haar meevoelen. Verdriet vind ik niet fijn om te zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Billy is een domme naïeve zeurkous die van iedereen die haar een beetje aandacht geeft en een keer eroverheen gaat vind dat het haar vriendje is...
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zal ik mijn shortlist vast even doorsturen?
ze wou even kijken of ruud achter haar aan kwamquote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Flow3r het volgende:
Oh, Bil is alweer terug in de slaapkamer, dat is snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |