Neequote:Op woensdag 2 april 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben ze zoveel in kas dat ze aan goede doelen kunnen geven?
Waarom wil Ruud dat dan?quote:
Ruud wilt graag wat aan een goed doel doneren, hij had het over 15% van de winstquote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wil Ruud dat dan?
En ik zag hem googlen, mogen ze gewoon overal op internet koekeloeren?
Dat vraag ik me ook af. Dan zouden ze dit forum toch eens moeten tegenkomenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wil Ruud dat dan?
Ruud wil dat sinds hij een keer uit de zenderkamer kwam (las ik in de COS, weet niet of het waar is).quote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wil Ruud dat dan?
Oh ok. Maar hij zat gewoon op google, dus de regie weet toch niet waar hij gaat kijken?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ruud wil dat sinds hij een keer uit de zenderkamer kwam (las ik in de COS, weet niet of het waar is).
En sommige sites zijn/worden geblokkeerd.
Dat idee heb ik steeds bij Ruud.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ruud wil dat sinds hij een keer uit de zenderkamer kwam (las ik in de COS, weet niet of het waar is).
De regie kijkt altijd mee en kan volgens mij op elk moment een site blokkeren.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ok. Maar hij zat gewoon op google, dus de regie weet toch niet waar hij gaat kijken?
Ja, Ruud of de 'redactie'.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat beslist Ruud maar even zonder de anderen te raadplegen?
Bespottelijk. Hij doet alsof ze barsten van de poen terwijl ze vorige week de leveranciers niet eens konden betalen.quote:
Die sponsoren het programma toch ook?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Miek37 het volgende:
Stichting Doen, hoe KOM je er op Ruud.
(nooit van gehoord voordat ie Utopia in en de ZK uit kwam)
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die sponsoren het programma toch ook?
quote:De Nationale Postcode Loterij en Utopia
De Nationale Postcode Loterij zet zich in voor een groene en rechtvaardige wereld. Stichting DOEN is het fonds van de Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij en BankGiro Loterij). Stichting DOEN streeft naar een groene, sociale en creatieve samenleving en ondersteunt mensen en organisaties die het voortouw nemen op het gebied van duurzame, sociale en culturele vernieuwing. Stichting DOEN is betrokken bij de duurzame aanpak van de opbouw van Utopia.
Ah, nou duidelijk dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die sponsoren het programma toch ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |