SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emilwooblabalurg
ze heeft geen tiet.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:46 schreef pollewop77 het volgende:
Waarom draagt Billy geen bh's? Ziet niet uit zeg
Fixxedquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef lorrie03 het volgende:
word doodziek van billy in de hinnik modus
Ze heeft een wijntje op. Vandaar. En een hijsje nicotine. Die blijft de rest van de avond zo doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef lorrie03 het volgende:
word doodziek van billy in de hinnik modus
Hakim deed dat zoquote:Op woensdag 2 april 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
Robin probeert Gio na te doen.. Ah Vanas.. Ah toe, en als ik het stiekem doe? Ah Vanas!!!! Bij G zegt ze dan altijd ja, ok, doe maar... Maar Robin krijgt gewoon keihard nee te horen
Moet jij eens opletten hoe vaak G dat doet.... en gedaan heeft. Heeft Hakim gewoon van G gejatquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:53 schreef Flow3r het volgende:
WTF? Ze is zich echt aan het scheren?![]()
[ afbeelding ]
mmm lekker prikbaardjequote:Op woensdag 2 april 2014 18:53 schreef Flow3r het volgende:
WTF? Ze is zich echt aan het scheren?![]()
[ afbeelding ]
Scherenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Wat doet zij?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens in de 3 maanden scheren......quote:
Wat heb je aan een brandkast als je geen cent te makken hebt?quote:
Elitestem coming up!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
Stoertje, Billy.
Anders dan stemmen jullie me maar weg.
Welke gasten?quote:
jaquote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Copycat het volgende:
Scheren? Dan krijg je toch hardere haren terug?
Echt wel. Dat voelt als schuurpapier maar dat vindt ruud weer lekker.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Copycat het volgende:
Scheren? Dan krijg je toch hardere haren terug?
Billy trekt haar keutel toch weer in omdat Ruud die terug geduwd heeft met een bepaald onderdeel...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dit wordt een fantastisch centraal vanavond!
De normen en waarden zijn volgens Billy beneden elk peil.quote:
Zoals ruud hardop leest wat hij schrijft. Perfect stel voor de bunker in Amsterdam. Pak de kisten maar vast in.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Billy leest voor wat ze opgeschreven heeft... Ze schrijft dus letterlijk op wat ze denkt
Ruud gaat in koeienmodus als Billy praat en hoort alleen MOOOOOEEEEEEOOOOOOquote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Ransjih het volgende:
ruud kijkt een beetje glazig bij het hele verhaal
Er is geen centraal vanavond :pquote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef pollewop77 het volgende:
Oeh ik heb er zin in! Laat dat centraal maar komen
Gister was er ook geen centraal, maar moest ook van Ron ...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Er is geen centraal vanavond :p![]()
Hebben ze zich helemaal opgefokt en voorbereid...
Morgen weer zeiden Emil en Aaike vandaag op de vraag of er vanavond centraal was.
Ruud is bang. Zonder Billy is hij daar niks. Als Billy de aanval opent op Vanas dan kan ze haar koffers meteen wel pakken.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Ransjih het volgende:
ruud kijkt een beetje glazig bij het hele verhaal
Bij de Blokker?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Joezi het volgende:
Wel handig scheerdingetje, ga ik ook eens halen
Tuurlijk. Het is ook zijn Utopia.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Copycat het volgende:
Maar, als Ruudje elke dag stront in iemands gezicht wil smeren, dan moet dat kunnen met haar normbesef.
Klingon Johnson. Om bang van te worden. En treurig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Mylene het volgende:
Billy slaap echt wel bij Ruud, ze is niet door een opmerking uit het veld geslagen.
Quote fixed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gister was er ook geen centraal, maar moest ook van Ron de FEBO ...
Aarshaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja? kan die ook in de neus en oren en eventueel in de naad?
Constant zoeken naar externe redenen, ook al schreeuwt Ruud in haar gezicht dat hij haar niet moet.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Mylene het volgende:
Ze vindt het vervelend dat alles wat is gebeurd tussen hen is komen te staan.
Dat zijn struiken die ze hebben ingegraven en zo tot boom gevormd zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef jovencita01 het volgende:
Waar komen die nieuwe boompjes vandaan, die ze al de hele dag aan het planten zijn?
Op TV reclame ... echt allesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja? kan die ook in de neus en oren en eventueel in de naad?
Daar mag hij ook wel rekening mee houden. Vrouwen als Billy zijn als kernafval, daar kom je nooit meer vanaf.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Ransjih het volgende:
billy, ik slaap weer bij jou, ik laat me niet door 1 opmerking uit het veld slaan
even terug zei ze ook nog: denk maar niet dat je van me af bent na utopia
Ruud is zoooo de klosquote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Ransjih het volgende:
billy, ik slaap weer bij jou, ik laat me niet door 1 opmerking uit het veld slaan
even terug zei ze ook nog: denk maar niet dat je van me af bent na utopia
Jawel hoor.. Als ze zingen afzinken in de koelcentrales van fukushimaquote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag hij ook wel rekening mee houden. Vrouwen als Billy zijn als kernafval, daar kom je nooit meer vanaf.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy vindt zichzelf tot de idealisten behoren. Ze bedoelt waarschijnlijk tot de profiteurs, die idealisme synoniem maken aan 'geen reet uitvoeren'.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
Die keukenstreams met die rijen domme eters komen me ook de neus uit.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mag hij ook wel rekening mee houden. Vrouwen als Billy zijn als kernafval, daar kom je nooit meer vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Mylene het volgende:
Vanessa naar het toilet. Kijken of ze haar handen wast.
De gast mag na haar. Jaja, het is een ware gastvrouw.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Mylene het volgende:
Vanessa naar het toilet. Kijken of ze haar handen wast.
Die aanbidding van Billy gaan echt gevaarlijke vormen aannemen. Als zij er eerder uitgaat, huppelt ze vast naar haar schoonouders om kennis te makenquote:
Don't stick your dick in crazy.quote:
Hoe vinden die mensen elkaar toch? Gezamenlijke deler utopia.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Copycat het volgende:
Die keukenstreams met die rijen domme eters komen me ook de neus uit.
Lekker op een warme bril.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gast mag na haar. Jaja, het is een ware gastvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |