SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dat zou echt een gekke match zijn ja want pelle is geschorst hi ha ho daar gaan de 3 puntenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat een gekke match worden als Pellé op de bank begint 0-0 rust en dan Graziano erin die drie goals maakt beelden gaan de hele wereld over en prompt is hij geselecteerd voor Italie.
Psst: Pellè is vandaag nog geschorstquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat een gekke match worden als Pellé op de bank begint 0-0 rust en dan Graziano erin die drie goals maakt beelden gaan de hele wereld over en prompt is hij geselecteerd voor Italie.
Je bent laatquote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Psst: Pellè is vandaag nog geschorst
Hij had een goal nodig zei die toen toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef Mr.Smokey het volgende:
vorig jaar miste koning sisseeen penalty bij heracles
Klopt, ik had het gezien. Heb je wel eens hèquote:
0-3 wij krijgen geen tegendoelpuntenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gewoon een zakelijke 1-3 overwinning vanavond.
Linssen zal er wel eentje maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
0-3 wij krijgen geen tegendoelpunten
Mulder zal net als tegen GAE z'n best doen om er weer één door te laten hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
0-3 wij krijgen geen tegendoelpunten
Ga regelmatig kijken bij Dordt en helaas blundert hij regelmatig hoor. Duel tegen Sparta was wat dat betreft meer epic qua falen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hahn blundert niet regelmatig.
Gek dat zo'n beeld een eigen leven gaat leiden na 1 blunder tegen Eindhoven (okee, die was dan ook wel erg slecht).
Als dat zo is vind ik het ook niet erg. Het gebeurt niet vaak dat je de keeper van Jong Oranje gratis en voor niets op kunt pikken uit de Jupiler League.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga regelmatig kijken bij Dordt en helaas blundert hij regelmatig hoor.
Heeft ook de leeftijd voor een talent, dus leerproces dit dat maar het zal mij iig niet verbazen als Mulder de strijd gewoon wint van hem, zeker op korte termijn.
Vreemd, ik volg Dordt ook geregeld, zij het niet in het stadion maar op televisie, en zie hem weinig blunderen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga regelmatig kijken bij Dordt en helaas blundert hij regelmatig hoor. Duel tegen Sparta was wat dat betreft meer epic qua falen.
Heeft ook de leeftijd voor een talent, dus leerproces dit dat maar het zal mij iig niet verbazen als Mulder de strijd gewoon wint van hem, zeker op korte termijn.
Idd en het is sowieso prima concurrentie dit dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik het ook niet erg. Het gebeurt niet vaak dat je de keeper van Jong Oranje gratis en voor niets op kunt pikken uit de Jupiler League.
4-3-3? Zo ja, wie in de spits?quote:
Je wil niet weten wat voor dingen ik allemaal al gezien heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is altijd wat te doen"
Gezellig.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is altijd wat te doen"
Nou nou, die Almeloërs hebben wel een erg verdedigende opstelling.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te Vrede gaat scoren vanavond.quote:
Heeft die gozer een cabrio?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat ie weer met zijn cabrio het mondje van Schaken snoeren ja?
Filmpje niet gezien?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft die gozer een cabrio?
Een Opel Cascada zeker? Anders heeft tie wel erg vroeg pretenties.
Heb alleen een filmpje van Pellè's nieuwe Ferrari gezien.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
O met die Ladies night toch
Dat was zo slecht
Zo erg ben ik toch ook weer nietquote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor dingen ik allemaal al gezien heb.. Echt super super superkansloos gewoon.
Nee jij bent echt... Jezus.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee jij bent echt... Jezus..
. Ja ik ben hetero en nee ik wil verder niets.
Maar man. Waar was ik toen god aan het uitdelen was. Verslapen ofzo.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De een lijkt op Verthongen, de ander is gewoon mooiquote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sst blij dat het de laatste post was maar waaar slaat dat ik hou Pelle erbuiten bericht van vandaag over Koeman dan op?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou echt een gekke match zijn ja want pelle is geschorst hi ha ho daar gaan de 3 punten
Dat sloeg op zondagquote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sst blij dat het de laatste post was maar waaar slaat dat ik hou Pelle erbuiten bericht van vandaag over Koeman dan op?
Ben jij dan een Pellè #2?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De een lijkt op Verthongen, de ander is gewoon mooi.
Over de aankomende wedstrijden.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sst blij dat het de laatste post was maar waaar slaat dat ik hou Pelle erbuiten bericht van vandaag over Koeman dan op?
Nee, ik ben geen Pelle en ik fap ook niet op hem.quote:
Ben jij nog naar Almelo afgereisd?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is veel popo tegengekomen al. Maar is nog op vrije voet.
KOOLSINGELquote:Op woensdag 2 april 2014 18:20 schreef mega-worstje het volgende:
Zal Romeo ons vanavond toch dichter bij het kampioenschap brengen?
Ging jij niet, vriendelijke reusquote:Op woensdag 2 april 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is veel popo tegengekomen al. Maar is nog op vrije voet.
RKC - Ajax vanavond hé. Hopelijk dat Erwin z'n broer een handje helpt.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:20 schreef mega-worstje het volgende:
Zal Romeo ons vanavond toch dichter bij het kampioenschap brengen?
I CANT HANDLE THE TRUTHquote:Op woensdag 2 april 2014 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
RKC - Ajax vanavond hé. Hopelijk dat Erwin z'n broer een handje helpt.
Vitesse - Ajax vervolgens komend weekend.
Kan het verschil nog slechts 2 punten bedragen daarna.
Toen werd ik vervolgens wakker.
Nee, dromen is leuk, maar Ajax gaat echt geen 9 punten meer laten liggen dit seizoen en Feyenoord gaat niet alles winnen. Laten we realistisch blijven. Dat moeten we onderhand toch wel hebben geleerd.
Onrealistisch zijn en hopen tegen beter weten in is juist zo leuk van Feyenoorder zijn, en dan na de eerste de beste wedstrijd weer teleurgesteld zijn en doorslaan naar cynismequote:Op woensdag 2 april 2014 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
RKC - Ajax vanavond hé. Hopelijk dat Erwin z'n broer een handje helpt.
Vitesse - Ajax vervolgens komend weekend.
Kan het verschil nog slechts 2 punten bedragen daarna.
Toen werd ik vervolgens wakker.
Nee, dromen is leuk, maar Ajax gaat echt geen 9 punten meer laten liggen dit seizoen en Feyenoord gaat niet alles winnen. Laten we realistisch blijven. Dat moeten we onderhand toch wel hebben geleerd.
En de volgende wedstrijd even met 5-0 winnenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Onrealistisch zijn en hopen tegen beter weten in is juist zo leuk van Feyenoorder zijn, en dan na de eerste de beste wedstrijd weer teleurgesteld zijn en doorslaan naar cynisme
Haha, ja dat wel. Maar na meer dan 25 jaar supporterschap begin ik onderhand wel wat schizofrene trekjes te krijgen op die manier.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Onrealistisch zijn en hopen tegen beter weten in is juist zo leuk van Feyenoorder zijn, en dan na de eerste de beste wedstrijd weer teleurgesteld zijn en doorslaan naar cynisme
Kon niet gaan. Achteraf toch weer wel.quote:
Ah. Ja, lees van alles op Twitter. Te zot voor woorden. Beter wordt dit breed uitgemeten in de media.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kon niet gaan. Achteraf toch weer wel.
Maar met mijn ID was ik waarschijnlijk hoe dan ook de lul geweest.
Ik baal welquote:Op woensdag 2 april 2014 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kon niet gaan. Achteraf toch weer wel.
Maar met mijn ID was ik waarschijnlijk hoe dan ook de lul geweest.
Nwuah. Ik loop vrijwel continu met zo'n kop rond dankzij Feyenoord:quote:Op woensdag 2 april 2014 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, ja dat wel. Maar na meer dan 25 jaar supporterschap begin ik onderhand wel wat schizofrene trekjes te krijgen op die manier.
Hoop het, ik reken er niet op. Zal wel weer doofpot worden en duurt paar maanden voor het weer naar boven komt, als DeFeijenoorder er weer achteraan gaatquote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Ja, lees van alles op Twitter. Te zot voor woorden. Beter wordt dit breed uitgemeten in de media.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoop het, ik reken er niet op. Zal wel weer doofpot worden en duurt paar maanden voor het weer naar boven komt, als DeFeijenoorder LunaticNews er weer achteraan gaat
Zo bont als ooit na Feyenoord - Ajax waarin er honderden (?) supporters zonder excuus een bus werden ingedreven en een dag lang werden opgesloten zal het niet gauw meer worden toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoop het, ik reken er niet op. Zal wel weer doofpot worden en duurt paar maanden voor het weer naar boven komt, als DeFeijenoorder er weer achteraan gaat
Haha.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo bont als ooit na Feyenoord - Ajax waarin er honderden (?) supporters zonder excuus een bus werden ingedreven en een dag lang werden opgesloten zal het niet gauw meer worden toch?
Ook goed, LN/DeFeijenoorder, er moet iig weer iemand achteraan gaan. Alhoewel dit wel hoop biedt:quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 02-04-2014 om 18:27:51Onze nieuwsredactie is bezig met de Feyenoord-supporters die uit Almelo geweerd worden. #herfey reageer retweet
Presentquote:Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo bont als ooit na Feyenoord - Ajax waarin er honderden (?) supporters zonder excuus een bus werden ingedreven en een dag lang werden opgesloten zal het niet gauw meer worden toch?
Is toch zo?quote:
Dit moet gewoon naar de NOS, RTL Nieuws etc. Ik vind het werkelijk waar belachelijk dat je op basis van je woonplaats/geboorteplaats een stad niet in mag en op de trein terug wordt gezet. Terwijl daar totaal geen juridische mogelijkheden voor zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook goed, LN/DeFeijenoorder, er moet iig weer iemand achteraan gaan. Alhoewel dit wel hoop biedt:twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 02-04-2014 om 18:27:51Onze nieuwsredactie is bezig met de Feyenoord-supporters die uit Almelo geweerd worden. #herfey reageer retweet
Daar kregen de supporters uiteindelijk gelijk over toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Present
Was tot een uur of 10 trouwens. Met 40-45 man per stoffige garagebox.
Ik kan sindsdien nog wel 10 voorbeelden verzinnen. Het wordt dus zeker niet minder erg.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is toch zo?
Geweerd worden op oneigenlijke gronden uit een gemeente is fout en vervelend, maar minder erg als opgepakt worden, mishandeld en vastgezet worden. Zeker als daar vrouwen, ouderen en kinderen tussen zitten.
Ja van de ombudsman. Niet van de burgemeester.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar kregen de supporters uiteindelijk gelijk over toch?
Kan wel wezen, maar voor Henk en Gerda staat het woord voetbalsupporter synoniem aan hooligan. Niemand behalve voetbalsupporters zelf geeft dus een fuck.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit moet gewoon naar de NOS, RTL Nieuws etc. Ik vind het werkelijk waar belachelijk dat je op basis van je woonplaats/geboorteplaats een stad niet in mag en op de trein terug wordt gezet. Terwijl daar totaal geen juridische mogelijkheden voor zijn.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:13 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is Pellè, Pellè # 2
Oh dan lijkt ie wel op mijquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef Muto het volgende:
Maar hoe kun je van een club die met 15 man naar De Kuip afreist verwachten dat ze zich kunnen inleven in uitsupporters...
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren.twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 02-04-2014 om 18:38:28Mulder schiet bal op hoofd van mascotte van de week. Huilen. Heraclieden gaan verhaal halen bij keeperstrainer Lodewijks. #lol #herfey reageer retweet
Juistquote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Mulder schiet bal op hoofd van mascotte van de week. Huilen. Heraclieden gaan verhaal halen bij keeperstrainer Lodewijks. #lol #herfey
Je reinste provocatie van badboy Mulder.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Mulder schiet bal op hoofd van mascotte van de week. Huilen. Heraclieden gaan verhaal halen bij keeperstrainer Lodewijks. #lol #herfey
en je blow danquote:Op woensdag 2 april 2014 18:40 schreef Grifte het volgende:
Eten op tijd klaar, bier erbij, kom maar op Feijenoord
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien de posts van Mikey laat ik dat achterwege
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien de posts van Mikey laat ik dat achterwege
Ik heb iets gemist denk ikquote:
As usual. Hij duikt niet eens. Zoals zo vaak, terwijl veel ballen wel houdbaar lijken.quote:
Met de snelheid van een vliegdekschipquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Grifte het volgende:
Schaken draait even om zijn eigen as heen, wat een speler
Die trommels.quote:
Dat is een Rotterdammer en kwam Almelo niet binnenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een Rotterdammer en kwam Almelo niet binnen
Gewoon radio rijnmond luisteren
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een Rotterdammer en kwam Almelo niet binnen
Gewoon radio rijnmond luisteren
Dan moet je m ff pauzeren tot ze gelijk lopenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]![]()
nah dat is faya loopt voor op beeld
Loszittende Feijenoorders. Die willen ze dan het uitvak inbonjouren.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:54 schreef mega-worstje het volgende:
Waarom staan die stewards daar eigenlijk?
Hoor je m niet schreeuwen dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Loszittende Feijenoorders. Die willen ze dan het uitvak inbonjouren.
Maar Happel zal de noodlottige Feijenoorders wel beschermen, als hij al door de ID-controle gekomen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Jij hebt het nooit goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Komt goed. Ik heb Heracles - Fey [1-3] voorspelt
ok hoop het schatje xxquote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Komt goed. Ik heb Heracles - Fey [1-3] voorspelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slappe hap dit man. Totaal geen voetbal in, alles op tempootje 36. Hadden al 2-0 achter kunnen staan.quote:
Ik vond het best oké gaan voor het begin, dat Mulder een houdbare bal erin laat kan je moeilijk de rest verwijten.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een slappe hap dit man. Totaal geen voetbal in, alles op tempootje 36. Hadden al 2-0 achter kunnen staan.
Doelpunt tegen, mentaal geknakt en geen bal meer goed kunnen passen. As usual.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond het best oké gaan voor het begin, dat Mulder een houdbare bal erin laat kan je moeilijk de rest verwijten.
Best oké? De bal wordt continue ingeleverd, nog geen normale combinatie gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond het best oké gaan voor het begin, dat Mulder een houdbare bal erin laat kan je moeilijk de rest verwijten.
Hoe slecht moet een Verhoek het wel niet doen op de training?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Schaken
Waarom die kerel nog bij de selectie zit..
Waarom is er geen talent voor de rechtsbuiten positie?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe slecht moet een Verhoek het wel niet doen op de training?
Wat was dat voor een balquote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Deze pass ook weer van Schaken
voor?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef H.FR het volgende:
Wissel die Schaken gewoon een keer na een half uur.
Vormer op rechts.quote:
Dit ja... Gaat helemaal niets wordenquote:
Zet desnoods Verbeek op rechtsbuiten.quote:
Stond inderdaad weer in z'n broek te schijten van angst.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef H.FR het volgende:
Mulder staat ook weer te kijken bij die voorzet
Klopt...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Te Vrede wint trouwens nooit duels, kan geen bal vasthouden, hij gaat er met nog minder overtuiging in dan Armenteros.
Schaken of Te Vrede.quote:
Echter echter echter, het is weer dikke stront in een trechter.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef mega-worstje het volgende:
huppie huppie huppie huppie feijenoord is mijn cluppie
kutblankequote:Op woensdag 2 april 2014 19:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
racistische opmerkingen![]()
behalve over joden natuurlijk, joden zijn kut
quote:
Successupporter.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik ben uit eten (ja ik weet het)
Korte samenvatting?
waardeloosquote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
Slappe zaadpartij, na een kwartier al achter, nu net gelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
1-1 ow en saai.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
Lauw en niet te pruimen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
Het is kut, loop voor geen meter, Heracles jaagt af en Feyenoord in paniek, een Muldertje daardoor 1-0, Te Vrede scoort uit een corner en 1-1quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
Geen rust in de ploeg, Mulder is aan het falen, door naïviteit van Heracles scoren wij uit een corner.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
Beter is het een lekker wijf, hoe kan je nou Feijenoord missen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Korte samenvatting?
Deze wedstrijd is anders ook niet om aan te zienquote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beter is het een lekker wijf, hoe kan je nou Feijenoord missen.
Het gaat kut, maar langzaamaan krijgt Feijenoord weer wat balbezit en kansen.
5-3-2, godverdomme.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij hadden ze best 3-5-2 mogen spelen vandaag
Happel zit er gewoon. Sjaak ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Loszittende Feijenoorders. Die willen ze dan het uitvak inbonjouren.
Maar Happel zal de noodlottige Feijenoorders wel beschermen, als hij al door de ID-controle gekomen is.
Speelt de laatste weken steeds beter.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef exile79 het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt Vilhena best aardig?
5-0-5, en alleen maar lange ballen. Oh nee, Mathijssen doet niet mee. Nevermind.quote:
IS hij nou zo goed of de rest zo slechtquote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef exile79 het volgende:
sinds de winterstop speelt die alweer aardig/goedquote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef exile79 het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
5-0-5, en alleen maar lange ballen. Oh nee, Mathijssen Pelle doet niet mee. Nevermind.
Niet eens.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beter is het een lekker wijf, hoe kan je nou Feijenoord missen.
Het gaat kut, maar langzaamaan krijgt Feijenoord weer wat balbezit en kansen.
FFNT 2.0quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij zijn het nieuwe 'Famous for not travelling'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |