SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dat zou echt een gekke match zijn ja want pelle is geschorst hi ha ho daar gaan de 3 puntenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat een gekke match worden als Pellé op de bank begint 0-0 rust en dan Graziano erin die drie goals maakt beelden gaan de hele wereld over en prompt is hij geselecteerd voor Italie.
Psst: Pellè is vandaag nog geschorstquote:Op woensdag 2 april 2014 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat een gekke match worden als Pellé op de bank begint 0-0 rust en dan Graziano erin die drie goals maakt beelden gaan de hele wereld over en prompt is hij geselecteerd voor Italie.
Je bent laatquote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Psst: Pellè is vandaag nog geschorst
Hij had een goal nodig zei die toen toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:41 schreef Mr.Smokey het volgende:
vorig jaar miste koning sisseeen penalty bij heracles
Klopt, ik had het gezien. Heb je wel eens hèquote:
0-3 wij krijgen geen tegendoelpuntenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gewoon een zakelijke 1-3 overwinning vanavond.
Linssen zal er wel eentje maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
0-3 wij krijgen geen tegendoelpunten
Mulder zal net als tegen GAE z'n best doen om er weer één door te laten hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
0-3 wij krijgen geen tegendoelpunten
Ga regelmatig kijken bij Dordt en helaas blundert hij regelmatig hoor. Duel tegen Sparta was wat dat betreft meer epic qua falen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hahn blundert niet regelmatig.
Gek dat zo'n beeld een eigen leven gaat leiden na 1 blunder tegen Eindhoven (okee, die was dan ook wel erg slecht).
Als dat zo is vind ik het ook niet erg. Het gebeurt niet vaak dat je de keeper van Jong Oranje gratis en voor niets op kunt pikken uit de Jupiler League.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga regelmatig kijken bij Dordt en helaas blundert hij regelmatig hoor.
Heeft ook de leeftijd voor een talent, dus leerproces dit dat maar het zal mij iig niet verbazen als Mulder de strijd gewoon wint van hem, zeker op korte termijn.
Vreemd, ik volg Dordt ook geregeld, zij het niet in het stadion maar op televisie, en zie hem weinig blunderen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga regelmatig kijken bij Dordt en helaas blundert hij regelmatig hoor. Duel tegen Sparta was wat dat betreft meer epic qua falen.
Heeft ook de leeftijd voor een talent, dus leerproces dit dat maar het zal mij iig niet verbazen als Mulder de strijd gewoon wint van hem, zeker op korte termijn.
Idd en het is sowieso prima concurrentie dit dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik het ook niet erg. Het gebeurt niet vaak dat je de keeper van Jong Oranje gratis en voor niets op kunt pikken uit de Jupiler League.
4-3-3? Zo ja, wie in de spits?quote:
Je wil niet weten wat voor dingen ik allemaal al gezien heb.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is altijd wat te doen"
Gezellig.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is altijd wat te doen"
Nou nou, die Almeloërs hebben wel een erg verdedigende opstelling.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:52 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te Vrede gaat scoren vanavond.quote:
Heeft die gozer een cabrio?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat ie weer met zijn cabrio het mondje van Schaken snoeren ja?
Filmpje niet gezien?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft die gozer een cabrio?
Een Opel Cascada zeker? Anders heeft tie wel erg vroeg pretenties.
Heb alleen een filmpje van Pellè's nieuwe Ferrari gezien.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
O met die Ladies night toch
Dat was zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |