abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138433204

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
pi_138433222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord had voor alle lijken in de kast een begroting van 56 miljoen euro, dat is iets waar je ongeacht je stadion weer naar toe dient te werken natuurlijk en dat is ook gewoon realistisch. Als daar dan nog eens zo'n 20 miljoen euro bovenop komt doe je het gewoon goed.
Klopt. En zelfs dan kan je nog genoeg extra's pakken. _O_

Lastpost snapt het tenminste.

:') Tomatenboer :')
pi_138433232
Best duur voor renovatie trouwens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 2 april 2014 @ 13:24:59 #4
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe eens lief posten, dat leest fijner.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_138433288
quote:

[..]

Op korte termijn (2-5 jaar na realisatie) ja. Daarna moet het richting de 100 stijgen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138433291
Ajax heeft een begroting van ~65 miljoen, dan klap je daar gewoon overheen
  woensdag 2 april 2014 @ 13:26:30 #7
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433303
Mehh, had toch wel gehoopt meer te horen dan 10-20 miljoen erbij.
pi_138433312
Wat een verademing zeg die Van Sluis.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:26:50 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433321
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Totdat hunnie dat stadion renoveren.
pi_138433323
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef H.FR het volgende:
Best duur voor renovatie trouwens.
Idd..
De laatste renovatie in de jaren 90 kostte toch 54 miljoen?
blablablabla
pi_138433329
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Doe eens lief posten, dat leest fijner.
die idioot geeft niet eens toe dat wat VW wilde doen onwettig is.

Echt. Hoe bizar wil je het hebben. Nee hoor. Geen vriendjespolitiek :')
pi_138433339
quote:
Omzet over de 100mln.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:27:21 #13
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433343
quote:

[..]

Zeker weten. In die tijd deden we niets met onze jeugdopleiding, hadden we geen miljoenentransfers (moeten we nu ook nog maar realiseren) en speelden we ook weinig om de titel en speelden we ook alles behalve structureel in de CL.
Begroting kan dus prima richting (!) de 100 miljoen euro op termijn. Marketing, sponsoring, transfers, Europees voetbal, Varkenoord ... Nog volop kansen om vele miljoenen extra bij te ontvangen.
pi_138433346
quote:

[..]

HMF :')

10 tot 20 miljoen vooruitgang met een nieuw stadion is gewoon erg weinig.

Zelfs al kom je met je begroting uiteindelijk op 76 miljoen. Dan moet alles top gaan, dus ook sponsorinkomsten, sportieve prestaties, merchandising enz. enz.

Dan nóg loop je achter op Ajax en PSV die nu al een begroting rond de 100 miljoen hebben en deze in de komende jaren nog verder gaan ophogen door uitbreiding van het stadion (Ajax) en nieuwbouw (PSV). Fc Twente staat nu op een begroting rond de 45 miljoen geloof ik, maar de nieuwbouw daar is nog niet volledig gerealiseerd (in de zin van sponsorfaciliteiten), en komen uiteindelijk ook op 65 miljoen naar schatting.

Nee, daar schieten we wat mee op. :')

Nogmaals, dat is dan het gunstigste scenario.

Doe dan geen nieuw stadion en laat dan alles bij het oude, weggegooid geld die 200 miljoen (of meer) dan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138433350
Mja het is nauwelijks renovatie te noemen toch
pi_138433355
quote:
Eindelijk weer geld voor tropische verrassingen in de winterstop.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:27:51 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433364
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

die idioot geeft niet eens toe dat wat VW wilde doen onwettig is.

Echt. Hoe bizar wil je het hebben. Nee hoor. Geen vriendjespolitiek :')
Jaha, maar laat dat nou ff los.
pi_138433367
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd..
De laatste renovatie in de jaren 90 kostte toch 54 miljoen?
het is geen renovatie.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:28:13 #19
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138433381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Luni het volgende:
Wat een verademing zeg die Van Sluis.
Prima spreker, maar dat gaat ook al snel als je het normaal moet doen met Gudde en Van Geel.
pi_138433383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zeker weten. In die tijd deden we niets met onze jeugdopleiding, hadden we geen miljoenentransfers (moeten we nu ook nog maar realiseren) en speelden we ook weinig om de titel en speelden we ook alles behalve structureel in de CL.
Begroting kan dus prima richting (!) de 100 miljoen euro op termijn. Marketing, sponsoring, transfers, Europees voetbal, Varkenoord ... Nog volop kansen om vele miljoenen extra bij te ontvangen.
Bizar eigenlijk dat er op dit moment zo weinig uitgehaald wordt
pi_138433437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

het is geen renovatie.
Hoe zou jij het dan willen noemen HMF-god?
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 13:29:28 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan nóg loop je achter op Ajax en PSV die nu al een begroting rond de 100 miljoen hebben en deze in de komende jaren nog verder gaan ophogen door uitbreiding van het stadion (Ajax) en nieuwbouw (PSV).
62 en 60 miljoen euro is de begroting van beiden clubs.
pi_138433458
10 tot 20 miljoen is echt gewoon te weinig.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138433466
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe zou jij het dan willen noemen HMF-god?
Nieuwbouw op dezelfde plek :P
pi_138433479
Vernieuwbouw noemen ze het toch? :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138433520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk dat er op dit moment zo weinig uitgehaald wordt
Er wordt nu inderdaad veel te weinig uitgehaald. Bizar inderdaad.

Maar dat het richting 100 miljoen kan groeien lijkt mij onrealistisch.

Nogmaals;

Qua sponsorinkomsten lijkt mij een groei van hooguit 10 miljoen haalbaar (ideale scenario)
Qua merchandising lijkt mij een groei van 2 miljoen haalbaar (eveneens ideaal scenario)
Qua Europese prestaties lijkt mij een groei van 3 miljoen per jaar haalbaar (eveneens ideaal scenario aangezien je niet jaarlijks Champions League haalt).
Qua transferinkomsten lijkt mij een groei van 10 miljoen per jaar haalbaar (ideaal scenario).

Dat is inderdaad meer dan die 20 miljoen die ik eerder vermeldde, maar dan nog haal je geen 100 miljoen en loop je achter op onze concurrenten, en dat met een ideaal scenario. Niet realistisch naar mijn mening. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138433524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef Muto het volgende:
10 tot 20 miljoen is echt gewoon te weinig.
Onzin.
Begroting an sig zegt toch niks?

Scouting en andere beleidszaken moeten aangepakt worden, daar kan je eerder die stappen mee maken dan alleen maar meer geld er bij.

Met een halvering van de begroting draaien we beter dan toen er nog wel volop geld in spelersaankopen werd gestoken.
blablablabla
pi_138433555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er wordt nu inderdaad veel te weinig uitgehaald. Bizar inderdaad.

Maar dat het richting 100 miljoen kan groeien lijkt mij onrealistisch.

Nogmaals;

Qua sponsorinkomsten lijkt mij een groei van hooguit 10 miljoen haalbaar (ideale scenario)
Qua merchandising lijkt mij een groei van 2 miljoen haalbaar (eveneens ideaal scenario)
Qua Europese prestaties lijkt mij een groei van 3 miljoen per jaar haalbaar (eveneens ideaal scenario aangezien je niet jaarlijks Champions League haalt).
Qua transferinkomsten lijkt mij een groei van 10 miljoen per jaar haalbaar (ideaal scenario).

Dat is inderdaad meer dan die 20 miljoen die ik eerder vermeldde, maar dan nog haal je geen 100 miljoen en loop je achter op onze concurrenten, en dat met een ideaal scenario. Niet realistisch naar mijn mening. :)
Mwhah, een tweede Ono en heel Japan koopt Feyenoordsjaals, shirts en zelfs condooms ofzo
pi_138433560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Onzin.
Begroting an sig zegt toch niks?

Scouting en andere beleidszaken moeten aangepakt worden, daar kan je eerder die stappen mee maken dan alleen maar meer geld er bij.

Met een halvering van de begroting draaien we beter dan toen er nog wel volop geld in spelersaankopen werd gestoken.
Als je begroting van 40-45 miljoen naar 50-55 miljoen dan moet je je afvragen of het een investering van 200 miljoen waard is.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 2 april 2014 @ 13:33:23 #30
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138433565
Eigenlijk moet je gewoon een mix van Tomatenboer en HMF's ideeën hier samenvoegen. Plz don't kill me

Enerzijds is10-20 miljoen inderdaad wat weinig. Je zou moeten kijken bij een renovatie van 200 miljoen hoe je hier niet meer uit zou kunnen halen. Dat stadion kan dan als fundering werken, waar je los van woelige jaren qua transfers, Europese prestaties & economische crises (ivm marketing / commerciële activiteiten) goed geld blijft binnenharken.

Anderzijds heeft HMF natuurlijk groot gelijk dat er door Feijenoord commercieel zoveel meer te bereiken is. Dingen als marketing, fanshop en tv-rechten kun je structureel verbeteren, variabelen als Europese inkomsten en transfers moet je handig op inspringen.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:34:51 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een mix van Tomatenboer en HMF's ideeën hier samenvoegen. Plz don't kill me

Enerzijds is10-20 miljoen inderdaad wat weinig. Je zou moeten kijken bij een renovatie van 200 miljoen hoe je hier niet meer uit zou kunnen halen. Dat stadion kan dan als fundering werken, waar je los van woelige jaren qua transfers, Europese prestaties & economische crises (ivm marketing / commerciële activiteiten) goed geld blijft binnenharken.

Anderzijds heeft HMF natuurlijk groot gelijk dat er door Feijenoord commercieel zoveel meer te bereiken is. Dingen als marketing, fanshop en tv-rechten kun je structureel verbeteren, variabelen als Europese inkomsten en transfers moet je handig op inspringen.
Maar als bij ons de tv-rechten beter worden, zal dat bij onze concurrenten ook zo zijn.
pi_138433608
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar als bij ons de tv-rechten beter worden, zal dat bij onze concurrenten ook zo zijn.
Sowieso goed voor het Nederlands voetbal als geheel dan
pi_138433625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Muto het volgende:

[..]

Als je begroting van 40-45 miljoen naar 50-55 miljoen dan moet je je afvragen of het een investering van 200 miljoen waard is.
Hij had het over een vergroting van 10 -20 miljoen, maar het is een multifunctioneel stadion dus als het goed is gaan andere partijen er daarnaast ook aan verdienen al is dat voor ons niet zo relevant.
blablablabla
pi_138433647
quote:

Ondanks de stelligheid van HMF's posts anders doen vermoeden liggen onze standpunten echt niet zo heel ver uiteen. :)

Ik ben ook van mening dat er nog een wereld te winnen is op het gebied van sponsorinkomsten, marketing, transferbeleid enz.

Maar denk alleen dat je je daar niet op moet verkijken hoeveel groei daarin mogelijk is. Daar maak je ook geen 30 tot 50 miljoen mee goed.

Bovendien presteren we nu al enkele jaren boven onze begroting qua sportieve prestaties. Dat zal niet jaarlijks lukken, en we zullen ook niet iedere generatie zo'n geweldige jeugdlichting hebben. Daarop verkijken sommige mensen zich ook denk ik.
pi_138433653
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij had het over een vergroting van 10 -20 miljoen, maar het is een multifunctioneel stadion dus als het goed is gaan andere partijen er daarnaast ook aan verdienen al is dat voor ons niet zo relevant.
Daar geef ik geen flikker om, nee. Ik kijk puur naar Feyenoord. Wat De Kuip/Mojo eraan verdienen boeit me niks.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:38:45 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar denk alleen dat je je daar niet op moet verkijken hoeveel groei daarin mogelijk is. Daar maak je ook geen 30 tot 50 miljoen mee goed.
Vergeet alleen ook niet dat onze begroting ook ruim 20 (!) miljoen is gekelderd in zo'n 10 jaar tijd.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:39:20 #37
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433714
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Vergeet alleen ook niet dat onze begroting ook ruim 20 (!) miljoen is gekelderd in zo'n 10 jaar tijd.
Naar een realistisch niveau ja. Dit is ons uitganspunt, niet een situatie van 10 jaar geleden.
pi_138433721
Anderzijds zie ik ook niet in in hoeverre een nieuw stadion de begroting veel meer had verhoogd...
pi_138433734
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien presteren we nu al enkele jaren boven onze begroting qua sportieve prestaties. Dat zal niet jaarlijks lukken, en we zullen ook niet iedere generatie zo'n geweldige jeugdlichting hebben. Daarop verkijken sommige mensen zich ook denk ik.
Verbaas ik me ook nog elke keer over maar goed de talenten blijven vooralsnog komen _O_
blablablabla
pi_138433796
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is waar.

Gelukkig zijn de schulden bijna weggewerkt (behalve dan de investeringen van de VvF). Dat schept ook weer wat extra lucht.

We gaan sowieso terug naar dat niveau, en eroverheen qua begroting. Maar een begroting waarmee we werkelijk de concurrentie aankunnen met Ajax en PSV zie ik eerlijk gezegd er niet komen. Wel structureel de 3de begroting van de Eredivisie in het ideale scenario. Incidenteel kunnen we dan dus best weer kampioen worden, maar eigenlijk blijven we dan achter de feiten aanlopen (want daar in Amsterdam blijven ze meer te besteden houden en dus de betere spelers voor onze neus wegkapen, tenzij wij 4 keer achter elkaar Champions League gaan halen uiteraard).
  woensdag 2 april 2014 @ 13:43:48 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433837
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Naar een realistisch niveau ja. Dit is ons uitganspunt, niet een situatie van 10 jaar geleden.
Denk eerder dat de begroting zoals ie was voordat bleek dat men er een gigantische teringzooi van had gemaakt realistischer is dan degene die we nu hebben na jaren van broodkruimels van de grond rapen om te overleven.

We hebben nu op zoveel fronten ingeleverd in de laatste 10 jaar dat dit gewoon niet de begroting is die recht doet aan de club Feyenoord. Merchandise, sponsoring, sportief, Europees, imago, marketing, transfers, bizarre bezuinigingen etc.
pi_138433869
Van mij mogen deze gasten het wel doen O+
blablablabla
pi_138433881
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef Elan het volgende:
BAM en Siemens?
  woensdag 2 april 2014 @ 13:45:27 #44
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138433887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef Elan het volgende:
Klapstoeltjes voor staanplaatsen. :D
pi_138433895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:45 schreef Muto het volgende:

[..]

BAM en Siemens?
Yes.
Geen Polen in de gracht meer ;(
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 13:46:17 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138433910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Denk eerder dat de begroting zoals ie was voordat bleek dat men er een gigantische teringzooi van had gemaakt realistischer is dan degene die we nu hebben na jaren van broodkruimels van de grond rapen om te overleven.

We hebben nu op zoveel fronten ingeleverd in de laatste 10 jaar dat dit gewoon niet de begroting is die recht doet aan de club Feyenoord. Merchandise, sponsoring, sportief, Europees, imago, marketing, transfers, bizarre bezuinigingen etc.
Ja, want het feit dat we in moeten leveren komt ook totaal niet omdat we boven onze stand leefden.

God, wat een onzin.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:46:40 #47
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138433921
Eigenlijk zou het mooiste zijn als BAM en RDK zouden samenwerken voor een ultiem plan. BAM binnenkant, RDK buitenkant = schitterend stadion.

Maar dat zal wel een utopie blijven ;(

In ieder geval blij dat bij beide plannen De Kuip van binnen grotendeels hetzelfde blijft.
pi_138433926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is waar.

Gelukkig zijn de schulden bijna weggewerkt (behalve dan de investeringen van de VvF). Dat schept ook weer wat extra lucht.

We gaan sowieso terug naar dat niveau, en eroverheen qua begroting. Maar een begroting waarmee we werkelijk de concurrentie aankunnen met Ajax en PSV zie ik eerlijk gezegd er niet komen. Wel structureel de 3de begroting van de Eredivisie in het ideale scenario. Incidenteel kunnen we dan dus best weer kampioen worden, maar eigenlijk blijven we dan achter de feiten aanlopen (want daar in Amsterdam blijven ze meer te besteden houden en dus de betere spelers voor onze neus wegkapen, tenzij wij 4 keer achter elkaar Champions League gaan halen uiteraard).
We zijn ook gewoon de eeuwige derde (of misschien wel lager aan het worden), ik zei tegen mijn oom laatst iets van ''ja, slapende reus he ;)''. Waarop hij reageert: Ja dat hoor ik godverdomme al 50 jaar.

Het is nooit anders geweest. En zal ook wel altijd zo blijven ;(
pi_138433938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Nieuwbouw op dezelfde plek :P
Mwa, er wordt weinig afgebroken wat ik lees. Alleen e.e.a. toegevoegd en het hoognodige vervangen.
pi_138434012
quote:

E.e.a. kan ook zonder nieuw stadion.
Ik vind, dat als het idee niet optimaal is, we het gewoon zo moeten laten.
pi_138434144
Gedachtekronkel:

Overigens zullen we altijd tweede (of derde) blijven achter Ajax (en PSV) zolang we de mentaliteit hebben die we nu hebben.

Wereldcoach binnen halen? Nee joh, is een jood en die motte we niet!!
Nieuwbouw stadion met meeste groei potentie? Nee joh, wil gvd wel in de kuip blijven!!

Ik weet dat beide dingen misschien uiteindelijk wel goed zijn uitgevallen (gaan uitvallen), maar het gaat om de insteek vanaf het begin. Men schiet dingen af door sentimenten en dat is zonde imo.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:55:22 #52
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138434170
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
Gedachtekronkel:

Overigens zullen we altijd tweede (of derde) blijven achter Ajax (en PSV) zolang we de mentaliteit hebben die we nu hebben.

Nieuwbouw stadion met meeste groei potentie? Nee joh, wil gvd wel in de kuip blijven!!

Ik weet dat beide dingen misschien uiteindelijk wel goed zijn uitgevallen (gaan uitvallen), maar het gaat om de insteek vanaf het begin. Men schiet dingen af door sentimenten en dat is zonde imo.
Hier sluit ik me wel bij aan.
pi_138434217
Hebben ze nog wat gezegd over publicatie van de plannen?
Vind het allemaal niet echt transparant.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:58:55 #54
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138434270
Heb het laatste stukje van de persconferentie nog mee kunnen pikken en ben heel positief over de uitkomst van de trojka en de plannen van RdK en BAM.

Ook genieten dat Gudde en Van Merwijk nu zo hard op hun bek zijn gegaan. Renovatie zou uitgesloten zijn en RdK amateuristisch. En kijk welke twee plannen er nu over blijven :D Zijn beide dus nooit meer serieus te nemen en zouden eigenlijk gewoon ontslagen moeten worden, want zelf opstappen doen ze niet.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138434281
quote:
Gedachtekronkel:

het gaat wel meevallen.
pi_138434283
quote:
Gedachtekronkel:

En een slissende provinciaal als trainert?

Als Van Gaal of Adriaanse trainer was geworden en het goed had gedaan had niemand daar één seconde over lopen zaniken.

Zelfde met een nieuw stadion, het is vrij logisch dat mensen daar een grote emotionele waarde aan hechten en dus gaan sputteren als er middels een of ander halfbakken plan afstand moet worden gedaan van een schitterende plek.

Met recht een hersenscheet.
blablablabla
pi_138434295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef PIETR het volgende:
Heb het laatste stukje van de persconferentie nog mee kunnen pikken en ben heel positief over de uitkomst van de trojka en de plannen van RdK en BAM.

Ook genieten dat Gudde en Van Merwijk nu zo hard op hun bek zijn gegaan. Renovatie zou uitgesloten zijn en RdK amateuristisch. En kijk welke twee plannen er nu over blijven :D Zijn beide dus nooit meer serieus te nemen en zouden eigenlijk gewoon ontslagen moeten worden, want zelf opstappen doen ze niet.
Helemaal mee eens
pi_138434301
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Als Van Gaal of Adriaanse trainer was geworden en het goed had gedaan had niemand daar één seconde over lopen zaniken.

Zelfde met een nieuw stadion, het is vrij logisch dat mensen daar een grote emotionele waarde aan hechten en dus gaan sputteren als er middels een of ander halfbakken plan afstand moet worden gedaan van een schitterende plek.

Zondag.
pi_138434353
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

het gaat wel meevallen.
Wat gaat wel meevallen?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan heb jij andere mensen gesproken dan ik.

quote:

Dus werd het van te voren al afgeschoten, zonder ook maar enige inzicht te hebben in de materie. Dat is mijn punt.

Ik weet ook wel dat het eerste plan van VW nou niet echt geweldig was. Maar je zit nu weer met een halve oplossing heb ik het idee. Over een jaar of 30 (?) zit je weer met dezelfde discussie.
pi_138434391
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat gaat wel meevallen?

[..]

[..]

Dus werd het van te voren al afgeschoten, zonder ook maar enige inzicht te hebben in de materie. Dat is mijn punt.

Ik weet ook wel dat het eerste plan van VW nou niet echt geweldig was. Maar je zit nu weer met een halve oplossing heb ik het idee. Over een jaar of 30 (?) zit je weer met dezelfde discussie.
Dat idee heb ik ook.
En er wordt ons (nog) geen inzicht in de plannen verschaft. :r
pi_138434397
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Onzin. Afhankelijk van plaats. De tv rechten deal wordt nooit beter dan dit. Maar door elk
jaar te klimmen in de tienjaars ranglijst pak je meer geld. :*
  woensdag 2 april 2014 @ 14:03:46 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138434410
Haha die Van Merwijk heeft gewoon van 2008 tot voorjaar 2013 volgehouden dat een renovatie niet mogelijk was en nieuwbouw op dezelfde plek überhaupt niet mogelijk omdat het duurder zou zijn als het plan aan de maas. :')

En over HNS niets dan lachwekkende woorden, wat een grap was dat zeg. De second opinion moest gestart worden in april inclusief beoordelingen op bouwkundige en constructieve haalbaarheid en Feyenoord had niet eens een tekening van het stadion, maar tegelijkertijd wel verwachten dat ze het voor het zomerreces even door de gemeenteraad heen konden duwen. _O-
pi_138434428
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Niet mee eens. Tv rechten en sponsordeals zijn in de jaren zo gegroeid... Als ook transferopbrengsten. Je kan makkelijk groeien als je het goed doet.
pi_138434435
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Onzin. Afhankelijk van plaats. De tv rechten deal wordt nooit beter dan dit. Maar door elk
jaar te klimmen in de tienjaars ranglijst pak je meer geld. :*
Dat budget stijgt nog wel van 65 naar 100 miljoen toch?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138434453
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef Lastpost het volgende:
Haha die Van Merwijk heeft gewoon van 2008 tot voorjaar 2013 volgehouden dat een renovatie niet mogelijk was en nieuwbouw op dezelfde plek überhaupt niet mogelijk omdat het duurder zou zijn als het plan aan de maas. :')

En over HNS niets dan lachwekkende woorden, wat een grap was dat zeg. De second opinion moest gestart worden in april inclusief beoordelingen op bouwkundige en constructieve haalbaarheid en Feyenoord had niet eens een tekening van het stadion, maar tegelijkertijd wel verwachten dat ze het voor het zomerreces even door de gemeenteraad heen konden duwen. _O-
Tekening is ook niet echt nodig hoor..
  woensdag 2 april 2014 @ 14:06:20 #66
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138434463
quote:
Gedachtekronkel:

Oneens.

Je redenatie komt nu over als iemand die alles wil verwerpen om maar succes te hebben.

Juist de combinatie van emotie en het voetbal maakt het supporter zijn mooi. Dat je dan af en toe concessies moet doen door geen Van Gaal aan te stellen hoort er gewoon bij.

Feijenoord is voor mij een mix van de supporters, De Kuip, de kleurrijke figuren (bijv spelers / coaches) etc, en heel veel sentiment en emotie. Om veel daarvan maar te verwerpen om eventueel de grootste te worden is voor mij een stap te ver. Je bent toch supporter omdat je de veel aspecten van om en rond de club zo mooi vindt? Persoonlijk zou ik er geen kut aanvinden als wij in een betonbak zouden spelen, met 11 buitenlanders op het veld die een seconde na de wedstrijd van het toneel zijn verdwenen, met enkel afgesloten trainingssessies, torenhoge kaartenprijzen. Dat is wel een traject wat je bij veel clubs ziet die zich, los van emotie, volledig richten op succes. Zie je veelvuldig in Engeland.

Wel met je eens dat er af en toe wordt doorgeslagen in de emotie. Je zou eigenlijk moeten toewerken naar een Duits model, waarbij de supporters over het algemeen tevreden zijn over zaken als sfeer, prijzen, stadions, máár waar er ook flink gepresteerd wordt.
pi_138434495
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat gaat wel meevallen?

[..]

[..]

Nooit zo gehoord, de plannen werden afgeschoten omdat ze niet transparant waren en slecht gecommuniceerd.
Helemaal in het begin inmiddels jaren geleden toen men sprak van een stadion met een capaciteit van 76.000 was iedereen vooral positief omdat een groter stadion dan de joden, meer inkomsten etc.

Over Van Gaal is vooral geroepen dat het een irritante en arrogante man was die te arrogant en zelfs ingenomen was om bij Ajax een functie te bekleden en dat dat waarschijnlijk niet zou gaan werken bij een club als Feyenoord.

Natuurlijk heb je ook wel mensen die daadwerkelijk zo redeneren als jij stelt maar dat is een minderheid en zijn vaak niet de meest intelligente mensen.
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 14:08:04 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138434509
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tekening is ook niet echt nodig hoor..
Haha, er was niet eens een tekening, geen idee hoe het stadion eruit moest gaan zien, supporters moesten nog ideeën kunnen geven en die zouden worden meegenomen, er was officieel nog niet eens een architect maar je laat wel je hersenscheet (63.000 stoeltjes, voldoet aan de eisen) doorrekenen op die fronten? Lijkt me knap. ^O^
pi_138434513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:06 schreef Grifte het volgende:

[..]

Oneens.

Je redenatie komt nu over als iemand die alles wil verwerpen om maar succes te hebben.

Juist de combinatie van emotie en het voetbal maakt het supporter zijn mooi. Dat je dan af en toe concessies moet doen door geen Van Gaal aan te stellen hoort er gewoon bij.

Feijenoord is voor mij een mix van de supporters, De Kuip, de kleurrijke figuren (bijv spelers / coaches) etc, en heel veel sentiment en emotie. Om veel daarvan maar te verwerpen om eventueel de grootste te worden is voor mij een stap te ver. Je bent toch supporter omdat je de veel aspecten van om en rond de club zo mooi vindt? Persoonlijk zou ik er geen kut aanvinden als wij in een betonbak zouden spelen, met 11 buitenlanders op het veld die een seconde na de wedstrijd van het toneel zijn verdwenen, met enkel afgesloten trainingssessies, torenhoge kaartenprijzen. Dat is wel een traject wat je bij veel clubs ziet die zich, los van emotie, volledig richten op succes. Zie je veelvuldig in Engeland.

Wel met je eens dat er af en toe wordt doorgeslagen in de emotie. Je zou eigenlijk moeten toewerken naar een Duits model, waarbij de supporters over het algemeen tevreden zijn over zaken als sfeer, prijzen, stadions, máár waar er ook flink gepresteerd wordt.
Ik snap het en ik heb dat zelf ook hoor. Ik stel alleen dat we daardoor als club altijd tegen worden gehouden door onszelf. Althans, zo zie ik het.
pi_138434519
quote:
17s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:08 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Haha, er was niet eens een tekening, geen idee hoe het stadion eruit moest gaan zien, supporters moesten nog ideeën kunnen geven en die zouden worden meegenomen, er was officieel nog niet eens een architect maar je laat wel je hersenscheet (63.000 stoeltjes, voldoet aan de eisen) doorrekenen op die fronten? Lijkt me knap. ^O^
Je kunt toch gewoon nog alle kanten op dan?
Mooie plaatjes doen het inderdaad goed, maar het leidt nogal af van de inhoud.

Zo hoor ik bijna niemand om de plannen vragen. Dat was de vorige keer wel anders.
pi_138434523
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef Lastpost het volgende:

En over HNS niets dan lachwekkende woorden, wat een grap was dat zeg. De second opinion moest gestart worden in april inclusief beoordelingen op bouwkundige en constructieve haalbaarheid en Feyenoord had niet eens een tekening van het stadion, maar tegelijkertijd wel verwachten dat ze het voor het zomerreces evenldoor de gemeenteraad heen konden duwen. _O-
ALS VW met de huidige schetsen en een opener transparanter houding was begonnen zonder slinkse dealtjes, onwettige opname van een Europees wettelijk verplicht aanbesteedbare infrastructuurverandering en andere schimmigheid, waren ze nu al aan het bouwen geweest.
pi_138434552
O en de absoluut waardeloze communicatie en minachting van supporters en andere partijen natuurlijk.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:11:46 #73
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138434586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon nog alle kanten op dan?
Het ging erom dat ICC de Businesscases moest doorlichten en daarbij dus ook kijkend hoe de boel bouwkundig en qua constructie in elkaar steekt. De businesscase van Feyenoord betrof echter geen enkele bouwtekening, niets. Niet eens een afbeelding. Leg mij dan even uit hoe ze dat dienen door te rekenen om te kijken of het wel haalbaar is? Niet voor niets volgde daar wederom uitstel op.
pi_138434596
Een groot deel van de reden waarom niet Vw lijkt voor mij gebrek aan draagvlak. Terwijl, als zij die statribune dumpen, een vrijwel perfect plan hebben qua uiterlijk en potentie als ik de sheets zie.

Bovendien schijnen zij financieel het beste te brengen volgens zichzelf. Iets met wc eend, maar toch.

Communicatie met aandeelhouders enzo was echter belachelijk kut.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 14:12:48 ]
pi_138434606
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap het en ik heb dat zelf ook hoor. Ik stel alleen dat we daardoor als club altijd tegen worden gehouden door onszelf. Althans, zo zie ik het.
Mwoa, we hebben gewoon karakter :P

Het feit dat we een grote achterban hebben die zich niet altijd maar voor een karretje laat spannen dient gewoon meegenomen te worden in de besturing van de club. Mensen hadden zich nog wel achter HNS kunnen scharen als het een goed plan was EN er duidelijk was gecommuniceerd. Gudde en co hebben gewoon ten onrechte arrogant gedacht dat zij alles vanuit hun ivoren torn konden regelen.
Zo ook het willen aantrekken van Von Gahl, is ook gewoon in de bek spugen van je supporters. Ik denk overigens wel dat het een heeeel geschikte kandidaat was en zat met een dubbel gevoel. Maar een trainer aanstellen waardoor je supporters seizoenkaarten opzeggen neigt toch wel naar antibeleid
pi_138434639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het ging erom dat ICC de Businesscases moest doorlichten en daarbij dus ook kijkend hoe de boel bouwkundig en qua constructie in elkaar steekt. De businesscase van Feyenoord betrof echter geen enkele bouwtekening, niets. Niet eens een afbeelding. Leg mij dan even uit hoe ze dat dienen door te rekenen om te kijken of het wel haalbaar is? Niet voor niets volgde daar wederom uitstel op.
Tja, RDK had spelfouten in hun stuk, financieel klopt(e) het voor geen kant. Eigenlijk het enige wat wel goed was, was het plaatje.

Je bouwt eerst je businesscase, dan ga je zo'n ding ontwerpen obv. input van diverse geledingen.
Je gaat niet eerst een plaatje maken en dan daarbij een mooi plan verzinnen. Als je tenminste iets degelijks wil doen.
pi_138434655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:12 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mwoa, we hebben gewoon karakter :P

Het feit dat we een grote achterban hebben die zich niet altijd maar voor een karretje laat spannen dient gewoon meegenomen te worden in de besturing van de club. Mensen hadden zich nog wel achter HNS kunnen scharen als het een goed plan was EN er duidelijk was gecommuniceerd. Gudde en co hebben gewoon ten onrechte arrogant gedacht dat zij alles vanuit hun ivoren torn konden regelen.
Zo ook het willen aantrekken van Von Gahl, is ook gewoon in de bek spugen van je supporters. Ik denk overigens wel dat het een heeeel geschikte kandidaat was en zat met een dubbel gevoel. Maar een trainer aanstellen waardoor je supporters seizoenkaarten opzeggen neigt toch wel naar antibeleid
Schei nou toch uit man. Van Gaal in de extreem onprofessionele organisatie feyenoord?

Die zou dat maasgebouw op zo'n manier doorraussen dat na een half jaar 40-45% van het personeelsbestand overspannen thuis zit. En terecht
pi_138434657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
Een groot deel van de reden waarom niet Vw lijkt voor mij gebrek aan draagvlak. Terwijl, als zij die statribune dumpen, een vrijwel perfect plan hebben qua uiterlijk en potentie als ik de sheets zie.

Bovendien schijnen zij financieel het beste te brengen volgens zichzelf. Iets met wc eend, maar toch.

Communicatie met aandeelhouders enzo was echter belachelijk kut.
Ze hebben zichzelf daarmee buitenspel gezet. Zonde, want volgens mij was het best een goed plan.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:15:04 #79
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138434667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Je begint toch eerst met een pakket van eisen en een plan, voordat je ook maar een pennenstreek op tekening zet? Of ga jij bij een nieuw project eerst tekeningen, om vervolgens duizend revisies door te voeren? Dan vraag ik me af wat voor baan jij hebt...
  woensdag 2 april 2014 @ 14:15:08 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138434669
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Helemaal in het begin inmiddels jaren geleden toen men sprak van een stadion met een capaciteit van 76.000 was iedereen vooral positief omdat een groter stadion dan de joden, meer inkomsten etc.
In 2008

MAART
Een stadsbrug, tunnel tussen Kralingen en Feijenoord, intercity station, nieuwe metrolijn.
75.000 man op Varkenoord (99% zeker), onderzoek gestart door KCAP. Ook ruimte voor een schaatsbaan, voetbal, honkbal, softbal en een grotere topsporthal.
Een nieuw stadion komt zeker, de plek is ook zeker en wordt Varkenoord.

SEPTEMBER
Gemeente heeft nu ineens 3 plaatsen in gedachten, Maas, Varkenoord, andere plek op land in de driehoek. "Totale project miljarden euro's", Feyenoord wil ook winkelcentrum, bioscoop, restaurants en casino. 14 trainingsvelden en een hal. Finalestadion 2018 is waar op ingezet wordt. Extra ring tot 100.000 bezoekers mogelijk.
Clara-ziekenhuis kan 2e leven krijgen. Ondergrondse parkeergarages. In December wordt gekozen uit de 3 plannen.

NOVEMBER
Het wordt de variant aan de maas! 80.000 toeschouwers, dat moet 'm worden vind Van Merwijk! 400-500 miljoen euro mag ie kosten. Gemeente wil overigens ook de spoorlijn overkappen en ding moet duurzaam worden.

DECEMBER
Advies van de plannenmakers, bouw dat stadion aan de maas en een metro-ringlijn graag als we dan toch bezig zijn.
Op de 17e is de kogel door de kerk, nieuw stadion op oever Nieuwe Maas, Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft ingestemd met het advies. Hoezee! w/
pi_138434678
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schei nou toch uit man. Van Gaal in de extreem onprofessionele organisatie feyenoord?

Die zou dat maasgebouw op zo'n manier doorraussen dat na een half jaar 40-45% van het personeelsbestand overspannen thuis zit. En terecht
Qua organisatie en connectie met de achterban zag ik het ook niet zo snel gebeuren nee, maar ik denk wel dat de spelers zich uitermate goed zouden ontwikkelen onder hem
pi_138434696
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, RDK had spelfouten in hun stuk, financieel klopt(e) het voor geen kant. Eigenlijk het enige wat wel goed was, was het plaatje.

Je bouwt eerst je businesscase, dan ga je zo'n ding ontwerpen obv. input van diverse geledingen.
Je gaat niet eerst een plaatje maken en dan daarbij een mooi plan verzinnen. Als je tenminste iets degelijks wil doen.
yet somehow heeft rdk het overleeft en hns niet
:W

Weet je hoe de kuip gebouwd is? EEn man die na een droom wakker werd en riep "ik heb het!"

Niet meer van deze tijd, maar met je beweging doe je rdk tekort en spuug je onze clubcultuur van dromen en respect voor het verleden visier op de toekomst tekort
  woensdag 2 april 2014 @ 14:16:51 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138434703
Misschien een rare gedachte: kan het zo zijn dat VolkerWessels de nieuwe grote sponsor was waar FRFC1908 het over had? En dat dit nu dus niet meer doorgaat.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138434715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Qua organisatie en connectie met de achterban zag ik het ook niet zo snel gebeuren nee, maar ik denk wel dat de spelers zich uitermate goed zouden ontwikkelen onder hem
dat is het enige ja.

Foefje schijnt fred kutten ook onder de knie te hebben. Nou. Doemijdiemaar.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:17:18 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138434717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:16 schreef PIETR het volgende:
Misschien een rare gedachte: kan het zo zijn dat VolkerWessels de nieuwe grote sponsor was waar FRFC1908 het over had? En dat dit nu dus niet meer doorgaat.
Dat zou best wel eens kunnen :').
pi_138434721
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:16 schreef PIETR het volgende:
Nee.
pi_138434750
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

yet somehow heeft rdk het overleeft en hns niet
:W

Weet je hoe de kuip gebouwd is? EEn man die na een droom wakker werd en riep "ik heb het!"

Niet meer van deze tijd, maar met je beweging doe je rdk tekort en spuug je onze clubcultuur van dromen en respect voor het verleden visier op de toekomst tekort
Puur en alleen door die samenwerking die ze later zijn aangegaan. Hun plan was echt :')
pi_138434769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee.
Want?
pi_138434809
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Puur en alleen door die samenwerking die ze later zijn aangegaan. Hun plan was echt :')
Dat heet netwerken en actoren betrekken die elkaar versterken. Complexiteitsomarming

Daar was Vw een ster in ja. :')

Geeft juist aan hoe knap dit is. Tien gasten die in hun vrije tijd iets doen, die een investering van reeds enkele miljoenen door volkerwessels overstijgen.

Klinkt als een goed bedrijf man. 95% bezetting twijfel ik ook ineens niet meer aan
  woensdag 2 april 2014 @ 14:21:16 #90
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138434831
Is die persconf. ergens terug te zien?
  woensdag 2 april 2014 @ 14:21:19 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138434837
Bij het plan van BAM verdwijnen de grachten en komen er klapstoeltjes achter het doel. Dat eerste kan nooit heel lang goed gaan lijkt mij :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138434840
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Want?
Moet wel een gokbedrijf zijn.
pi_138434852
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Moet wel een gokbedrijf zijn.
in zoverre kan Vw dus eigenlijk wel. Cijfertjes van hun waren ook natte vingerwerk. Kan je ook als gokken zien
pi_138434853
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat heet netwerken en actoren betrekken die elkaar versterken. Complexiteitsomarming

Geeft juist aan hoe knap dit is. Tien gasten die in hun vrije tijd iets doen, die een investering van reeds enkele miljoenen door volkerwessels overstijgen.

Klinkt als een goed bedrijf man. 95% bezetting twijfel ik ook ineens niet meer aan
Ik vind het een mooi voorbeeld van hoe beeldvorming ervoor zorgt dat iets wel/niet gedaan wordt.
Ze waren kansloos geweest als VW gewoon fatsoenlijk had gecommuniceerd. Hopelijk heeft iedereen hier wat van geleerd.
pi_138434866
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je blijft je halve en eenzijdige 'waarheden' verkondigen hé. Daarom ben je ook niet serieus te nemen.

Die 95% was in het meest optimistische scenario, en niet relevant voor het rendabel zijn van HNS. 75% bezettingsgraad was voldoende. Dat je desondanks continu met die 95% aan komt zetten toont aan dat het je niet om de inhoud maar om populistisch schreeuwen gaat. :')
pi_138434876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Bij het plan van BAM verdwijnen de grachten en komen er klapstoeltjes achter het doel. Dat eerste kan nooit heel lang goed gaan lijkt mij :')
wel extreem vet. Zal waarschijnlijk wel naar Engels model gaan.
pi_138434880
quote:
Wel een makkelijker slachtoffer uitzoeken dan Esteban, dat hebben we wel kunnen zien.
pi_138434883
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

in zoverre kan Vw dus eigenlijk wel. Cijfertjes van hun waren ook natte vingerwerk. Kan je ook als gokken zien
Die cijfers waren prima hoor, wel wat optimistisch. Je verwart ze met RDK.
pi_138434888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi voorbeeld van hoe beeldvorming ervoor zorgt dat iets wel/niet gedaan wordt.
Ze waren kansloos geweest als VW gewoon fatsoenlijk had gecommuniceerd. Hopelijk heeft iedereen hier wat van geleerd.
Kost alleen wel bakken met geld, en ambitie.
pi_138434904
quote:
Mensen op het veld en kapotte stoeltjes.
pi_138434920
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kost alleen wel bakken met geld, en ambitie.
Daar ben ik bang voor ja...
Kan het (nog) niet beoordelen, want ze houden de plannen achter.
Over openheid gesproken :')
pi_138434926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

In 2008

MAART
Een stadsbrug, tunnel tussen Kralingen en Feijenoord, intercity station, nieuwe metrolijn.
75.000 man op Varkenoord (99% zeker), onderzoek gestart door KCAP. Ook ruimte voor een schaatsbaan, voetbal, honkbal, softbal en een grotere topsporthal.
Een nieuw stadion komt zeker, de plek is ook zeker en wordt Varkenoord.

SEPTEMBER
Gemeente heeft nu ineens 3 plaatsen in gedachten, Maas, Varkenoord, andere plek op land in de driehoek. "Totale project miljarden euro's", Feyenoord wil ook winkelcentrum, bioscoop, restaurants en casino. 14 trainingsvelden en een hal. Finalestadion 2018 is waar op ingezet wordt. Extra ring tot 100.000 bezoekers mogelijk.
Clara-ziekenhuis kan 2e leven krijgen. Ondergrondse parkeergarages. In December wordt gekozen uit de 3 plannen.

NOVEMBER
Het wordt de variant aan de maas! 80.000 toeschouwers, dat moet 'm worden vind Van Merwijk! 400-500 miljoen euro mag ie kosten. Gemeente wil overigens ook de spoorlijn overkappen en ding moet duurzaam worden.

DECEMBER
Advies van de plannenmakers, bouw dat stadion aan de maas en een metro-ringlijn graag als we dan toch bezig zijn.
Op de 17e is de kogel door de kerk, nieuw stadion op oever Nieuwe Maas, Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft ingestemd met het advies. Hoezee! w/
Ja en het merendeel van de achterban vond het allemaal geweldig.
Overigens was er vanwege de monumentale status ook totaal geen zorgen over het voortbestaan van de huidige Kuip dus weet niet waar Typisch het over heeft.

Dat veel mensen tegen waren kwam pas later mede door de slechte communicatie en de arrogantie waarmee bepaalde plannen gepresenteerd werden.
blablablabla
pi_138434930
Hoe groot gaat jullie budget worden bij een nieuw stadion?
  woensdag 2 april 2014 @ 14:24:43 #104
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138434948
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klapstoeltjes is een Duits model he. Aan het veld wel inderdaad Engels.

Al zijn ze nu ook bij Bristol City bezig met de invoering van railseats, klapstoeltjes. Al zit de hele Health & Safety commissie van de FA elke poging tot staan dwars, in navolging van het Hillsborough drama decennia geleden. Maar dat geheel terzijde :P
pi_138434958
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Er komt sowieso geen nieuw stadion.
Tussen de 10 en de 20 miljoen omhoog is de geraamde schatting.
blablablabla
pi_138434962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
10-20 mln meer de eerste jaren, hoorde ik net :')
Geen idee hoeveel de kosten stijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138434975
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je blijft je halve en eenzijdige 'waarheden' verkondigen hé. Daarom ben je ook niet serieus te nemen.

Die 95% was in het meest optimistische scenario, en niet relevant voor het rendabel zijn van HNS. 75% bezettingsgraad was voldoende. Dat je desondanks continu met die 95% aan komt zetten toont aan dat het je niet om de inhoud maar om populistisch schreeuwen gaat. :')
Een bezettingsgraad is optimaler bij 95% dan bij 100%? :')

Ga nog eens lezen zou ik zeggen. Bij 70% werd break even gedraaid. Variable content fee was 0 en kosten stadion werden niet terugverdiend. Je lult dus uit je nek en presenteert halve waarheden.

Maar.ik zou zeggen. Vertel. Die illegale truc om een aanbesteding te voorkomen van de hervorming van de infrastructuur.

Hoe zit dat? Want je houdt er nog steeds angstvallig je kop over.
pi_138434989
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook nieuwbouw, klapjosti. Alleen de fundering blijft overeind zo'n beetje.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:26:13 #109
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138434995
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

SPOILER
10-20 miljoen ging over het spelersbudget toch? Normale budgetgroei zou hoger moeten zijn.

Of heb ik dit verkeerd begrepen.
pi_138434996
quote:
De verkenners die onderzoek doen naar een toekomstbestendige huisvesting voor Feyenoord hebben woensdag tijdens een persconferentie in De Kuip in een tussentijds voorlopig advies een voorkeur uitgesproken voor een vernieuwbouwvariant van het huidige stadion. Het resultaat dient enerzijds een state-of-the-art stadion op Europees niveau te zijn en anderzijds de kenmerkende stijl van het Rotterdams Icoon De Kuip te behouden. De vernieuwbouwvariant moet plaats bieden aan tenminste 70.000 bezoekers waarvan circa 6.300 business stoelen, 100 units en een verdrievoudiging van de commerciële ruimtes, zodat een fors hogere inkomensstroom kan worden gegarandeerd. De twee partijen die zich het meest kwalificeren voor een vernieuwbouwvariant met dak zijn het consortium Red de Kuip en het consortium FFC. Lees hieronder het volledige persbericht.

Vooruitlopend op het definitieve advies inzake de toekomstige huisvesting voor Feyenoord dat eind april 2014 wordt verwacht, heeft het verkennerstrio, Wim van Sluis, Hans Vervat en Jos van der Vegt, een voorlopig advies bekend gemaakt. Het voorlopig advies is getoetst met de opdrachtgever Stichting Feyenoord (vertegenwoordigers van BVO Feyenoord, Stadion Feijenoord N.V., Sportclub Feyenoord en supporters) en overige stakeholders en kan op een breed draagvlak rekenen.

De komende dagen zullen de verkenners de uitkomsten van dit voorlopige advies delen met de Gemeente Rotterdam, zodat het advies een rol kan spelen in het vaststellen van het college programma voor de volgende bestuursperiode van het nieuwe college van B&W.

Alle 13 plannen van de 7 gekwalificeerde partijen (VolkerWessels, FFC, Red de Kuip, KCAP, Erick van Egeraat, Hennes de Ridder, Zwarts en Jansma) zijn de afgelopen weken vergeleken en beoordeeld. Op basis van de beoordeling van de plannen op belangrijke aspecten zoals verwacht draagvlak, maatschappelijke en politieke haalbaarheid en bouw- en kwaliteitsaspecten gaat de voorkeur van de verkenners uit naar een vernieuwbouwvariant van het huidige stadion. Het resultaat dient enerzijds een state-of-the-art stadion op Europees niveau te zijn en anderzijds dient het de kenmerkende stijl van het Rotterdams Icoon De Kuip te behouden. De vernieuwbouwvariant dient plaats te hebben voor tenminste 70.000 bezoekers waarvan circa 6.300 business stoelen,100 units en een verdrievoudiging van de commerciële ruimte zodat een fors hogere inkomensstroom kan worden gegarandeerd.

Op basis van de onderstaande argumenten gaat de voorkeur van de verkenners uit naar een vernieuwbouwvariant van het huidige stadion:

• Stichtingskosten van circa ¤ 200 miljoen waardoor grootste kans op financiële haalbaarheid.

• De hoogst haalbare exploitatie baten tegen acceptabele financiële risico’s.

• Behoud van sfeer en emotie.

• De mogelijkheid om tijdens de vernieuwbouw stapsgewijs de exploitatie van het stadion te verbeteren.

• Minder overlast voor de BVO Feyenoord dan bij volledige nieuwbouw op huidige locatie.

• Meest duurzame oplossing door hergebruik.

De twee partijen die zich het meest kwalificeren voor een vernieuwbouwvariant met dak zijn het consortium Red de Kuip en het consortium FFC.

Volgende fase:

De komende weken zullen de verkenners met de twee overgebleven partijen op de plannen een verdiepingsslag gaan maken op met name het ontwerp, de bouw (kosten en proces), financiering en exploitatie. In dezelfde periode zullen de verkenners de gesprekken met de stakeholders alsmede met de politiek gaan intensiveren teneinde een zo groot mogelijk draagvlak te krijgen voor het beste plan voor een toekomstige huisvesting van Feyenoord. Daarnaast zal overleg met de Gemeente Rotterdam plaats vinden over de investering in aansluitende infrastructuur en de optimale bijdrage van het vernieuwde stadion aan de gebiedsontwikkeling.

Naar verwachting zullen de verkenners eind april 2014 het definitieve advies aangaande de toekomstige huisvesting van Feyenoord overhandigen aan de opdrachtgever Stichting Feyenoord.

Namens de stichting Feyenoord complimenteerde voorzitter Dick van Well de verkenners met de gemaakte vorderingen. ‘Het is glashelder dat er door de verkenners in hoog tempo hard is gewerkt, om te komen tot deze eerste duidelijke schifting. De stichting volgt de verkenners in hun voorlopige keuze en is zeer benieuwd naar het definitieve advies. De komende weken zal moeten blijken welk ontwerp het beste voldoet aan het programma van eisen en zal dus zeker ook nader worden gekeken naar belangrijke vragen zoals: wat levert elke variant Feyenoord onder aan de streep uiteindelijk extra op – wordt Feyenoord ook qua begroting weer een topploeg –, is het plan te financieren en hoe houden we de club en het stadion zowel operationeel als financieel goed en verantwoord draaiende gedurende de tijd van verbouwing? We wensen de verkenners daarbij andermaal alle succes.’
pi_138434999
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan mag er eerst wel Engelse wetgeving komen ook.
Anders gaat het idd niet lang goed waarschijnlijk.
blablablabla
pi_138435001
quote:

[..]

Dat is niet eens zo heel veel eigenlijk.
pi_138435006
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

SPOILER
Ga er maar vanuit dat die 20 miljoen de meest optimistische lange termijn schatting is. Die plannen - of die nu van HNS, VW, BAM of RDK komen - worden altijd met de meest optimistische schatting gepresenteerd.
pi_138435027
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook nieuwbouw, klapjosti. Alleen de fundering blijft overeind zo'n beetje.
Dan is het dus geen nieuwbouw kankermogool.
blablablabla
pi_138435032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:24 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klapstoeltjes is een Duits model he. Aan het veld wel inderdaad Engels.
ik had het over het veld ja..doelde op regelgeving om veldlopers tegen te gaan.

quote:
Al zijn ze nu ook bij Bristol City bezig met de invoering van railseats, klapstoeltjes. Al zit de hele Health & Safety commissie van de FA elke poging tot staan dwars, in navolging van het Hillsborough drama decennia geleden. Maar dat geheel terzijde :P
14.gif
pi_138435035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

[..]

10-20 miljoen ging over het spelersbudget toch? Normale budgetgroei zou hoger moeten zijn.

Of heb ik dit verkeerd begrepen.
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want het woord spelersbudget werd niet genoemd. De 'BVO' zou er 10 tot 20 miljoen op vooruit gaan.
pi_138435054
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dus nu komt pas echt uitgebreid kosten + exploitatie aan bod :')
Het allerbelangrijkste.
pi_138435057
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan is het dus geen nieuwbouw kankermogool.
IN DE PERSCONFERENTIE WERD LETTERLIJK GEZEGD DAT MENEER NIET MOCHT SPREKEN VAN RENOVATIE MAAR MOEST SPREKEN VAN VERNIEUWBOUW KUTMONGOOL
pi_138435060
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Belachelijk weinig zelfs en onvoldoende om van 'vooruitgang' te kunnen spreken (in de zin van; positieverbetering voor Feyenoord op de lange termijn).
pi_138435066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat zie je goed :')
  woensdag 2 april 2014 @ 14:28:54 #121
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138435075
quote:
5s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:15 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je begint toch eerst met een pakket van eisen en een plan, voordat je ook maar een pennenstreek op tekening zet? Of ga jij bij een nieuw project eerst tekeningen, om vervolgens duizend revisies door te voeren? Dan vraag ik me af wat voor baan jij hebt...
Natuurlijk, maar we praten hier ondertussen over april 2013, 5 jaar na de eerste plannen en een verplichting waar alle varianten aan moesten voldoen volgens de gemeente. Zie meer informatie hier:
http://www.ris.rotterdam.(...)uwbouwvarianten_.pdf

Lijkt me logisch dat wanneer alle partijen akkoord zijn dat er er een bouwkundige beoordeling volgt, dat er wel iets moet zijn om daadwerkelijk te kunnen beoordelen en dat ontbrak dus blijkbaar in de businesscase van de club, terwijl andere partijen hier wel tijdig mee op de proppen kwamen.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:30:07 #122
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138435111
Wanneer komen de plannen online *O*?
pi_138435115
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

IN DE PERSCONFERENTIE WERD LETTERLIJK GEZEGD DAT MENEER NIET MOCHT SPREKEN VAN RENOVATIE MAAR MOEST SPREKEN VAN VERNIEUWBOUW KUTMONGOOL
Vernieuwbouw :')
Gewoon renovatie ei bij nieuwbouw werk je nooit op een bestaande constructie.
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 14:30:13 #124
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138435116
Kan het uiteindelijk ook nog zijn dat VW de opdracht krijgt om het plan van BAM of RDK te gaan bouwen? Of is dat nu ook al uitgesloten?
pi_138435127
quote:
5s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef Tomasso het volgende:
Wanneer komen de plannen online *O*?
Niet, zo lijkt het.

Openheid _O_
pi_138435139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef Sunri5e het volgende:
Kan het uiteindelijk ook nog zijn dat VW de opdracht krijgt om het plan van BAM of RDK te gaan bouwen? Of is dat nu ook al uitgesloten?
Alleen als ze in 'het diepere gesprek' heel slecht zijn. Denk ik.
pi_138435140
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Ga niet tegen HMF in.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:31:26 #128
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138435149
En ach, BAM, Siemens en Eneco zijn allemaal preffered partners van de club. Dus als de club mag/moet kiezen uit deze twee opties durf ik wel geld in te zetten op welk plan de keuze valt.
pi_138435154
quote:

[..]

Werken op de bestaande constructie geeft meteen de tekortkomingen van deze 'vernieuwbouw' aan. Namelijk; onderhoudskosten (die liggen hoger), en beperkingen met het intekenen van nieuwe faciliteiten (rekening houden met de ruimte die de bestaande constructie nu biedt, en die is beperkt).
  woensdag 2 april 2014 @ 14:32:02 #130
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138435174
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Alleen als ze in 'het diepere gesprek' heel slecht zijn. Denk ik.
Ik bedoel meer dat VW het plan van RDK of BAM mag gaan bouwen.
pi_138435185
quote:

[..]

hahahahaha. Deze man neem ik dus nooit meer serieus.

Centraal station, is dat nieuwbouw of niet? Groot deel van de oude constructie wordt nl. gedragen door oude elementen. :W

Neem de perrons. Het betonbaken achter de punt. De achterkant. De heipalen.

Maar dat is dus geen nieuwbouw? Hahahahaha.
pi_138435199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat VW het plan van RDK of BAM mag gaan bouwen.
Ohh. Nee, denk het niet.
pi_138435208
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Werken op de bestaande constructie geeft meteen de tekortkomingen van deze 'vernieuwbouw' aan. Namelijk; onderhoudskosten (die liggen hoger), en beperkingen met het intekenen van nieuwe faciliteiten (rekening houden met de ruimte die de bestaande constructie nu biedt, en die is beperkt).
Had ook liever nieuwbouw maar als daar geen geld voor vrij kan komen en je kan als club zo toch je spelersbudget vergroten so be it.
.
blablablabla
pi_138435221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Want jij weet al dat bam bestaande tribunes laat Staan zoals ze zijn?

Want het probleem met de fundering zou niet gelden voor VW?

Hahahahaha. Aapje.
pi_138435230
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Centraal station, is dat nieuwbouw of niet? Groot deel van de oude constructie wordt nl. gedragen door oude elementen. :W

Stukje verbouw en stukje nieuwbouw. Lijkt me.
pi_138435250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Niet, zo lijkt het.

Openheid _O_
VW PRAKTIJKEN DIT DAT _O_
  woensdag 2 april 2014 @ 14:34:38 #137
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138435253
Echt al een half topic volgeluld met dit geouwehoer :') ga eens naar het terras man, stelletje kelderratten.
pi_138435260
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Had ook liever nieuwbouw maar als daar geen geld voor vrij kan komen en je kan als club zo toch je spelersbudget vergroten so be it.
.
Er kon wel geld voor vrijgemaakt worden. Alleen de gemeente wilde op basis van sentimenten geen gemeentegarantie afgeven (in die zin kon er inderdaad geen geld vrijgemaakt worden).

De groei die we nu met deze opties kunnen doormaken is maar beperkt - ik vind het niet noemenswaardig - in verhouding met de kosten die je maakt. In verhouding is deze hele 'vernieuwbouw'soap waarschijnlijk duurder dan complete nieuwbouw zou zijn geweest.
pi_138435267
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Stukje verbouw en stukje nieuwbouw. Lijkt me.
Dus vernieuwbouw. net als CS

Mooi woord wel.
pi_138435271
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

VW PRAKTIJKEN DIT DAT _O_
Jij regelt wel ff dat het openbaar wordt, toch?
pi_138435293
quote:
13s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Dekatria het volgende:
Echt al een half topic volgeluld met dit geouwehoer :') ga eens naar het terras man, stelletje kelderratten.
ik zit op terras. Vrienden zijn er nog niet dus ben aardig aan t zuipen zo alleen 14.gif
pi_138435306
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ik zit op terras. Vrienden zijn er nog niet dus ben aardig aan t zuipen zo alleen 14.gif
Waar zit je?
pi_138435310
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Jij regelt wel ff dat het openbaar wordt, toch?
Ik vlieg zo even met mijn jetpack naar BAM ja. Rdk zie ik er voor aan ze zelf te openbaren. Klasse organisatie is dat.
pi_138435325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waar zit je?
Capelle. :)
pi_138435357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er kon wel geld voor vrijgemaakt worden. Alleen de gemeente wilde op basis van sentimenten geen gemeentegarantie afgeven (in die zin kon er inderdaad geen geld vrijgemaakt worden).

De groei die we nu met deze opties kunnen doormaken is maar beperkt - ik vind het niet noemenswaardig - in verhouding met de kosten die je maakt. In verhouding is deze hele 'vernieuwbouw'soap waarschijnlijk duurder dan complete nieuwbouw zou zijn geweest.
Aldus de man die niet eens weet of de 10-20 miljoen draait om totaal voor de bvo of de salarisbegroting

Rigide conclusie hoor als je dat niet eens weet :')

Faalsp'ert
pi_138435367
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik vlieg zo even met mijn jetpack naar BAM ja. Rdk zie ik er voor aan ze zelf te openbaren. Klasse organisatie is dat.
Je doet hier wel makkelijk over. Niet van je gewend. Is het de euforie dat VW niet meer mee mag doen?
pi_138435376
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Capelle. :)
Wanneer gaan we bieren?
pi_138435412
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We kunnen lekker zeiken over termen maar je weet best wat men bedoelde met nieuwbouw en dat dat eventueel ook op een andere locatie kan zijn.
In beide overgebleven plannen gaat het wel iets verder dan alleen de fundering of enkele basiselementen behouden zoals bij het CS het is eerder een nieuwe jas/schil om de bestaande constructie dan echt iets 'nieuws' .
blablablabla
pi_138435439
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Aldus de man die niet eens weet of de 10-20 miljoen draait om totaal voor de bvo of de salarisbegroting

Rigide conclusie hoor als je dat niet eens weet :')

Faalsp'ert
Op de persco werd gezegd dat de BVO er 10 tot 20 miljoen op vooruit zou gaan. Ik neem dus aan dat dat niet alleen geldt voor de salarisbegroting.

Sukkeltje. :')
  woensdag 2 april 2014 @ 14:44:15 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138435555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op de persco werd gezegd dat de BVO er 10 tot 20 miljoen op vooruit zou gaan. Ik neem dus aan dat dat niet alleen geldt voor de salarisbegroting.
Eens, lijkt me ook dat dit geld voor de gehele begroting.
pi_138435599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sukkeltje. :')
HMF-god weet allang meer joh.

Enfin, ben erg benieuwd wat dit gaat betekenen voor het TNO-rapport van enkele jaren geleden waarin met stelde dat de staalconstructie van De Kuip, mits goed onderhouden in zijn huidige vorm nog 50 jaar mee zou kunnen.
Wellicht dat men met enkele cruciale versterkingen die haalbaarheid weer wat kan opschorten.
blablablabla
  woensdag 2 april 2014 @ 14:45:39 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138435605
Is een renovatie van varkenoord eigenlijk meegenomen in de plannen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 april 2014 @ 14:48:54 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138435717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:45 schreef Caland het volgende:
Nope, dat blijft los van de plannen.

quote:
Feyenood koppelde de bouw van een nieuwe trainingsaccommodatie tot nu toe aan de bouw van een nieuw stadion, maar die gedachte lijkt de directie nu te laten varen. 'Dat geld moet dus op tafel komen, linksom of rechtsom. Waar ik dat vandaan ga halen, dat is onze uitdaging.' aldus Gudde.
pi_138435797
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:45 schreef Caland het volgende:
Nee, dat moet afzonderlijk nog aangepakt worden. Evenals parkeergelegenheid.

Dat zat overigens wel allemaal in die 300+ miljoen voor HNS, dat overigens ook een verwachtte levensduur van 75 jaar had ipv 50 jaar.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:52:41 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138435861
Hier trouwens het volledige artikel.

quote:
17 miljoen euro voor Feyenoord-complex

Feyenoord zet vaart achter de realisatie van een nieuwe trainingsaccommodatie ter waarde van bijna 17 miljoen euro, die in de zomer van 2016 af moet zijn. Nu de komst van een nieuwe Kuip of een verbouwing van de huidige Kuip nog een aantal jaren is opgeschoven, mogen het eerste elftal en de totale jeugdopleiding niet achterop raken door het jarenlange geploeter op Varkenoord.

De huidige accommodatie is een topclub onwaardig. „We kunnen ons niet spiegelen aan de accommodaties van Arsenal of Spurs”, zegt algemeen directeur Eric Gudde. „Maar we willen met onze accommodatie wel heel snel op gelijke hoogte zijn met onze concurrenten Ajax, PSV, FC Twente en Vitesse in de eredivisie.”

Dat de jeugdopleiding al vier jaar achter elkaar de beste van Nederland is, is in de ogen van de Feyenoord-directie een wonder gezien de povere faciliteiten. „Het betekent dat we over zeer vakbekwame mensen beschikken die ondanks de accommodatie elk seizoen een topprestatie leveren”, aldus Gudde, die kortgeleden nog zag hoe trainer Ronald Koeman en zijn spelers elke dag op voetbalschoenen over een drukke, openbare weg moesten wandelen om op een trainingsveld te arriveren.

De financiering van een nieuwe accommodatie is daarom prioriteit nummer één. Als afgelopen zomer door de gemeente Rotterdam groen licht was gegeven voor de garantstelling van een lening, die nodig was om een nieuwe Kuip te bouwen, zou ook de aanleg van de nieuwe accommodatie al in gang zijn gezet.
Nu moet Feyenoord zelf op zoek gaan naar miljoenen. „Dat is een flinke uitdaging, maar we zijn er keihard mee bezig. We willen dat er in 2016, als de sportcampus van de gemeente Rotterdam klaar moet zijn, ook een nieuwe trainingsaccommodatie voor heel Feyenoord ligt.”
pi_138435948
quote:
Feyenoord wil een bijdrage van de gemeente Rotterdam voor de verbouwing van de Kuip. Dat zegt Wim van Sluis. Hij is een van de drie verkenners die heeft gekeken naar haalbare voorstellen voor vernieuwing van het Feyenoordstadion. Volgens Van Sluis maken twee voorstellen een kans: het ontwerp van Stichting Red de Kuip en dat van bouwbedrijf BAM.

'Welke variant het ook wordt, er zal geld van de gemeente worden gevraagd', zegt Van Sluis. 'We gaan met de nieuwe gemeenteraad in gesprek om te kijken of we in het nieuwe coalitieprogramma een commitment kunnen krijgen van de gemeente.'

Op de persconferentie liet Van Sluis ook weten dat er geen draagvlak is voor de bouw van een nieuw stadion op een andere plek. Daarbij was het belangrijk dat er geen goede ideeën waren wat er met de huidige Kuip moet gebeuren. Ook liet hij weten dat iedereen binnen Feyenoord achter de plannen staat, ook Eric Gudde en Jan van Merwijk.

Jos Verveen van D66 in Rotterdam is blij met de voorstellen voor een vernieuwde Kuip. Die kosten allebei rond de 200 miljoen euro, iets meer dan de helft dan het oorspronkelijke plan voor een compleet nieuwe Kuip.

Maar Verveen voelt er weinig voor om vooraf geld toe te zeggen: 'We zijn in essentie niet van het subsidiëren van een commerciële aangelegenheid, maar als er een bijdrage wordt gevraagd, dan moet je de stad iets teruggeven. Dat moet meer zijn dan voetbal en popconcerten. Dat gaat dan om maatschappelijk rendement, bijvoorbeeld in termen van onderwijs werkgelegenheid en breedtesport.'

De verkenners gaan de komende weken met de twee kanshebbers en alle betrokken partijen om de tafel om tot een definitief plan te komen. Van Sluis is in elk geval duidelijk over de uitstraling die het nieuwe stadion moet hebben: 'Het moet een topstadion worden van Europese allure. Een State of the Art stadion, maar met respect voor de huidige Kuip.'
  woensdag 2 april 2014 @ 14:56:12 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138435982
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:48 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Nope, dat blijft los van de plannen.

[..]

Tegenvaller. Dat moet er namelijk nog een flink stuk sneller komen dan dat nieuwe stadion :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138435988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een bijdrage van de gemeente? _O-

Waren niet heel veel users daar negatief over bij de plannen van HNS? Al betrof dat toen niet eens een bijdrage (lees; gift) maar eerder een lening of garantstelling.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:56:31 #159
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138435997
Feyenoord zal dan trouwens nog wel bij de gemeente moeten aankloppen voor de grond onder het huidige stadion en daar een nieuwe deal voor moeten maken.

Heb overigens wel een dubbel gevoel bij dit besluit, enerzijds vanuit nostalgie en gevoel natuurlijk mooi dat we nog steeds naar 'de Kuip' kunnen gaan de komende 50+ jaar, anderzijds kan ik me niet voorstellen dat een dergelijke vernieuwing daadwerkelijk goedkoper is onder aan de streep. Vrees dat men teveel aan de korte termijn heeft gedacht.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:57:49 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138436038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat moet afzonderlijk nog aangepakt worden. Evenals parkeergelegenheid.

Dat zat overigens wel allemaal in die 300+ miljoen voor HNS, dat overigens ook een verwachtte levensduur van 75 jaar had ipv 50 jaar.
Beide plannen hebben een levensduur van 50 jaar? Dat is wel heel karig voor dat geld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 april 2014 @ 14:59:06 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138436076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:56 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord zal dan trouwens nog wel bij de gemeente moeten aankloppen voor de grond onder het huidige stadion en daar een nieuwe deal voor moeten maken.

Heb overigens wel een dubbel gevoel bij dit besluit, enerzijds vanuit nostalgie en gevoel natuurlijk mooi dat we nog steeds naar 'de Kuip' kunnen gaan de komende 50+ jaar, anderzijds kan ik me niet voorstellen dat een dergelijke vernieuwing daadwerkelijk goedkoper is onder aan de streep. Vrees dat men teveel aan de korte termijn heeft gedacht.
Dat dus. Precies waar ik vooraf al bang voor was, goedkoop is duurkoop. Dat de verkenners nu deels bij de amateurs van RdK uitkomen bevestigt wat mij betreft die gedachte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138436084
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een bijdrage van de gemeente? _O-

Waren niet heel veel users daar negatief over bij de plannen van HNS? Al betrof dat toen niet eens een bijdrage (lees; gift) maar eerder een lening of garantstelling.
Verschil was toen dat er een garantie was van ¤165 miljoen, nu zal dat vele tientallen miljoen lager zijn. Zowel D'66 als LR konden er ook niet echt op reageren, aangezien de bedragen niet bekend waren en beide stelden ze ook hun eisen aan een eventuele bijdrage. Dat is dus nogal een verschil met "ja hoi, we willen dat jullie voor ¤165 miljoen garant staan, zo niet dan gaat Feyenoord kapot" (even heel kort door de bocht)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138436258
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat dus. Precies waar ik vooraf al bang voor was, goedkoop is duurkoop. Dat de verkenners nu deels bij de amateurs van RdK uitkomen bevestigt wat mij betreft die gedachte.
Ben ik ook bang voor ja.
pi_138436477
Tja, het is niet echt Rotterdams. Rotterdams is een groot stadion neerpleuren dat bijna 80 jaar meekan. Wet van de remmende voorsprong dit dat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:17:26 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138436647
En gaan we 2e worden?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138436686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gaan we 2e worden?
Jullie niet.
pi_138436699
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

Jullie niet.
Feyenoord ook niet.

Vloek ik nu in de kerk?
pi_138436709
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

HMF-god weet allang meer joh.

Enfin, ben erg benieuwd wat dit gaat betekenen voor het TNO-rapport van enkele jaren geleden waarin met stelde dat de staalconstructie van De Kuip, mits goed onderhouden in zijn huidige vorm nog 50 jaar mee zou kunnen.
Wellicht dat men met enkele cruciale versterkingen die haalbaarheid weer wat kan opschorten.
HMF heeft in ieder geval geen interesse meer in de plannen volgens mij.
pi_138436751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord ook niet.

Vloek ik nu in de kerk?
Want jullie gaan nog dusdanig veel punten laten liggen dat we eerste worden?
  woensdag 2 april 2014 @ 15:20:41 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138436754
Even een korte samenvatting.

Nieuw: Afsluitbaar dak, voldoende commerciële ruimtes (900-1000m2), verdrievoudiging van ruimtes in huidige stadion. 100 business units. 70.000 stoeltjes. Is een investering voor de komende 30-50 jaar.

Financiering en exploitatie wordt dus komende weken verder bekeken, dus ze hebben nu eigenlijk gekozen op basis van de kosten en ga nu pas kijken naar de opbrengsten voor de BVO, exploitatie etc.

Gemeentelijke bijdrage mogelijk nodig, moet nog gesproken worden over de infrastructuur en op welke termijn en of er überhaupt geld voor is, ook dat gebeurt de komende weken.
Maximum bedrag dat gesteld werd was 200 miljoen euro, nieuwbouwplannen zonder goed plan voor oude stadion werden eigenlijk niet serieus genomen omdat er te weinig draagvlak voor zou moeten zijn. Bij voorkeur komen ze rond 25 april met 1 plan. Het blijft een advies en heeft volledig draagvlak van de gehele Feyenoord-familie (BVO, stadion, sportclub, supporters). Mogelijk moet er nog een nieuwe slag gemaakt worden indien de plannen niet blijken te voldoen bij nadere bestudering.

Wat leveren de plannen de club op? "Dit zorgt voor een vergroting van het spelersbudget en de begroting van de BVO Feyenoord van tussen de 10 en 20 miljoen euro, laat ik voorzichtig blijven"
pi_138436762
quote:

[..]

Feyenoord ook niet.

Vloek ik nu in de kerk?
Feyenoord wordt eerste. Ajax tweede. PSV derde. C'est ca.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138436780
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Feyenoord wordt eerste. Ajax tweede. PSV derde. C'est ca.
Feyenoord eerste? Heb je je huis er op gezet?
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:25:14 #173
pi_138436910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord eerste? Heb je je huis er op gezet?
Op de middenstip of op de doellijn?
pi_138436931
ajx
Feyenoord
PSV
Twente
Vitesse
pi_138436953
Ajax - FC Twente - PSV - Feyenoord - Vitesse

Ik ga weer snel weg.
pi_138436970
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:25 schreef Vasion het volgende:
ajx
Feyenoord
PSV
Twente
Vitesse
Die ben ik aardig zeker van.
Na het weekend kunnen we meer zeggen.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:27:26 #177
pi_138436990
Om plaats 2 gaat het tussen Twente en Feyenoord. PSV doet alleen mee als ze in Friesland winnen, maar zelfs dan is elk foutje fataal.
pi_138437002
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Verschil was toen dat er een garantie was van ¤165 miljoen, nu zal dat vele tientallen miljoen lager zijn. Zowel D'66 als LR konden er ook niet echt op reageren, aangezien de bedragen niet bekend waren en beide stelden ze ook hun eisen aan een eventuele bijdrage. Dat is dus nogal een verschil met "ja hoi, we willen dat jullie voor ¤165 miljoen garant staan, zo niet dan gaat Feyenoord kapot" (even heel kort door de bocht)
Klopt, die gevraagde garantstelling was immens. Maar kenmerk van een garantstelling is wel dat deze in de meeste gevallen niet aangesproken hoeft te worden.

Bij een bijdrage (gift) van de gemeente is dit sowieso wel het geval, even los van de hoogte van deze gewenste bijdrage.
pi_138437008
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die ben ik aardig zeker van.
Na het weekend kunnen we meer zeggen.
Daar kan je zelfs na vanavond wat over zeggen. Als Feyenoord wint, staan ze gewoon 4 punten voor PSV.
pi_138437158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef Lastpost het volgende:

Maximum bedrag dat gesteld werd was 200 miljoen euro, nieuwbouwplannen zonder goed plan voor
Eigenlijk ook belachelijk dat er schijnbaar zo halstarrig vastgehouden is aan die grens van 200 miljoen. Want alleen op basis van de bouwkosten kun je niet oordelen over hoe duur of goedkoop een project is.

Een project van 300 miljoen kan wat dat betreft goedkoper uit de bus komen dan een project van 200 miljoen. Een project van 300 miljoen kan ook beter financierbaar zijn dan een project van 200 miljoen als de exploitatiemogelijkheden vele malen beter zijn.

Los daarvan zit er ook nog eens een heleboel niet inbegrepen in die 200 miljoen zoals een nieuw trainingscomplex, parkeergelegenheid, en het aanpakken van de infrastructuur. Waar de gemeente nu zelf aan moet bijdragen (nog los van de gewenste bijdrage voor de 'vernieuwbouw').

Al met al kan dit project - ook voor de gemeente - weleens duurder uitpakken dan HNS plan, of een ander plan voor een volledig nieuw stadion.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:36:46 #181
pi_138437309
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar kan je zelfs na vanavond wat over zeggen. Als Feyenoord wint, staan ze gewoon 4 punten voor PSV.
Wat over anderhalve week 1 punt kan zijn, dan is nog niets zeker met nog 2 potten erna.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:37:24 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138437324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat over anderhalve week 1 punt kan zijn, dan is nog niets zeker met nog 2 potten erna.
bal is rond etc.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:38:43 #183
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138437368
Inderdaad, ik heb overigens sterk het idee dat Feyenoord straks alle partijen bedankt voor de getoonde interesse en inzet maar afziet van de vernieuwbouw-opties en later alsnog met een nieuwbouwproject op de proppen komt waarbij men de gemeente überhaupt niet meer nodig heeft wat betreft het stadion zelf.

Kan me gewoon niet voorstellen dat Van Merwijk en Gudde nu ineens overstag gaan, die hebben jarenlang hun kindje verdedigd en alle andere opties en bouwbedrijven afgewimpeld. Die kiezen nu echt niet voor een dergelijk plan hoor.
pi_138437369
quote:

[..]

Klopt, maar 1 van die 2 potten is thuis tegen Cambuur. Moet te doen zijn lijkt mij. De laatste is AZ-uit en is wel serieus pittig. Maar goed, dan moet PSV en de overige concurrenten ook nog maar eens alles zien te winnen.
pi_138437371
quote:

[..]

of 10 punten en dan sta je 1 punt los van de nr 6 :)
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:39:13 #186
pi_138437382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

of 10 punten en dan sta je 1 punt los van de nr 6 :)
:?
pi_138437440
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als Feyenoord vanavond wint is het verschil 4 punten. Komend weekend van RKC winnen en PSV verliezen betekent 7 punten. Over anderhalve week vervolgens van PSV-uit winnen zou de voorsprong op 10 punten brengen.

Maar denk niet dat dat gaat gebeuren, al teken ik ervoor uiteraard. :)
pi_138437444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik had het over psv:

Heerenveen - psv
psv - feyenoord

Als psv die twee potjes verliest staan ze 1 punt los van de nr 6 :)
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:43:41 #189
pi_138437530
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Feyenoord vanavond wint is het verschil 4 punten. Komend weekend van RKC winnen en PSV verliezen betekent 7 punten. Over anderhalve week vervolgens van PSV-uit winnen zou de voorsprong op 10 punten brengen.

Maar denk niet dat dat gaat gebeuren, al teken ik ervoor uiteraard. :)
Kan. Daarom zei ik 'als PSV van Heerenveen wint'. Winnen ze die niet, is hun rol in principe uitgespeeld en moet je nog waken voor P4.
pi_138437795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eigenlijk ook belachelijk dat er schijnbaar zo halstarrig vastgehouden is aan die grens van 200 miljoen. Want alleen op basis van de bouwkosten kun je niet oordelen over hoe duur of goedkoop een project is.

Een project van 300 miljoen kan wat dat betreft goedkoper uit de bus komen dan een project van 200 miljoen. Een project van 300 miljoen kan ook beter financierbaar zijn dan een project van 200 miljoen als de exploitatiemogelijkheden vele malen beter zijn.

Los daarvan zit er ook nog eens een heleboel niet inbegrepen in die 200 miljoen zoals een nieuw trainingscomplex, parkeergelegenheid, en het aanpakken van de infrastructuur. Waar de gemeente nu zelf aan moet bijdragen (nog los van de gewenste bijdrage voor de 'vernieuwbouw').

Al met al kan dit project - ook voor de gemeente - weleens duurder uitpakken dan HNS plan, of een ander plan voor een volledig nieuw stadion.
Dit scenario is ook mijn angst inderdaad.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:52:15 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138437802
Wel altijd prettig dat je als nummer 2 later in de Europa league kan instromen
RED ONS HENNIEGOD
pi_138437934
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Wel altijd prettig dat je als nummer 2 later in de Europa league kan instromen
als je komt trollen , troll dan met de juiste informatie...
eerste voorronde winnen om door te stromen in de EL...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 2 april 2014 @ 15:59:40 #193
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138438086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:56 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

als je komt trollen , troll dan met de juiste informatie...
eerste voorronde winnen om door te stromen in de EL...
Is dat ook voor de nummer 3 ?
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:04:37 #194
pi_138438289
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is dat ook voor de nummer 3 ?
Je moet de 3e voorronde winnen om je te plaatsen voor de CL playoffs. Winnaars van die playoffs spelen CL groepsfase, verliezers EL groepsfase. Als je de 3e voorronde verliest moet je 4e voorronde EL spelen waardoor je er alsnog uit ligt.

Nummer 3 speelt automatische 4e voorronde EL (of de bekerwinnaar, als deze niet al ingedeeld is in de CL)

Nummer 4 speelt 3e voorronde

verliezend bekerfinalist speelt 2e voorronde

Als PEC de beker wint 3 -> VR3, 4 -> VR2
pi_138438409
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Beide plannen hebben een levensduur van 50 jaar? Dat is wel heel karig voor dat geld.
Klopt. Dus over pakweg 40 jaar kan men alweer aan een nieuw stadion gaan denken.

Waar nog eens bijkomt dat 300 miljoen over 75 jaar niet duurder hoeft te zijn dan 200 miljoen over 50 jaar. Bovendien heb je voor die 200 miljoen hogere onderhoudskosten, een minder optimale exploitatie (dat blijkt wel uit de schatting dat de club er slechts 20 miljoen op vooruit kan gaan), en consesies op het gebied van faciliteiten, zichtlijnen, beenruimte, hoeveelheid uitgangen, parkeergelegenheid, trainingsfaciliteiten, en UEFa-eisen.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:09:57 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138438494
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je moet de 3e voorronde winnen om je te plaatsen voor de CL playoffs. Winnaars van die playoffs spelen CL groepsfase, verliezers EL groepsfase. Als je de 3e voorronde verliest moet je 4e voorronde EL spelen waardoor je er alsnog uit ligt.

Nummer 3 speelt automatische 4e voorronde EL (of de bekerwinnaar, als deze niet al ingedeeld is in de CL)

Nummer 4 speelt 3e voorronde

verliezend bekerfinalist speelt 2e voorronde

Als PEC de beker wint 3 -> VR3, 4 -> VR2
Als je 3rde voorronde CL speelt , speel je dan ook met geplaatste en ongeplaatste teams?
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:11:31 #197
pi_138438552
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Als je 3rde voorronde CL speelt , speel je dan ook met geplaatste en ongeplaatste teams?
Ja.

En landskampioenen en niet-landskampioenen gescheiden.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:12:27 #198
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138438584
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja.

En landskampioenen en niet-landskampioenen gescheiden.
Hopelijk wordt PSV 2de dan . Zullen waarschijnlijk geplaatst zijn
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:13:09 #199
pi_138438606
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hopelijk wordt PSV 2de dan .
Dank voor de steun
  woensdag 2 april 2014 @ 16:16:19 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138438738
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dank voor de steun
Tja .. die hebben nog 25% kans om het hoofdtoernooi te bereiken.
Het is voor Nederlandse clubs bijna onmogelijk geworden om die voorrondes door te komen
RED ONS HENNIEGOD
pi_138438834
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja .. die hebben nog 25% kans om het hoofdtoernooi te bereiken.
Het is voor Nederlandse clubs bijna onmogelijk geworden om die voorrondes door te komen
Volgens mij zit je verkeerd.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:19:42 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138438866
Twente loopt naar mijn idee op zijn laatste benen en psv is van slag door die trainer met kanker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138438901
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt. Dus over pakweg 40 jaar kan men alweer aan een nieuw stadion gaan denken.

Waar nog eens bijkomt dat 300 miljoen over 75 jaar niet duurder hoeft te zijn dan 200 miljoen over 50 jaar. Bovendien heb je voor die 200 miljoen hogere onderhoudskosten, een minder optimale exploitatie (dat blijkt wel uit de schatting dat de club er slechts 20 miljoen op vooruit kan gaan), en consesies op het gebied van faciliteiten, zichtlijnen, beenruimte, hoeveelheid uitgangen, parkeergelegenheid, trainingsfaciliteiten, en UEFa-eisen.
Correct.
De vraag is echter wel een beetje in hoeverre de plannen de levensduur van de bestaande constructie al dan niet kunnen verlengen/verkorten.

Vraag me ook af in hoeverre het de club iets op gaat leveren dat extra geld, wellicht gaan spelers dan gewoon wat meer verdienen (kijk naar spelers bij PSV, Twente) maar wil het helemaal niet zeggen dat je er kwalitatief uiteindelijk ook op vooruit gaat qua spelersmateriaal.
blablablabla
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 16:36:45 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138439453
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente loopt naar mijn idee op zijn laatste benen en psv is van slag door die trainer met kanker.
Dat eerste is te hopen. Ze hebben veruit het makkelijkste programma.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_138439552
quote:

[..]

Feyenoord ook niet.

Vloek ik nu in de kerk?
Je bent achterlijk.
pi_138439596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - FC Twente - PSV - Feyenoord - Vitesse

Ik ga weer snel weg.
Hahaha. Grappig Stijn.
pi_138439602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent achterlijk.
Ik moet nog maar zien of Feyenoord zo makkelijk PSV en AZ aan de kant zet.
pi_138439722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Eerst maar eens vandaag en zondag.
Als Ajax zijn plicht doet zondag wordt Feyenoord in ieder geval 4e.
pi_138439747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, allemaal leuk en schattig. Helemaal met je eens.

Geen van de plannen voorziet echter in jouw droomschets. HNS was een poepverhaal .Ergo: wwat jij wenst is blijkbaar niet realiseerbaar.
pi_138439752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wij zijn bazen in toppers.
pi_138439778
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt. Al heeft Cocu geen kanker.
pi_138439785
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat valt dit seizoen ook weer mee. Althans, het wordt vaak nog weggegeven waar Feyenoord lang de bovenliggende partij is.
pi_138439805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt. Al heeft Cocu geen kanker.
Zegt niets dat die tumor verwijderd is, kan binnen de kortste keren zo weer terug zijn
pi_138439821
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zegt niets dat die tumor verwijderd is, kan binnen de kortste keren zo weer terug zijn
Het was een goedaardige tumor, kampsjaak.
pi_138440002
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gek genoeg overheerst dat gevoel bij mij ook. Terwijl het dit seizoen helaas niet de realiteit is.

2 maal verloren van Ajax, 1 maal verloren van Twente en 1 gelijkspel tegen Twente, en 1 overwinning tegen PSV. Tegen Vitesse 1 gelijkspel en 1 overwinning, en tegen AZ 1 nederlaag (al schaar ik die niet echt onder topper, maar ze spelen wel aardig), tegen Heerenveen 2 overwinningen.

Kortom, tegen de top 6 uit 10 wedstrijden 14 punten van de 30.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:54:08 #216
268260 Dr.Mikey
pi_138440027
Tegen Twente zijn we twee keer toe genaaid door de scheidsrechter.
R.I.P DTS.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:54:28 #217
pi_138440040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
pieppiep
pi_138440042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gek genoeg overheerst dat gevoel bij mij ook. Terwijl het dit seizoen helaas niet de realiteit is.

2 maal verloren van Ajax, 1 maal verloren van Twente en 1 gelijkspel tegen Twente, en 1 overwinning tegen PSV. Tegen Vitesse 1 gelijkspel en 1 overwinning, en tegen AZ 1 nederlaag (al schaar ik die niet echt onder topper, maar ze spelen wel aardig), tegen Heerenveen 2 overwinningen.

Kortom, tegen de top 6 uit 10 wedstrijden 14 punten van de 30.
Ajax tweemaal kansloos.

Twente tweemaal de bovenliggende partij, beide keren een dildo in onze reet van de scheids (2 keer rood wat nergens op sloeg, geen gegeven rood aan Marsman + niet gegeven penalty)

Vitesse punten gejat en een terecht gelijkspel.

Heerenveen tweemaal overduidelijk de betere.

AZ was je ook gewoon overtuigend beter, maar is geen topper.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 16:55:35 ]
pi_138440060
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

pieppiep
Twee keer onterecht rood en een keer niet gegeven rood + penalty is niet "piepiep", dat is extreem anaal genomen worden zonder glijmiddel, vuile goorlel.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarheid.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:55:19 #220
268260 Dr.Mikey
pi_138440065
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

pieppiep
Nee dat is bij jullie of wou je zeggen dat die Osturk goed gefloten heeft ?
R.I.P DTS.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:55:54 #221
pi_138440081
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Maar soms zit ie mee soms zit ie tegen, dat is de leven.
pi_138440082
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

I got this one Mike :+ O+
pi_138440120
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Twee keer onterecht rood en een keer niet gegeven rood + penalty is niet "piepiep", dat is extreem anaal genomen worden zonder glijmiddel, vuile goorlel.

[..]

Waarheid.
Maar je zag de tegengol wel aankomen (afgezien van wel/geen buitenspel). Feyenoord zakte het laatste kwartier toen volledig in en het was overduidelijk wachten tot Twente 'm erin zou schieten. Dan is het zuur dat 'ie in zo'n situatie valt.

Tevens ligt het er gewoon aan dat de speelstijl soms niet 90 minuten volle kracht gehanteerd kan worden. Dan wordt het alsnog billenknijpen.
pi_138440131
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Maar soms zit ie mee soms zit ie tegen, dat is de leven.
Het ging om goed zijn in toppers. Wij waren twee keer overduidelijk de betere dan Twente. Twee keer overduidelijk de betere ten opzichte van Heerenveen. Gelijkwaardig en beter dan Vitesse. En ook AZ waren we beter tegen, al vind ik dat geen topper.

PSV waren we ook overduidelijk de betere.

Kortom. Toppers gingen goed dit jaar, ondanks het schrale aantal punten dankzij die anale dildoscheidsen. Kaolo.
pi_138440143
Feyenoord is qua spel gewoon best goed voor de dag gekomen dit seizoen.
pi_138440151
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar je zag de tegengol wel aankomen (afgezien van wel/geen buitenspel). Feyenoord zakte het laatste kwartier toen volledig in en het was overduidelijk wachten tot Twente 'm erin zou schieten. Dan is het zuur dat 'ie in zo'n situatie valt.

Tevens ligt het er gewoon aan dat de speelstijl soms niet 90 minuten volle kracht gehanteerd kan worden. Dan wordt het alsnog billenknijpen.
Ja oke, schattig al die oneliners. Feyenoord de laatste potten nog gezien? Die speelstijl wordt niet zo zeer meer gehanteerd en toch maken ze er 9 in de afgelopen 3 potten met 0 tegengoals.

Wel tegen kutteams overigens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 16:57:51 ]
pi_138440186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Alleen sommige wedstrijden waar je de betere was hebben ze het niet afgemaakt.

Waar bijvoorbeeld Ajax tegen Cambuur heel erg slecht speelde, maar wel de punten pakte. Dat is het verschil dit seizoen.
pi_138440187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja oke, schattig al die oneliners. Feyenoord de laatste potten nog gezien? Die speelstijl wordt niet zo zeer meer gehanteerd en toch maken ze er 9 in de afgelopen 3 potten met 0 tegengoals.

Wel tegen kutteams overigens.
Ik heb het dan ook over de speelstijl tegen de wat grotere ploegen.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 16:58:47 #229
pi_138440188
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hadden qua selectie ook gewoon kampion moeten spelen
pi_138440215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hadden qua selectie ook gewoon kampion moeten spelen
Qua basis ja. De tweede bezetting was/is vrij matig.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 17:02:01 #231
pi_138440306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Qua basis ja. De tweede bezetting was/is vrij matig.
Klopt, alleen de def heeft goede 2e bezetting. Maar weinig blessures op het middenveld en alleen Boetius is er een tijdje uitgeweest (en Pelle maar dat is zn eigen schuld)
  woensdag 2 april 2014 @ 17:02:02 #232
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_138440308
NEC-uit
Twente-uit
GEA-uit
Ajaks-thuis
Heracles-thuis

:'(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_138440353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef satecl het volgende:
NEC-uit
Twente-uit
GEA-uit
Ajaks-thuis
Heracles-thuis

Was het niet AZ thuis dat er zo ontzettend goed gespeeld werd?
pi_138440354
quote:
NEC-uit
Twente-uit
GEA-uit
Ajaks-thuis
Heracles-thuis

Twente-thuis :'(
Feyenoord Rotterdam
pi_138440373
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was het niet AZ thuis dat er zo ontzettend goed gespeeld werd?
:Y
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 2 april 2014 @ 17:03:43 #236
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_138440379
quote:
NEC-uit
Twente-uit
GEA-uit
Ajaks-thuis
Heracles-thuis

go eagles ahead
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_138440398
Ik hoop dat Rutten goed op heeft gelet bij de 352 wedstrijden. Ik vond dat echt een top systeem met de spelers die we hebben.
pi_138440460
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Rutten goed op heeft gelet bij de 352 wedstrijden. Ik vond dat echt een top systeem met de spelers die we hebben.
Natuurlijk wel afwachten welke spelers er na de transferperiode er nog zijn (alhoewel we dat al een paar jaar horen, maar dat terzijde)
pi_138440507
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
Welke 3-5-2 wedstrijden?
pi_138440557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Natuurlijk wel afwachten welke spelers er na de transferperiode er nog zijn (alhoewel we dat al een paar jaar horen, maar dat terzijde)
Mulder/Hahn
Janmaat/Van Beek - Van Beek/Mathijsen - De Vrij/Indi (ga er vanuit dat eentje wel blijft) - Kongolo - Nelom/Woudenberg/Kongolo (als De Vrij en Indi blijven)
Clasie/Vormer - Vilhena
Immers
Boëtius - Spits
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Welke 3-5-2 wedstrijden?
532 als je daar vrolijker van wordt

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 17:09:16 ]
pi_138440619
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mulder/Hahn
Janmaat/Van Beek - Van Beek/Mathijsen - De Vrij/Indi (ga er vanuit dat eentje wel blijft) - Kongolo - Nelom/Woudenberg/Kongolo (als De Vrij en Indi blijven)
Clasie/Vormer - Vilhena
Immers
Boëtius - Spits

[..]

Eigenlijk helemaal nog niet zo verkeerd. Ook niet na een aantal wijzigingen in de selectie en een aantal gerichte versterkingen. ^O^

Alleen de selectiespelers 12 t/m 18 zal van een Feyenoord-onwaardig niveau blijven voorlopig. :(
pi_138440651
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:

Daar word ik inderdaad vrolijker van.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:11:49 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138440655
Waarom doen zovelen alsof Hahn wel even Mulder uit de basis speelt? Gaat niet gebeuren hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138440668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eigenlijk helemaal nog niet zo verkeerd. Ook niet na een aantal wijzigingen in de selectie en een aantal gerichte versterkingen. ^O^

Alleen de selectiespelers 12 t/m 18 zal van een Feyenoord-onwaardig niveau blijven voorlopig. :(
Heb je komend jaar 20 miljoen voor handen, dan kan je gewoon op een kampioenschap schieten.

Helaas is dat niet zo.
pi_138440679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:11 schreef TC03 het volgende:
Waarom doen zovelen alsof Hahn wel even Mulder uit de basis speelt? Gaat niet gebeuren hoor.
Trieste zaak als hij nog slechter is dan Mulder.
pi_138440681
quote:
Dat is het lekkere van een nieuwe trainer. Die heeft nog geen voorkeur. Gaat het puur op kwaliteit.
  Forum Admin woensdag 2 april 2014 @ 17:13:04 #247
35723 crew  GGMM
pi_138440696
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Trieste zaak als hij nog slechter is dan Mulder.
Veel beter zal het niet zijn. Zó slecht is Mulder nou ook weer niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:13:51 #248
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_138440716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

mulder is een dramatisch slechte keeper
Ride Or Die Lalalalalalalala
  woensdag 2 april 2014 @ 17:13:55 #249
268260 Dr.Mikey
pi_138440717
quote:
Is meer hoop denk ik we willen weer een Dudek in het goal,
Dat is lang geleden al was ik ook fan van Lodewijks.
R.I.P DTS.
pi_138440718
Enige waar ik me zorgen om maak is Twente.
  Forum Admin woensdag 2 april 2014 @ 17:14:20 #251
35723 crew  GGMM
pi_138440725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:13 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

mulder is een dramatisch slechte keeper
Vind het geen keeper voor een topclub, maar dramatisch slecht vind ik weer wat overdreven.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:14:26 #252
268260 Dr.Mikey
pi_138440730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
Enige waar ik me zorgen om maak is Twente.
Kan na vanavond al afgelopen zijn.
R.I.P DTS.
pi_138440757
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kan na vanavond al afgelopen zijn.
Die spelen thuis tegen ADO. Wat lastig zeg. Zonder Van Duinen en Beugelsdijkje.
pi_138440767
quote:
Tuurlijk wel.

Slechter kan écht niet.

Hahn is - over het algemeen - een beter meevoetballende keeper, coacht beter, heeft betere reflexen, komt beter uit in het strafschopgebied, kortom op vrijwel alle vlakken schat ik hem beter in dan Mulder.

Zij het dat Hahn nog geen Eredivisie-ervaring heeft, maar al wel ervaring in Jong-Oranje. Al speel je dan ook voor 3 man en een paardenkop.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:16:28 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138440791
Iemand dat gifje nog van een blunderende Hahn :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138440804
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zeker nooit zien keepen?
pi_138440805
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.

Slechter kan écht niet.
Zijn we het nog ergens over eens, naast het gallen op de commerciële inzichten van de club.
pi_138440822
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef Caland het volgende:
Iemand dat gifje nog van een blunderende Hahn :')
Ach, zo is er van iedere keeper wel wat te vinden.

Zal ook nooit de blunder van Erwin Mulder vergeten tegen Ajax in die wedstrijd die we uiteindelijk wonnen met 4-2. :')
pi_138440842
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zal ook nooit de blunder van Erwin Mulder vergeten tegen Ajax in die wedstrijd die we uiteindelijk wonnen met 4-2. :')
Van de week bij 2-1, dat hij die bal los laat :')
Niet eens in de samenvatting gekomen :D hoezo selectief?
  woensdag 2 april 2014 @ 17:18:01 #260
268260 Dr.Mikey
pi_138440848
quote:

[..]

Tuurlijk wel.

Slechter kan écht niet.

Hahn is - over het algemeen - een beter meevoetballende keeper, coacht beter, heeft betere reflexen, komt beter uit in het strafschopgebied, kortom op vrijwel alle vlakken schat ik hem beter in dan Mulder.

Zij het dat Hahn nog geen Eredivisie-ervaring heeft, maar al wel ervaring in Jong-Oranje. Al speel je dan ook voor 3 man en een paardenkop.
Een echte geweldenaar is het ook niet anders doen ze hem in Amsterdam niet zo makkelijk weg natuurlijk.
R.I.P DTS.
pi_138440853
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vind het geen keeper voor een topclub, maar dramatisch slecht vind ik weer wat overdreven.
Afgelopen zondag geen Feyenoord gekeken zeker? Dat kon echt niet hoor :')
  woensdag 2 april 2014 @ 17:18:16 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138440854
quote:

[..]

Tuurlijk wel.

Slechter kan écht niet.
O. Dat kan wel hoor. Er zijn keepers naar de Kuip gehaald waar een stuk minder twijfels over bestonden en die ook opeens elke bal lieten glippen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138440864
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Een echte geweldenaar is het ook niet anders doen ze hem in Amsterdam niet zo makkelijk weg natuurlijk.
Ajax stuurt vrij snel spelers weg die later opbloeien bij een andere club, zegt vrij weinig.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:19:11 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138440884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ook niet. Buiten die blunder om keepte hij namelijk best een wereldpartij toen _O- Inclusief een assist of voorassist dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138440897
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Van de week bij 2-1, dat hij die bal los laat :')
Niet eens in de samenvatting gekomen :D hoezo selectief?
Ook dat, zo heeft hij bijna iedere wedstrijd wel wat.

Tegen GAE is hij ook 2 keer gepasseerd. 1 keer redt de paal hem (bij die vrije trap), en 1 keer wordt de bal van de lijn gehaald met kunst en vliegwerk door Martins Indi.

Bij Mulder hou ik echt het Henk Timmer gevoel. Die keek de bal ook altijd uit het doel, ookal rolden ze er dan vaak alsnog met een lullig rollertje binnen.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:19:38 #266
268260 Dr.Mikey
pi_138440908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ajax stuurt vrij snel spelers weg die later opbloeien bij een andere club, zegt vrij weinig.
Dat is waar maar bij een keeper kan je dat al vrij snel zien natuurlijk.
Als het de nieuwe van de sar was geweest zat dat er altijd al in.
R.I.P DTS.
  Forum Admin woensdag 2 april 2014 @ 17:19:58 #267
35723 crew  GGMM
pi_138440918
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef Caland het volgende:

[..]

O. Dat kan wel hoor. Er zijn keepers naar de Kuip gehaald waar een stuk minder twijfels over bestonden en die ook opeens elke bal lieten glippen.
Dat dus.
Wie denkt dat een keeper uit de JL die nu ook regelmatig blundert het voor 50.000 opeens foutloos of sowieso beter dan Mulder gaat doen is wel erg naïef.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138440934
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is waar. Hoe Babos ooit zo heeft kunnen falen in De Kuip is mij bijvoorbeeld ook een raadsel.
pi_138440963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat dus.
Wie denkt dat een keeper uit de JL die nu ook regelmatig blundert het voor 50.000 opeens foutloos of sowieso beter dan Mulder gaat doen is wel erg naïef.
Hahn blundert niet regelmatig.

Gek dat zo'n beeld een eigen leven gaat leiden na 1 blunder tegen Eindhoven (okee, die was dan ook wel erg slecht :') ).
pi_138441006
quote:
De ME is op dit moment met meerdere eenheden ter plaatse op het station in Almelo. De ME houdt Feyenoord supporters tegen die in Almelo wilden uitstappen. Passagiers in de trein waar de supporters zich in bevinden zijn naar voren gedirigeerd nadat supporters rookbommen afstaken in de trein. Waarschijnlijk worden de supporters eerst naar Enschede vervoerd.
Das dom :')
pi_138441021

:') :') :')

haten op kelly

:r
  woensdag 2 april 2014 @ 17:23:42 #272
268260 Dr.Mikey
pi_138441038
Die Timmer is ook een raar verhaal, Was altijd redelijk tot matig heeft daarmee zelfs een tijdje eerste keeper gestaan bij het Nederlands elftal en van de een op de andere dag kon hij er helemaal niks meer van. Beeldvorming is dan ook een ding hoor.
R.I.P DTS.
pi_138441039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gek dat zo'n beeld een eigen leven gaat leiden na 1 blunder tegen Eindhoven (okee, die was dan ook wel erg slecht :') ).
Staat al iets langer kut te keepen als ik de verhalen mag geloven.
pi_138441051
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Was tegen Volendam toch? Die 3-0 -> 3-3 wedstrijd?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

haten op kelly

[ afbeelding ]

:9~
Fixed
  woensdag 2 april 2014 @ 17:24:32 #275
268260 Dr.Mikey
pi_138441058
quote:
[ afbeelding ]

haten op kelly

[ afbeelding ]

:r
De getekende versie ziet er beter uit.
R.I.P DTS.
pi_138441064
quote:

[..]

Staat al iets langer kut te keepen als ik de verhalen mag geloven.
Als je afgaat op verhalen misschien. Maar ik volg Dordrecht regelmatig. Heb toch wel sympathie voor die ploeg, zeker omdat ze tegen alle verwachtingen in zolang meestrijden om het kampioenschap. :D
pi_138441083
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Timmer is ook een raar verhaal, Was altijd redelijk tot matig heeft daarmee zelfs een tijdje eerste keeper gestaan bij het Nederlands elftal en van de een op de andere dag kon hij er helemaal niks meer van. Beeldvorming is dan ook een ding hoor.
Timmer _O- Die kon er werkelijk geen kanker van :D

ELKE bal ging over de zijlijn :')

Er was een supporter die Timmer achterna reiste bij elke wedstrijd en dan keihard op lexaanwanden aan het rammen was terwijl hij "JAAAAAAAAAAAAAA HENKIE, PRIMA!' riep. Die bleek dus de ex van Timmer als wijf te hebben en die schijnt niet zo netjes behandeld te zijn door Henkie. Die maakte hij dus h-e-l-e-m-a-a-l gek _O-

Stond altijd op vak E of in uitwedstrijden achter de goal. Timmer werd daar strontzenuwachtig van :D
pi_138441106
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Feyenoord vond ik Timmer niet overtuigen. In z'n AZ tijd presteerde hij wellicht beter.
pi_138441117
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Was tegen Volendam toch? Die 3-0 -> 3-3 wedstrijd?

Kut ja, was tegen Volendam natuurlijk.
pi_138441150
Afijn, ondertussen nog maar iets meer dan een uur tot de aftrap. ^O^
pi_138441170
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Afijn, ondertussen nog maar iets meer dan een uur tot de aftrap. ^O^
Lekker toch. Weer flink kankeren en hopelijk drie punten
pi_138441173
Feyenoord ongewijzigd.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:28:11 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138441174
Timmer had hetzelfde als die teringrooie van NAC. Kan er geen klote van maar zit maar zit na elk doelpunt tegen zijn verdediging te kankeren of de doelpaal kapot te trappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 april 2014 @ 17:28:30 #284
268260 Dr.Mikey
pi_138441188
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bij Feyenoord vond ik Timmer niet overtuigen. In z'n AZ tijd presteerde hij wellicht beter.
Ja hij was altijd al matig maar toen de media zich tegen hem gingen keren werd het nog slechter dan daarvoor. Een apart fenomeen is dat.
R.I.P DTS.
pi_138441202
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef Caland het volgende:
Timmer had hetzelfde als die teringrooie van NAC. Kan er geen klote van maar zit maar zit na elk doelpunt tegen zijn verdediging te kankeren of de doelpaal kapot te trappen.
Daarom: Aerts > Timmer
  woensdag 2 april 2014 @ 17:29:34 #286
268260 Dr.Mikey
pi_138441227
Lodewijks heb ik wel altijd een baas gevonden bij ons met zijn lelijke kop.
R.I.P DTS.
pi_138441254
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Daarom: Aerts > Timmer
:D

Die was écht slecht.
Dan liever Mulder.
pi_138441258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lekker toch. Weer flink kankeren en hopelijk drie punten
Ik hoop dat er weinig gekanker aan te pas hoeft te komen. Meestal geen goed teken.

Hoop weer 'ns op een redelijk onbezorgd avondje. :P
pi_138441259
quote:
Ja dat was ook altijd lachwekkend.
pi_138441291
quote:
Inderdaad. Al heb ik de indruk dat die clown bij NAC zichzelf ook niet zo serieus neemt. Volgens mij best een sympathieke, relaxte gozer.

Timmer echter... :')
pi_138441295
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik hoop dat er weinig gekanker aan te pas hoeft te komen. Meestal geen goed teken.

Wanneer heb jij de laatste keer een onbezorgd wedstrijdje gehad in Almelo? Laatste keer dat we daar wonnen kan ik me niet eens meer herinnerne.

Vorig jaar vroeg in het seizoen een gelijkspel erinner ik me nog
  woensdag 2 april 2014 @ 17:32:09 #292
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138441305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In een uitwedstrijd? Vrijwel uitgesloten.

Ja Groningen-uit kon ik op m'n gemakkie kijken eigenlijk, en Utrecht-uit na de ruime voorsprong. Maar verder?
  woensdag 2 april 2014 @ 17:33:40 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138441345
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wanneer heb jij de laatste keer een onbezorgd wedstrijdje gehad in Almelo? Laatste keer dat we daar wonnen kan ik me niet eens meer herinnerne.

Met dat lobje van Tomasson of was dat niet tegen Heracles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138441360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Met dat lobje van Tomasson of was dat niet tegen Heracles.
Als je al zo lang terug moet is er iets niet goed. :D
pi_138441361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vorig jaar wonnen we met 1-2, jaar ervoor was gelijkspel (beide vroeg in het seizoen, eind augustus). Gemakkelijk 0-2 bij rust, na rust billenknijpend 1-2 vastgehouden
pi_138441372
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Grifte het volgende:

[..]

In een uitwedstrijd? Vrijwel uitgesloten.

Ja Groningen-uit kon ik op m'n gemakkie kijken eigenlijk, en Utrecht-uit na de ruime voorsprong. Maar verder?
Thuis zit ik ook pas lekker met 4-0.
En tegen ADO (?) ging zelfs dat nog bijna mis.
pi_138441388
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:34 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vorig jaar wonnen we met 1-2, jaar ervoor was gelijkspel (beide vroeg in het seizoen, eind augustus). Gemakkelijk 0-2 bij rust, na rust billenknijpend 1-2 vastgehouden
Volgens VI :

Heracles bleef in de laatste vier thuisduels met Feyenoord zonder winst: 0-1, 1-1, 1-1 en 1-2.

● De laatste thuiszege op de Rotterdammers dateert van 31 augustus 2008 (3-1).
pi_138441399
Die uitslagen uit bij Heracles :') Waarom keek ik ook _O-

http://sport.infonu.nl/vo(...)melo-vanaf-1962.html
pi_138441424
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef portie het volgende:

[..]

Volgens VI :

Heracles bleef in de laatste vier thuisduels met Feyenoord zonder winst: 0-1, 1-1, 1-1 en 1-2.

● De laatste thuiszege op de Rotterdammers dateert van 31 augustus 2008 (3-1).
Ook opvallend: al die wedstrijden werden in augustus gespeeld, dan was de FLKG-groep niet zo groot
pi_138441437
Sinds 2006 uit bij Heracles:

4-1
3-3
3-1
0-1
1-1
1-1
1-2

Twee keer gewonnen in acht jaar :').
  woensdag 2 april 2014 @ 17:39:32 #301
268260 Dr.Mikey
pi_138441504
Gaat een gekke match worden als Pellé op de bank begint 0-0 rust en dan Graziano erin die drie goals maakt beelden gaan de hele wereld over en prompt is hij geselecteerd voor Italie.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')